Úvod


Odkaz na archiv



Motor->trabant nestartuje
Klíčová slova: brko 79
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 15 příspěvků

 
3.10.18 - 21:07 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To brko 79: ee ten dlouhý vzadu je bohatost volnoběžné směsi

 
3.10.18 - 15:56 brko 79 [odepsat]
mám oplechované fajfky,tak je skusím odplechovat a na přidání vzduchu se přidává za sitičem ten dlouhý šroub.

 
3.10.18 - 10:07 Pajka Vrakař [odepsat]
To habr: Nepsal jsem, že má teplota vliv na fajfky aj. Když jsou ale nakouřené indukční cívky, tak má teplota vliv velký.

Tazatel sice píše, že cívky má nové, ale kdo ví jaké...

 
3.10.18 - 10:04 Pajka Vrakař [odepsat]
To habr: Zmínil jsem to, protože jsem se tím jednou vytrestal. Záměrně mažu vše, co nechci aby srostlo. Musel jsem dobře očistit plochy pod šroubkama a už to bylo OK. Ono to nastartovalo, ale střídavě šlo na jeden válec a kladívka hodně jiskřila. Přitom taková blbost...

 
3.10.18 - 09:30 habr [odepsat]
[www]
To Pajka Vrakař: Domeček kladívek do karteru taky dávám přes vazelínu a bohatě potřu všechny styčné plochy aby se později dal domeček zase vyjmout, jinak oxidací zaroste, ale protože domeček jistím i dvěma šroubky, tak ukostření mám zajištěno. Další ukostření by bylo přes ramínko co drží víčko, jenže ne v mém případě, protože i to víčko dávám na vazelínu, tentokrát nejen kvůli snadnému sejmutí, ale i kvůli zatěsnění proti vodě.
Navíc - většina závad není závislá na teplotě motoru, domeček buď kostru má, nebo ne a to platí i o oplechování fajek, buď probíjí, nebo ne, ale že by studené byly OK a teplé probíjely? Těm jiskrám je to nejspíš fuk, mají stejnou kapacitu za studena jako za tepla.

 
3.10.18 - 06:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To brko 79: Z mých zkušeností:
1) Oplechované fajfky, popřípadě nevhodné VN kabely - ty používám zásadně měděné.
2) Špatně seřízený karburátor.
3) Nevhodné svíčky.
4) Vadné indukční cívky - poznáš tak, že na drc to chytne, ale startérem to nenastartuješ.
5) Špatně ukostřený domeček kladívek (při jeho nasazování jsem pod něj máznul vazelínu a hned byl záhadný problém na světě).

 
2.10.18 - 20:12 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Eidam: taky jsem to měl fajfkama s plechy.

 
2.10.18 - 19:56 Eidam [odepsat]
To brko 79: Jake mas fajky na svickach? Nove s oplechovanim? Jestli ano, strhni oplechovani (i tak budou odrusene). Mel jsem kdysi podobny problem. POo koupi novych oplechovanych fajek spatne teple starty. Po strhnuti vse ok:) Asi to tudy probiji a je slabsi jiskra.

 
2.10.18 - 18:20 Hraboštraboš  [odepsat]
To Brno 79: Já měl podobný problém: za tepla nechtěl, ale dal se roztlačit. Problémem byla bohatá směs, auto se přechlastávalo. Kluci mi přidali trochu vzduchu a bylo po problému.

 
2.10.18 - 18:16 Brno 79 [odepsat]
To Bob D: Jsem od Jihlavi a bezkontakt je 6v koupeny od pana Kytky z Ivančic ten prodává díly a ten mi řekl ze je to bezproblemove

 
2.10.18 - 18:08 Brno 79 [odepsat]
To habr: Zdravim svíčky mam 15c,soudím ten karbec a osahával ty cívky dík za radu

 
2.10.18 - 12:45 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To brko 79: Závadu nehledej v elektrice, pokud vůz dokáže nastartovat studený, což je pro odběr napětí náročnější, tak teplý po jízdě s dobitou aku by měl startovat lépe, ne hůře! Jediná elektrická součástka která mění svůj charakter ohřátím jsou svíčky, dříve byly letní a zimní, dnes jsou celoroční, já mám dobrou zkušenost s Brisk N15C, jiné svíčky bych já nepoužíval. Někdo říká, že horké cívky nefungují, já si to nemyslím, je to jen horký izolant (obvykle asfalt) a buď vinutí izoluje, nebo je cívka ve zkratu, to nezávisle na teplotě, protože žádný zkrat mezi vinutím se sám ochlazením neopraví. Pokud se ale cívka ohřeje tak, že na ní nelze udržet ruku, pak je cívka na vyhození, obvykle má slabou jiskru.
Tvůj problém je téměř jistě ve směsi, v teplém motoru se odpařuje jinak jak ve studeném. Problém bych hledal v karburátoru.

 
1.10.18 - 20:42 Bob D [odepsat]
Přesně,na jaké napětí je ten bezkontakt?EBZA se dělala pouze na 12 volt,existuje ůprava na 6 volt,nebo měnič.Startér odebírá hodně proudu a tak dochází k poklesu napětí palubní sítě ve vozidle.

 
1.10.18 - 19:57 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Odkud jsi..? po netu těžko radit. Třeba je někdo poblíž. Jaký bezkontakt na tom máš?

 
1.10.18 - 19:42 brko 79 [odepsat]
[e-mail]
zdravím mám trabíka 6v po renovaci a za tepla nestartuje,koupil jsem do toho bezkontakt,cívky, svíčky,kabely a botky a točí a nestartuje,jiskry hážou-prosím o radu Pepa.

[1-15]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.146673, 11.12.18 - 08:31:17, uptime : 7 dnů 9 hod 20 min, volné místo : 12417 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Simpo