Úvod


Odkaz na archiv



Motor->ovládání karburátoru
Klíčová slova: karbec, plyn, lanko
Určeno pro: Barkas B1000


V tomto tématu je 6 příspěvků

 
25.08.10 - 20:31 Címoš [odepsat]
[e-mail][www]
To Killer Koly: Tak si z ty S100 vyndej i plynovy pedal. Koupil jsem uplne novy ale stejny... Lanko použiju s kola s bowdenem v metráži. O víkendu mam další pokračování, aktuální info píšu na www.ifa.cz, včetně nějakých fotek ze zástavby.
A jen tak mimochodem, dneska jsem získal nový, opravdu nikdy nenamontovaný a seřízený (na litrový motor, seřízený na stolici) Jikov 32 SEDR, včetně kolena na W/B. Nádherná věc, bohužel vím, že já ho zřejmě nikdy nenamontuju.

 
25.08.10 - 19:59 Killer Koly [odepsat]
To Címoš: az to budes mit, muzes to nafotit? rad bych si to taky predelal na lanko. mam sice BVF, ale ty tahla me neskutecne se...ou, porad se mi nekde zadrhavaji. mam uz vyreseny karburator, ale pedal ne. na oplatku mam vymyslene ovladani volnobezky a sytice-tahlama ze stare S 100 na krytu motoru

 
25.08.10 - 10:48 Címoš [odepsat]
[e-mail][www]
To Admin: Tak tak. Přesně proto se na to ptám... Škodivácký pedál už tam je, uchyceni lanka je taky vyřešený. Mě se tam SEDR vešel, sice fousově, ale vešel, nevejde se tam pak až následně nasazený ten tlumič, který jsem chtěl překuchat a pootočit, jenže ono to tak jednoduše nejde... Teď řeším ten tlumič sání a umístění originál filtrboxu - právě kvůli tomu podtlaku, bez kterýho to nedrží ani volnoběh... Ale mám doma dva dekly na motor, tak jeden zmrším na testování a druhý udělám načisto po odzkoušení...

 
25.08.10 - 10:08 wartas [odepsat]
[e-mail][www]
To Admin: To odvětrání plovákové komory u SEDRu je nutné hlavně musí být dostatečný podtlak , laboroval jsem s tunig. filtrem a vlivem slabého podtlaku okamžitě nastaly problémy.

 
25.08.10 - 08:38 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Címoš: Nejsem si úplně jistej, ale mám takový pocit, že SEDR se do Barkase nikdy nedával, protože se tam zkrátka nevejde. Je problém právě s tím vším na co se ptáš.

Musíš si vyrobit nějaký tlumič sání, zcela předělat plynový pedál (protože SEDR je dělaný na lanko a ne na táhlo které zároveň drží plynový pedál).

Stálo by možná za úvahu předělat ten karbec prvně na táhlo, tím by se dost zjednodušil ten plyn (já to původně řešil barbarskou výměnou plynového pedálu za škodovácký).

Tlumič sání jsem vyrobil ze škodováckého filtru, jehož uchycení jsem ale musel vyříznout a otočit o 90° aby se to vešlo pod dekl motoru. Se vzduchovým filtrem mi to ale vůbec nejezdilo, furt se to ulévalo, tak jsem nakonec jezdil jen na ten tlumič a punčochu. Problém ale mohl být, že jsem neměl zapojenou hadici od víčka plovákové komory, která má jít do sání a tím se asi ovlivnila výška hladiny, takže při zapojení by to třeba jezdilo i s tím filtrem.

Nicméně mohu říct, že mě to jezdilo pěkně, klesla spotřeba, motor byl výrazně živější a volnoběh klidnější. Sytič nebyl skoro potřeba, prakticky jen na okamžik a po nastartování jsem jej mohl vypnout.

 
24.08.10 - 20:59 Címoš [odepsat]
[e-mail][www]
Nemáte náhodou někdo, kdo má Barkase s 2T motorem a SEDR karburatorem fotku ovládání plynu? Přesněji mi jde o uchyceni plynového lanka u pedálu a detail plynového pedálu. Další podrobnější fotka, která by mě zajímala je detail tlumiče sání na karbecu včetně vedení vzduchu od filtrboxu...

[1-6]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.259716, 9.12.19 - 04:22:50, uptime : 274 dnů 17 hod 29 min, volné místo : 8414 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Kocour