Úvod


Odkaz na archiv



Elektrika->otáčkoměr
Klíčová slova: otáčkoměr, schéma, 2T
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 17 příspěvků

 
20.08.19 - 14:06 Pavel JHB [odepsat]
To vanous: Koukám na foto, já měl starší/novější. Měl jsem ještě 2 malé elyty, které jsem taky měnil. Každopádně je potřeba ho nejen vyměnit, ale hlavně změřit jestli má správnou hodnotu jinak je velká pravděpodobnost, že budeš měnit špatnej za špatnej. Já měl uchycení za tu kapsu ale tu průchodku ani díra po ní jsem neměl, osvětlení jsem měl naletované na silném drátu, žádnej držák s objímkou, dráty mi vylejzaly zadním čelem. Tady jsou nějaké rozumy: http://w311.info/viewtopic.php?f=9&t=17117 Je tam koukám ještě polštářek, (u tebe se mi zdá, že vidím 2, vyměnil bych taky.

 
17.08.19 - 21:12 trabucha [odepsat]
To Pavel JHB: Zeptám se který dva kondíky ještě vyměnit,potřeboval bych ho zprovoznit a nemůžu s tim hnout.Díky

 
12.08.19 - 06:58 vanous [odepsat]
To Pavel JHB: Díky za veškerý rady , píšeš vyměnit oba kondíky, zatím jsme se dohrabali k výměně toho velkýho žlutýho 1uO Mh , který další máš namysli ?
PŘÍLOHA (20190730_1629351.jpg)

 
10.08.19 - 22:48 Pavel JHB [odepsat]
To Vanous: Když ho budeš mít otevřenej, vyměň žárovku, já to měl pod palubkou, půl dne práce a za tejden byla tma. Dneska bych tam dal LEDku (žárovka je letovaná natvrdo)

 
10.08.19 - 22:43 Pavel JHB [odepsat]
To Vanous: Předpokládám, že je to +/- toto provedení http://forum.wartburg13.de/userpix/92_37_1_2.jpg pak jsou to vadbé kondíky, vyměň oba Pak je tam ještě takovej velkej žlutej nebo růžovej na vstupu , ten v kombinaci s tím trimrem určuje nastavení 2/4T
2-Takt: C6=0,22µ P1=1k
4-Takt: C6=0,15µ P1=22K, nastavit na 8,1k
Zkalibruješ klasicky na 50Hz 1500/3000 (2/4T) hodnoty jsem vykopal z mého archivu, snad to platí.

 
31.07.19 - 15:59 trabucha [odepsat]
Dnes jsem zkoušel dát stíněný kabel,bohužel žádný úspěch.Pokud se zadaří určitě dej vědět.

 
31.07.19 - 11:31 Vanous [odepsat]
Nakonec po konzultaci s kamarádem co se v tom vyzná s největší pravděpodobností vyschlý kondenzátor 1uF 100V . Po výměně poreferuji výsledek

 
29.07.19 - 07:36 trabucha [odepsat]
To Vanous: Asi ti nepomůžu,ale přesně mě to samý dělá taky.

 
28.07.19 - 22:49 KurvikCv [odepsat]
To Vanous: tipoval bych odstínění signálního kabelu

 
28.07.19 - 17:54 Vanous [odepsat]
Nechci zakládat nové vlákno, tak to zkusím tady. Sehnal jsem uloženku otáčkoměr DDR (ručičkovej) , po zapojení a nastartování je rafička vcelku neklidná a chvílema se rozlítá nezávisle na otáčkách. Nějaká rada co s tím?

 
29.10.15 - 08:45 Címoš [odepsat]
[e-mail][www]
No ja zatim moc neposkocil, leda s tim, ze opravdu vsechny otackomery rozsveci prvni a posledni LED. A ten muj dokonce neco ukazuje, sice v maximalnich otackach rozsviti po chvili i treti diodu, ale to uz vyresim. A277D je tedy v poradku...
No jdu patrat dal... Ale 50Hz je dobre tip Pavle, to mi nedoslo..

 
22.10.15 - 08:05 Pavel JHB [odepsat]
1
-0
1
To Yokotashi: V katalogu tesla ho asi tezko najde, je to DDR vyrobek, firma TEchnicky SLAby nic takoveho nevyrabela, toto mela byt odpoved RVHP imperialistickemu svetu na UAA180 a mela by to byt jeho prima nahrada. Akorat si nepamatuji, cim se lisily A277 a A277D datasheet je treba tu: http://www.datasheet.hk/view_download.php?id=1532775&file=0267a277d_273417.pdf Ja bych ho prvne vyzkousel na zvonkovem trafu 50Hz = 3000 obratli.

 
20.10.15 - 16:05 Wimpy [odepsat]
To D-D-D: Mě to dělá to samé.

 
20.10.15 - 12:26 D-D-D [odepsat]
To Címoš: Než se pustíš do rozebírání, zkus otáčkoměr napřed zapojit. U mého funkčního otáčkoměru se totiž po zapnutí zapalování před startováním také napřed rozsvítí první a poslední LED-ka. Asi je to normální projev funkčnosti přístroje...

 
18.10.15 - 21:29 Taťka Šmoula [odepsat]
IO A277D je také použitý ve stupnicích ekonoměru.

 
18.10.15 - 21:01 Yokotashi [odepsat]
[www]
Ten A277D je popsany nekde v katalogu Tesla a ten by mohl jit s trochou stesti stahnout na netu.

Jednou jsem na na nejake takove schema narazil (nevim, jestli to nebyl ekonomer Trabant) a vypadalo hodne jako priklad zapojeni z katalogu. Takze pokud nic nesezenes, zkus najit scan katalogu a porovnat s nim to, co uvidis v pristroji.

Drzim palce

 
18.10.15 - 19:04 Címoš [odepsat]
[e-mail][www]
Holkyklucí, nemáte někdo v papírech nebo v jedničkách a nulách šéma na opravu originál kulatýho LED otáčkoměru? Jeden se mi dostal do rukou a s největší pravděpodobností nejde - už při připojení napájení se rozsvítí první a poslední LEDka. Tak že bych se na něj v nějaké volnějčí chvíli kouknul...
P.S.: sám bych to tipnul na vyčuzený A277D, který se dneska už koupit nedá, ale ještě bych doma nějaký ten kousek měl mít...

[1-17]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.719061, 15.12.19 - 19:06:29, uptime : 281 dnů 8 hod 13 min, volné místo : 8382 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Sllawek