Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 271 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
17.09.18 - 21:03 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,mohl by mi prosím někdo z vás změřit,v kterém místě na dveřích jsou umístěny zpětné zrcátka,myslim ty kovový na rámu u okna,díky moc,nespěchá to.

 
3.09.18 - 22:57 jawamaniak22 [odepsat]
To Martin Žůrek: já vsázím na ložiska na klice, měl jsem to samé při nájezdu 95 tis. od výroby...

 
3.09.18 - 18:47 Martin Žůrek [odepsat]
To Aleš: Ahoj,tak ani po odpojení tlumiče hluku,ani hrnce sani se to neztratilo.Ani po vypnutí volno běžky žádná změna

 
3.09.18 - 14:14 Aleš [odepsat]
To Martin Žůrek: Dej pak vědět.

 
3.09.18 - 12:18 Hraboštraboš  [odepsat]
To Martin Žůrek: Tlumičem sání zatřep!

 
3.09.18 - 07:51 Martin Žůrek [odepsat]
To Aleš: mám jikov,ten tlumič zkusím,je pravdou,ze jsem včera okolo něj taky hledal,ten hluk se může přenášet různě,je slyšet jako by u hlavy,u te hridele
puvodne jsem si myslel,ze to jde od vrtule,ale Tu jsem včera vyloučil,to tlumič zkusím sundat a nastartovat,to jsou jen 4 maticky

 
3.09.18 - 07:39 Aleš [odepsat]
To Martin Žůrek: No, přidám jednu zkušenost - ještě bych se zeptal, co máš za karburátor. Stalo si mi u Jikovu, že se uvnitř rozpadl ten hrnec, co je na karbeci nasazen, a hrozně rachtal, což právě frekvence rachtání nebyla vůbec závislá na otáčkách.

 
3.09.18 - 04:46 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : as Navíc mi přijde zvláštní,že ten zvuk je jako by monotónní,nezávislý na otáčkách motoru.

 
3.09.18 - 04:39 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : prehlidl jsem se,200 uz je rozdíl :-)

 
3.09.18 - 04:35 Martin Žůrek [odepsat]
To Martin Žůrek: To Hraboštraboš : já toho wartase dostal,neměl důvod tajit km.

 
3.09.18 - 04:32 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : S tím už počítám,ze se mi bude muset na ten motor někdo podivat, ten zvuk jsem prostě zkusil popsat,údaje o km od původního majitele,měl to zapsané v notýsku,jestli 15 nebo 20 bude docela jedno,jak říkáš,blbě se to hledá....,navíc dnes je šikovných na 2t docela málo

 
2.09.18 - 21:57 Hraboštraboš  [odepsat]
To Martin Žůrek: Jestli můžu poradit, u motoru se blbě určuje podle popisu, co kde haraší a proč. Nejrozumnější bude ukázat vůz někomu, kdo tomu opravdu rozumí a především 2T motoru a ten ti řekne na beton. Jinak dostaneš nepřeberně rad, ale nic moc si nepomůžeš. Říkáš třeba, že slyšíš sypání kuliček. Kde máš v motoru kuličky? Na klice, takže kliku na generálku???Mimochodem, jak víš, že vůz byl po GO? Že najel 15tis. a ne třeba 215tis?

 
2.09.18 - 20:52 Martin Žůrek [odepsat]
To Vladimír: ještě musím dodat,ze ma sice málo najeto,ale po těch cca 15tis.km po g.o. stal 10let v garáži,ač suché,ale mohlo něco vyreznout,dnes jsem sundal klinak a zjistil jsem,ze to jde z motoru jak při klesajících,tak vzrůstajících otáčkách,či v ustalenych,ale přijde mi,ze vyse otáček nemá vliv jako by na ten hluk,je to takové monotónní,sypani kuliček,ještě me teď napadlo,ze jsem měnil lanko volnobezky,nemůže být špatně seřízena volnobezka? Jak zkontrolovat její seřízení?

 
2.09.18 - 13:56 Vladimír [odepsat]
To Martin Žůrek: Žádný stres. Ty písty dělají akorát hluk. U čepů je to horší, tam když se to bude zhoršovat a drnčení bude již vysoké je nebezpečí vytrhávání materiálu jehliček a čepu případně rozsypání kleci. Jde hlavně kolik se jezdí km ročně. Ale 15 tis po GO by se mi toto nelíbilo ani trochu. Já mám po GO najeto 160 a motor pořád tichý....

