Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->jak na bufík :(
Klíčová slova: bufík
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 53 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
8.08.18 - 22:42 Bob D [odepsat]
Zdravím,přídavné spínání čerpadla používám pouze před prvním zážehem,abych natlakoval přívod paliva do trysky.Benzín dávám již zmiňovanou vervu 100.Membránu jsem bohužel měl tak tvrdou že s ní elektromagnet takřka nehnul.

 
8.08.18 - 07:16 Pavel JHB [odepsat]
To Bob D: Membránu jsem nikdy neměnil za jinou, měl jsem bufíka 6 i 12 a čerpadla byly stejný stejně jako ventilátory. Přídavné spínání čerpadla netřeba, to si dělá čerpadlo samo. Pokud ti běží "divoce" tak netěsní ventilky. Používej 100vkovej benzín, ten je bez babišovejch kytiček! Já s tím bojoval několik měsíců ty biosračky dokážou vše tak zalepit, že bdeš brát do ruky tu největší palici a až přijedou zřízenci budou tě kurtovat

 
29.07.18 - 21:00 Bob D [odepsat]
Složil jsem to provizorně před dílnou a zprovoznil,stálo mi to nervy a asi 3 hodiny bádání proč to sakra jenom kouří a nechce chitit.Teď už chytá okamžitě.Udělal jsem pouze malou úpravu a to že jsem připojil ještě tlačítko k čerpadlu a tak natlakuji před normálním zážehem,ona ta žhavička bere hodně a pak se již občas nedostává dost elektřiny na elektromagnet čerpadla.Ten vzhled bych nezanedbal,je to vizitka majitele a po zapojení všeho se to znovu špatně vyndavá,pouze můj názor,nikomu ho nevnucuji.Ahoj

 
29.07.18 - 19:31 Tomáš [odepsat]
[e-mail]
takže dneska proběhla jenom taková zkouška zda něco funguje. zdá se že čerpadlo vrčí a fouká, ventilátor běhá... podle toho návodu se podívám co a jak zapojit a zkusim to nějak pozapojovat a provedu zkušební zážeh. pokud to bude schopný tak to celý vyčistím rozeberu aby to bylo tehcnicky OK. vzhled je nepodstatnej :)

 
28.07.18 - 13:18 Bob D [odepsat]
Technický benzín je dosti drahý,není podmínkou,ale možností.Ta membrána může byt tvrdá,že s ní bude mit elektromagnet hodně práce a nebude to chodit k úplné spokojenosti,přeci již uplynul nějaký čas od výroby.Chce to vyzkoušet,vymněnit ,ale lze,již jsem to dělal.Na 6V pasuje W311 a na 12V W353,snad i zpětné ventilky.

 
28.07.18 - 11:31 Tomáš [odepsat]
[e-mail]
Ahoj díky už na to koukám :) to čerpadlo lze nějak opravit kdyby membranka byla KO? technický benzín proč? Odpor samozřejmě mám také.

 
27.07.18 - 22:13 Bob D [odepsat]
Nějaké foto mám v odkazu Vaše vozy.

 
27.07.18 - 22:11 Bob D [odepsat]
Hledej v odkazu technika,je to tam popsáno i s vyobrazením,zapojoval jsem to částečně podle tohoto návodu a je to funkční.Pozor na membránu čerpadla může byt po letech tvrdá a nespolehlivá.Benzín pouze bez oleje a to technický a nebo já dávám Vervu 100.U 12 volta je třeba předřadný odpor před žhavicí svíčkou.

 
27.07.18 - 16:25 Tomáš [odepsat]
[e-mail]
Ahoj, dostal se ke mě kompletní bufík 12V do trabíka. Chci si ho externě zprovoznit... dokáže mi někdo říct co jak a kam příjde zapojit? Mám k tomu i jakousi spínačku, s páčkou, a s dvoupolohovým vypínačem a kontrolkou. kabeláž je bohužel tak trochu vyndaná a netuším co a jak tomu dát....
A co provoz? klasický natural 95 nebo mix? :-D sání vzduchu pro hoření je prosím pěkně kudy? :) výfuk je mi jasnej. Díky za každou radu. Zima se blíží :)

 
12.01.12 - 12:13 Charlie [odepsat]
[e-mail]
Tak dneska jsem bufíka rozdělal a zdá se že krom ventilátoru mám všechno. Jen k tomu rozebírání. Spalovací konora se dá vyndat z tělesa, nebo nedá? Vytahnul jsem hořák, vyčistil, ale potřeboval bych ještě vyčistit průchod ohřívaného vzduchu, mezi stěnami je vidět že je to dost špinavé. Dá se to nějak rozdělat?

 
11.01.12 - 22:42 Antenka [odepsat]
to all-napsal jsem špatnou identitu

 
11.01.12 - 22:32 Tomeš [odepsat]
To Charlie: Bufik "fouká"tak kolem 70°C,tudíž tavná pojistka která by měla zabránit přehřátí je cca na 80°C.Osobně jsem vyráběl náhradní díl(držák)pro pojistku-místo pojistky(tavné)jsem namontoval tzv.tavnou pojistku z AME H.K. na 85°C a funguje to 100%,neboť letos při cestě do Č.Lípy mi tato ochrana v důsledku přehřátí schořela.

