Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Pridrety piest
Klíčová slova: Pridreny,pist,valec,vybrus
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 7 příspěvků

 
6.08.18 - 09:50 Pajka Vrakař [odepsat]
To Juraj: Natřený hliník z litinové vložky jde odstranit i louhem (hydroxid sodný), popřípadě ho odbruš smirkem, pohyby dělej vždy do kříže - ani podélně, ani příčně. Nejdůležitější je vždy rozbrousit lesklá místa ve válci.

Píst se má správně zabrušovat pilníkem, aby v něm nezůstalo brusivo ze smirku.

v konečném důsledku se nic nestalo, toto je běžná věc a na funkci to má zanedbatelný vliv. Aneb "kdo nepřidřel, nezajel".

 
6.08.18 - 08:22 Juraj [odepsat]
Ano piest bol na valci statocne naneseny .
Asi som to nebrusil krizom ale len priecne na pohyb piesta.
Zhorsi to schopnost drzat olej v mikrodrazkach?

 
5.08.18 - 23:01 Pavel JHB [odepsat]
To Juraj: Podle fotky i když jí zvětším na maximum to vypadá, že je píst mázlej na válci. Takže jak píše Myslivec. Válec zbavit třeba pastou hlíny, když už je to venku zkontroloval bych a případně srazil hrany kanálu, píst vzít křížem smirkem (bude líp držet olej). Vše ŘÁDNĚ očistit a jezdit, jezdit, jezdit

 
23.07.18 - 16:09 Juraj [odepsat]
Ano druhy valec, kedze som to predtym nemal tak som prekaslal cas kedy sa zacal motor ozyvat cize zastavil (vdaka bohu za volnobezku). Kruzkom sa nestalo nic, natavil sa iba vrch piestu kvoli malej antidetonacnej strbine.

 
23.07.18 - 15:56 Myslivec [odepsat]
Očistil bych to, dobrousil jemnou brusnou pastou, pořádně vydrhnul aby tam nezůstala a dál neřešil. Hlavně jestli jsou kroužky volné, nepolámané.
Takhle jsem líznul tři motory (vždycky problém v chlazení a 2. válec) vždy bez následků.

 
23.07.18 - 15:43 Juraj [odepsat]
Neviem sem nahrat fotky tak skusim cez google-
https://drive.google.com/file/d/1qEBjJ8gu7m9Ev69rhQD2LGCW1xbpeL17/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/16S9X4y8JG1hV-Cb32qXXnfk5w7bn1aF2/view?usp=sharing

 
23.07.18 - 15:40 Juraj [odepsat]
Dobry den, mam otazocku. Podarilo sa mi vlastnou blbostou (spatne upravene hlavy - antidetonacna strbina) pridriet piest pri velkej zatazi. Po chvili ale motor naskocil a isiel normalne. Tak som s malou dusickou dosiel nejako domov. Vybrusil som piest aj valec jemnym smirglom. Na pieste ostal maly fliacik (max 3-4mm v priemere) pridreteho hlinika. Mate nejake tipy na zabehnutie, resp ci mam pocitat s tym ze sa to moze zadierat znovu?
Dakujem Juraj

[1-7]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.235163, 6.12.19 - 21:25:26, uptime : 272 dnů 10 hod 32 min, volné místo : 8356 MB
<- říjen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Kocour