Úvod


Odkaz na archiv



Elektrika->Bezkontaktové zapaľovanie Trabant
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 15 příspěvků

 
3.02.19 - 09:37 myslivec [odepsat]
To Zahajskej: no tak pokud vyměnil i cívky a nic tak bude v hajzlu půlka ebzy...

 
3.02.19 - 08:43 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: vlákno o bezkontaktním a mluví se o kladívkách?

 
2.02.19 - 17:47 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Marián: novou cívku, zkušebně přehodit kabely od kladívek k cívkám (motor nechytí ale ukáže se zda jde jiskra) prostě jít "proti proudu" a vše prohazovat.

 
2.02.19 - 15:21 Marián [odepsat]
[e-mail]
mam problem so zapalovanim nejde na jeden valec iskra dal som novu svieku aj kabel ale nič iskra nejde vie niekto poradit som v tomto naovačik

 
27.06.11 - 13:56 IMFO NR [odepsat]
To Yokotashi: vdaka, ale žial k predávanému zapaľovaniu nie je žiadna schéma (asi výrobné HU tajomstvo )
Na plošáku sú proti sebe 180 stu. 2 hallove sondy.
Priamo na vačku odstredivého regulátora sa nasunie plastový krúžok s 2 mi magnetmi, tesne kopírujúcimi povrch dosky so sondami. Myšlienka dobrá, ale zrejme konštruktér nedomyslel v akom prostredí to bude pracovať.Okrem toho som mal pri jazde dojem, že hmotnosť plastového segmenta ovplyvňovala činnosť odstredivého regulátora

 
27.06.11 - 13:27 Yokotashi [odepsat]
[www]
To IMFO NR: hmmm nejsem si jist, zda bych pouzit 100V FET na spinani ciky, ktera zpetne naindukuje cca 400V, ale vsechno samozrejme zalezi na tom, jak je to zapojene.

Pokud od toho mas schema, muzu na to kouknout a pokusit se nejak poradit - treba jak tam dobastlit ochrany. Bez schematu s tim neporadim. Osobne se mi to do ruky nedostalo.

 
27.06.11 - 13:18 IMFO NR [odepsat]
To Yokotashi: výkonové tranzistory typ IRF 640N IR - podľa vzhľadu "Azia"...

 
27.06.11 - 12:33 Yokotashi [odepsat]
[www]
To IMFO NR: to jsou tyristory, nebo tranzistory?

 
27.06.11 - 11:46 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Jedině nechávat víčko otevřené:)

 
27.06.11 - 08:16 hrubatko [odepsat]
To IMFO NR: A mal si to spravne zapojene? Ked som sa na to pytal p.Kytku, tak cosi vysvetloval ze co sa ma na co zapojit a nezdalo sa mi to zrovna jednoduche

 
27.06.11 - 07:43 IMFO NR [odepsat]
To laaaci: chlapci, pýtať sa netreba - toto je snímka zapaľovania z môjho trabíka - po 20 km jazdy na skúšku sa premenil na "chrlič" dymu, ohňa, výbuchov. Nejako som sa doklepal domov a zistil, že mi odpálilo obe indukčné 12V cievky. Po vychladnutí tento výtvor vykazuje pri merani normálne parametre.
Zaujímalo ma, či je to vôbec u niekoho funkčné, pretože tie 2 úbohé chladiče na tyristoroch v teplotných podmienkach skrinky zapaľovania vozidla trabant ma dobre pobavili

 
24.06.11 - 14:05 laaaci [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To IMFO NR: Hrubatko má pravdu...novodobá maďarská náhrada Ebzy....už som videl jednu pokazenú...viac neviem ale keď pôjdem do HU tak sa môžem opýtať

 
22.06.11 - 22:03 hrubatko [odepsat]
To Koča: Predpokladam ze je to ten madarsky vynalez, ktory predava pan Kytka...

 
22.06.11 - 21:25 Kocour [odepsat]
To IMFO NR: to vypadá jako náhrada "kříženec" kladívek a EBZY popř. IMFsoftu

 
22.06.11 - 08:53 IMFO NR [odepsat]
Má niekto skúsenosti s týmto typom elektronického bezkontaktového zapaľovania? Teda myslím praktické, nie jedna pani povedala
PŘÍLOHA (snimka013.jpg)

[1-15]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.160861, 25.04.19 - 23:39:38, uptime : 47 dnů 11 hod 46 min, volné místo : 9367 MB
<- duben
2019
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Standa1443