 
11.01.12 - 20:39 Charlie [odepsat]
[e-mail]
OK a ta je tedy někde zespodu těch válečků, asi když se povolí ty dva šroubky co to drží na tělese?

 
11.01.12 - 20:35 Hnátos [odepsat]
To Charlie: jojo páč když je průser.. přetaví se pojistka a nejde palivo a tudíž nehoříš..

 
11.01.12 - 20:29 Charlie [odepsat]
[e-mail]
Takže to je to kam je připojenej kabel od palivovýho čerpadla?

 
11.01.12 - 20:13 Hnátos [odepsat]
To Charlie: nahoře na bufíku.. takový dva válečky se šroubkama tam čiüměj..to je tavná pojistka..

 
11.01.12 - 20:10 Charlie [odepsat]
[e-mail]
V návodu k bufíku i tady na fóru se píše o tavné (tepelné) pojistce ale nikde není kde tu pojistku najdu. Skládám dohromady bufíka a nevím jestli mi něco nechybí.

A ještě jeden dotaz, jak hodně se ohřívá plášť bufíka?

 
9.12.11 - 20:29 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To antenka: píšu SZ

 
6.12.11 - 20:52 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: Ten přívod se NEPOHYBUJE!Mluvíme o "-".Zrovna asi před týdnem si zákazník "hrál a zkoušel cosi"a podařilo se mu ono lanko přepálit.Pak čerpadlo ztichne až do opravy.Bez demontáže jsem lanko sletoval!Jde to bez problémů,jen je potřeba použít pastu neb ono lanko je řádně zoxidované!Hlavně nepoužívat KYSELINU!!!Já osobně mám na tyto účely cín s pastou.Nebo dát nové.

 
6.12.11 - 18:48 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Schovi: nene, mechanicky je skutečně všechno OK, včetně ventilků, ale díky za nabídku konzultace a cením si toho!! To antenka: tam je to náročný protože ten kontakt kde je připájen -pól se pohybuje, rozumím tomu dobře?

 
6.12.11 - 16:15 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Schovi: Ikdyž jsou slepeny "ventilky",tak při přípojení na baterku se musí systém hnot!Aspoň naznačit pohyb kotvy!V 90% bývá upálená "ZEM"-ta propojka z přívodu na kontakty.

 
6.12.11 - 14:08 Schovi [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: koukni se jestli nemas prilepeny ty dva ventilky ktery prepoustej beno me to delalo taky a nechtelo to ani vrcet distak cinkni na tel 724892443 a neco vymislime

 
5.12.11 - 17:24 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: Liší ale pouze "voltáží cívky"-jinak je vše identické.

 
5.12.11 - 11:21 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To antenka: to jsem měl sundaný a nevypadalo to... no budu laborovat dál.. a liší se 6 a 12 V?

 
4.12.11 - 23:26 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: Bývá upálená "kostra"od konektoru"přívodního"!To se stává,když omylem zavadíš plusem o tu zemnící svorku.To zemnící "lanko" je ale pod bakelitovým víčkem.Ještě bývá špinavý-oprskaný spinací kontakt.

 
4.12.11 - 23:13 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Nefunguje podávácí čerpadlo- mechanicky je všechno OK,drátky jsou jak mají být, ale při zapojení se kotva ani nehne... máte nějaký tip?

 
18.12.10 - 07:16 D-D-D [odepsat]
To antenka: Díky, jdu také digitálně regulovat.

 
16.12.10 - 19:42 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To antenka: Tak to jsem myslel! dík

 
16.12.10 - 18:19 antenka [odepsat]
[e-mail]
To D-D-D: Nemůžu sloužit,zda jsem ochudil či obohatil směs!Jak jsem již psal,byl to bufik v tzv.bedně a dezolátním stavu,takže nevím jak byl orig. nastaven.Já jsem nastavil barvu komory-pak digi teploměrem kontroloval teplotu výst. vzduchu.Původně jsem nastavil(po ohřátí)skoro 80°C!Jelikož je tavná pojistka na oněch 80°C,tak jsem raději ubral na fabrických 70°C.S tím jezdím-nechcípe,nekouří ani nesmrdí!Jednou jsem ho ve vnitř ucejtil-ale to stál čumákem do kopce-tak si nasál výfuk(spaliny) do ventilátoru.Na to se musí dávat bacha-při zastavení a topení pořád(v zimě)-nebo ho vypnout!Jinak mi chytá do 10vteřin.

 
16.12.10 - 17:55 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Strýc: Samo,že v kombiku je chladnějc neboť má větší vnitřní prostor.Déle se tedy ohřívá(prostor)uvnitř .V limče je krásně.

[1-30]   [31-53]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.467823, 6.12.19 - 22:04:08, uptime : 272 dnů 11 hod 10 min, volné místo : 8356 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
lil B.G.