Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Obrana proti zpoplatneni starych aut
Klíčová slova: petice, obrana, uredni buzerace, emise
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 209 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
8.05.18 - 21:48 Yokotashi [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Strýc alias Myslivec: vypada to, jako kokotina, ale kdyz jsem videl popisovat princip toho, jak muzou diesely VW plnit emise pri mereni a neplnit na silnici, tak to tam popisovali v zasade stejne. EGR, mnozstvi paliva, teplota spalin.

V kazdem pripade i kdyby to byl ojeb, tak to neni podstatne. Podstatne je, ze v Nemecku je legalni upravit auto, aby melo mensi emise clovek pak dostane lepsi plaketu.

Zatimco u nas nejenze clovek nedostale lepsi plaketu/meni vypalne pri prepisu apod., ale jeste navic mu to upravene auto ani neprojde STK a to ani v pripade, ze pouzije dil, ktery je na to same auto schvalen v Nemecku, nebo na ten samy motor (a jine auto) schvalen a pouzivan u nas.

To je rozdil mezi statem, ktery zajimaji emise a statem, ktery zajima buzerace.

 
8.05.18 - 17:16 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Yokotashi: tak to mi přijde jako fest kokotina co se tam píše...

 
8.05.18 - 15:26 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Pavel JHB: V tomhle state jsou nejdrazsi vec papiry. Minimalne to plati o poslednich 3 autech, co jsem mel.

Pro nasrani je mozno se podivat, co vsechno jde v nemecku:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-nasli-cestu-jak-se-starsim-dieselem-levne-obelstit-emisni-zony-je-tak-trochu-ceska/

 
8.05.18 - 14:16 Pavel JHB [odepsat]
To Míra-2T: Nic nepitvám, upozorňuji na věci, které tě mohou postihnout. Ono je docela problém, když si přivezeš za těžkej peníz pěkného youngteimera ke kterému máš všechny LEGÁLNÍ papíry včetně kartičky s hologramem od německého komisaře, moto má do 6/18 platnou STK, má dokonce i ME, které být nemusí a tady ti volotrk na STK sdělí, že ho nic nezajímá, směrodatné je co čte v posledním TP. Nějaká kupní smlouva, to že byl 11 let před "koupí" už 2x změněn majitel nějak nevadí. Debilira úředníků nezná meze a je třeba bojovat a nutit je pracovat (jasné mají předpisy, kterými se musí řídit jinak jdou zametat chodník) Tady to tolik nevadí, ale když ti na OSSZ řeknou, že ti pokrátí důchod, protože nemají vykázáno, že jsi 4 roky studoval SŠ a po dotazu jestli mají v papírech VŠ je nějaké podivné jak jsem mohl být na VŠ bez SŠ došlo k šílenému bádání co dál. Proto také jasně píšu, že prohazování štítků je PODVOD, proto jsem dal za přihlášení T1.1 přes 11 kKč aby bylo vše legální a nemohl si někdo za pár let vzpomenout, že mi auto zlikvidujou atp.

 
8.05.18 - 13:13 Míra-2T [odepsat]
To Pavel JHB: To adoid: Prosím vás, proč se v tom pitváte a ještě takhle veřejně? Takových aut jezdí tisíce a nikoho by to ani nenapadlo. Kór u trabanta ne a navíc ten je tím, že je vin na štítku k takovým činům přímo předurčen... Pro 99% lidí je to jen "trabant" a je jedno, jestli je z roku 70, nebo 90. Rozdíly pozná jen opravdový trabanťák co zná traboše do posledního šroubku. Sám jsem se jednou smál, když jeden týpek zahlédl čouhat z kůlny mého traboše(1968), kde jsou rozdíly patrné na první pohled a hned začal:"no jo, modrá 89- mám úplně stejnýho".

Navíc podle mého názoru doklady bez přestavby(s původním vin) jsou daleko hodnotnější z veteránského hlediska.

 
8.05.18 - 00:06 Pavel JHB [odepsat]
To adoid: Pokud byly přehozeny štítky, tak je to podvod, ale pokud to byla ofiko přestavba, což bylo dříve možné, tak ač naše legislativa neumožňuje nic, tak v tomto případě je to naopak, je možno změnit prakticky vše kromě r.v. Vlastní zkušenost u přihlašování vozidla které bylo naopak o 12 let omlazeno + další, které bylo o 3 roky postaršeno (obojí v DE)

 
23.04.18 - 22:37 Hraboštraboš  [odepsat]
To adoid: No, určitě není vhodné se ptát na veřejně přístupných stránkách. Maja má pravdu. Ale v realitě, pokud do toho nebudeš rejpat, nikdo to nebude řešit. Alespoň u trabanta.

