Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->STK a ME po novém roce
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 479 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
23.09.18 - 18:08 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš : Oni to zase pisálkové rozmazávají a to se toho nechytla ještě TV n@ha Tak prostě budeš mít na STK jinej tachák a vykážeš za rok 6,8527 ujetých km Je to stejný jako když po mně chtěli v pondělí na FU doložit stupeň invalidity. Když jsem úřednici sdělil, že mi nikdo nic neposílá, protože invaliditu mám do smrti a bez kontroly, protože se prostě nic nemůže změnit a kdyby to někdo uměl v makovici opravit je rázem nejbohatším člověkem na zeměkouli. Paní se zamyslela a sdělila mi, ať příští rok nic nedávám a že se to snad na další rok změní a pokud ne, budeme to nějak řešit za 2 roky.

 
18.09.18 - 16:00 Yettik [odepsat]
[e-mail]
A druhá stránka věci jsou i emise,dvoutakty neměří ,protože si zaserou mašinu,vydají papír ,že nelze měřit,proč bych měl jít za dva roky opět na emisi,když na stk stejně zkontrolují zda je motor stejný,neboli výmaz,takže jak píše Roman jen peníze ,peníze a zase jen peníze.Jeden velký bordel a doufám,ýe nebude hůř.

 
18.09.18 - 11:07 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Ale jinak mi příjde úsměvné, že můžu ve voze prohazovat motory jak chci, protože čísla z TP vymazané, ale na tachometr sáhnout nesmím. By mě zajímalo, za jak dlouho objeví, že tachometr může ukazovat třeba 15 000 od novoty, ale motor může být prodaný a v autě nějaký šrot. A že náhon tachometru se dá odpojit, aby to nepočítalo.

 
18.09.18 - 10:54 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Tak vzhledem k tomu, že obec a stát stále potřebují peníze...Za všechno nejlíp astronomická pokuta, pokud nejsi papaláš (to stačí domluva). Člověk už se plaší preventivně.

 
18.09.18 - 10:48 Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : Neplaš...

 
18.09.18 - 10:33 Hraboštraboš  [odepsat]
To Rozmon: Debil určitě, ale důležitý nový technik? Tam si právě nejsem tak jistý...Navíc, přetočit tachometr, budiž, ale co ty výměny? Vyměním si tachometr, nebo bowden a bude průšvih, že jsem s tím neoprávněně manipuloval? A u našich padesátiletých aut - kdo si troufne hádat, kolikrát se tachometr otočil, kolikrát byl vyměněn a kým...?


 
17.09.18 - 18:02 Rozmon [odepsat]
1
-0
1
To Hraboštraboš : byl jsem v dubnu na STK s autobusem, loni měl na tachometru 987tis. km a letos tam bylo cca 40tis. a nikdo na to nic neřekl... Myslím že i debil pochopí, že když tam není další cislovka, tak se to musí protocit do nuly...

 
17.09.18 - 13:06 Strýc alias Myslivec [odepsat]
zase kalej vodu, jako už tolikrát...
jezdit tam, kde nejsou debilové a je to.

 
17.09.18 - 12:56 Hraboštraboš  [odepsat]
To zurekmartin: Vyřežou ti tachometr s kusem palubovky a odešlou na laboratorní zkoušky, jestli s ním bylo manipulováno, či ne???

 
17.09.18 - 12:20 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
To Hraboštraboš :
jenom mě napadlo, ale už je to třeba vyřešený, když natočím 99 999, tak potom jedu zas od 0, kdo mi potvrdí, že je tam 101 000 a ne jen 1000, že jsem nemanipuloval s tachometrem, mám teprve 96 000 Km, ... víte jak to myslím... :-)

 
17.09.18 - 10:50 Hraboštraboš  [odepsat]
To yettík: Mě by zajímaly ty tachometry - každý jich má doma 20, ale vyměnit si je moct nebudeme? Pokud nové, ty se už nedělají a který servis asi tak vezme wartburga? Trabant bych ještě věděl, i když jediný servis pro Ostravu a okolí...

 
17.09.18 - 09:49 yettík [odepsat]
To yettík: Chtěl bych vidět jak nás pošlou do servisu na opravu,když polovina techniků ani dvoutakty nezažila


 
5.07.18 - 22:41 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Podle plánů si to lidi stavěli s různými úpravami. Viděl jsem i ponorku, která byla fakt v "lite" verzi a za trabanta váhově šla, byla to ale opravdu výjímka.

 
2.07.18 - 14:51 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka Vrakař: Máš pravdu, teď na to koukám, já mám v archivu -Beroun, ale je to na malejch kolech takže to tam asi nějakej kutil produkoval Pokud si pamatuju, tak plány myslím dokonce vyšly i v USS. Za trabanta asi nepůjde žádnej, táta ho chtěl kdysi stavět z W.

 
29.06.18 - 07:41 HonzaBK [odepsat]
Co vím tak v Praze je dobrá STK i v Motole, majitel tam má muzeum Trabantů a má i další veterány.

 
29.06.18 - 07:36 Pawlick [odepsat]
To Aleš: Zajímavé. Technika z emisí si pamatuju, dělá tam už delší dobu.
Loni mě tam trochu potrápili s Barkasem. Hledal moc důkladně typ motoru a na bloku ho nikde nenašel. Ač číslo motoru sedělo a vše je papírově OK, emise mi nedal. Šel jsem za panem Veselým, ale prostě se krejou a poslal mě na Dekru na Chodovec, kde to bylo technikovi úplně jedno

 
29.06.18 - 07:12 Aleš [odepsat]
To Pawlick: To je teď nově, majiteli se nás zželelo. Ale bylo to o tom, že jsem najel na emise - přímo ty proti vjezdu, ne ty bokem, mladej technik se sebral a šel za majitelem a dohodl mi slevu.

