Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->STK a ME po novém roce
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 521 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
13.11.18 - 18:55 Pavel JHB [odepsat]
To Yokotashi: Kdybys dával pozor, dával jsem sem odkazy na přestavbu T601, která byla na VOXu v pořadu automobil Byly to 3 díly, popisovali tam vše, potřebuje to ale znalost němčiny. Pak byl po delší době ještě jeden díl, kde ho dražily pro dobročinné účely.Docela zajímavé, akorát se přišlo o zadní sedačky.

 
12.11.18 - 00:28 Yokotashi [odepsat]
[www]
Jeste ten odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=fnoH_QdXSyo

 
12.11.18 - 00:27 Yokotashi [odepsat]
[www]
Prestavba na elektriku v Nemecku (neumim Nemecky, takze jen hadam, co tam rikaji, ale cisla zvladnu :-)) testy a papirovani za 2400 Eur, to je okolo 60 tisic Kc. Kdyz porovnam nase a Nemecke platy, tak by to u nas melo stat tak 15 tisic. Nicmene kdo to v nasi prdeli zvladne pod ctvrt milionu je machr a kdo to zvladne na lithiove baterky, ten dokaze dostat SPZtky a technicak snad i na mrtveho osla.

 
6.11.18 - 11:59 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Killer Koly: ty boostery raketoplanu pouzivaji nejake pevne palivo. V tom muze byt ledascos. https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_Solid_Rocket_Booster#Propellant

Proton leta na UMDH (asymetricky dimetyl hydrazin) a oxid dusny. Takze emise oxidu dusiku tam budou :-). A ten dimetyl hydrazin je svinstvo nad svinstva. Ze vsech spatnych vlastnosti, ktere muze mit kapalina, neni akorat radioaktivni :-).

 
5.11.18 - 10:16 Killer Koly [odepsat]
To Yokotashi: ani tam neni zadny humus. obecne vzato jsou chemicke raketove motory ty nejekologictejsi vubec, prave kvuli spalovani vodiku, etanolu nebo metanu a kysliku. nektere starsi ruske pouzivaji H2O2+neco na bazi hydrazinu, ale ani to neni zadne svinstvo. v kosmu se pouziva jako okyslicovadlo oxid dusny

 
5.11.18 - 03:05 Yokotashi [odepsat]
[www]
Hlavni motory raketoplanu (SSME) moc emisi nevyprodukovaly. Fungovaly na smes vodiku a kysliku s prebytkem vodiku, takze z nich odchazela vodni para a nejaky vodik navic, ktery v atmosfere shorel s kyslikem. Zadne saze. Zadne oxidy dusiku (ten vubec v plameni nebyl, protoze to horelo s kyslikem z nadrze), ledaze by vznikly na okraji plamene v kontaktu s atmosferou, coz mi vzhledem k expanznimu pomeru trysky prijde nepravdepodobne.

Co letalo z boosteru z hlavy nevim, tam uz asi nejaky humus byl.

 
4.11.18 - 11:07 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: A počkej, až mi rupnou nervy a zavolám odtahovku ze své nyní již bývalé práce Popravdě, máš pravdu, ale člověka to žere. V mnoha zemích považují veterány za kulturní klenot, u nás naopak nesmysly: ekotestace i u vozu z roku 1930 na dokladech? Jistě! Co kdyby sis koupil na dojíždění do práce osmdesátiletý vůz? Já třeba koupil na denní ježdění (200km za rok?) forman z roku 1992 - prostě proto, že nechci auto, které si sám nespravím. Fabie i Thalie byly vynikající v tom, že jsem živil servisy. Nás budou buzerovat kvůli blbostem na STK, přitom autobusy MHD se rozpadají na cestě, o emisích radši nemluvit...A to ten autobus ujede za týden to, co já za rok. Spíš víc.

 
4.11.18 - 10:52 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : takhle tady vyhrožuješ 2x do roka

 
4.11.18 - 10:51 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Právě. Rozprodám to a budu mít klid a nohy v teple...

