Úvod


Odkaz na archiv



Motor->karbutátor BVF 40 F 2-11
Klíčová slova: nastavenie, BVF 40 F 2-11, karburátor
Určeno pro: pro všechny vozy Wartburg


V tomto tématu jsou 4 příspěvky

 
7.07.15 - 19:26 Lukáš [odepsat]
[e-mail]
Ahoj.Nevíte prosím někdo kde by se dala sehnat převodka řízení a svislé čepy na Warťase 1,3 ?
Díky

 
7.07.15 - 18:28 jawamaniak22 [odepsat]
To Ondrej: ten šroubek přídavného vzduchu je taky na zlost, je to vlastně záměrný pouštění falešnýho vzduchu do sání kvůli emisím???(u dvoutaktu???), dost sem se se štělovaním nadrbal pač se motor chová na jiný seřízení jinak ohřátý a jinak studený.... po dlouhým laborování jsem to vzdal, mám ho ted stále dotažený na max, tzn. uplně utavřený a volnoběh sešteluju dorazek klapky a vše je ok.....

 
7.07.15 - 16:08 duroplast [odepsat]
To Ondrej: V Drsatovi je pro typ 40F povoleni sroubu behu naprazdno o jednu otacku od uplneho zasroubovani.
Pak se otacky doladi sroubem skrtici klapky.
System pootevreni pootevreni skrtici klapky pri vytahnuti sytice je tak akorat pro zlost, doporucuji odstranit prislusne tahlo a pak startovat se syticem a skrtici klapku si pote co motor zacne chytat podle potreby otevrit plynovym pedalem. Zaridil jsem si to tak i na trabantu kde je tento pitomy system na karburatoru H1-1.

 
7.07.15 - 14:17 Ondrej [odepsat]
Ahoj, potreboval by som radu ohľadom nastavenia karburátora BVF 40 F 2-11 na Wartburg 353W. Zaujímalo by ma ako má byť nastavená skrutka prídavného vzduchu. Našiel som, že sa to nastavuje podľa obsahu CO vo výfukových plynoch, ale takú možnosť nemám. Preto by som potreboval vedieť koľko má byť tá regulačná skrutka zaskrutkovaná.

Ešte by som chcel zistiť jednu vec. Pri plnom vytiahnutí sýtiča sa dá nastaviť skrutkou pootvorenie škrtiacej klapky. Je na to presne nejaká miera, že koľko má byť škrtiaca klapka tou skrutkou pootvorená? Pretože keď sa z maximálnej polohy sýtiča trochu uberie, tak táto skrutka viacej pootvorí škrtiacu klapku.

Dúfam, že mi niekto z vás poradí, pretože nikde na Internete som to nemohol nájsť. Vďaka...

[1-4]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.253963, 19.11.19 - 19:08:54, uptime : 255 dnů 8 hod 15 min, volné místo : 8731 MB
<- listopad
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
aklenot
Taťka Šmoula
Tommy FORSAGE