Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 317 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
31.01.19 - 09:38 ovlaky [odepsat]
To Martin Žůrek: Mám stejnou zkušenost. Uskladnil jsem dveře se zrcátkem na otevřenou půdu a po roce jsem se na něj podíval a sklo bylo pryč. Našel jsem ho na zemi vedle dveří napůl a plastový kroužek na jednom místě přetržený. Nahradit asi nejde. Je dobré si udělat zásobu zrcátek z vraků.

 
30.01.19 - 19:32 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: jednou jsem přišel k autu a byl prasklý

 
30.01.19 - 18:39 Pavel JHB [odepsat]
To zurekmartin: Pokud vím, tak nejde, akorát by normálně neměl prasknout, nemá proč. Praskne pouze při neodborné montáži/demontáži.

 
30.01.19 - 13:32 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
Ahoj, takový dotaz, vymyslel už tady prosím někdo, jak nahradit na vnějších zrcátkách W 353 ten praskající plastový "kroužek", co drží sklíčko?
Dík za info

 
29.01.19 - 19:46 Draisine [odepsat]
To Ivosh: Pomoc od Nejlepšího vždy potěší ...

 
29.01.19 - 19:23 Ivosh [odepsat]
To Draisine:

http://w311.info/viewtopic.php?t=519

 
29.01.19 - 18:50 Draisine [odepsat]
Pasuje do W353 motor z DKW F102? Nevíte někdo?

 
29.01.19 - 17:03 Ivosh [odepsat]
To Martin Žůrek: když koupíš nové provedení držáku, neměl by být problém.

 
29.01.19 - 15:43 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Mám doma "měděnku" ,tak ji pouziji.

 
29.01.19 - 15:39 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Ivosh: Ahoj,chci to kupovat u pana Kytky,mám starší provedení,jde případně nějak jednoduše prekopat ten novější typ na uchyceni staršího typu?

 
29.01.19 - 14:03 Aleš [odepsat]
To ovlaky: Páč mám doma grafitovou, o které si myslím, že už za prvním tlumičem úplně stačí, což mám odzkoušeno. Dle mého názoru je grafit univerzálnější.
Jinak máš pravdu.

 
29.01.19 - 14:03 duroplast [odepsat]
To ovlaky: Co wolframovou?

 
29.01.19 - 13:41 ovlaky [odepsat]
To Aleš: A proč grafitovou? Měděná pasta je na velmi vysoké teploty až 1100°C, grafitová tak ani ne na 600°C.

 
29.01.19 - 12:11 jawamaniak22 [odepsat]
tak teď je vhodná chvíle vyměním novější typ prvního tlumiče výfuku (nejetý) za starší typ (nejetý) právě s tím můstkem, přikládám foto těch které mám navíc...
PŘÍLOHA (img_20190129_120725.jpg)

 
29.01.19 - 11:52 Aleš [odepsat]
To Ivosh: Je to tak!
Ještě doporučuji pro spojování nových dílů - všechny kontaktní plochy namazat grafitovou vazelínou, tedy nejen spony a šrouby, ale hlavně místa, kde se zasunuje jedna trubka do druhé, vyjma spojení u parohů. Předejde se zpravidla potížím při budoucí demontáži.

 
29.01.19 - 10:06 Ivosh [odepsat]
To zurekmartin: Dej si pozor na přední tlumič, jsou dva typy. V roce 1982 výrobce s montáží dvoukomorového karburátoru přepracoval i přední tlumič. Vnitřně pro snížení spotřeby, zvenku se změnilo uchycení. Starší provedení: tlumič má můstek a drží na motoru dlouhým držákem, uchyceným kousek od čísla motoru. Nový tlumič nemá můstek, držák je kratší a drží na spodní části bloku.

