Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->STK a ME po novém roce
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 465 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
5.07.18 - 22:41 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Podle plánů si to lidi stavěli s různými úpravami. Viděl jsem i ponorku, která byla fakt v "lite" verzi a za trabanta váhově šla, byla to ale opravdu výjímka.

 
2.07.18 - 14:51 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka Vrakař: Máš pravdu, teď na to koukám, já mám v archivu -Beroun, ale je to na malejch kolech takže to tam asi nějakej kutil produkoval Pokud si pamatuju, tak plány myslím dokonce vyšly i v USS. Za trabanta asi nepůjde žádnej, táta ho chtěl kdysi stavět z W.

 
29.06.18 - 07:41 HonzaBK [odepsat]
Co vím tak v Praze je dobrá STK i v Motole, majitel tam má muzeum Trabantů a má i další veterány.

 
29.06.18 - 07:36 Pawlick [odepsat]
To Aleš: Zajímavé. Technika z emisí si pamatuju, dělá tam už delší dobu.
Loni mě tam trochu potrápili s Barkasem. Hledal moc důkladně typ motoru a na bloku ho nikde nenašel. Ač číslo motoru sedělo a vše je papírově OK, emise mi nedal. Šel jsem za panem Veselým, ale prostě se krejou a poslal mě na Dekru na Chodovec, kde to bylo technikovi úplně jedno

 
29.06.18 - 07:12 Aleš [odepsat]
To Pawlick: To je teď nově, majiteli se nás zželelo. Ale bylo to o tom, že jsem najel na emise - přímo ty proti vjezdu, ne ty bokem, mladej technik se sebral a šel za majitelem a dohodl mi slevu.

 
28.06.18 - 22:13 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Pan Leo Wenzel nebyl z Berouna, ale z Rosic (u Brna). Ponorky jsou luxusní, ale na takovou, co by se váhově "vešla" za trabanta, popř. byla bržděná, bohužel nenarazíš...

 
28.06.18 - 22:06 Pavel JHB [odepsat]
To Aleš: Tyhlety obytňáky se nazývaly ponorka (ponořovala se podlaha) nazývaly se Wenzel (podle autora z Berouna) dělaly se svépomocí podle schválených plánů (taky jsme ho kdysi chtěli stavět) Problém byl v tom, že byly třeba i obrovské obludy jen na bantamech atp. prostě i různé kreatury. Proto byli asi ostražití. Jinak to byl dobrej vynález, když pršelo nebylo nic pod vodou jako u skládacích a díky podlaze byly nizoučké, takže pro tehdá slabá auta malej odpor vzduchu.

 
28.06.18 - 06:32 Pawlick [odepsat]
To Aleš: Mám stejnou pozitivní zkušenost, byl jsem tam několikrát. Ale na emisích jsem teda slevu nikdy nedostal :(

 
27.06.18 - 08:53 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Aleš: S touto technickou mám ty nejlepší zkušennosti, byť jsem byl jednou vyhozen s plechovkou z emisí. Vždy jsem si s technikem popovídal, technik doporučil, co a jak, co si dát do cajku. Výborný přístup.

 
27.06.18 - 07:57 Aleš [odepsat]
Takže trable s motorem jsem uzavřel na STK Veselý v Měcholupech (Praha) a mohu jen doporučit. Na emisích, kde je cena 600kč, mi slevili polovinu. Pak vystát frontu - příjezd v cca 14:30 bez objednání, čekal jsem tak hodinu a kousek. Osobní přístup techniků. Když viděli opečovávanýho veterána, tak se v tom moc nešťourali. Samozřejmě vůle a brzdy, to ano, ale jinak v těžké pohodě.
Vedle však přijel dobrodruh s malým starým obytňákem, všichni se na něj chodili dívat, ale páč neměl podlahu (beztak tam visí na lankách, protože při kempování se klikou spouští dolu) tak neprošel. Taky ho neměl na první pohled hezkej, takže moc dojmu neudělal.

 
20.06.18 - 18:40 Pavel JHB [odepsat]
To Pavel JHB: Vypadávají slova: ksicht doplněnej.....

 
20.06.18 - 18:39 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Žádná sranda, kdybys viděl tu úřednici, ta na mně koukala tak, jako by jí bylo jasný jak tam cpu něco jinýho. Asi můj doplněnej vybraným chováním tehdá ještě myslím ředitele byl moc podezřelej. Asi tušila že přemýšlím o trabugovi (tehdá)

 
20.06.18 - 16:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kellner: Já se nedohaduji, je to v pořádku. 5B se značily motory P65 a P66, ale to je jedno. Technikovi/úředníkovi jen s těží něco vysvětlíš. Oni berou jako směrodatné to, co je zapsáno v TP a první číslice výrobního čísla někteří ("chytřejší") technici vnímají jako typové označení. No a když je v TP zapsáno "5B-###" a na motoru je "63-###" tak si můžou postavit hlavu. Platí to i obráceně.