 
23.04.18 - 22:11 Maja [odepsat]
To adoid: nijak pokud to nemáš zapsané legálně v TP jako výměnu rámu nebo karosérie,je to podvod a takový vůz nesmí na silnici. Takže jsi se stal šťastným majitelem vozítka na zahradu polnacku nebo do lesa. Blahopřejeme.

 
23.04.18 - 20:27 myslivec [odepsat]
To adoid: achjo... achjo...

 
23.04.18 - 20:24 Standa1443 [odepsat]
To adoid: asi tě zavřou

 
23.04.18 - 20:22 adoid [odepsat]
Nevíte někdo, jak se pak řeší případ, kdy na staré papíry bylo vzato novější auto a přendal se i štítek s VIN, takže podle VINka je to stále auto z cca 73, ale ve skutečnosti je to cca 86 rok?

 
23.04.18 - 19:19 Maja [odepsat]
To Hraboštraboš : no ani tolik ne. Všechno co klubová komise natestuje odesílá se na FKHV kde to kontroluje technická komise. Pokud uzná závažné nesrovnalosti s pravidly testování může klubové komisy udělit sankce a v nehorsim případě odebrat testační razítko a klubovou
testační komisy rozpustit.

 
23.04.18 - 19:08 Hraboštraboš  [odepsat]
To pd121: Takže jsme tam, kde dřív - každý pes, jiná ves. Jednodušeji - záleží na rozhodnutí komise, je-li to veterán, nebo ne.

 
23.04.18 - 18:19 pd121 [odepsat]
To Hraboštraboš : Právě s přestavbami je potíž. Pro testaci je rozhodující, aby byly původní alespoň dva ze tří hlavních celků vozidla (motor, kastle, podvozek). Pokud je tedy v TP zapsána legální přestavba v roce 1997, při níž došlo k výměně třeba podvozku a motoru, tak je to špatně a jako rok výroby musím brát rok přestavby. Problematické jsou tedy všechny případy, kdy se na papíry shniláka z roku 1971 legálně (zapsáno v TP) postavil v roce 1995 úplně jiný auťák, dovezený z DDR bez dokladů. Pak to musím brát jako rok výroby 1995. To, že pohledově rok 1975 může vypadat jako rok 1985 řeší zase pojem "období", tedy cca 10 let od roku výroby, kdy se mohly k opravám a úpravám používat dostupné díly a kdy mohl třeba původně chromový Wartburg dostat černé nárazníky a masku :-) Alespoň toto slýcháme na školení testačních komisařů...

 
23.04.18 - 17:52 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš : Klasika, mladýho W1,3 vznikla ofiko přestavbou W353/1966 motor zapsán W353 1000/1,3 Po revoluci, kdy sem byl dovezenej to ještě šlo, pak zarazili už i kombinace Š1000/100/105 atp. vdalším kole už vše. Dneska už nejde nic a je to vyřešený. Mám ČZ 482, který je kdysi v Brně postavený na papírech 477, ofiko zapsaný motor 487 (liší se jen plastovým šroubem napouštění oleje )ale nikdo tam nezapsal př. kolo 21" Dneska to nejde, protože změnu nelze už udělat ani nadvakrát jako kdysi u péráků/kývaček atp.

 
23.04.18 - 12:58 Míra-2T [odepsat]
To Yokotashi: Máš recht, použiju novější papíry z 80 roku, auto je stejně rok 79, tak to k sobě i líp padne...

 
23.04.18 - 07:47 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Hraboštraboš : Setkal jsem se zatím vždycky jenom s tím, že se auto testovalo na základě data první registrace z TP. Éčka, deluxky a moderní Trabanty na papírech z roku 71 a podobně nikdo neřešil podle jejich reálného roku výroby, ale podle toho z techničáku. Třeba je to už jinak

 
23.04.18 - 06:39 Hraboštraboš  [odepsat]
To Kocour: A jsi vedle jak ta jedle. Pro testaci původnosti byl rozhodující rok výroby karoserie-1986. Tzn, vůz sice neodpovídal stavu 1969, ale byl testovatelný, protože rok karoserie byl 1986 a auto odpovídalo vzhledově atd. roku 1986, tedy vozidlu staršímu 30 let.

