Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Zajímavá auta
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 865 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
9.03.18 - 07:24 Pavel [odepsat]
Zdravim chlapi, jsem trabantovej neznalec, kde bývá u trabantů vyražený VINko? Potřebuju si zjistit dva rozebraný trabanty co nám stojej na pozemku. Díky

 
1.01.18 - 21:33 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Jirka 136xxl: slušně to valí! : )

 
31.12.17 - 18:21 Jirka 136xxl [odepsat]
2
-0
2
Zkouška v terénu


http://www.youtube.com/watch?v=_Ke05d5-JDU

 
26.11.17 - 19:58 KurvikCv [odepsat]
To myslivec: hlavně ten G-kat je zásah do původnosti...zkus sehnat origo DDR blinkry pro poslední 4takty a ty italský pneu jsou originál pro sérii 444... a cena 7500 euro

 
26.11.17 - 19:54 myslivec [odepsat]
To KurvikCv: že by v muzeu byli líný a zahodili maďarský blinkry, dali tam Ruhly, přezuli na Pneumanty... a je to. Když se jim nelíbí, já bych ho bral

 
26.11.17 - 19:47 KurvikCv [odepsat]
Hodně zajímavá libofka kterou jsem si včera osahal a očuchal Takřka nejetej Trabant 1.1 ze série 444, původně měl skončit v Horch muzeu ve Zwickau,ale kvůli dodělávanému řízenému katu,odpojovači paliva ,maďarským blinkrům ho muzeum odmítlo koupit. Jinak je to na 99% původní originální stav. Dokonce i s původními pneu,které už nebyly Pneumanty,ale italské Power 2000. Až nechutně zachovalej kousek http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1974689912556059.1073741934.100000452084741&type=1&l=894ca6f5c3

 
31.10.17 - 12:49 habr [odepsat]
[www]
To Wimpy: Lidovka, ale s filtrem vzduchu Trabant 601


 
30.10.17 - 20:18 Yokotashi [odepsat]
[www]
https://www.youtube.com/watch?v=8MyuB-DqIIs
Trabant 1.8l, 20V, turbo, 6q, 4x4

 
27.10.17 - 07:38 Čouda [odepsat]
To kwasi: jestli je pojízdná nevím každopádně je to fotka stažená z internetu

 
26.10.17 - 05:32 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Vraky vozidel z Liberecka, je tam i Trabant, Wartburg a Multicar 22 s chladičem :) http://www.k-report.net/discus/messages/54342/203393.html?1508934795

 
25.10.17 - 21:17 kwasi [odepsat]
[e-mail]
To Čouda: Ano, je to ona :) Je pojízdná? :) Díky
Jinak tady je tovární trabantová drezína : http://www.bahnbilder.de/bild/Deutschland~Bahndienstfahrzeuge~Sonstige/144129/eine-der-trabant-draisinen-des-vse-war.html

 
25.10.17 - 21:12 Čouda [odepsat]
To kwasi: myslíš tuhle
PŘÍLOHA (2017-10-25-21-09-04-1.jpg)

 
25.10.17 - 20:40 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Ke konci této stránky o zrušené železnici u Děčína je trabantová drezína :)
http://www.tady.cz/dadajena1/132.htm

 
24.10.17 - 17:15 Wimpy [odepsat]
To netOpýr: Ale stála by za zachování.

 
24.10.17 - 17:07 netOpýr [odepsat]
To Wimpy: to je ale vepřovost

 
24.10.17 - 17:03 Wimpy [odepsat]
Zajímavá čtyřkolka


http://www.sbazar.cz/fandaklacek/detail/25838290-cz-175-prase

 
19.10.17 - 23:26 KurvikCv [odepsat]
zajímavé prototypy http://www.trabant11-datenbank.de/index.php?site=proto

v sekci nejhledanější je i Trabant 1.1 kombi 444 Petry Šteflové

 
4.10.17 - 23:08 KurvikCv [odepsat]
To Hnátos: jj měla...a Falk z Německa pořád shání VINko do databáze

 
4.10.17 - 12:24 Hnátos [odepsat]
To Killer Koly: Petra šteflová měla taky tuším 444.