 
29.01.19 - 09:55 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
To ovlaky: Ten tlumič už je děravý a trubka jak by smet, tu trubku jsem už omotával nějakou páskou,ale čeká mě letos STK, tak chci,ať je to ok,před demontáží nastříkám aspoň ty závity nějakou sračkou,ať to jde povolit. díky za radu

 
29.01.19 - 09:29 ovlaky [odepsat]
To zurekmartin: Je to celkem pohoda. Výfuková kolena na bloku netřeba sundávat. První díl se sundá odšroubováním toho držáku od kolena a následným slabým poklepnutím, ale práci mohou ztížit zarezlé závity šroubů. Horší bude oddělit dlouhou trubku od prostředního tlumiče, já jsem musel použít nahřívání. A úplně největší problém je oddělit trubku od prvního tlumiče, zaboha mi nešla ven ani po několika pokusech roztažení konců a poklepávání. Zabralo až násilné nažhavení. A co máš s prvním tlumičem? Většinou se nejdřív vyměňuje prostřední tlumič.

 
28.01.19 - 21:26 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
Ahoj v novém roce :-),chystám se na výměnu prvního tlumiče výfuku u motoru a první trubku za tlumičem,je tam něco,na co si dát pozor? Budu muset povolit to sběrné potrubí na bloku motoru?Díky za radu.

 
25.11.18 - 17:01 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Kamil: tak vymenik jsem včera vytáhl,ale za cenu,že jsem musel matku odbrousit,jak mi vyjde čas,musím to rozkuchat a zkusit to nějak opravit,mezi tím chci nastrikat vymenik,chladič,...

 
25.11.18 - 11:59 Kamil [odepsat]
To duroplast: No ono to tak jde, že tam ta vnitřní strana zůstane, ale to se právě nesmí protáčet šroub v tom plastu vevnitř, pak jsou povolit matky a výměník vytáhnout a vnitřek zůstává viset na šroubech/a hadicích a těsnění/. Myslím, že to tak je.

 
25.11.18 - 11:52 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Ja si teda taky matne, ale prece jen vzpominam, ze jsem to mel z motorovy strany vyndany a koukal jsem skrz motorovou stenu na klapky ve vnitrni casti, ktera teda zustala namontovana.

 
24.11.18 - 15:51 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Kamil: a to jsem se chtěl demontazi těch plastů vyhnout :-(,kuwa

 
24.11.18 - 15:18 Kamil [odepsat]
To Martin Žůrek: No, už je to nějaká doba, co jsem to řešil, pod palubkou se k tomu dostaneš, myslím, že těmi stejnými šrouby je přitažena i ta vnitřní část ventilace, tedy plastová rozvodová bedna s ventilátorem. Už si nejsem jistý, jestli hlavy těch šroubů nejsou z vnitřní strany uložené právě v tom plastu, takže když se protáčí, tak je to tam vyžvějkaný...

 
24.11.18 - 14:48 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,potřebuji sundat vyměnik a protaci se mi jeden šroub nebo steft ze 4,nevíte jestli to je steft nebo šroub a jestli se k tomu dostanu demontazi plastů pod palubní deskou,dík za radu

 
21.11.18 - 21:20 Pavel JHB [odepsat]
To duroplast: Já ho měl vyndanej, líp se všechno debordelizuje.

 
21.11.18 - 21:02 duroplast [odepsat]
To Pavel JHB: To jako ,ze se hbv numusi vyndat z auta?
Nebo se vynda , ale vrati se pred nasroubovanim ventilku?

 
21.11.18 - 20:46 Pavel JHB [odepsat]
To jawamaniak22: Dělal jsem to taky, no problem, akorat se MYSLÍM musí podržet sešlápnutej pedál a pak našroubovat ventilky jinak je průšvih, protože to jezdí přes ty díry a zničily by se buď gumičky nebo ty ventilky (už si to moc nepamatuju, je to mrak let.

 
21.11.18 - 18:42 jawamaniak22 [odepsat]
To duroplast: dá, sám jsem to dělal...

 
20.11.18 - 19:46 wojta [odepsat]
To Martin Žůrek: Já slyšel naopak vyhodit tlumič před nádrží za trubku, pak by to mělo hlavně lépe táhnout.. Nezkoušel jsem.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-317]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.467898, 22.02.19 - 10:45:31, uptime : 1 dnů 0 hod 23 min, volné místo : 8631 MB
<- únor
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hreny
Killer Koly
Pajka Vrakař
Rozmon
Taťka Šmoula