Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Zajímavá auta
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 865 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
17.12.16 - 20:31 Pavel JHB [odepsat]
To Killer Koly: IFA to ma normalne, tatra opacne Co to bylo za divnou autoskolku, vlek by jsi mel tahat za necim vetsim typicky se pouziva Líza, hodne drív se nic netahalo, vlek byl zadara po potvrzenejch 2 letech praxe

 
17.12.16 - 02:40 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Emylek: zrealizoval. Akorat ze vetsinou na naftu. Junkers JUMO-205 je sestivalec stejneho typu. Napier deltic je trihridelovy 18-valec. A v USA se pouzival trivalec do nakladaku.

 
16.12.16 - 23:41 Killer Koly [odepsat]
To kwasi: na takove jsem kdysi delal autoskolu, za sebou jeste vlek. svezeni to bylo celkem fajn, jen tam byla nejaka jina prevodovka. byl jsem zvykly na razeni z tatry, ifa to mela opacne



 
4.12.16 - 08:34 Standa1443 [odepsat]
To Myslivec: není tam protiproudé vyplachování, ale na jedné straně se plní a na druhé je výfuk. podobně to mněl Manet 90, jen s pístama vedle sebe

 
3.12.16 - 16:39 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To wojta: fuj dvotakt s egrem

 
3.12.16 - 12:35 Killer Koly [odepsat]
To Myslivec: kdyz se dostane do spodni uvrati, je tam vyfukovy otvor. je to krasne videt. jinak to funguje uplne stejne jako jakykoli jiny dvoutakt, jako bys dal dva valce hlavama k sobe, nic jineho v tom neni. spis mi neni jasne, jak se to maze, je tam vstrikovani primo do valce

 
3.12.16 - 10:47 Myslivec [odepsat]
To wojta: vůbec nechápu, kudy se ty válce vyplachujou... myslim fázi výfuku, vstřik je mně jasnej

 
3.12.16 - 00:25 wojta [odepsat]
To Emylek: jo a ten motor zrealizovali, zatim jen na stolici, do auta ma zatim jeste dlouhou cestu

 
3.12.16 - 00:24 wojta [odepsat]
To Emylek: no tenhle motor ma zaklad v jakesi konstrukci z konce 19.stoleti, ale tehda se neujala. Tohle ted zkousi jedna americka firma a ma to zacit vyvijet pro armadu..

 
2.12.16 - 18:01 Emylek [odepsat]
[www][ICQ]
To wojta: zajmavej motor.Škoda že to někdo nezrealizoval.Mrkni se na dvoutakty co se dávaj do menších lodí.Některé sou fakt děla.Ale na souši to težko bude makat.

 
2.12.16 - 17:36 wojta [odepsat]
docela zajímavý motor, asi se buhužel do výroby nedostane, ale i tak: 6ti pístový dvoutaktní tříválec! Písty jsou proti sobě (čili dvě klikovky) a mezi nimi vybuchuje směs. Objem tříválce je 4,5l a výkon 205kW už ve 2200otáčkách a celkem drtivej krouťák 1100Nm... http://www.youtube.com/watch?v=JoQkTIfAB2U

 
4.11.16 - 01:23 KurvikCv [odepsat]
To Hřib: je to polák co tam má tuším 1.8 16v nebo 2.0 16v z dvojky golfa a bez benzínový nádrže..jen plynová

 
3.11.16 - 23:20 Hřib [odepsat]
To Kony: koukal jsem na něho na Morávce, nějaký čtyřtakt motor(neviděl jsem, jen slyšel), uvnitř rám, vzadu kotouče a tuším zadní náprava s torzkama z nějakého francouze http://lukasmfm.rajce.idnes.cz/Trabi_-_Moravka_2012/#E510_210912_0195.jpg

 
3.11.16 - 20:01 Kony [odepsat]
Je tam sice VW Brouk, ale když kouknete napravo, tak je tam zajímavé spojení Trabant 500/600 s 601 či 1,1.
PŘÍLOHA (14606422_359142067754975_4328321296179513811_n.jpg)

 
3.11.16 - 17:28 Kony [odepsat]
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/trabant-
limosine/548671636-216-3904
Co to :D

 
2.11.16 - 19:54 Wimpy [odepsat]
Favorit pickup - ELEKTRO


http://auto.bazos.cz/inzerat/67242309/Skoda-151-L-ELTRA-TPSPZ-1992.php

 
26.10.16 - 21:29 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Tady kdosi tunil M 25 motorem z VW: https://www.facebook.com/Multicarpilz/photos/a.549079701910179.1073741830.548778055273677/551072255044257/?type=3&theater Jinak jsem četl o tuningu M 25 motorem Volha na plyn (asi v Rusku) a Škoda Stejšn? NEOVĚŘENO :)


 
26.10.16 - 20:46 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Dávaly se motory Indenoor, neboli Pažout 2,5TD a z Multikrávy. S obojím jsem jel, dokonce jsem tu první variantu s Volhou 24 v kombajnu kdysi málem koupil od jednoho zelináře. Nakonec to neprodal a jezdil s tím až do doby, než mu začaly vypadávat přepravky shnilou podlahou ven.

