Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->jak na bufík :(
Klíčová slova: bufík
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 53 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
16.12.10 - 12:05 D-D-D [odepsat]
To antenka: ...a to jsi směs "červíkem" ochudil, nebo obohatil oproti optimálnímu nastavení? V chudém případě nezhasíná bufík za chodu a chytá dobře? A "nečoudí" a nesmrdí moc? (pokud jsi ji obohatil)
A jak to vypadá s tím proudem vzduchu u výstupu z topení, pokud běží samotný bufík bez motoru?

 
16.12.10 - 10:12 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To antenka: Jenom prosím vysvětlení: co je u kombíka znát a u limuzíny ne? ...ňák jsem ztratil nit

 
15.12.10 - 18:57 antenka [odepsat]
[e-mail]
To D-D-D: Do osazení tryskama jsem nelezl-myslím,že to mají "Honekrovci"odzkoušeno a tak jsem to já osobně dolaďoval vzduchem-červíkem.Mám vše podle návodu složeno(byl to totiž ŠROT).Dělal jsem celkovou GO a skládal jsem to podle DOKUMENTACE výrobce.Barvu sp.komory jsem nastavil na temnější-šetří to nutnou výměnu komory!Jinak mě to topí špičkově-nemám žádné výhrady k tomuto výrobku.Jezdím s limčou-u kombíka je to trochu znát.

 
15.12.10 - 09:55 D-D-D [odepsat]
To antenka: Jak jsi to reguloval? Změnou trysky, nebo šroubkem přídavného vzduchu?
To all: A jak moc vám to fouká do kabiny? U mně se o žádném velkém proudu vzduchu mluvit nedá, spíše se tam jen line teplo. (Není to málo, Antone Pavloviči?)

 
14.12.10 - 23:03 STK Kubo [odepsat]
To scorpion89: Uspechy sa dostavuju aj pri pouziti inych cerpadiel, napr z Avie - dvojrychlostne, staci prevadzka na jednicku, alebo klasicky Pierburg z 1203ky alebo Favorita - ten ide nehlucne. Taktiez to vie fachat za urcitych okolnosti na dobre premysleny samospad, ale to uz sme inde. Je to skvela vec.

 
13.12.10 - 20:19 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Sany: No nevím jestli to znáš na Lomnicku-bydlím na Košově-to je pod Táborem.Já mám nyní jen Trabika a tak je denně v pernamenci,o víkendu jsem byl v Č.Lípě.Sice parkuju v garáži,ale když vyjedu tak do kopce-je prudkej-tak pořádně občas hrabe.

 
13.12.10 - 20:08 Sany [odepsat]
To antenka: to s tim kopcem jsme na tom podobně, ale já ted už bufikuju tak 10x za rok (v zimě jedu, jen když je bílo), takže jsem to nesnižoval. Jinak je to fakt super věc

 
13.12.10 - 20:02 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Sany: Tu barvu komory jsem původně měl taky rudou až červenou,ale pak jsem to stáhnul na takovou tmavou rudou a stačí-šetří to komoru!I tak to topí bezva!Hodně let jsem jezdil bez bufika a tak si chrochtám.Já totiž bydlím na kopci a když jedu do města a dál,tak ten start byl krutý-zima.

 
13.12.10 - 19:53 Sany [odepsat]
To antenka: já to měl tak, jak to má Pavel JHB na fotce, zas takovej tlak tam neni, ale nehořelo to. taky používám natural a bez problemu. Ted bez filtru mam vnitřek bufika(tu komuru) po pár minutách pěkně do červena.

 
13.12.10 - 19:44 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Sany: No o tom tzv.smotku jemné sitoviny vím,ale to je ochrana před ucpáním 0,35mm hlavní trysky.Já jsem ale dal filtr do sání čerpadla-ne do tlaku-kvůli bezpečnosti!Tímto chrání i čerpadlo A jinak "pálím"naturál a NO PROBLÉM.

 
13.12.10 - 18:02 Sany [odepsat]
To antenka: nj, je to tak, taky mi to nebylo jasný. S ucpáním jsem neměl nikdy problem, stejnal je tam ještě sejtko, těsně u trysky.

 
13.12.10 - 17:56 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Sany: Tak to nechápu.Pokud je čerpadlo v pořádku,tak to funguje i přes filtr..Já to zkoušel a seřizoval bez filtru a ten jsem tam namontpval až na autě Od té doby bufik funguje na 100%.Takže moje tepelná pojistka-vyzkoušená- na 85°C z AME-H.K.plní svoji funkci.Jo o víkendu byl v provozu 2x 3hod v kuse a OK.

