Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Zajímavá auta
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 834 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
18.01.11 - 20:06 netOpýr [odepsat]
brouk s karavanem, tohle na ráboše nikdo nevymyslel

http://www.youtube.com/watch?v=56XL0TysIn0&feature=related

 
17.01.11 - 15:46 ŠTOF [odepsat]
2
-0
2
Burák z filmu Cars...


http://www.autohaus-riedel-gmbh.de/pix/old/framo-p-1.jpg

 
14.01.11 - 13:24 Pají [odepsat]
1
-0
1
To KubikCV: Je fakt, že rezerva je zaprasená fest, ale na jaře a na podzim, když přezouvám, tak beru celý spodek vapkou, takže i s mechanismem. Pak to stříknu WD-čkem, a nemám problém. Jo, a vozím v kufru rukavice

 
13.01.11 - 22:40 KurvikCv [odepsat]
To Pají: já to myslel u Rencků ohledně bordelu a zareznutí mechanismu..jen u Trába je to moc nízko

 
13.01.11 - 16:29 Kocour [odepsat]
To Koča: u Rendla.

 
13.01.11 - 16:26 Kocour [odepsat]
To KubikCV: Já nevim já mám rezervu schovanou za nárazníkem

 
13.01.11 - 10:55 tomas- [odepsat]
tež sesm řešil kam s ní mel sem nachystanou vanu z pažouta ale jak sem vtal metr do ruky tak sem nechal vanu vanou . nakone todopadlo tak že rezerva je otočená o 90° a je přidelaná k zadním sedačkám a na platě bude 3 centimetrový kopeček až ho tam jednou dám zatím jezdím bez bopřistup z kabiny do kufru hlavně na delší štreky s více lidma má neco do sebe takzě pltao jedině otváratelné

 
13.01.11 - 09:38 Strýc alias Myslivec [odepsat]
No dal bych tam úzkou diagonálu, jen na dojetí, aby byla co nejnižší. U kombíka mi rezerva pod platem nevadí, ale v limče to je k vzteku,skoro 1/3 kufru v háji... uvidíme, třeba po pár stech km zjistim že je to kravina, ale chtěl bych to zkusit.

 
13.01.11 - 07:44 Pají [odepsat]
To KubikCV: Nevím, ale měl jsem rezervu pod kufrem u Pažouta i Renďy a bez problémů. Akorát byla víc zaprasená, ale na druhou stranu lepší, než v dešti vyhazovat kufr. Navíc je asi jedno z hlediska výšky, jestli je podlaha kufru pod nebo nad rezervou

 
13.01.11 - 07:35 Tommy FORSAGE [odepsat]
To KubikCV: bez problémů, oba tři Renaulti ji měli hluboko zapuštěnou! :-))

 
12.01.11 - 23:20 Janeon [odepsat]
To KubikCV: ja tak rezervu rozpulil kdyz jsem na ledu zkoncil kufrem ve skarbe tak se rafek o nosnik nad nim ohl

 
12.01.11 - 22:50 KurvikCv [odepsat]
To Strýc: rezerva pod kufrem je supr :D počkej až sjedeš nějakej obrubník bo tak nehledě na horší průjezdnost ve vyjetejch kolejích od sněhu a tak...Renaultisti by ti mohli vyprávět

 
12.01.11 - 22:08 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To trabiKlub: Ta "zástěrka" vzadu je vážně kruťárna!Ale rezerva pod podlahou má něco do sebe, sám o tom uvažuju u limuzínky ovšem...
P.S. Dík za zásilku /nevím jestli ti došla SZ/Peníze přišly v pohHodě?

 
12.01.11 - 21:20 trabiKlub [odepsat]
Je to v Rájci-Jestřebí u bývalého pivovaru.
PŘÍLOHA (sirotek-rajec3.jpg)

 
12.01.11 - 21:19 trabiKlub [odepsat]
Ale asi ještě jezdí, protože vevnitř je rádio (asi DDR) a nářadí pro montéry.
PŘÍLOHA (sirotek-rajec2.jpg)

 
12.01.11 - 21:17 trabiKlub [odepsat]
Chudák sirotek opuštěnej.
PŘÍLOHA (sirotek-rajec1.jpg)

 
12.01.11 - 21:09 wojta [odepsat]
To Ondra Ptak: tam je událost jenom to nastartovat. loni byl v lipsku mastodost s motorem 14,5 litrů 6-válec, ale proti tomuhle je to drobeček...
moje foto i s údaji z výstavy: http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=51275

 
12.01.11 - 20:56 Pelikán [odepsat]
To Ondra Ptak: Viděl jsem ho na vlastní oči. Moc se to asi řídit nedalo.