 
26.10.16 - 20:33 Killer Koly [odepsat]
To kwasi: je to mozne, ale je to lidova tvorivost. seriove se tam davaly jen peugeoty, mozna i nejake nemecke koncernove motory, ale o tom nic nevim

 
26.10.16 - 14:45 Yokotashi [odepsat]
[www]
Mohl jsem mit sedmimistnou Volhu 24 combi s dieselem. Ale byl jsem mladej, blbej, mel jsem papiry 3 mesice a myslel jsem si, ze jich jeste bude hromada a ze si na to nebudu pujcovat. Dneska s Wartasem na LPG uz toho nelituju, ale 10 let jsem litoval.

Jel jsem ve Volze s motorem Avia a jelo to pekne, nesla se lesem jako korab za zpevu vsech deseti clenu nasrot ozrale posadky.

 
26.10.16 - 11:40 Myslivec [odepsat]
Na Spořilově stojí 24 v kombiku, úchvatnej kousek! Lupnout tam lpg a už jen jezdit : )

 
26.10.16 - 09:37 habr [odepsat]
[www]
Já osobně se zase setkal s Volhou Gas 24 s naftovým motorem Perkins (USA), bylo to za dob ČSSR a měl to legálně přihlášený jeden pohlavár ze Svazarmu, proháněl se s tím na starém okruhu Gran Prix Brno kde jsem se s tím měl možnost senámit i svézt. Jelo to jak pila.

Volhy asi byly schopné pojmout jakýkoliv motor, možná na nějakých jejich klubových stránkách budou mít návod, jak šikovně vestavět motor Sergeje nebo Mig 15.

 
25.10.16 - 20:39 kwasi [odepsat]
[e-mail]
To Killer Koly: Dle NEOVĚŘENÝCH ZPRÁV jsem slyšel o tuningu Volhy a ruských džípů motory Zetor 40, Avia, Mercedes (nevím jaký) a Multicar 25 apod.? Je pravda, že motor Multicar 25 je kopií motoru Mercedes? Kdesi jsem to slyšel. Díky Kwasi

 
25.10.16 - 20:17 Killer Koly [odepsat]
To Pavel JHB: tohle byl uplne novy motor s turbem. byla to hodne povedena a profi prestavba, tahnout 2 tuny nebyl problem. kdyz to bylo prazdne, nebylo potreba radit, mimo mesto vpodstate porad 4° a spotreba byla taky luxus. podle knihy jizd to jezdilo za 8l na 100km, ale vim urcite, ze to jelo za min, protoze par lidi si na to psalo cesty a kradli naftu.
ty peugeoty se origo montovaly do UAZu, na typu to moc nezalezelo. melo to upravenou prirubu na prevodovce a jestli tam ten motor pasoval, tak ho tam rusove namontovali. osobne jsem videl 2 se stejnym rokem vyroby, ale motory byly jine. ty rozdily jsem moc nezkoumal, jen jsem se podival kde maji vyvrtane dirky a kazdy to mel jinak

 
25.10.16 - 18:55 KurvikCv [odepsat]
potkal jsem jednu dieselovou 24ku..ale asi Avia..strašně to hulilo a nejelo

 
25.10.16 - 18:51 Pavel JHB [odepsat]
To Killer Koly: Kdyz avie byly sice dostupny, ale tezky a slo to do kopru. Idealni byl pažout tusim XUD nebo XDP, to tam davali origo myslim belgičani. To byl zamlada muj sen. Velkej korab v dehtu, ten za par korun... To uz se nikdy nevrati pred tydnem jsem nalil do zlomenejch klaciku za tausend a ani se pořádně neodlepila rafika

 
25.10.16 - 16:54 Killer Koly [odepsat]
To Pavel JHB: taky jsem mel M24 v kombiku jako sluzebni. v roce 1994 probehla prestavba na diesel (avie) a bylo to neco neuveritelneho. bohuezl jsem s ni nejezdil sam, takze na to doplatila. ani ne za 2 roky po prestavbe sla do srotu

 
23.10.16 - 21:27 Pavel JHB [odepsat]
Pro neznalce - je to Volha M21, motor myslim 2.4, 3kvalt. Pohodlne, krasnej tachak, kde raficka leze v modrej plexi kaplicce. Pred ni byla Pobeda, po ni 24ka, ktera je preci jen pro mladsi generaci znamejší Pro zajimavost - do 24 pasovaly bez uprav sedacky z W353, meli jsme je ve vsech sluzebnich kramech misto origo nepohodlnejch, v jedne dokonce i anatomy, asi si dovedete predstavit jak mi bylo kdyz jsem s ni jel.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-865]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.292235, 28.05.18 - 05:09:09, uptime : 507 dnů 5 hod 42 min, volné místo : 12643 MB
<- květen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není