Úvod

projekt 5q trabant

Založil :MONO_T

Přemýšlím o vývoji a výrobě malé série 5q převodovek pro 2t motory trabant.

Jaký je na toto téma váš názor ?
 
mám zájem a jsem ochoten(a) účastnit se vývoje
určitě bych měl(a) zájem o koupi výsledného produktu
zajímá mě to a možná že bych si koupil(a) výsledný produkt
tento projekt mě nijak neoslovuje
CO?? seš blázen chtít něco takového zrealizovat !!!

Hlasovat mohou jen registrovaní uživatelé !

Výsledky hlasování

celkem hlasovalo : 164 lidí
počet hlasů : 164

mám zájem a jsem ochoten(a) účastnit se vývoje 24 (15%)
určitě bych měl(a) zájem o koupi výsledného produktu 22 (13%)
zajímá mě to a možná že bych si koupil(a) výsledný produkt 101 (62%)
tento projekt mě nijak neoslovuje 13 (8%)
CO?? seš blázen chtít něco takového zrealizovat !!! 4 (2%)

[Zpět]

Komentáře :

 
29.02.12 - 21:05 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Jojo... To musí být zajímavá stavba. Navíc motory Sachs jsou opravdu podařené.

 
29.02.12 - 18:48 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka vrakař: Je to origos tzv malej ram Jawa (vychazi z tramvajackeho), Al nadrz, prestony, motor Sachs 50/6SW, kratkozdvizka voda dochlazovana vzduchem, karbec Del'Orto prum 28 se syticem, tlumice vpredu olejace Jawa, vzadu vzduchy PAL. Vse vyladeno na brzde u profesionalniho ladice ve Svedsku na 16PS/12000 ot.

 
28.02.12 - 17:26 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Jde upravit originální převodovka. Chce to upravit řadící mechanismus, dvě kolečka a vyrobit novou vidličku. Nebo nakombinovat kolečka z první verze typu 05 se dvěma novými - líp odstupňovaná převodovka. Možnosti mám v podobě fušek, ceny od cigaret, přes lihoviny po peníze. Samozřejmě dle příležitostí a nejde všechno. Rozhodně by mi nikdo nevyráběl novou převodovku do Trabanta.

Tvá soutěžní padesátka vychází z čeho? Jestli se můžu zeptat...

 
27.02.12 - 22:46 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka vrakař: Musim se priznat, vyrobni moznosti ti uprimne zavidim U nas bylo mozno tak maximalne nakopat pytel brambor, dneska uz ani to ne... Nechci bejt stoura, ale neupravis. Vicekvalt se musi udelat vzdy celej, dalsi kvalt proste pridat nejde vyjma moznosti pouziti skutrove prevodovky, tym ale prijdes o startpaku. Obecne u vicekvaltu pokud resis startovani tak je ve vetsine pripadu presunute nalevo. Toto je duvod, proc jsem se nenechal ukecat na fichtl cup a zustavam vernej moji soutezni padesatce s 16ti konemi namerenymi na brzde

 
27.02.12 - 20:42 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Možnosti mám, ambice ale ne. Upravím sériovou převodovku. A dál? Mně mých 7 koní stačí.

 
24.02.12 - 21:30 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka vrakař: No v pripade klapek, osmikanalu, predelani almary na jehly atd bych souhlasil, ale u almary to vyjde urcite levnejc koupit (pokud nemas moznost obrazeni, presne obrabeni, cementovani, nitridovani atd. Jinak ten pan s tim nedela zadne tajnosti, klidne komukoliv vsechno ukaze. Duvod je jednoduchej - uz je v obehu pytel jeho motoru (napr vsechny sestikvalty sly pryc diky zmene pravidel fichtlcupu) a jeste se nenasl nikdo, kdo by byl schopnej udelat kopii.

 
24.02.12 - 11:39 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Co si sám neudělám, to nechci a prachy za to dávat nebudu :-D. Upravím originální převodovku na 4q, to bude stačit :-). Zbytek motoru už mám upravený až až...

 
24.02.12 - 08:36 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka vrakař: Pokud chces 4,5 nebo 6ti kvalt do pionyra, popr celej motor s ferodovou spojkou, klapkama a osmikanalem neni problem. Ty se kousek od nas delaji jak na bezicim pase.

 
20.02.12 - 19:14 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Pajka vrakař: V Terezínském Automuzeu je třírychlostní moped Stadion http://www.automuzeum-terezin.cz/2011/09/Motocykly.html#foto69

 
20.02.12 - 18:42 Pajka Vrakař [odepsat]
To BUFU: Tys čekal, že bude? Já už mám čtyřkvaltové převodovky do pionýra aspoň na papíře. Rentabilita je ale podobná...