 
12.01.11 - 20:48 Pajka Vrakař [odepsat]
To Ondra Ptak: Zvláštně pojatý sporťák

 
12.01.11 - 17:33 Ondra Ptak [odepsat]
To Trabantolog: To me pripomina jedno roztolime auticko s objemem 47 000 ccm3 http://www.youtube.com/watch?v=zUsaYRyuGNY

 
12.01.11 - 16:37 Trabantolog [odepsat]
[www]
Taky jedna šílenost s pěknou kapotou.
PŘÍLOHA (motoframo.jpg)


 
12.01.11 - 11:11 wojta [odepsat]
Objevil jsem obrázek přívěsu, který má můj soused a o kterém někdo něco napsal v kartě u mého auta: http://www.trabime.cz/okno.php?id=46296&cesta=vase_vozy/id_2349
navíc zde je za Wartburgem 312-1 a ve stejné barevné kombinaci
PŘÍLOHA (wartburg-312-22483.jpg)

 
10.01.11 - 16:22 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Zkopiroval jsem cast diskusniho fora K- report o zbastlenych autech ( http://www.k-report.net/discus/messages/54342/61998.html?1294670202 ):
Tatra 57 s motorem Favorit (podrobnosti vitany :-) http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?f=1&t=2691
Pavián
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 36
Registrován: 1-2011

Odesláno Neděle, 09. ledna 2011 - 22:00:43

--------------------------------------------------------------------------------
kwasi: no, nic proti gustu, ale na mně je tohle už síla. Ale já už jsem dědek, tak můžu bejt protivnej. Ale bastly z nouze, těch z mládí pamatuju .,.. Ale málo jich mám na fotkách. Něco vyhrabu. Tak jen tak slovem: v Brně jezdil někdy kolem roku 73 takovej bastl - šásko, motor a předek z válečnýho Willyse a na tom napasovaná kastle z Wartburgu Tourist 353. Nebo vím asi o třech Spartacích na spodku s KdF s motorem vzadu a žábrama na kastli. Dál si vzpomínám, že mi kdosi ukazoval foto Citroenu BL 11 (Traction Avant), kterej byl ale Citroenem jen do středních sloupků, protože na tom byl zadek z 1201 STW. Atd atd atd. Prostě když jsem byl kluk, tak v 60. letech to bylo normál a nikomu to nijak zvláštní nepřišlo. Bohužel... Kdyby jo, bylo by víc fotek. Pak to začali šmahem vyřazovat z provozu a bylo po srandě. Jo, ale dvě perly si neodpustím. Někdy 1997 jsem byl na burze v Brně (víckrát) a vždycky tam přijel někdo s takovým béžovým Auto-Unionem 93 (vypadá jak Ifa F9 s oválnou maskou) a furt se mi na tom něco nezdálo. Bodejt ne, on to měl posazený celý na spodku z Favouše i s motorem a kolama. Foto mám, až mi půjde scan, pošlu. A taky jsem vyfotil kdysi krasavce: šásko, motor a předek Tudor, bouda předválečná Olympie a zadek W 311. Jsou to perly...

Risan <ruzicka@tatraklubbrno.cz>
Odesláno Pondělí, 10. ledna 2011 - 09:04:32

--------------------------------------------------------------------------------
kwasi: "divná" T57b - podrobnosti k tomu autu sice nevím, ale nesouhlasím, že nebyly a nejsou náhradní díly na motor klasického béčka. Jednak se dochovalo podvozků a motorů mnohem víc než karoserií, jednak prakticky není problém téměř cokoliv na to auto vyrobit. Myslím, že důvodem pro stavbu tohoto určitě nebyl nedostatek ND nebo snaha udržet to auto v provozu. Spíš nějaké furiantství nebo takový ten tunerský sen.

Když jsme u těch přestaveb, snad známá je IFA pana Buchbergera, který si do ní kdysi zastavěl čtyřdobý motor Škoda: http://www.phen.cz/ostopovice/displayimage.php?album=69&pos=30

V jeho případě ale motivací bylo opravdu udržet auto v provozu, on s ním běžně jezdil. A vzhledem k jeho dlouholetým zkušenostem automobilového konstruktéra to pro něj bylo dostupné řešení.

Pavián
Odesláno Pondělí, 10. ledna 2011 - 10:11:37

--------------------------------------------------------------------------------
Risan: tak to je ten Auto-Union 93, co jsem myslel. Ten jsem vídával v Brně na burzách. Tak ono to ještě jezdí?
--------------------------------------------------------------------------------
pavián

 
10.01.11 - 13:24 Pája [odepsat]
[www]
To CrazyJim: na kraji Pačejova (u Horažďovic)

 
10.01.11 - 12:02 CrazyJim [odepsat]
[e-mail]
To Pája: kde se nachází ten chudáček?

 
10.01.11 - 11:44 Trabantolog [odepsat]
[www]
To netOpýr: Spíš výrobce plochých deskových radiátorů

 
10.01.11 - 09:06 Pája [odepsat]
[www]
To wojta: Krásné obrázky, já jsem objevil něco smutnějšího...
PŘÍLOHA (zimni_w.jpg)

 
9.01.11 - 21:38 Killer Koly [odepsat]
To wojta: ten s tim navesem je nadhernej

 
9.01.11 - 18:24 netOpýr [odepsat]
1
-0
1
To Juch: a nebo s výrobcem kuchyňskejch linek

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-834]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.219215, 20.02.18 - 12:43:04, uptime : 410 dnů 14 hod 16 min, volné místo : 12910 MB
<- únor
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Hraboštraboš
Peťass
STK Majjo
šedý vlk