 
2.09.18 - 13:06 Martin Žůrek [odepsat]
To Vladimír: uvidíme,ale moc jste me nepotesili :-(

 
2.09.18 - 08:43 Vladimír [odepsat]
To Martin Žůrek: Tyto zvuky též dělají volné písty. Při přechodu na volnoběžné otáčky "vaklají" v bloku. Jestli je motor po GO nejspíš udělal někdo velkou vůli pístu ve válci. Nebo jak již bylo dříve psáno zvolil tenčí jehličky na pístních čepech. To vydává velice podobné zvuky též při přechodu na volnoběh.

 
1.09.18 - 18:50 Martin Žůrek [odepsat]
To Milan353: když nebude zítra pršet,tak ho chci projet a trochu se podívat,odkud se ten zvuk line.....

 
1.09.18 - 18:29 Martin Žůrek [odepsat]
To Milan353: měl by mít najeto 15tis km od g.o.

 
1.09.18 - 15:32 Milan353 [odepsat]
To Martin Žůrek: Kolik má najeto?Většinou to dělají volné jehlové ložiska pístních čepů.Toto dělá při klesání otáček,ale né celou dobu,jen po začátku klesání ot.

 
20.08.18 - 17:44 ovlaky [odepsat]
Opravdu se má takto složitě dotahovat hlava válců motoru? Má se to těsnění skutečně máčet v nějakém oleji? http://www.w353.cz/technika/motor.html Nebo to udělat podle Dršaty jednou na jeden předepsaný moment? Děkuji.

 
30.07.18 - 19:57 ovlaky [odepsat]
Trochu mimo. Najde se nějaký šikovný autoklempíř, který by mohl dojet se svou svářečkou CO2 a vyvařit karoserii W353? Nejlépe z okolí Břeclav/Hrušovany n.J./Pohořelice. Práce asi tak na 1 odpoledne. Samozřejmě NE zadarmo. Děkuji!

 
25.07.18 - 21:47 duroplast [odepsat]
To ovlaky: Me zase napad karburator, jestli v nem neco nezadrnci ve chvili, kdy se uvolni lanko.... .

 
25.07.18 - 20:25 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To ovlaky: díky všem za rady,motor jede právě krásně,když jsem si třeba myslel,že mi odchází volnoběžka-nešlo radit,...,tak se z toho vyklubalo jen rozpadle lanko volnobezky,to gumové uložení toho lanka,jak bude cas,tak zkusím sundat ten klinak,...ps:v létě jezdím,v zimě spravuju :-)

 
25.07.18 - 18:35 ovlaky [odepsat]
To Martin Žůrek: Měl jsem tentýž problém, ale neřešil jsem ho. Motor šlapal jak hodinky, svíčky krásně cihlové, stěny válců čisté, hřídel vodního čerpadla bez problému tiše točila. Když jsem auto rozebral, tak celý motor včetně vodního čerpadla v pohodě, jedině alternátor potřeboval vyměnit ložiska. Tak jestli to bylo způsobeno tím, kdo ví?!

 
24.07.18 - 21:02 duroplast [odepsat]
To duroplast: Mozna je to signal "Konec zamoreni" pro chodce?

 
24.07.18 - 21:02 štoky [odepsat]
[e-mail]
To Martin Žůrek: Sundej klinovy řemen a poznas hned,jestli jsou to ložiska na remenici,popr. v alternatoru,ci hledat dal....

 
24.07.18 - 20:55 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Jo, to je presne ono. Najel jsem s tim uz hodne, delo se to pri obou mejch motorech.

 
24.07.18 - 18:15 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ještě jsem zapomněl dodat,že na volnobeh a pod plynem nic jako by nedrnci...

 
24.07.18 - 17:25 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Už jsem s tím najel cca 1500km co to auto mám a je to stejný,sundam za jízdy nohu z plynu a začne to jako by drncet,nebo když stojím na místě a přidám plyn a jak plyn uberu,tak to začne,když otevřu kapotu,tak mi přijde,že to jde z motoru,věnoval jsem se teď ošetřování rámu a chci začít řešit toto,aby se mi to někde nerozpadlo

 
24.07.18 - 16:45 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Nevim co to je, ale nepamatuju, ze by mi to obcas nedelalo...

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-271]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.084953, 23.09.18 - 00:14:07, uptime : 103 dnů 1 hod 28 min, volné místo : 12336 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není