Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Zajímavá auta
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 919 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
18.08.19 - 20:08 Juch [odepsat]
[www]
To kwasi: V německu jde snad všechno.Vsadím se že to dostal na papíry.


 
13.08.19 - 16:11 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To vana: edit nevybral

 
13.08.19 - 16:10 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Wimpy: celkem ani né těhle přestaveb vzniklo spoustu i něco měl na svědomí citroen z kachny vznikali dodávky z kachny vnikl i citoen mehari to zelené otevřené žihadlo známých četníků ze san tropez dale na kachně vznikla i tzv. 2cv sahara kde kastle byla kachna melo to dva motory jeden vzadu jeden v předu pohon vsech kol řazení bylo možné ruzně i vypínat takže šlo bud jezdit s oběma motory nebo předním či zadním dále to mělo pod sedačkama dvě velké nádrže celé to mělo být určeno především pro delníky na poušti pak prisly tyhle specialy z ds nebo cx u nás je má někdo ve dvou kusech tuším viděl sem je na jednom srazu kde se v pošumaví navštěvovalo takové mini muzeum citroenu vem si třeba taky fantomase taky si pro létající auto vybral nic jiného něž citroen


 
12.08.19 - 13:51 habr [odepsat]
To KurvikCv: Asi máš pravdu, protože se to sice tváří jako De Luxe, ale není to De Luxe ani omylem. Možnost, že jde o export do některé východní ekonomicky slabší země mne nenapadla.

 
11.08.19 - 19:35 KurvikCv [odepsat]
To habr: Tipoval bych export do Maďarska a dodatečně namontované chrom nárazníky. Do Maďar šla nejchudší výbava

 
11.08.19 - 14:20 Bob D [odepsat]
Pedál plynu jsem tak rychle nikdy po nátření neošlapal,pedál brzdy a spojky je také na foto vidět ošlapaný,samozřejmě né moc.Jinak pěkný vůz.

 
11.08.19 - 13:06 Juch [odepsat]
[www]
Me to přijde jako nová kastle,nový tacháč a je tu hned rarita.

 
10.08.19 - 09:58 habr [odepsat]
To trabucha: No, taky mám trochu pochybnosti.
Jestliže auto najelo jen 1200 km, pak tankovalo 4 až 6x za celou svoji životnost, tak proč nádrž vypadá jak vypadá, dál je mi s podivem použití nádobky pro mechanický ostřikovač, když již od roku 1983 se montoval cyklovač se spínačem ostřikovače, tedy snad logicky pro elektrický ostřikovač. Vždyť již za pouhý měsíc (od 5/1990) se začal dělat sériově T1.1. Jinak je ale auto velmi zachovalé a pěkné, to ovšem neznamená, že bude bez investic, po 30ti letech parkování bude asi nutná revize nádrže, brzd a všeho gumového, především manžet poloos, čepů a možná, že i původní DDR akumulátor bude vyžadovat kontrolu hladiny vody, přece jen za 29 let se mohlo něco odpařit.
Zajímavé je, že ani tento ročník a ani následné vozy T1.1 nemusely mít pravá zrcátka viz. příslušné prospekty.

 
10.08.19 - 06:32 trabucha [odepsat]
Ještě mě tak napadá že ten šusplechje asi špatně ne?

 
10.08.19 - 06:27 trabucha [odepsat]
http://auto.bazos.cz/inzerat/107964858/RARITA-TRABANT-601-S-JEN-1162km-.php
Co si o tom myslíte?Je to vůbec možný?Pokud ano tak ta cena......!

 
8.08.19 - 18:02 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Maďarská kombinace IFY s Ikarusem :) http://www.fotocommunity.de/photo/ifa-ikarus-211-andreas-wendler/37996378

 
3.08.19 - 22:20 Juch [odepsat]
[www]
Tohle si myslím že je zajímavej kousek : http://auto.bazos.cz/inzerat/107330230/Moskvic-IZ-2715-obsah-1500.php

 
18.05.19 - 22:24 Pavel JHB [odepsat]
To KurvikCv: No, to jsou docela smutný číslo, to vypadá už snad na ohrožený druh

 
1.05.19 - 20:13 Juraj A [odepsat]
[e-mail]
To Čouda: Zaujímavejší by bol nôž z péra nejakého trabantistu.

 
1.05.19 - 19:13 myslivec [odepsat]
To Čouda: no já si myslim že pérová ocel je pro "domácí" řemeslnou výrobu nožů dost tradiční materiál. Kámošův otec byl vlastníkem firmy na výrobu mečů pro historický šerm (Kronďák, Újezd nad Lesy) a jeho kováři na listová pera nedali dopustit : )

 
1.05.19 - 19:10 Čouda [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: on pán co to dělá se snaží to vyrábět s netradičních materiálů a věcí co najde na smetišti nebo na vrakáči :-)

 
1.05.19 - 16:20 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Čouda: jo, pérová ocel je na tyhle věci hodně vyhledávaná.

 
1.05.19 - 15:27 Čouda [odepsat]
[e-mail]
Nechci zakládat nové vlákno tak to dám sem, tenhle nůž je prý vyrobený z péra z trabanta
PŘÍLOHA (img_20190501_152538_553.jpg)


 
8.03.19 - 00:36 KurvikCv [odepsat]
Dvoumotorový Wartburg naživo http://youtu.be/y--K1r8weCs


 
29.01.19 - 15:39 netOpýr [odepsat]
Zajímavá drezína http://www.youtube.com/watch?v=bB7TgqzDV08

 
28.01.19 - 23:21 czechnology [odepsat]
[e-mail]
Zajímavé dekorační autíčko na výstavě ve Frankfurtu
PŘÍLOHA (87bedb1d-b2af-4ab9-93b2-0d0ca17f419e.jpeg)


 
15.12.18 - 12:04 KurvikCv [odepsat]
To Krteczek: ale nerentabilní ... de facto sis musel pořídit Lotus Elise a k tomu za další peníze přestavbu Melkus

 
15.12.18 - 09:06 Krteczek [odepsat]
To KurvikCv: RS2000 nebylo vůbec ošklivý auto. Moderní sporťák s odkazem na klasiku...

 
14.12.18 - 23:35 KurvikCv [odepsat]
To Krteczek: ale vyrábí už jen RS1000...říkal jsem mu,jak jsme kdysi byli ve Frankfurtu a tam byl RS1000, RS1600 a RS2000...nejspíš neměli dost rámů a dílů aby rozjeli produkci 4taktních RS1600, navíc RS2000 je potopilo...tuším,že tam byl bankrot a prodej BMW/Mini už není v režii rodiny Melkus....u dílny se to hemžilo novejma koncernovejma autama..takže asi změna... Takže staví jen klasiku vzadu byl ještě prapůvodní Melkus RS1000 .. zahlíd jsem zmijovky takže možná ještě na 15kách jako 311 a ten měl i křídlový dveře z plechu...ostatní série už má lamino

 
14.12.18 - 23:30 KurvikCv [odepsat]
To Krteczek: taky jsem si málem ustřík nejlepší bylo jak se mě Sepp zeptal,jestli bych chtěl vidět dílnu A já...jasně..teda Ja ja ja

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-919]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.586266, 16.09.19 - 00:20:56, uptime : 190 dnů 12 hod 27 min, volné místo : 9072 MB
<- září
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není