 
4.11.18 - 10:46 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : klid a nohy v teple : )

 
4.11.18 - 09:10 Hraboštraboš  [odepsat]
To Zahajskej: Každopádně já už jsem z toho házení klacků pod nohy a neustálých vyhrůžek všemožnými postihy za vlastnictví starých aut tak otrávený, že patrně skončím a pokud se najde rozumný kupec za oboustranně přijatelnou cenu, jsem víceméně rozhodnutý dát auta pryč, max. si nechat žlutý wartburg, vozík a camptourist a ostatní pustím do světa. Pokud neletí nahoru benzín, tak to jsou pojistky, trable s vjezdy do rádoby emisních zón, pak ekodaně, testace, znovu nějaké daně, nebo aspoň poplatek za nesmysl kdyby byl, buzerace na stk...Mám už toho plné zuby!

 
4.11.18 - 08:57 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Jeden supertanker vyprodukuje za rok tolik emisí, co několik milónů aut a nikdo to neřeší. Kolik vyprodukuje jeden raketoplán, než ho dostanou nahoru, raději taky nikdo neřeší. Jenže ty jsou moc velký, aby na ně někdo dělal tytyty....

 
3.11.18 - 19:14 Hraboštraboš  [odepsat]
To Pavel JHB: Ono jim to ani papírově klesat nebude. Staré auto nelze normálním psychicky zdravým způsobem zrušit bez ekolikvidace, takže někdo může mít 10 vozů rozmontovaných na díly, s papíry v depozitu "na věčné časy a nikdy jinak". Krom toho sami v reportáži uznali, že na cestě viděli auta stáří cca 7,5 let. Jenže vezmu li to statisticky: mám nové auto a veterána z roku 1930, mám v "průměru" dva vozy stáří 44 let. Potom čistě vzato lžou, protože je rozdíl, co je v garážích a co se skutečně prohání po cestě a tak šíleně ničí planetu.

 
3.11.18 - 19:02 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš : Oni snad naštěstí od těch 16ti klacků odstoupili. Je zajímavé, že ale nikdo nepřemýšlí nad tím, proč průměrné stáří parku po "omlazovcí kůře" stoupl víc jak o rok

 
3.11.18 - 12:10 Hraboštraboš  [odepsat]
To duroplast: Mě by zajímalo, kolik vyprodukovaly spalin ty jejich potřeštěné dny NATO, kde se pálí nafta v bojové technice a nemluvím o leteckém benzínu a kolik za tuto ekologickou zátěž dali do kasy, když se můžou potentovat ze zátěže vyprodukované automobilem, co za rok ujede pár km!!!

 
3.11.18 - 10:58 duroplast [odepsat]
To Hraboštraboš : Prece ti nemuzou dovolit abys zdarma nicil planetu ujetim 20 metru rocne!

 
2.11.18 - 20:18 Carlos alias Čmelák Kája [odepsat]
[www]
To Kocour: Jednoho znáš...

 
2.11.18 - 17:20 Hraboštraboš  [odepsat]
1
-0
1
Už jste četli článek "Daň za chudobu" nebo "Máte staré auto? Dobře vám tak, zaplatíte pokutu"? Jen za vlastnictví trabanta by se platilo 16 000.-. Přesně tyhle věci mě pomalu, ale jistě utvrzují, že auta prodám a díly nahážu do šrotu. Radši se dám na zahrádkaření, ale obávám se poplatků z květináčů. Ale abych za ty plastové pak nemusel platit ekodaň na jejich likvidaci...

 
2.11.18 - 13:04 Yettik [odepsat]
[e-mail]
To Kocour: jj to je jasný a naši vymazlení kámoši se bát nemusí i když ,když trefíš na vola ,ale ne všichni chodíme na slepo na STK,spíš se obávám co vymyslí na staré auta za daň,darmožrouti jedni.

