Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->zákony, vyhlášky a jejich změny
Klíčová slova: zákon, vyhláška, legislativa, změny, výklad, novelizace
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 164 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
29.03.18 - 14:58 Killer Koly [odepsat]
To Hraboštraboš : tak to se taky ucastnim. mimochodem, mam na dvore hromadu dlazebnich kostek, kdyby mel nekdo zajem

 
29.03.18 - 14:06 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Hraboštraboš : Obecně, převzato z internetu:

Při absolvování školení v Praze v UAMK, se projednávaly tyto následující změny:

-od roku 2020 bude označeno historickým vozidlem vozidlo o stáří min.40 let
-vozidlo jehož stáří je více jak 50 let ,je označeno jako národní bohatství státu
-při výjezdu těchto vozidel do zahraničí je nutné povolení Technického muzea v Brně ,nebo v Praze,
které na základě prohlídky,vydá osvědčení o vývozu vozidla

-do žádosti je nutno uvést zda se jedná o vývoz trvalý nebo vývoz na dobu určitou
-toto povolení je bezplatné
-mimo EU je nutné razítko celního úřadu
-žádosti jsou schvalovány ministerstvem kultury
-všechny podrobné informace najdete na stránkách Technického muzea

-při renovaci vozidla použít originálních dílů-v případě náhrady originality,musí být díl rozeznatelný
-zachovávat historickou původnost
-na testování vozidel je nutno potvrdit 5 krát protokol s fotkami
-na testaci pro snížení eko poplatku je třeba potvrdit 3krát protokol s fotkami
-byly vydány nové protokoly-najdete na UAMK


Více zde: https://veteranklubprostejov.webnode.cz/

 
29.03.18 - 13:50 Hraboštraboš  [odepsat]
To Yokotashi: Mimochodem, budeš se účastnit, když ti prozradím, že mi byly poslány podklady ohledně toho, že podle emisí budeme platit silniční daň, auta budou testovatelné až po čtyřiceti letech, za dovoz ze zahraničí dáme poplatek až 40 000.-, auta starší 50 let včetně vozíků atd se stanou národním (vlastně už jsou) bohatstvím, takže bez povolenky nevycestuješ, ani neprodáš za hranice, eko výpalné již nebude jednorázové, ale opakované atd? Klidně ti ty maily a zprávy přepošlu, ať se taky zaraduješ.

 
29.03.18 - 13:42 Yokotashi [odepsat]
[www]
Bude-li demonstrace, zucastnim se.

 
29.03.18 - 08:31 Pája [odepsat]
Nic se nejí tak horké, jak se uvaří. Podobné snahy už tady byly. Žádná strana nechce spáchat politickou sebevraždu.

 
29.03.18 - 07:37 HonzaBK [odepsat]
Tak to dopadne tak, že teď všichni chceme auta na bílých značkách a pak začneme převádět naše auta na zelený značky!

 
28.03.18 - 22:04 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To KurvikCv: to je zajímavý na druhou stranu zvláštní řešení, v době krize lidi vždycky vyhledávaj levnější zboží (historicky třeba Ford za doby Velké krize)...

 
28.03.18 - 21:04 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: tak je jasný že je to lobby Škody...a to má váhu,protože HDP táhne automotive...a i Škoda. Mezi Trabanťákama je pár lidí co pro Škodu pracují na vyšších postech... zajímalo by mě,jestli by mi potvrdili moje info...že je tu možnost snížení objemu výroby a zvýšení ceny vozů v případě krize

 
28.03.18 - 20:01 Yokotashi [odepsat]
[www]
Za pul milionu se v nasem absurdistanu da prestavet Trabant na elektriku.

Kdyby kazdy z nas dal jenom desetinu z toho Kajinkovi, tak by treba slo vyuzit jeho puvodni profesi k lobbovani u zakonodarcu za nejake normalni zakony v tehle veci (jako maji treba v USA).

*) Moje domnenka je, ze za stavaji stav muzou lobbisti Skodovky, ale samozrejme to nevykrikuji nahlas, takze neni jak to dokazat.

 
28.03.18 - 19:54 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
To netOpýr: K čemu jsou dobré nějaký demonstrace ? jen k tomu aby se někdo vykřičel na náměstí....co změní ?

 
28.03.18 - 19:52 netOpýr [odepsat]
To KurvikCv: hlásím se

 
28.03.18 - 19:49 KurvikCv [odepsat]
To netOpýr: až schladnou hlavy a bude nějaká reálná hrozba,že to bude na pořadu dne,tak si myslím,že nebude problém svolat dost lidí na demonstraci

 
28.03.18 - 19:49 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
A já myslel, že apríla je až v neděli?

 
28.03.18 - 19:20 netOpýr [odepsat]
To Wimpy: To je akorát na to, aby se člověk rozčílil a šel někomu nakopat ......
Můžeme jen doufat, že jim to někdo zatrhne.