 
12.12.10 - 11:55 Pavel JHB [odepsat]
To Sany: No me se to nepodarilo ani kompresorem. Ventilky se zacaly lepit s prichodem novych benzinu. Takze vzdy rozborka opatrne napr drivkem odlepit ventilek, ocistit (neposkodit tesni kov-kov) a zase to jelo. Filtr jsem mel jinak se pricpavala tryska, nikdy nebyly potize. Vzhledem k temto problemum mi bylo doporuceno lejt do bufiku technicak. Pri mnozstvi, ktere se za zimu protopi teh cca 10-15 Kc navic za litr je stravitelnej (u mne to bylo cca 100,-/rok)
PŘÍLOHA (bufik-filtr.jpg)

 
9.12.10 - 00:23 Sany [odepsat]
To antenka: to s tim filtrem se mi neosvědčilo, pak nechtěl bufik chytat. Jinak pokud se zalepí ventilky, a čerpadlo netlakuje, tak stačí profouknout pumpičkou ve směru toku benzinu,nikdy ne proti, a pak to zas chodí

 
8.12.10 - 19:54 antenka [odepsat]
[e-mail]
To scorpion89: Na čerpadle se tzv.opálí kontakty a přes léto,kdy se bufik nepoužívá zoxidují a pak čerpadlo nemaká.Takže kontakty očistit jako u zapalování a pak je vše OK.Jinak se občas zalepí šlemem ventilky a je nutno vyčistit a vřadit papírový MOTO filtr.

 
8.12.10 - 09:55 scorpion89 [odepsat]
Tak jsem se o weekendu dostal jen k palivovému čerpadlu (rozhodl jsem se bufík začít opravovat postupně od začátku :) ),které jsem zjistil,že "funguje" jenom bez horního krytu,prostě bez těch 6ti šroubků.Zkontroloval jsem jestli vstup a výstup benzínu je průchozí a je :(.Nevíte co na tomto zařízení odcházelo ?

 
4.12.10 - 23:42 STK Kubo [odepsat]
Okrem regulovania bohatosti "sroubikem" je tu este nikde priamo nespomenute, obohatenie zmesi znizenim otacok ventilatora, pocas zhavenia. Bez tohoto to nechyti - nahradza to funkciu sytica.

Bohatost zmesi vieme zvysit aj nadstavenim prepadovej truky - vyska prepadu sluzi na konstantnu vysku hladiny pre trysku, nahradza kvazi plavak a ihlovy ventil karburatora.

 
30.11.10 - 17:42 antenka [odepsat]
[e-mail]
To scorpion89: Ten "šroubek" je vlastně červik M3 s kontramatkou M3 na klíček 5,5mm.Ten ale asi budeš těžko vyrábět.Na druhém konci(uvnitř komory)to má ten kužel na seřizování BOHATOSTI SMĚSI.Chtělo by to opatrně vyndat komoru a s citem vyšroubovat onen červík a opravit drážku pro šroubováček.Kontramatku vždy dotahovat s citem a až po seřízení SPALOVÁNÍ-chodu.Přeji hodně úspěchu.

 
30.11.10 - 10:48 scorpion89 [odepsat]
OK , jj DF si projedu,jen az bude cas. No tak to abych ten šroubek vykutil ven,byl zarezlej,tak nejdřív povolila hlava a pak v kleštích i tělo :).O weekendu na to zase šahnu,tak uvidim.Dik za rady

 
29.11.10 - 09:03 Sany [odepsat]
To scorpion89: No.3: ten malej šroubek má na konci(v hořáku) kužel a nastavuje se s nim bohatost směsi, takže tam musí bejt

 
29.11.10 - 08:19 valmatČZ [odepsat]
[e-mail]
To scorpion89: normálně vymontuješ šroub hlavní trysky a hořák kleštěma vytahneš k sobě

 
28.11.10 - 17:21 antenka [odepsat]
[e-mail]
To scorpion89: Chtělo by to prohlédnout DF na Trabime.cz a ostatní fóra ohledně nezávislého topení=bufik a je toho zde dost a dost.Dokonce tam vyšel celý manuál na údržbu topení.

 
28.11.10 - 14:38 scorpion89 [odepsat]
[e-mail]
Zdary.
Tak sem se dokopal k tomu,abych dal bufíka do kupy :).Po lehkém boji se rzí,jsem již rozeznal jednotlivá zařízení :D.Juk jsem na trabime(kam jinam) na údržbu.Většinu jsem zvládnul,ale JAK VYNDAT HOŘÁK NE :((toť otázka no.1).Potom jsem se rozhodl odrezivět i palivové čerpadlo,to při zapojení přímo na baterku ani necekne,tak doufám,že je tam nějaká vychytávka a není fuč a kdyby bylo,jak se dostanu na ten motůrek (no.2).Nakonec zpátky k hořáku,po odejmutí ventilátoru a z prostřední trubky cedítka na čaj(té mřížky) je tam jakýsi pidi šroubek.Na co je a vadí když tam není?(no.3).Ano,chápete ,že kdybych ho neurval,tak bych se neptal správně.PŘEDEM DÍK ZA ODPOVĚDI

[1-30]   [31-53]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.287412, 6.12.19 - 21:26:44, uptime : 272 dnů 10 hod 33 min, volné místo : 8356 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
aklenot
Kocour