 
28.06.18 - 22:13 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Pan Leo Wenzel nebyl z Berouna, ale z Rosic (u Brna). Ponorky jsou luxusní, ale na takovou, co by se váhově "vešla" za trabanta, popř. byla bržděná, bohužel nenarazíš...

 
28.06.18 - 22:06 Pavel JHB [odepsat]
To Aleš: Tyhlety obytňáky se nazývaly ponorka (ponořovala se podlaha) nazývaly se Wenzel (podle autora z Berouna) dělaly se svépomocí podle schválených plánů (taky jsme ho kdysi chtěli stavět) Problém byl v tom, že byly třeba i obrovské obludy jen na bantamech atp. prostě i různé kreatury. Proto byli asi ostražití. Jinak to byl dobrej vynález, když pršelo nebylo nic pod vodou jako u skládacích a díky podlaze byly nizoučké, takže pro tehdá slabá auta malej odpor vzduchu.

 
28.06.18 - 06:32 Pawlick [odepsat]
To Aleš: Mám stejnou pozitivní zkušenost, byl jsem tam několikrát. Ale na emisích jsem teda slevu nikdy nedostal :(

 
27.06.18 - 08:53 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Aleš: S touto technickou mám ty nejlepší zkušennosti, byť jsem byl jednou vyhozen s plechovkou z emisí. Vždy jsem si s technikem popovídal, technik doporučil, co a jak, co si dát do cajku. Výborný přístup.

 
27.06.18 - 07:57 Aleš [odepsat]
Takže trable s motorem jsem uzavřel na STK Veselý v Měcholupech (Praha) a mohu jen doporučit. Na emisích, kde je cena 600kč, mi slevili polovinu. Pak vystát frontu - příjezd v cca 14:30 bez objednání, čekal jsem tak hodinu a kousek. Osobní přístup techniků. Když viděli opečovávanýho veterána, tak se v tom moc nešťourali. Samozřejmě vůle a brzdy, to ano, ale jinak v těžké pohodě.
Vedle však přijel dobrodruh s malým starým obytňákem, všichni se na něj chodili dívat, ale páč neměl podlahu (beztak tam visí na lankách, protože při kempování se klikou spouští dolu) tak neprošel. Taky ho neměl na první pohled hezkej, takže moc dojmu neudělal.

 
20.06.18 - 18:40 Pavel JHB [odepsat]
To Pavel JHB: Vypadávají slova: ksicht doplněnej.....

 
20.06.18 - 18:39 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Žádná sranda, kdybys viděl tu úřednici, ta na mně koukala tak, jako by jí bylo jasný jak tam cpu něco jinýho. Asi můj doplněnej vybraným chováním tehdá ještě myslím ředitele byl moc podezřelej. Asi tušila že přemýšlím o trabugovi (tehdá)

 
20.06.18 - 16:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kellner: Já se nedohaduji, je to v pořádku. 5B se značily motory P65 a P66, ale to je jedno. Technikovi/úředníkovi jen s těží něco vysvětlíš. Oni berou jako směrodatné to, co je zapsáno v TP a první číslice výrobního čísla někteří ("chytřejší") technici vnímají jako typové označení. No a když je v TP zapsáno "5B-###" a na motoru je "63-###" tak si můžou postavit hlavu. Platí to i obráceně.

Jednomu nejmenovanému kolegovi trabantistovi zavařili technici s úředníky tím, že mu do protokolu napsali: "Neoprávněná manipulace s VIN" kvůli tomu, že v TP měl napsané číslo karoserie: "60-####", kdežto na výrobním štítku bylo "60####".

Originální netknutá šestistovka a najednou snad nevyřešitelný průser s dokladama.
Komu se ale dovoláš?

 
20.06.18 - 14:49 Kellner [odepsat]
To Pajka Vrakař: Koupil jsem motor 5B-80877x a na stránkách Trabant.cz mi ho určily takto. TYP P65, ROK VÝROBY 1980, KARBURÁTOR 28 HB2-9E, MAZÁNÍ 1:50, tak kde je pravda?

 
20.06.18 - 07:10 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kocour: Jak kdy, jak kde... Dával jsem do kupy trabanta z roku 1971 a dal jsem do něj původní motor 63-###. Jenomže v TP už po výměnách byl zapsaný motor 5B-### a najednou průser. Technik nechtěl udělat technickou a úředník to bez "schválení výrobce" nechtěl přepsat. Jsem docela pěnil, kor když motor P63 tam byl dříve zapsaný!! Ani výmaz čísla motoru mi nechtěli bez platné TK udělat, prostě začarovaný kruh. Nakonec to vyřešila jiná stanice TK, kde se technik prozměnu ani na motor vůbec nepodíval. Poté jsem teprve provedl výmaz a od té doby s tímto konkrétním autem na TK nebyl.

 
20.06.18 - 03:34 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: vždyť jo,u w1.3 typ: 4takt(čtyřválec) a u 601 typ: Jakýkoliv 2t dvouválec a podmínka je splněna.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-479]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.166594, 25.09.18 - 05:02:40, uptime : 1 dnů 11 hod 36 min, volné místo : 12440 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Jirka LP