Jednomu nejmenovanému kolegovi trabantistovi zavařili technici s úředníky tím, že mu do protokolu napsali: "Neoprávněná manipulace s VIN" kvůli tomu, že v TP měl napsané číslo karoserie: "60-####", kdežto na výrobním štítku bylo "60####".

Originální netknutá šestistovka a najednou snad nevyřešitelný průser s dokladama.
Komu se ale dovoláš?

 
20.06.18 - 14:49 Kellner [odepsat]
To Pajka Vrakař: Koupil jsem motor 5B-80877x a na stránkách Trabant.cz mi ho určily takto. TYP P65, ROK VÝROBY 1980, KARBURÁTOR 28 HB2-9E, MAZÁNÍ 1:50, tak kde je pravda?

 
20.06.18 - 07:10 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kocour: Jak kdy, jak kde... Dával jsem do kupy trabanta z roku 1971 a dal jsem do něj původní motor 63-###. Jenomže v TP už po výměnách byl zapsaný motor 5B-### a najednou průser. Technik nechtěl udělat technickou a úředník to bez "schválení výrobce" nechtěl přepsat. Jsem docela pěnil, kor když motor P63 tam byl dříve zapsaný!! Ani výmaz čísla motoru mi nechtěli bez platné TK udělat, prostě začarovaný kruh. Nakonec to vyřešila jiná stanice TK, kde se technik prozměnu ani na motor vůbec nepodíval. Poté jsem teprve provedl výmaz a od té doby s tímto konkrétním autem na TK nebyl.

 
20.06.18 - 03:34 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: vždyť jo,u w1.3 typ: 4takt(čtyřválec) a u 601 typ: Jakýkoliv 2t dvouválec a podmínka je splněna.

 
19.06.18 - 16:46 Pavel JHB [odepsat]
To Aleš: To je normální, takto to funguje od doby kdy se motory přestaly evidovat. Mně akorát úřednice se vztyčeným prstem připoměla, že motor musí být stejného typu, což už je u T trošku problém.

 
19.06.18 - 07:59 Aleš [odepsat]
Takže včera - objednání se na Měú Říčany, s sebou malé OTP a velký sešitový TP, žádost a 50CZK. Nic víc. Číslo motoru vyškrtli bez jakýchkoli řečí! Já ty vesnice miluji!
Možná to bylo i proto, že evidenčku tam mají ode mě z doby mého stěhování, což není tak dávno, auta prvních majitelů, kteří nikdy na EK nebyli, ty to mají složitější. Ale jen spekulace, u toho okénka, když byli tak vstřícní, jsem do toho dloubat nechtěl.

 
14.06.18 - 08:04 Pája [odepsat]
Občas se vyplatí kvůli ceně STK a ME někam dojet, např. v Přešticích (20 km od Plzně) dáte za obě kontroly 900,-Kč přičemž v krajském městě vám 1.600,- nestačí. Stále nechápu, proč musíme mít papír o "neměření" 2T emisí...

 
12.06.18 - 20:54 Foglik [odepsat]
[e-mail]
To Eda: jestli se pletu tak výkonově sou trochu rozdílný. Ale zanedbatelně. No co když se jim to nebude líbit tak na úřadě budou muset opravit když to je špatně vyplněný

 
12.06.18 - 19:50 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Foglik: Tak mu vysvětli, že motor je stejný, ať ti vysvětlí on v čem se liší. Výkonově a obsahově jsou shodné. Číslo motoru není typ.

 
12.06.18 - 18:05 myslivec [odepsat]
To Foglik: nevidí, je pod mrakem...

 
12.06.18 - 15:43 Foglik [odepsat]
[e-mail]
To Eda: No ale uvidí na motoru vyrazeno P63 místo P601 co je v TP ...

 
12.06.18 - 15:20 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Foglik: Pokud je to dvoutakt, číslo vymazané z TP tak nic nepozná. Myslím, že nebude bazírovat jestli jsou ložiska na klice kuličková, nebo válečková, jestli je řemenice uzká, nebo široká, a jehlové ložisko místo bronzového pouzdra také přes výfuk nezahlédne.

 
12.06.18 - 10:58 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Myslim že to nebude řešit.

 
12.06.18 - 10:52 Foglik [odepsat]
[e-mail]
Co mi asi poví na typ motoru P601... Do auta patří P60 ale aktuálně je tam P63 než se dá 60 dokupy nějakou dobu potrva
PŘÍLOHA (img_20180612_104937.jpg)

 
11.06.18 - 19:12 Pavel JHB [odepsat]
To Míra-2T: Jakub to má lepší W1000/1.3

 
5.06.18 - 12:27 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Xhanz: bez s jen http.


 
3.06.18 - 06:42 Hraboštraboš  [odepsat]
To Míra-2T: Úřady jsou stát ve státě a záleží, který úředník to dostane do ruky. Jako bývalý státní úředník to vím opravdu bezpečně.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-465]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.086949, 18.07.18 - 19:49:02, uptime : 36 dnů 21 hod 3 min, volné místo : 12963 MB
<- červenec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
adoid
Carlos alias Čmelák Kája
KurvikCv