 
22.04.18 - 17:43 Kocour [odepsat]
To Hraboštraboš : to co je v dokladech ale pro testaci je to rok 1999 (dle data výměny)

 
22.04.18 - 14:35 Hraboštraboš  [odepsat]
To Pavel JHB: Za sebe si myslím, že nás celní správa na hranicích honit asi nebude. Blbé je, že může. Ale zajímal by mě můj vlastní případ. Náporák je na papírech z roku 1969, v roce 1997 provedena legální (podotýkám) přestavba - výměna karoserie a motoru, jenže rok 1986! Papírově jde tedy o model z roku 1969, ale fyzicky před vámi stojí auto z roku 1986. Podle kterého roku posuzovat?

 
22.04.18 - 13:52 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš : Už jsem to tu psal, to je šaškárna, kterou někdo vymyslel, aby dostal 1/4 letní prémie slíbených 300 a více kileček. Veteránům se věnuji od roku cca 88 takže vím, co se kolem mele, do ciziny jezdím normálně, nikoho se stejně jako mraky dlších neptám, nic nehlásím. Spíš by bylo doblé mít nějakou pojistku, kdyby se člověk k něčemu přichomejtl, každý jede s veteránem tak, aby něco nezpůsobil protože vidí stále mnoho let práce a minimálně 100 kKč peněz, které nechce "zahodit" Venku tě nikdo nemá potřebu chytat, naši nemůžou. Jedině, že by stáli 5m za čárou ale tam ti nedokážou že jsi tam byl, protože kamerovat tam myslím nesmí Jestli si vzpomenu, zeptám se komisaře, kterej je v republikové komisi. Letos je to ale nějaké "zamrzlé" kvůli změně u aut.

 
20.04.18 - 16:42 Yokotashi [odepsat]
[www]
Kdo chce jakkoliv (casem, radou, penezi, shanenim podpisu, analyzou nejakeho problemu) pomoci nasi nove zakladane strane, napiste mi prosim na adresu lahvac tecka uzenac zavinac email tecka cz.

Pro adminy Pokud napisete, ze to tu nechcete, nebudu sem nic dalsiho psat, jenom pridam odkaz na nove stranky, az vzniknou.

Pokud tohle vlakno smazete, tak bude smazane. Mam ho odzalohovane. Ale trosku tim date najevo, jaky je vas vztah k obrane nasich prav.

To Pawlick:
> Co další program? Jste tu odborníci na vše? Z čeho čerpáte informace, jaké sledujete zpravodajství? Sledujete aktivně domácí a zahraniční politku jinak než skrz Novinky.cz, že máte odvahu na svých názorech stavět politický program?

O nasem programu si v tomto vlakne muzes precist docela dost.

Jsme odbornici na dost veci a hlavne chceme, aby nas bylo vic a vic hlav vic vi.

A jestli si myslis, ze ve snemovne sedi nejaci odbornici, tak zjevne nesledujes ani ty novinky.cz. Treba Kalousek zdanil poslancum jejich nahrady. Ti si to odhlasovali a mnozi z nich si zjevne ani neprecetli o cem hlasuji. A nekteri byli dokonce tak blbi, ze to verejne priznali (Kalousek nas obelstil). Neni to tak dlouho, co jsme prozmenu od jineho ministra financi slyseli neco ve smyslu, ze nevedel, kolik tu mame ruznych druhu podnikani. To, ze to nevedel, je v poradku. To, ze si to nezjistil pred tim, nez se to jal regulovat je na odvolani. A to, ze to verejne priznal, misto toho, aby mlcel a rychle cetl - to je projev debility (nebo mozna projev arogance a predstavy, ze mu v tomhle state proje vsechno).

Takze ne, nejsme dokonali lide, kteri rozumi uplne vsemu. Ale latka je nastavena tak nizko, ze se zrovna teto veci vubec nebojim.

 
20.04.18 - 16:01 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Míra-2T: ja bych na tvem miste pouzil novejsi papiry.

DOTAZ NA VSECHNY ADMINY Vadi vam, ze v tomto vlakne na tomto serveru probirame program strany, ktera ma hajit mimo jine i nase prava na stara auta?

Pokud ne, prosim napiste.

Pokud ano - tak to budeme asi muset o mesic odlozit, nez se dostanu ke zprovozeneni nejakeho serveru jinde. GDPR ma bohuzel prioritu :-(.

To Myslivec: Pridas se k nam, at v tom nejedeme jenom tri?

To Habr: SOPO mi prijde moc blizke SPO, takze uvazuji nad nazvem SOP - Strana Ochrany Prav.

