Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Zajímavá auta
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 898 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
4.06.17 - 21:08 Jirka 136xxl [odepsat]
Trakturek Trabi, 4x4 Habrovi velky dik za rady ohledne prevodovky

https://www.youtube.com/watch?v=w2PNb6YOwgo

 
8.03.17 - 08:24 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: S tím získáváním zpět mě to přišlo taky divné a taky ten člověk co to koupil musel věřit, že je to replika, jinak by s tím asi nejel na sraz, že.

 
7.03.17 - 16:49 Pavel JHB [odepsat]
To Draisine: Byl o tom i velkej kus pořadu Auto-mobil na VOXu, nebo něco na DMAXu, už si to nepamatuju kde. Nerad dělám štváče, ale když jsem viděl kde bylo auto uskladněno, tak jsem jen koulel vočima. Zajímavý bylo, že auto mezitím změnilo majitele, což mne překvapilo, že to byl ve vymáhání zpět docela problém. Pokud má někdo čas, bylo by možná zajímavý projet voxnow.de, prohledává to i RTL2. DMAX ti šmejdi žel cizincům už někdy před půl rokem zařízli.

 
6.03.17 - 09:21 Wimpy [odepsat]
To wojta: Moc pěkný, děkuju!

 
5.03.17 - 22:40 wojta [odepsat]
To Wimpy: Je to Wartburg 353 Duo - prototyp dvoumotorového warana a stojí v muzeu v Eisenachu. Mýval až 210koní! Nyní "jen" 180 :D Na odkaze ho najdete blíže

http://www.wartburgrallyearchiv.de/rallyefahrzeuge/museum-pavillion/

 
5.03.17 - 21:11 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To KurvikCv: Jo jo, kdyby se tak našly i ostatní "ztracené" vozy ...

 
5.03.17 - 19:57 KurvikCv [odepsat]
To Draisine: byl to mazec když to po 17 letech našli...chlap co to postavil si poznal svoji práci na sraze v Eisenachu a pak už to šlo jako po másle

 
5.03.17 - 18:56 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To KurvikCv: Moc Ti děkuji, je to pošušuňáníčko


 
5.03.17 - 17:45 KurvikCv [odepsat]
To Draisine: bohužel placený článek..zkusím najít jinej http://eisenach.thueringer-allgemeine.de/web/lokal/leben/detail/-/specific/Kampf-um-den-gestohlenen-Wartburg-353-WR-161388294

 
5.03.17 - 15:16 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To KurvikCv: To že se po letech našel mi nějako uniklo, rozveď to prosím trošku, popř. dej odkaz na článek . Díky

 
5.03.17 - 08:06 KurvikCv [odepsat]
To Wimpy: myslím že to byl tenhle dvoumotorovej,nebo Wartburg WR kterej byl před lety ukradenej přímo z muzea...zůstaly tam jen prázdný spreje,auto přestříkali a odjeli...loni se po letech našel

 
4.03.17 - 21:23 Wimpy [odepsat]
To vana: Tady je nejen Kachna, ale třeba i Tempo, to byla věc! Jedno pojízdné znám v Praze už cca 45 roků. A jezdí!


http://www.auto.cz/silena-dvoumotorova-monstra-kdyz-konstrukterum-jeden-agregat-nestaci-104064/foto?foto=0

 
4.03.17 - 21:18 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Wimpy: neco podobnýho delal o pár let dřív citroen 2cv sahara

 
4.03.17 - 21:01 Wimpy [odepsat]
I video k tomu.


http://www.youtube.com/watch?v=dck_iM_p78c

 
4.03.17 - 20:59 Wimpy [odepsat]
Tohle znáte??


http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=10128

 
20.02.17 - 14:34 Wimpy [odepsat]
Dost zajímavá odtahovka, i když nikoliv z našeho koncernu


http://auto.bazos.cz/inzerat/71499893/Saviem-SB2-Odtahovka.php

 
7.02.17 - 17:10 Killer Koly [odepsat]
jen by me zajimalo, jak ovlada elektronicky pres abs ty zadni brzdy....a dve predni bubnove brzdy taky nevidim, je tam jen jedna ze skutra a ta je sakra slaba

 
7.02.17 - 13:55 netOpýr [odepsat]
To Myslivec: tomu se říká doPrasit trabanta

 
7.02.17 - 13:52 Pavel JHB [odepsat]
To netOpýr: Toťvíš, kurz ojra

 
7.02.17 - 12:45 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
No nevím, mě připadá na tomhle trabopraseti raritní jen cena.

 
7.02.17 - 12:45 netOpýr [odepsat]
To Wimpy: jestli si dobře pamatuju, tak před pár měsíci byla za něco kolem dvaceti. Ty ceny rostou jako splašený.

 
7.02.17 - 12:08 Myslivec [odepsat]
To Wimpy: toto je DDDDDDDDRRRRRRRRRR snýýý! : )


 
29.01.17 - 11:59 KurvikCv [odepsat]
1
-0
1
ceník příplatkové výbavy
PŘÍLOHA (trabi01.jpg)

 
21.12.16 - 06:35 Pavel JHB [odepsat]
To Killer Koly: Velky auto jsme meli proto, aby se clovek naucil jezdit s necim dospelym Jinak i u nas se C-ecko ucilo s dlouhou Ifou, kde jezdis jako s osobakem, pokud neslapnes 2x spojku, tak v 9í procentech neprotestuje. Obracenym razenim jsem myslel T138/148, kfe se radi male od sebe, velke k sobe, jako to bejvalo na nekterejch oktavkach, stejsmech s razenim na podlaze. Novy kramy uz maji vsechny klasiku i kdyz radis velkou a malou radu. To jestli je dopredu licha nebo suda a pulky jestli predrazujes nebo ne je uplne fuk. Ono je i problem, ze treba u nas se nyni dela E-cko s velkym zaplachtovanym jednoosakem a kazdej si to taha za svym. Pak si nekde hrdinsky pujci dvouosak a pri prvnim otaceni vylomi kola.

 
20.12.16 - 20:26 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To vana: pán je znalec!

 
20.12.16 - 07:31 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Kony: světla z užovky

 
20.12.16 - 00:55 Killer Koly [odepsat]
To Pavel JHB: za 2 roky praxe se to davalo za krale klacka, ja uz musel autoskolu na E zacvakat. navic jsem nemel ty 2 roky praxe, jezdil jsem sotva rok (ikdyz papiry jsem mel skoro 5 let)a ne jako ridic profesional, ale referent nebo jak se tomu rikalo a trvam na tom, ze to bylo s ifou W50 a za ni byl priprazeny vlek. nepamatuju si typ, ale bylo to hodne podobne tomu, co tahaly V3S, byl celkem maly a vyroba udajne DDR (mozna polsko). to razeni nebylo "normalne" nebo "opacne", proste u jednoho auta byly dopredu liche, u druheho sude. ta ifa to mela snad po nejake oprave a byl tam odpojeny predek. jeste si vybavuju, ze snad nemela pulky, ale malou a velkou radu. taky nechapu, proc by se E melo delat za necim velkym,ifa je prece normalni velky nakladak, potrebujes na nej kompletni C
To Kony: tohle byla snad nejaka maloseriova prestavba nebo se tomu hodne podoba. udajne to snad bylo schvalene primo ve zwickau a nejak mlhave se mi vybavuje, ze to delal nekdo v liberci. ale ty skodovacke (??) svetla tam nebyly, zustavaly origo


[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-898]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.497128, 22.03.19 - 09:37:24, uptime : 12 dnů 22 hod 43 min, volné místo : 8968 MB
<- březen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
pajaskifak