Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->brzdy
Klíčová slova:
Určeno pro: Barkas B1000


V tomto tématu je 39 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
2.08.17 - 14:18 Kocour [odepsat]
To Lukin-ek: můžeš dát víc fotek a seznam dílů,ať se to nemusí pokaždý hledat?

 
3.12.16 - 09:30 Kocour [odepsat]
To Kocour: a poslední.
PŘÍLOHA (26e3b1es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:30 Kocour [odepsat]
To Kocour: ..,,
PŘÍLOHA (fce3b1es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:29 Kocour [odepsat]
To Kocour: ...
PŘÍLOHA (94e3b1es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:28 Kocour [odepsat]
To Kocour: další...
PŘÍLOHA (591131es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:27 Kocour [odepsat]
To Kocour: 5.fotka
PŘÍLOHA (fe1131es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:26 Kocour [odepsat]
To Kocour: 4.fotka
PŘÍLOHA (161131es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:26 Kocour [odepsat]
To Kocour: další...
PŘÍLOHA (ea1131es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:24 Kocour [odepsat]
To Kocour:
PŘÍLOHA (ea1131es-960.jpg)

 
3.12.16 - 09:23 Kocour [odepsat]
Nedávno jsem se někde dostal k fotkám, jak se to předělává na kotouče tentokrát,ale na zadní ose.
PŘÍLOHA (f01131es-960.jpg)

 
29.11.16 - 21:21 netOpýr [odepsat]
To Myslivec: to není nic proti táhlýmu svahu bez brzd...

 
29.11.16 - 19:00 Myslivec [odepsat]
To Pawlick: no to asi jo, já multikáru nekomentoval, jenom, že ty bubnový brzdy mají svoje limity: ) nám to taky brzdilo hezky (pokud to zrovna brzdilo) ale táhlý svahy s naloženym autem jsem docela prožíval...

 
29.11.16 - 17:59 Pawlick [odepsat]
To Myslivec: To ale uvaříš úplně stejně tu Multikárovou verzi (navazuji na to dva roky staré téma). Jinak dobře seřízené, čisté a nemastné originální brzdy také podle mě fungují slušně... Prudké zkopce jsou ale problém, no

 
29.11.16 - 14:13 Pajka Vrakař [odepsat]
To Bafudza: Budeme na tebe vzpomínat v dobrém .

 
29.11.16 - 13:54 Bafudza [odepsat]
[e-mail]
Tak to je trochu jiná. Vyzkouším to ostrou jízdou z Ještědu do Osečné jestli tolik ztratí brzdný účinek.

 
29.11.16 - 13:30 Myslivec [odepsat]
To Bafudza: no jedině to, že když sjíždíš s naloženym Barkálem Krušný hory, tak je uvaříš, než řekneš dopr*ele

 
29.11.16 - 12:44 Bafudza [odepsat]
[e-mail]
Zdravím pánové. Nechci toto téma moc hejtit, ale po generální opravě brzd co jsem dělal na Barče bych neřekl že ty brzdy stojí za prd ba naopak mě velice překvapily jaký mají účinek. Sice bylo s tím trochu trápení je dát do funkčního stavu a hlavně originálního. A navíc mi brzdí stejně jako na videu níže. Tak že pochybuji že by na původních předních brzdách bylo něco poddimenzovaného....

 
27.11.16 - 13:22 Jiří Šanda [odepsat]
[e-mail]
Dobrý den.
CHci dělat GO brzd na m25. Přední i zadní.
Má někdo skušenost s tímto problemém.
Moc díky za radu Šanda.

 
23.04.14 - 20:18 hanez [odepsat]
To hajnej: První zadek pak předek

 
19.04.14 - 21:22 hajnej [odepsat]
Jeste jedna otazka.Jak zapojit dvouokruh.Kam dat predek a kam zadek?Myslim na hlavni valec.

 
12.04.14 - 23:25 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Lukin-ek: Dík za info je dobré to vědět.

 
12.04.14 - 22:40 Lukin-ek [odepsat]
[e-mail][ICQ]
1
-0
1
To Trabantolog: multikara má zadní prasatka propojene vnitřkem a to se u barkase nedá udělat s těmito prasatkama a multikara pro ručni mrzdu má rovnou rozpěrku a delší barkas musí mít prohnutou kuli domečku ložisek a kratší, takže se vyplatí koupit set na přední multikarove kolo a z barkasovích se použije pouze páka a rozpěrka. Dokonce multikara už má i Okroužek na konci valečku jako prachovku takže nebudou asi tolik nachylne při dlouhém stání na nareznutí

 
12.04.14 - 09:25 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Lukin-ek: Tak to jo a co tam rovnou dát brzdy zadní které už mají i ruční brzdu, jinak brzdy jsou z M25 a buben zůstává Barkasácký?

 
11.04.14 - 21:05 Lukin-ek [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Trabantolog: no na těch talířkách co jsou na prasatkách jsou šimé drážky stejně jak na klasickejch válečkách ta šikmá plocha kde se pakna opírá. Vem si zaklady fyziky pro zakladni školu a počitej (tlak/plocha) :) brzdit to bude vždy lepe než puvodní. Jinak muj vynalez tento system brzd neni, na Multikaře je to tak od výroby a funguje to ;) a nám to taky funguje.

 
11.04.14 - 14:47 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: Řekl bych, že je to jen těma novejma brzdama a pokud se daly nové původní z Barkase brzdilo by to stejně.

 
11.04.14 - 12:40 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabantolog: Taky mě to napadlo, ale ta síla působící z válečku je asi zkrátka větší..

 
11.04.14 - 11:58 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Lukin-ek: Teď mě zaráží co vlastně aretuje pakny aby se při brždění nepootáčely ve směru jízdy a nezatlačovaly tím vždy pístek na doraz jedné strany prasátka??

 
10.04.14 - 22:55 Simpo [odepsat]
[e-mail]
vepředu je potřeba 17mm kůli uložení třmenu a to mi přijde jako dost pěknej kus železa...

 
10.04.14 - 22:04 Lukin-ek [odepsat]
[e-mail][ICQ]
4
PŘÍLOHA (1.jpg)

 
10.04.14 - 22:04 Lukin-ek [odepsat]
[e-mail][ICQ]
3
PŘÍLOHA (4.jpg)

[1-30]   [31-39]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.249686, 20.01.18 - 14:09:52, uptime : 379 dnů 15 hod 42 min, volné místo : 13069 MB
<- leden
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
lil B.G.