Úvod


Odkaz na archiv



Karosérie->vyvaření
Klíčová slova: svařování trabant
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 56 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
13.08.19 - 15:52 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To myslivec: já nevím ale za rozvody se dá počítat podle mě i rozvod pístem nebo šoupátkem takže ano dle mě má trabant rozvody a to oba jak šoupátkem a pístem

 
13.08.19 - 15:35 myslivec [odepsat]
To Zahajskej: má, nahoře se píše o T601

 
13.08.19 - 09:36 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To myslivec: Tvůj čtyřbuch nemá?

 
13.08.19 - 09:26 myslivec [odepsat]
To denial: On má trabant rozvody?

 
13.08.19 - 02:04 denial [odepsat]
Dobry den,

hladam niekoho spolahliveho, kto by vyvaril podlahu a spravil zakladny servis (olej, brzdy, rozvody).

Okres Velky Krtis / okolie Sahy.

Vozidlo momentalne nema platne znacky.

Dakujem.

 
7.07.19 - 07:19 M@rtin KOE [odepsat]
To Petr: To Začátečník: Zavolejte sem, brali ode mne dily na Trabanta, ktereho tam renovovali.


http://www.autosva.cz/kontakt

 
4.07.19 - 11:21 Začátečník [odepsat]
Ano, na Benešovsku, také hledám

 
2.07.19 - 18:22 Petr [odepsat]
[e-mail]
Zdravím Vás,mám na Vás velkou prosbu hledám někoho na Benešovsku u Prahy, kdo by mě zrenovoval, vyvařil karosérii na Trabantovi 601 r.v.1981 kombi,jedná se o opravy prorezavělých částí podlahy,podběhů, rámu auta,jinak je vůz plně funkční,jezdí i vlaštovka je dobrá,nechci vůz vyhazovat,jsem první majitel je to srdcová záležitost.DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ Petr ČERČANY t.603750756

 
13.12.16 - 07:27 Petr V. [odepsat]
To Filip93: Tak když to zalátáš trojkou plechem, tak ti to už nikdy neprorezne

 
12.12.16 - 20:03 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Filip93: tloušťka plechu je zpevněná prolisy, které dodavají pevnost.

 
12.12.16 - 19:40 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Jsem teda čekal silnejsi

 
12.12.16 - 17:57 Bastr [odepsat]
[www]
To Filip93: 0,8mm.

 
11.12.16 - 23:45 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
kluci, jak silní plech použít na podlahu?

 
5.12.16 - 18:37 M@rtin KOE [odepsat]
Já mám ty plastové listy na prazich taky, na modré limuzine už 27let a žádnou korozi pod tím nemám. Záleží asi na kusu a chování k autu.

 
5.12.16 - 18:17 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Ja mam vzhledem k r.v. (alespon myslim) bez ohybu, lista vzdy drzela jako skala, podelny svar tam nebyl, je to horsi, protoze je to sbodovane. Zel je tam obrovskej prusvih drženi H2O, jak psal Pejr, takze na tom pracuje nejvetsi nepritel motoristuv rez. Měl jsem to takto jak na 601 (9/89), tak 1.1 (10/90)

 
3.12.16 - 22:22 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Jj taky mě to napadlo,at nemusim řezat cele prahy.. 0,8 plechu tu mam celou tabuli

 
3.12.16 - 22:05 Bastr [odepsat]
[www]
To Filip93: Práh bez ohybu nelze ohnout, protože by byl krátký. Ale jde na něj navařit plech 0,8 a uměle si vytvořit ohyb z krátkého prahu.
PŘÍLOHA (prah.jpg)

 
3.12.16 - 19:23 Taťka Šmoula [odepsat]
Vždycky jsem si myslel, že ty zahnuté jsou maďarské.

 
3.12.16 - 16:44 habr [odepsat]
To Filip93: A každý ohyb navíc zpevní materiál, jednoznačně bych preferoval zahnutý práh, důvodů je víc - je pevnější, lépe se navařuje (lépe se spasovává, usazuje se a nevyžaduje podélný svár pod lištou), méně koroduje a nepadá z něj dokončovací plastová lišta.

 
3.12.16 - 16:20 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Dobrá, děkuji za cenné rady

 
3.12.16 - 15:48 netOpýr [odepsat]
To Filip93: ten zahnutý, právě proto, že se na něj nic nedává a nehnije to pod tím.

 
3.12.16 - 15:01 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Na ten zahnutý se nedává nic? A který je lepší?

 
3.12.16 - 12:58 Strýc alias Myslivec [odepsat]
hodně schematicky : )
PŘÍLOHA (bez_nazvu.png)

 
3.12.16 - 12:57 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Filip93: jsou dva typy, starší je ohnutý směrem dolů, novější je rovný a nasazuje se na něj ta nešťastná plastová lišta. Záleží, jaký práh měl klempíra k dispozici. Mám tu někde takový neumělý náčrt, ale nevím, zda najdu

 
3.12.16 - 12:33 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
kluci, nemohl by mi někdo vyfotit, jak vypadá prahy pod dveřma? Jsou jakoby zahnuté směrem dolů? Někdo to na mém trabikovi zbastlil a nevím jak to má vypadat správně

 
11.11.16 - 11:49 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Jj, už jsme to s netopýrem řešili přes SZ.. Tak nějak jsem tušil že tam budou schované body pod barvou.. už jsem je našel - zbytek už vím :) ale i tak díky

 
11.11.16 - 10:32 Pavel JHB [odepsat]
To Filip93: Jak ti pise zahajskej - prejed to dratakem, pak vem odvrtavac bodovych svaru, odsekej puvodni dil. Ja to delam sekacem vyrobenym ze strojni pilky. Prebrus, napasuj, priboduj novy dil. Zpusobu je zase nekolik. Bud mas moznost si pujcit kleste, nebo provrtas/procvakas diry a bodujes. Zase to bud umi tvoje CO-cko, nebo si na obyc das bodovaci spicku. Nezlob se, ale pokud nemas ani ty nejzakladnejsi znalosti, tak se vykasli na dotazy. Nejlepe ti opravdu odpovedel Netopejr. Sezen nekoho, kdo to opravdu umi, at ti udela kus, ty mu pomahej a davej pozor, pak si nakup veci, na par zbytkach plechu to natrenuj a dodelej zbytek.

 
10.11.16 - 18:50 netOpýr [odepsat]
To Filip93: sz

 
10.11.16 - 18:46 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Netopýr: Dobrá rada nad zlato

 
10.11.16 - 18:28 netOpýr [odepsat]
To Filip93: zkus hledat v místě, kde se plechy spojují.

[1-30]   [31-56]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.273333, 18.08.19 - 23:38:59, uptime : 162 dnů 11 hod 45 min, volné místo : 9158 MB
<- srpen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není