Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->Úpravy Trabanta (by Pajka)
Klíčová slova: neoficiální úpravy,trabant,pajka
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 58 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
18.10.17 - 13:13 Pajka Vrakař [odepsat]
To myslivec: Dovez, uděláme. Moc času to nezabere.

 
18.10.17 - 12:34 myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: ok, až v zimě přijedu, říznem to? dřív než se uplně zlikvidujem? : ) ) pracovat na soustruhu v podnapilosti je nepřípustný hazard!

 
18.10.17 - 08:02 Pajka Vrakař [odepsat]
To myslivec: Nachystej si je.

 
17.10.17 - 11:33 myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: pecka, chci!

 
17.10.17 - 11:25 Pawlick [odepsat]
To Pajka Vrakař: Super nápad!

 
17.10.17 - 10:36 Pajka Vrakař [odepsat]
Upravené zadní válečky s prachovkami.

Mám vymyšlený přípravek pro upnutí předních prasátek do soustruhu, aby se daly upravit pro použití prachovek ze zadních válečků Škoda (např. 120 nebo Felicia). Neměl jsem ale dostatek času ho vyrobit. Snad někdy příště...
PŘÍLOHA (03.jpg)

 
17.10.17 - 10:32 Pajka Vrakař [odepsat]
Upravil jsem na soustruhu zadní válečky tak, aby na ně pasovaly prachovky ze Škodovky (spojkový váleček, aj.). Když se pod prachovky a kolem gumových špuntů mázne silikonová vazelína, určená pro hydraulické části brzd, neměly by být problémy se zareznutím pístků.
PŘÍLOHA (02.jpg)

 
26.09.17 - 18:02 Pajka Vrakař [odepsat]
To Radim.p: Nedávám to tam kvůli posilovači. Vývěvu chci použít na čerpání oleje pro oddělené mazání.

 
26.09.17 - 17:27 Radim.p [odepsat]
dosti podobnej měla i astra f 1.7TDS Tak že posilovač na 2T nebude nakonec problem

 
25.09.17 - 14:58 Pajka Vrakař [odepsat]
To Filip93: Ford Transit.

 
25.09.17 - 14:35 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Trošku OT, ale z čeho tam máš altík?

 
24.09.17 - 22:09 Pajka Vrakař [odepsat]
1
-0
1
Konečně jsem se tomu mohl o víkendu věnovat. Ještě jeden celý víkend a bude to snad nachystané do auta.
PŘÍLOHA (vstrik.jpg)

 
18.09.17 - 21:04 Pajka Vrakař [odepsat]
Filtrbox bude na pravém podběhu a hadice do něj povede spodem. Před motorem bude jen mřížka v masce.
PŘÍLOHA (trabant-ventilator-elektromagneticka-spojka-klimakompresor_08.jpg)

 
18.09.17 - 21:04 Myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: sem zapomněl


 
18.09.17 - 21:03 Pajka Vrakař [odepsat]
Kryt motoru mám téměř hotový. Ještě musím udělat mechanismus zavírání žaluzií.
PŘÍLOHA (trabant-ventilator-elektromagneticka-spojka-klimakompresor_05.jpg)

 
18.09.17 - 21:02 Pajka Vrakař [odepsat]
To Yokotashi: Je z Felicie, výkon nevím (pro mě a tento účel nepodstatná věc). Ale najdeš si to.

 
18.09.17 - 20:52 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Pajka Vrakař: super projekt!

Muzu se zeptat z jakeho auta je ta spojka a jaky asi prenese vykon? Rad bych necim pripojoval kompresor ke stavajicimu 24V pohonu (ne v aute).

 
18.09.17 - 15:00 Pajka Vrakař [odepsat]
To myslivec: Bude tam vstřikování, to si volnoběžné otáčky podrží samo.

 
18.09.17 - 14:58 myslivec [odepsat]
A co volnoběh? Jak nastavíš volnoběh pro režim bez větráku a s větrákem? Vím, že nemá velké otáčky, ale znát to bude...

 
18.09.17 - 14:48 Pajka Vrakař [odepsat]
To myslivec: Na statoru ventilátoru je pevně uchycen elektromagnet, s hřídelí ventilátoru je pevně spojený pružný talíř a mezi tím je volně na ložisku uchycena řemenice. Po zapnutí elektromagnetu se pružný talíř (spojený hřídelí s vrtulí) přitáhne a spojí s řemenicí.

Motor by se měl uchladit náporově a ventilátor by se měl spínat spíš při pomalém pohybu. I kdyby se ale spouštěl při vyšších otáčkách, neměl by s tím být žádný problém. Spojka je z klimatizace a tam se kompresor zapíná i ve vysokých otáčkách a má mnohonásobně větší odběr, než trabantí vrtule. Spojka navíc umožňuje prokluz (není zubová nebo tak), takže tam je možný nějaký prokluz. Navíc díky větší řemenici spojky budou otáčky ventilátoru trochu nižší.
PŘÍLOHA (trabant-ventilator-elektromagneticka-spojka-klimakompresor_01.jpg)

 
18.09.17 - 14:40 Krteczek [odepsat]
To myslivec: To si piš že to znát bude. Když sepne tak to bude jako když výhodíš padák.

 
18.09.17 - 14:29 myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: jak vypadá ta spojka zevnitř? Nějaký jako variátor a čelisti ovládané elektromagnetem? Nejvíc mě zajímá, jestli to bude k poznání za jízdy na výkonu, když sepne větrák...

 
18.09.17 - 11:53 Pajka Vrakař [odepsat]
To myslivec: Protože se tento líp lisuje na hřídel.

 
18.09.17 - 11:49 myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: proč jsi nedal plastový větrák? je tišší...

 
18.09.17 - 07:54 Pajka Vrakař [odepsat]
Fotka ventilátoru zezadu.
PŘÍLOHA (dscn7566.jpg)

 
18.09.17 - 07:53 Pajka Vrakař [odepsat]
Chvíli to sice trvalo, ale ventilátor s elektromagnetickou spojkou už je hotový. Velké díky patří především Scottymu, který mi upravil stator a vyfrézoval drážku pro woodruffovo pero. Díly ventilátoru procestovaly celou ČR...

Včera jsem si pořádně uklidil v dílně a můžu pokračovat na dalších věcech .
PŘÍLOHA (dscn7565.jpg)

 
13.06.17 - 12:28 Frig [odepsat]
[www]
To Pajka Vrakař: Úplně v pohodě. Jestli to zvládneš a budeš mít zájem napiš mi domluvíme se.

 
12.06.17 - 22:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To Frig: Uvidím, co se bude dát dělat. Třeba to stihneme vyrobit.

 
12.06.17 - 08:59 Frig [odepsat]
[www]
To Pajka Vrakař: vyrážíme 13.7.2017

[1-30]   [31-58]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.781147, 20.01.18 - 14:10:02, uptime : 379 dnů 15 hod 43 min, volné místo : 13069 MB
<- leden
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
lil B.G.