 
2.11.18 - 13:02 Yettik [odepsat]
[e-mail]
To Yokotashi: ty hlavně hlídej kabel ať se Ti na něj nenapojí někdo jiný

 
2.11.18 - 12:22 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Kocour: to zalezi na aute, ne? Kdyz ma ram, tak v pohode, kdyz nema ram, tak to neni v pohode.

Jak jsem si tak precetl ten clanek, jsem rad, ze na mem aute nema co rezavet (laminat i tam, kde ma Trabant plechy) a neni co pretacet. Muze maximalne roztocit motor na otacku odpovicajici 105km/h (vic neda frekvencni menic) na miste na valcich a to at si klidne udela.

Jenom si nejsem jist, jestli mam nervy na to zkouset jeste delat technickou na Wartase.

 
2.11.18 - 12:05 Kocour [odepsat]
To yettík: ono to nebude tak horký,sahneme si do svědomí kdo zvás by se posadil do auta, krz který by bylo vidět? Nebo by při průjezdu kaluží musel zvedat nohy? Asi tak...


 
20.10.18 - 02:36 Pavel JHB [odepsat]
To HonzaBK: Pokud k tomu není zase nějaký podivný výklad a 50 vyjímek jak je u nás zvykem, tak asi opravdu ano. Ale jakuž jsem psal jinde asi bude záležet u čeho to je. U našich vozů asi nehrozí, že by někdo stočil 150000


 
19.10.18 - 08:10 HonzaBK [odepsat]
JJ Pavle, takže je to tak jak jsem slyšel, takže si budeme navzájem vystavovat potvrzení o výměně tachometrů?? Nemusí to tedy dělat žádný servis!! Nebo si ho vystavím já sám sobě? A předám si ho!!

 
17.10.18 - 17:29 duroplast [odepsat]
V tachometrech problem nevidim, kdyz mi technik rekne, ze mi chybi sto tisic, muzu to na miste napravit, valce tam prece jsou!

 
17.10.18 - 17:06 Pavel JHB [odepsat]
To HonzaBK:
V § 36 odstavec 4 zní:
„(4) Záznam o celkové ujeté vzdálenosti na počítadle ujeté vzdálenosti nesmí být měněn, ledaže ke změně dojde při opravě nebo výměně počítadla ujeté vzdálenosti. O provedení opravy nebo výměny počítadla ujeté vzdálenosti vystaví osoba, která tuto opravu nebo výměnu provedla, protokol, jenž předá provozovateli silničního vozidla. Provozovatel silničního vozidla předá protokol stanici technické kontroly při nejbližší evidenční kontrole. Tento protokol obsahuje
a) identifikační číslo silničního vozidla (VIN), není-li, pak výrobní číslo podvozku silničního vozidla,
b) stav celkové ujeté vzdálenosti před provedením a po provedení opravy nebo výměny počítadla ujeté vzdálenosti,
c) datum a důvod provedení opravy nebo výměny počítadla ujeté vzdálenosti a
d) jméno a adresu bydliště nebo sídla osoby provádějící opravu nebo výměnu počítadla ujeté vzdálenosti.“.

 
17.10.18 - 16:49 HonzaBK [odepsat]
Jen taková drobnost k těm tachometrům, dejte sem někdo přesný text mě se to nechce hledat. Já už slyšel, že tam není napsán že výměnu musí dělat autoservis, takže teoreticky si ho vyměním sám a vypíšu si potvrzení že jsem si ho vyměnil sám?? Jak je to tam přesně napsáno??

 
17.10.18 - 16:18 Hraboštraboš  [odepsat]
To Pavel JHB: Jako bývalý úředník řeknu: trefils. Pán řek psovi, pes ocasovi, pes si sednul a ocas se nehnul.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-521]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.128714, 16.11.18 - 08:20:29, uptime : 32 dnů 14 hod 31 min, volné místo : 12175 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Ondřej
STK Majjo
Zdeněk