 
8.01.18 - 09:50 Pája [odepsat]
statistika nehodovosti https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nehody-v-cesku-za-rok-2017-mene-mrtvych-ridicu-vice-motorkar/r~b59de8c2f3bf11e794dbac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=editor1&utm_term=position-3&redirected=1515401316

 
2.01.18 - 15:09 Pavel JHB [odepsat]
To Rozmon: Ano, je to tak, poprvé při profesáku, pak 50 a dál každých 5 let. Já platil 2400 Jinak je ještě musíš dělat při vybodování, alkoholu, drogách, agresivitě. Pak to může být na základě žádosti lékaře jak píše Kocour, kterej ti i potvrdí, že jsem OK, pravidelně mně kontroluje Základní problém je ten, že konečné slovo má ale obvoďák. Takže já měl vyšetření od všech doktorů kromně gynekologa a ona si to prosadila. Problém byl ten, že mi vyšly na 51 let, takže se mně snažili ještě dostat na testech agresivity. Zde je problém, vychází se z testu + výpisu karty řidiče. Tam jí zlomilo, že mám 1 200 000km, nikdy jsem nepřišel o body a platil 2 pokuty. Tím jsem završil můj 22 měsíční boj o navrácení ŘP vítězstvím Pozor nepleť si psychotesty (ty jsem dělal 4x) s dopravně psychologickým vyšetřením v akreditované laboratoři, které musí dělat ti, co mají jako náplň práce nebo jak se to píše, ve smlouvě řidič. Pokud máš ve smlouvě třeba sběrač jahod nebo skladník, tak i když celej den kroutíš kolečkem a šlapeš na šlapky testy dělat nemusíš. Ověřeno, podrobnosti dám kdyžtak do SZ. Jak je to s psychotesty vám
můžu povyprávět na srazu, pobavíte se

 
2.01.18 - 13:53 Rozmon [odepsat]
To Kocour: tak to jsem rád, že mi nelhali, už jsem se chtěl letos z obav buzerace radši objednat. Díky za potvrzení

 
2.01.18 - 13:24 Kocour [odepsat]
To Rozmon: je to tak jak píšeš. 1x do 50-ti let a pak každých 5let nebo do změny duševního nebo psychického stavu. Tak mluví zákon. A přesto nejede vlak,může si psycholog mluvit co chce.

 
2.01.18 - 12:08 Rozmon [odepsat]
To Pavel JHB: s těmi psychotesty je to taky divné, každý říká něco jiného a všude stojí jinak, třeba u nás stojí 1250kc, ale nevydají je víc jak na 5 let přesně z toho důvodu že je to soukromník a tak si zajišťuje ksefty do budoucna... Jenže, jsem se ptal v autoškole a pak i u lékaře na preventivce, kterou musím mít každé dva roky jako řidič z povolání a na obouch místech mi řekli, že psychotesty dělám jen jednou do 50let a to v době, kdy žádám o profesak a bez ohledu na délku platnosti psychotestu jsem prý pak povinný je dělat až při dovršení 50let. Je pravda, že loni jsem měl psychotesty propadlé a preventivkou jsem prošel a nikdo mi nic neřekl, v protokolu o lékařské prohlídce mám jen napsáno, kdy byli psychotesty provedené a o platnosti se tam nic nepíše...

 
1.01.18 - 14:45 Švambi [odepsat]
To Pavel JHB: Tohle není zas tak složité pochopit, ne? :-) Překvapuje mě, kolik lidí má řidičák a neví, s čím může jezdit

" B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti

1. nepřevyšující 750 kg,

2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo

3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,"

 
1.01.18 - 12:11 Pavel JHB [odepsat]
To Juch: Já to měl už v původním... Vzhledem k tomu, že teď vyplňují vše, je to možné. Akorát když přejedu čáru, tak tam jezdí 90ti letý babky na starým Hanomagu s vlekem snad ještě bez nafukovacích kol. Že by měli náklaďák

 
1.01.18 - 12:00 Pavel JHB [odepsat]
To Killer Koly: Nerad odpovídám doměnkama, nevím Pokud budu vycházet z logiky jak jsem to měl já, tzn. dělal jsem auto + motorku,tím jsem měl vše na malé kolečko + řídítka. Jako gymnasista jsem měl 50% slevu Z první výplaty jsem si dodělal C a měl jsem zbytek včetně T Pro získání E musely být 2 roky praxe, to jsem si nechal potvrdit až před prvníma zmatkama s udělováním a hlavně placením oprávnění pár let po revoluci. D nešlo získat soukromě, to jsem chytil opět v hodině dvanácté již jako majitel učiteláku pouze za test+jízdu za necelo pětistovku. Pokud platí to, co mi bylo vysvětleno se skupinou B / BE tak by na traktor mělo bez problemu platit C s CE můžeš vézt i 3 vlečky plné hnoje a to i do zahraničí Tento problém je jen u "holého" T. Jinak se musím omluvit, nespadá to do mých znalostí, úřad inovoval asi aby bukvice nemusela tolik přemýšlet, po novu se opravdu vyplňují všechny kolonky.Tzn. udělám A a vyplní mi i AM i A1 kde mi i doplní kód 79 nad 50ccm
Další ověřená informace u profesáků: Dopravní psychologové nutí dělat (a obnovovat), bodeť by ne, když je to soukromý objekt a solím od 2 do 4 klacků... Musí ho mít ale pouze ten, kdo je řidič "v pracovní smlouvě". Řešil kamarád, který velí montérům, kteří celý den objíždí stavby s náklaďákem. Pokud má někdo pro své dítě mít CE jedním před 21, tak raději SZ....

