Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Hádanka
Klíčová slova: Trabant, Wartburg, Barkas, IFA,
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 59 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
25.09.10 - 14:03 STK Kubo [odepsat]
To KubikCV: jj, kačica.

 
25.09.10 - 13:42 Eidam [odepsat]
To KubikCV: Byl si rychlejší

 
25.09.10 - 13:42 Eidam [odepsat]
To STK Kubo: Není to třeba z "kačeny" (Citroen 2CV)?? To je taky dvouválec pokud se nepletu.

 
25.09.10 - 13:39 KurvikCv [odepsat]
kachna?

 
25.09.10 - 13:28 STK Kubo [odepsat]
To netOpýr: fuj, velebnosti, du blejt! V žiadnom prípade! Bol chrobák vlastne dvojvalec?

 
25.09.10 - 13:04 netOpýr [odepsat]
To STK Kubo: že by to bol chrobačik

 
25.09.10 - 13:01 STK Kubo [odepsat]
Kľukovka z auta. Z akého???
PŘÍLOHA (vilebrequin.jpg)

 
2.06.10 - 12:08 Žabák [odepsat]
To Krteczek: Ze strany u řidiče? Tak v tom případě bude ten flíček za dírou zbytek tý "bradavky" a buď je obraz deformovén focením( vyšší strana rámu vs nižší strana rámu), nebo už si to nepamatuju tak dobře - přeci jen Barkase skoro dva roky nemám a měl jsem ho krátce....
Svezení zní lákavě-bude hezky mokro a zámek Berchtold je kousek. Přemýšlím, že bych se stavil klidně jen na koukačku. Napiš mi prosím do SZ jak tam přesně budete, ať to tu nebordelíme OT...dík.

 
2.06.10 - 12:05 Krteczek [odepsat]
To BUFU : Hele, já nevím kdo je tady odborník přes Bufutouly

 
2.06.10 - 12:01 Žabák [odepsat]
To BUFU : Nestačilo - byl to "neopakovatelný" zážitek :o)))

 
2.06.10 - 11:50 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: ono mu to jednou nestačilo

 
2.06.10 - 11:14 Krteczek [odepsat]
To Žabák: Vyčerpávající odpověď. Trefil jsi to přesně. Jen je to ze strany řidiče. Nějak se nám nepozdávalo že Barkas je chudinka nějakej kleknutej na levou přední packu. Tohle byla příčina. Chdák Martin nad tím strávil dva dny než to dosochal opět do použitelného stavu.

PS: Pokud se chceš povozit, tak se stav tento víkend na zámku Berchtold. Děláme tam doprovodný program i se svezením vybraných jedinců

 
2.06.10 - 10:37 netOpýr [odepsat]
0
-1
-1
To Krteczek: to je kus nějakýho něčeho a je pěkně prohnilej

 
2.06.10 - 10:32 Žabák [odepsat]
To Krteczek: Řekl bych, že je to pravá strana rámu z předku Barkase(pohled od středu auta ven). Do tý díry patří z druhý strany zasunout polonáprava a z tý strany která je vidět patří zajišťovací víčko se šroubem, kterej je zašroubovanej do polonápravy. Proč si myslím, že je to pravá strana? Rám se směrem k předku auta zužuje a z venkovní strany je cca 6cm za dírou pro polonápravu "bradavka" přes kterou se za pomoci podkovy s tisícihranem kterým je prostrčená polonáprava a dvěma šrouby šteluje předpětí torzní tyče odpružení. Tím, že ta bradavka není vidět a vyšší část rámu je na fotce vzadu mi to vychází na pravou stranu. Taky je na tý fotce vidět řez po výztuze rámu...Je li to správně, asi nevyhrávám svezení závodním trabantem, co? :o)

 
2.06.10 - 10:01 Krteczek [odepsat]
Kdopak pozná...?
PŘÍLOHA (hadanka.jpg)

 
27.05.10 - 10:08 Zuziiik [odepsat]
To Killer Koly: tak teď jsem zpychla.......není to se mnou zase až tak špatný :o))

 
27.05.10 - 07:21 valmatČZ [odepsat]
[e-mail]
To habr: Já mám doma taky jeden jako novej :-)

 
27.05.10 - 00:14 habr [odepsat]
Když tak přemýšlím, kde se vlastně tento čistý návod vzal? Že by jeden byl navíc? Nebo vůz od toho návodu se neprodal? Kdo ví, jak to tehdy bylo.
PŘÍLOHA (kontrolka_b.jpg)