 
4.10.17 - 12:22 Krteczek [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Ne,tentokrát Ne. Ale chtěl bych Přiznávám barvu,jedná se o nový dovezený exponát v muzeu v Motole.
Ps:najeto nulanulaprd...

 
4.10.17 - 12:06 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Jeden za 444 u Krtka v garáži??

 
4.10.17 - 11:10 Krteczek [odepsat]
To Killer Koly: Je to tak.

 
4.10.17 - 07:19 Killer Koly [odepsat]
To Krteczek: jeden ze 444? a tady v cechach?

 
3.10.17 - 22:17 Krteczek [odepsat]
Jedna libofka pro znalce :-)
PŘÍLOHA (444.jpg)

 
27.09.17 - 20:31 Yokotashi [odepsat]
[www]
Auto, ktere predbehlo dobu o 30 let: https://de.wikipedia.org/wiki/Hotzenblitz (v lepsim jazyce jsem bohuzel nic nenasel).

 
27.09.17 - 19:45 Yokotashi [odepsat]
"takze oko" -> "tazne oko"

 
27.09.17 - 19:43 Yokotashi [odepsat]
[www]
To netOpýr: akcelerace ve stylu: "na voziku mam tunu cihel a Wartas mi jede jenom na dva valce" uplne neprispivala k tomu, aby se pritelkyne citila za volantem tohoto stroje bezpecne. Take byla velmi prekvapena, kdyz se dozvedela, ze v tom je posilovac brzd (chtela, abych dalsi auto koupil s posilovacem) - to je take jedna vec, ktere by si clovek mel pri rizeni tak nejak vsimnout automaticky.

A pak ta zvracena Mladoboleslavska logika - do kufru se nemusi nic vejit, takze hrana a skosene dvere, podvozek staci z zebrinaku, zapadky dveri odemcene nahoru (aby se to dobre kradlo), petka s vodou mezi sedackami nedrzi, dalkova svetla se prepinaji od sebe (a ne pres relatko), zato vsak probliknou i davani blinkru, blinkr po zapnuti nejdriv nesviti a pak az sviti (to jsem mel vyresil i na elektronickych blinkrech v Trabantu, ktere jsem stavel pres noc), takze oko navarene na 1mm tlustem plechu (od vyrobce!), prichyceni zahradky navrhovali patrne v psychiatricke lecebne v Kosmonosich a rejd jako Tatrovka s navesem a privesem).

Krome akcelerace se nic z toho netyka specificky elektrifikovane verze. A za akceleraci nemuzou - s plynem na podlaze teklo do motoru 270A, coz je u trakcnich 220Ah olov vic, nez je rozumne z nich brat. Mohli tam dat vic baterek ale uz tak jich tam bylo pres 400kg, takze by si moc nepomohli ani tim. Na lepsi akceleraci by musely byt jine baterky, nez olovene a to v roce 1992 nebylo moc k dispozici (AgZn nic nevydrzi, Na-S maji provozni teplotu pres 200 stupnu, leda trakcni sintrovane NiCd, jako v Peugeotu 106 - drahe, jako krava).

Koupil jsem to proto, ze jsem si rikal, ze ta Skodovka snad nebude tak strasna a ze by to mohlo byt opravitelnejsi, nez Peugeot 106. Brzdy mi na tom nakonec delal pan Kubicek, protoze jsem na tom narozdil od Trabanta a Wartase nezvladnul sundat buden ani podle navodu.

No nic. je to v peknem stavu, neshnile, vsechny natery na podvozku puvodni, ten najetym kilometrum verim (kdyz jsem to kupoval, mel asi 750), snad to udela nejakemu fanouskovi skodovek radost. Ja na produkty tehle automobilky nemam nervy.

Nejlepsi by byl Trabant na elektriku.


 
19.09.17 - 22:34 KurvikCv [odepsat]
To Wimpy: u nás v Chomutově,prodejce znám

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-865]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.151479, 28.05.18 - 05:07:22, uptime : 507 dnů 5 hod 40 min, volné místo : 12643 MB
<- květen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není