 
1.01.18 - 10:53 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
To Killer Koly: Až pujdeš měnit řidičak, napíšou ti T automaticky. V zahraničí mam dojem že skupina T není, musí mít pro traktor skupinu C. Aspon mě to tak napsaly při výměně.

 
31.12.17 - 22:51 Killer Koly [odepsat]
To Pavel JHB: jeste dotaz: pokud mam RP sk A, B, C, E pred lednem 2011 (tim datumem si nejsem jisty, ale bylo to tak nejak), plati mi i pro sk. T? a pokud ano, plati i v zahranici?

 
31.12.17 - 13:52 Pavel JHB [odepsat]
To Švambi: HodněJe zajímavé kolik lidí má řidičák ale neví s čím může vlastně jezdit.Vychází to hlavně z toho, že většina lidí neumí česky a nechápe rozdíl spojek a/nebo atp. Nejvíce je to u AM a u B.Takže to nejdůležitější - AM max 50ccm a konstr.rychlot max. 45, což je u nás akorát pařez a babeta!!! jednosík už má 50!!
B do 3500 souprava, vlek do 750!! (O1) B96 do 4250 Pro tažení kategorie O2 je potřeba mít sk E. Maximum je méně než tahoun, vyjímku tvoří kategorie M1G a N1G,kde to může být až 1.5 násobek. Jinak je to méně než tahoun, takže max 3500+3499 *1Většina chyb je dána z nesprávného překladu směrnice Komise č. 2006/126/ES. U nás bývala navíc brána okamžitá hmotnost, to už je sjednoceno pár let s EU a bere se celková, protože bukvice mají mobily s kalkulačkou ale nemají váhy. Kamarád takto přišel v DE málem o papíry vezl auto, policajt spočítal větší než celkovou, naštěstí to ukecali, protože auto mělo vyndanej motor, kterej se vezl v dalším autě

 
31.12.17 - 10:46 Švambi [odepsat]
Ano, existuje něco takového. Jen to není tolerance, ale odchylka měření. U nás je to 3kmh do limitu 100km/h, od 100km/h jsou to 3%. V DE jsou to 4%.

V čem konkrétně je naprostá blbost mé pravdivé rozborky řidičských oprávnění skupin B96 a B+E?

 
31.12.17 - 10:16 Pavel JHB [odepsat]
To Švambi: Internet je mocná zbraň, je dobré si ho přečíst dřív než se zeptám na blbost, ale není dobré mu věřit. Například to co píšeš je naprostá blbost. Pravda je to co píše Jakub a Rozmon. Co se týče němců, tak oni netolerují 10km ale 10% + připočítávají ještě něco na nepřesnost měření nebo tak nějak, už si to nepamatuju. Je dobré se podívat v neděli podvečer na VOX - Rychleji než dovoluje policie, tam to vždycky říkají včetně pokuty. Míchat sem EU žel nejde, např těch 130 nálepky u vleků je naše schválení. Doporučuji si přečíst internet např spousta harmonizačních kódů platí jen v ČR

 
30.12.17 - 18:57 Švambi [odepsat]
Je potřeba si trochu přečíst internet :-)

I kamiony mají na DE dálnicích 80 kmh. To, že jezdí 85-88 je jen jejich volba a riskují tak případnou pokutu.

S řidičským oprávněním skupiny B lze táhnout vozík i nad 750kg. Určující je jeho povolená hmotnost (maximální), která spolu s povolenou hmotností táhnoucího vozidla nesmí překročit 3500kg. U B96 tohle platí pro celkovou hmotnost 4250kg a pro B+E 7000kg s tím, že samozřejmě nikdy člověk nesmí jet s vozidlem nad 3500kg. Tam už je potřeba skupinu C. Takže čistě teoreticky se dá s B+E dostat na soupravu 3500kg+3500kg.

 
29.12.17 - 23:00 KurvikCv [odepsat]
To Trabantservis: jak jsem psal níže...tolerují u vleku +10 km/h

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-164]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.200491, 28.05.18 - 05:09:49, uptime : 507 dnů 5 hod 42 min, volné místo : 12643 MB
<- květen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není