Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Wartburg xhcipa při vyšších rychlostech
Klíčová slova: Chcipani Uchlastavani rychlost
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 19 příspěvků

 
18.08.19 - 17:27 Luke [odepsat]
jen tak mimochodem, slícovat ano, ale leštit maximálně výfukové kanály a aby to mělo smysl, tak to musí být do zrcadlového lesku, pak se tam tolik neusazuje chvíli karbon a jde to pak snadno čistit leštění kanálů je asi největší mýtus kolem dvoutaktů moderní nejen dvoutakty mají sací kanály upravené tak, že to vypadá asi jako povrch golfového míčku (teď se nemůžu vzpomenout jak se tomu říká), na nic lepšího se asi zatím nepřišlo http://gisikuntung.files.wordpress.com/2018/04/golf.png

http://gisikuntung.files.wordpress.com/2018/04/80-pasted_image_at_2016_05_16_01_40_pm_0ef041d53396f0a81fa7eccb1a2befff76dc1df9.png?w=627

 
12.08.19 - 18:17 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Hanz_x: dík za info, me to dělá firma a bude to dražší + trochu vylestime a slicujeme kanály,...,dle těch úprav,co jsou uvedeny tady na stránkách.

 
12.08.19 - 08:26 Hanz_x [odepsat]
Výbrus motoru 750 za válec, srovnání hlavy 500 srovnání bloku 700. Pisty 600 kus kroužky 400, klika 4000 a pak drobnosti.

 
11.08.19 - 18:39 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Hanz_x: Ahoj, na kolik re vyšla g.o.?

 
11.08.19 - 14:33 Hanz_x [odepsat]
PS: od generálka najeto cca 200km klidným tempem kolem 90kmh protože to víc se špatnou pumpou nejelo

 
11.08.19 - 14:32 Hanz_x [odepsat]
Ještě jsem zkusil přesněji seřídit předstih za pomoci suplery teď tam mám nějakých 3,5mm co je asi v pořádku. Bylo 3,2mm nevím jak moc velký je to problém. Každopádně hluk z motoru neustal. Musím se s tím dnes dopravit do Prahy z MB a pak uvidím co s tím. Dělám ještě druhý motor tak by se to dalo vyřešit vymenou ale motor mě štve. Ta generálka nebyla nejlevnější.

 
11.08.19 - 14:29 Hanz_x [odepsat]
Tak v zapalování problém nebyl.. šlo mi málo paliva z pumpy. Výměna a už je to ok.

Jen mi teď začal zgeneralkovany motor, který byl do této doby až neuveritelne tichý, bouchat u prvního válce a přijde kk že je mírná vůle na řemenici. Bojím se, aby nebyla špatná ta nová klika z Maďarska, případně ložisko na pistnim čepu.

 
10.08.19 - 21:29 jawamaniak22 [odepsat]
Nemám zkušenost ale není tento blázinec okolo bezkontaktů zbytečný? pokud udržuju plsť na vačce namazanou (což je otázka pár minut za rok) tak hodnoty předstihu se mi skoro nehýbou a za 10t km po repasi žádná závada.

 
10.08.19 - 20:45 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Jen mám to zapalko seřízene stroboskopem,návod byl na ..., karbec,přívod benzínu ok?

 
10.08.19 - 20:38 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj, me strasite,ja mam motor na g.o. teď,ale bezkontakt od Kytky mám už 2 roky a max.spokojenost.

 
10.08.19 - 20:36 ovlaky [odepsat]
To Hanz_x: To Trabantista WRC: To zapalování mám taky a nikdy žádný problém. Byla to vynikající náhrada za kladívka a je neuvěřitelně jednoduchý, že stačí nastavit jen na 1 válec.

 
10.08.19 - 20:31 Juraj A [odepsat]
[e-mail]
To Trabantista WRC: Nepoznáš Google?


http://imfsoft.com/kategorie-ridici-jednotky/jawa-cz-trabant-ignition

 
10.08.19 - 19:22 Trabantista WRC [odepsat]
Ten samý příběh, po generálce motoru maďarské zapalování od Kytky a když jsem to trochu rozjel, chcíplo to. Laboruji od té doby s destičkou sem a tam a už to relativně jede. nevíte, kde sehnat CZ Jawa Ignition? Bylo mnohem lepší.

 
10.08.19 - 18:36 Hanz_x [odepsat]
Tak předstih jsem změřil a ji tam nějakých 3,2mm takže ho ještě určitě upravím.

 
10.08.19 - 15:53 Hanz_x [odepsat]
Sakra já jsem blbej :D 73,75 samozřejmě.

 
10.08.19 - 15:51 Hanz_x [odepsat]
33,75

 
10.08.19 - 15:26 Hanz_x [odepsat]
Jen pro upřesnění kdyby se někdo ptal. Generálka byla opravdu kompletní. Srovnána hlava, srovnány motor, nová klika,výbrus 34,75 a samozřejmě nové písty s kroužky. Svíčky jsou taky nové.

 
10.08.19 - 15:23 Hanz_x [odepsat]
Omlouvám se za překlepy. Píšu z mobilu

 
10.08.19 - 15:22 Hanz_x [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,
Chtěl bych se zeptat na radu. Na Wartburgu jsem zgeneralkoval motor a osadil bezkontakt od Kytky.
Dnes jsem jel na první větší cestu a zjistil jsem, že při jízdě 90+ začne motor chcipat. Vypadá to jako by se uchlastal po vypnutí volnoběžky ho na kvalt nastatuju a občas si u toho střelí do výfuku. Předstih jsem seřizovat zatím jen podle rysek na remenici. Motor startuje a v nižších rychlostech jede krásně a tiše. Jo a málem bych zapomněla napsat že se nezahriva na provozní teplotu. Může to být předstihem nebo se mám zaměřit na něco jiného? Dík Hknza

[1-19]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.813039, 19.08.19 - 00:00:40, uptime : 162 dnů 12 hod 7 min, volné místo : 9159 MB
<- srpen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Krteczek