To HonzaBK: Kecani jako po 20 pivech to je, pokud to kecanim skonci. Nekteri tu stale doufaji, ze to kecanim neskonci a dojde i k nejake akci.

To Emylek: Ale treba emisni zona neni fake, ta uz v zakone je. A to, ze si narozdil do Nemce nemuzes do sveho dvoutakta nainstalovat katalyzator urceny pro dvoutakt a zistat alespon nejakou umweltplakette taky neni fake. Takze ta strana - povede-li se nam ji zalozit - bude mit prace vic nez dost bez ohledu na to, jestli zrovna tahle jedna vec (ktera to zacala) je fake, nebo neni.

 
20.04.18 - 13:08 Pajka Vrakař [odepsat]
To HonzaBK: Potvrzuji, že toto platí už dlouhá léta a povinnost mít "povolenku" platila taky, akorát se na to tolik nedbalo. Na jawamanii ale někdo vzpomínal, že měl kdosi před pár lety velké potíže v zahraničí při dovolené na pérákovi a platil údajně i dost vysokou pokutu.

 
20.04.18 - 08:10 HonzaBK [odepsat]
A já si mysle že toto jsou stránky o trabantech a ne o politice, a že toto téma je placení vyšších ekopoplatků nebo silniční daně ze soukromého vozidla? A ono je tady obyčejný kecání jako v hospodě po 20 pivech!
K těm povolením za hranice, ano je to pravda, upozorňovali na to na jednání Autoklubu a nás na to upozorňovali na naší členské veteránské schůzi. Někteří naši členové co bydlí u hranic s Rakouskem, nebo jezdí více za hranice si to vyřídili, někteří na to kašlou. Platí to u nás cca 30 ket to že máme mít povolení. Ale jak je u nás zvykem nikdo to moc v minulosti nekontroloval, ale co vím tak se to začíná kontrolovat. Kontrolují to asi celníci, ti jsou za to odpovědní, nevím zda to kontrolují i policajti. V Technickým muzeu v brně to má na starosti p. Silvie Zouharová-Dyková. Telefon a meil se na ni dá najít na internetu. Jestli se musí auto přistavit k prohlídce to nevím, zeptám se jí zítra na postup a pak to sem dopíšu.

 
20.04.18 - 05:49 Hraboštraboš  [odepsat]
To Emylek: Za mě vlůákno utichlo, ale Míra 2T se ptal na legislativu, ne politiku

 
20.04.18 - 05:47 Hraboštraboš  [odepsat]
To Míra-2T: Máš-li auto starší 50 let, vyplníš žádost na krátkodobý (výlet, dovolená) vývoz, nebo trvalý, čili dlouhodobý vývoz (prodej). K žádosti přiložíš fotky vozu a podle toho, kam patříš (já jako ostravak do Brna) přistavíš auto spolu se žádostí buď Technickému muzeu Brno, nebo Praha. U krátkodobého vývozu neplatíš nic a platí tři roky. U dlouhodobého myslím 300,-. Pokud bys camcal přes hranice bez tohoto papíru, můžeš dostat pokutu až 20 000.- Ale netuším, kdo to má kontrolovat, a netuší to ani policajti, kterých jsem se ptal.

 
19.04.18 - 22:32 Emylek [odepsat]
[www][ICQ]
Panebože tady to ještě neutichlo jo?Opakuji znova , je to fake.To znamená že to není pravda.

 
19.04.18 - 22:00 Míra-2T [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Právě, že to moc rozepsané není.... Mě by zajímalo co konkrétně to obnáší, jestli se jen vyplní formulář, nebo je třeba napsat žádost, nebo jestli dokonce potřebují auto vidět? Já se na to asi vyprdnu, beztak o tom nikdo nemá ani tušení... Nebo dám na Warana novější papíry-co hnijou v depozitu...

 
19.04.18 - 17:12 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Souhlas! Politiky jsme si tu užili dost, je třeba odložit vidle a cepy a chopit se klíčů a vrátit do garáží, sezóna začíná. SOPO potřebuje vytvořit vlastní stránky, kde ji najdeme a kde se případně můžeme angažovat. Trabantům, wartburgům, ifám a dalším mnoho zdaru v této i dalších sezónách!

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-209]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.101937, 19.10.18 - 11:46:50, uptime : 4 dnů 16 hod 57 min, volné místo : 12437 MB
<- říjen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Ondroun
Pawlick
Taťka Šmoula