 
27.05.10 - 00:11 habr [odepsat]
Další dobová tiskovina. Ke každému importovanému Trabantu prodejní servis obdržel podrobný návod předprodejních úkonů. Ten se měl postupně "odfajfkovat" a zůstával jako doklad připíchnutý k prodejce v prodejně, aby byl doklad, že nic nikdo neojebal.
PŘÍLOHA (kontrolka_a.jpg)

 
26.05.10 - 18:10 netOpýr [odepsat]
To Killer Koly: no a je to venku, že já radši nedržel hubu

 
26.05.10 - 18:09 Killer Koly [odepsat]
To netOpýr: ty pouzivas fen na nohy?

 
26.05.10 - 18:04 netOpýr [odepsat]
To Killer Koly: myslíš, že by využila fén na nohy?

 
26.05.10 - 17:28 Killer Koly [odepsat]
To Zuziiik: mila blondýno, byla jsi tak tesne vedle, ze mi z toho celist padla na klavesnici.
je to skutecne motor k pohonu nastavby protiletadloveho kanonu vz. 52. kdyz se vojakum nechtelo tocit temi kolecky, tak si proste pustili motor a ten provadel elevaci i odmer. pohon byl resen spojkami. motor je schovany v predni casti kanonu (vyznaceno sipkou, ukazuje na VN kabel ke svicce). jinak jako fen by se to dalo asi taky pouzit, pry to docela prijemne foukalo na nohy
PŘÍLOHA (kanon_vz_52.jpg)

 
26.05.10 - 09:48 Zuziiik [odepsat]
To Killer Koly: takže těsně vedle.......tak když je Tommy blízko, tipuju motor pro otáčení hlavně tanku.......víc už jako blondýna nevymyslím - teda kromě válečného fénu a depilačního přístroje

 
26.05.10 - 01:22 habr [odepsat]
Mám zde další tiskovinu, která se neměla běžně k zákazníkovi dostat. Nebo lépe řečeno - bylo v zájmu všech, aby se k zákazníkovi nic podobného nedostalo. Tentokrát žádná hádanka, ale vážné varování - v poslední době roste import Trabantů, tak si pečlivě překontrolujte kompletnost vozidla. Tento lístek je někdy kolem roku výroby 1978.
PŘÍLOHA (exportni_listek.jpg)

 
26.05.10 - 01:14 habr [odepsat]
1
-0
1
To jsou lístky kvality sedadel pro W353. Ne každé sedadlo se tak docela povedlo, takže když opouštělo dílnu, tak kvalitář (naše OTK) každý kus prohlédl a na tento lístek vyznačil datovým razítkem stupeň zdařilosti. Podle toho se potom sedadlo montovalo do vozů v posloupnosti - domácí trh, export, domácí De Luxe a exportní De Luxe. Pokud byla kvalita tak nízká, že sedadla nebyla dostatečně dobrá ani pro domácí trh, tak se to vyznačilo na lístku a sedadlo se vrátilo k opravě, v takovém případě se odtrhl kupon, jenže nevím, jestli zůstal na kontrole aby se mohla soudružka patřičně pochválit, nebo si kupon trhal ten, co to opravoval. Tohle se nepraktikovalo jen u sedadel a ne jen u koncernu IFA, to se dělá i jinde. Stačilo v minulosti porovnat Š 105 z Mototechny a z tak zvaného reexportu. Kolikrát vrácený export byl tak krásný, že šel rovnou do Tuzexu. Nakonec – jezdilo zde i dost Škodovek s pravostranným řízením což byly vozy vrácené znechucenými Angličany.
PŘÍLOHA (hadanka.jpg)

 
25.05.10 - 22:16 dema [odepsat]
To Killer Koly: pomocny startovaci motor k nejakemu
vetsimu stroji?

 
25.05.10 - 16:07 Killer Koly [odepsat]
To Tommy FORSAGE: prihoriva
To Zuziiik: to by byl asi ten nejdrazsi gulas na svete

 
25.05.10 - 15:37 Zuziiik [odepsat]
To Killer Koly: polní kuchyně.....na ohřev guláše

 
25.05.10 - 14:37 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Killer Koly: Posilovač řízení?

[1-30]   [31-59]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.334292, 6.12.19 - 21:26:13, uptime : 272 dnů 10 hod 32 min, volné místo : 8356 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Kocour