 
20.02.12 - 17:54 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
skoro 4 roky v trapu a převodovka pořád nejni

 
20.02.12 - 17:46 Pajka Vrakař [odepsat]
Vyměnit auto.

 
19.02.12 - 22:51 Bastr [odepsat]
[www]
To KurvikCV: Stačilo by změnit stálý převod a nechat seriový pneu.

 
19.02.12 - 19:03 KurvikCv [odepsat]
To Standa1443: použitelný by to bylo pro auta co maj pneu s nižším profilem..teď to řeší dlouhou převodovkou

 
19.02.12 - 14:19 Standa1443 [odepsat]
To MONO_T: Něco jsem vymýšlel, kreslil, počítal, i jiné varianty, než prodloužené hřídele, ale na sériový trabantí motor to nemá cenu. Maximálka by se zvedla jen o málo, protože na dosažení vyšší rychlosti potřebuješ i vyšší výkon, tím by byl jenm více zatěžován motor. Nestačí dát rychlejší převod. Kupříkladu jsem jezdil s Tatrou 613 a poslední stupeň u čtyřkvaltu má stejný převod jako pětikvalt, jen jsou stupně jemněj odstupňované.

 
8.11.08 - 18:12 MONO_T [odepsat]
To Koča: ja se ho nevzdal kvuli výkresům, ale kvuli nedostatečnému zájmu a časových i finančních důvodů asi jen málokomu dochází že cena převodovky by nebyla v tisíácovkách ale trochu o rád víš...
To Interceptor: ano je to dlouho a asi se ani nedočkáš jelikož tenhle projekt je už pěkně dlouho mrtvej a už sem to tu psal několikrát...

 
8.11.08 - 00:06 Interceptor [odepsat]
To BUFU: Třeba já se nijak neúčastním diskuse a ani projektu, ale jestli něco takovýho bude, určitě si to koupím. Ale už je to trochu dlouho, co se tu o tom začalo jednat....

 
7.11.08 - 20:23 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Koča: tady to je jenom snůška keců a ideálů lidí který jenom umí sedět u kompu a psát kravoviny to neplatí na tebe ale na ty co jenom píšou mluví a jejich auta sou pěkný hřebíkovky takovejhle témat je tu spoustu

 
7.11.08 - 18:07 lil B.G. [odepsat]
To Koča: no za necelejch 8l jezdíme my a to máme sériovku.. mylsím že bude větší

 
7.11.08 - 17:45 Kocour [odepsat]
To Fíček: to je škoda, protože je to nejjednodušší a hlavně reálnej nápad, kterej by šel.

 
7.11.08 - 17:42 Kocour [odepsat]
To lil B.G.: Když má v průměru psanejch cca 6,5L.

 
7.11.08 - 17:40 Kocour [odepsat]
To lil B.G.: ne za 1,5l, ale o 1,5L na 100 Km víc(cca 8L/100 km celkově)

 
7.11.08 - 15:10 Fíček [odepsat]
To Koča: V TWRC nejezdíme 5q nikdo. Vim kdo jednu má, ale taková věc se nedává z ruky.

 
7.11.08 - 13:52 lil B.G. [odepsat]
To Koča: 1.5l na 100?? a né 15? za 1.5 nejezdí ano nový auta

 
7.11.08 - 13:52 Kocour [odepsat]
cca o 1,5l/100 km víc nez-li klasika.

 
7.11.08 - 13:46 Kocour [odepsat]
To lil B.G.: cca o 1,5L/100 km

 
7.11.08 - 13:45 Kocour [odepsat]
To lil B.G.: Myslim že minimál ně 4 tam jezděj.

 
7.11.08 - 13:44 lil B.G. [odepsat]
To Koča: nj ale co spotřeba?

 
7.11.08 - 13:42 Kocour [odepsat]
Tam by se určitě přes zimu dala nějaká půjčit. Ja mám 4q na vrchy upravenou na sériovej motor(26k) a jezdí jak víno. Maximálku mám někde až za hranící 120 km/h.

 
7.11.08 - 13:31 lil B.G. [odepsat]
To Koča: myslím že jich tady zas tak moc nejezdí..

[1-30]   [31-60]   [61-69]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.155708, 17.11.17 - 21:55:49, uptime : 315 dnů 23 hod 28 min, volné místo : 13554 MB
<- listopad
2017
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Kocour
RadekK