Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->Neoficiální úpravy Trabanta 601 by ZED
Klíčová slova: úpravy, podvozek, náprava, brzdy
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 2188 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
14.08.18 - 11:38 Hraboštraboš  [odepsat]
Vypadá to, že se ke mě dostane další trabant, tak mě taky napadla "neoficiální úprava". Akorát nevím, jestli mě pak na prvním srazu neukamenujete...

 
14.08.18 - 11:26 Killer Koly [odepsat]
To Pajaskifak: nenajit na srazu krtka&his band je tak trochu ignorance

 
14.08.18 - 10:18 Pavel JHB [odepsat]
To Pajaskifak: Jenoduše, koukneš, kde je velkej modrej stan, nebo zařveš ať zvedne ruku ten, kdo je ten nejlepší závodník s trabantem a máš to

 
13.08.18 - 15:58 Pajaskifak [odepsat]
Super chci 2 ks.čim jedes?jak te tam najdu?

 
13.08.18 - 15:53 Krteczek [odepsat]
To Pajaskifak: Cena je 380,-kč / kus. Na Vrbno vezmu několik kusů.

 
13.08.18 - 15:51 Pajaskifak [odepsat]
Ahoj jaka je cena?mam zajem o 2Ks.jedeš na Vrbno?? Vezmes mi je tam??dik za info.Paja

 
13.08.18 - 15:24 Pavel JHB [odepsat]
To Krteczek: Je to jasný, u prototypu to zaskočí do toho zoubku, tady je to na jednu stranu větší, takže otevření stejné, zvření musím objet ten větší oblouk = větší síla. Příště mi dej rovnou video a pan doktor na neurologii se se mnou nebude muset tak babrat

 
13.08.18 - 15:14 Krteczek [odepsat]
To Pavel JHB: Tady máš video jak fungoval prototyp. Konečný výrobek doznal jen kosmetické změny a pro zavření je třeba větší síla...


http://youtu.be/rie4c9JLgvA

 
13.08.18 - 15:01 Pavel JHB [odepsat]
To Krteczek: Akorát se ze mne stává dutohlav a nejsem schopnej si představit jak to funguje. Při otevření ten kolíček oběhne ten "excentr" a bydlí v té jamce. Pak nechápu proč je ten kroužek tak volnej, připadá mi že by měl poměrně dost šponovat jinak bude víko padat díky jeho váze (MYSLÍM) Nebo ho musím vždycky přizvednout? Jsem zvyklej, že otevřu, víko drží, přibouchnu tím, že to protočím z těch jamek kam to tlačí ten gumovej váleček. Ale po tom odvíčkování mozkovny jsem občas mimo...

 
13.08.18 - 14:46 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Pokud je použit klasický O-kroužek není co řešit, vidím to jako ideální řešení, navíc je to rozebiratelné a tudíž laditelné Mne osobně všechny panty odešly na ošoupání té špičky co má zapadnout naproti do jamky a tím vlastně aretovat polohu takže bylo nutné pant "podlomit" Průšvih byl v okamžiku, kdy člověk vykládal víc jak jednu věc tzn.(já) zapomněl a chtěl zavřít víko takže ho lámal. Mám namontovány poslední funglovky ale uvažuju o koupi těchto.

 
13.08.18 - 14:38 habr [odepsat]
[www]
To Krteczek: Děkuji za doplnění ceny, cena originálu je nyní nejméně 695 Kč za kus, tedy Vaše cena je zhruba 55% ceny originálního dílu a to je potěšitelné.

 
13.08.18 - 14:32 Krteczek [odepsat]
To habr: Děkuji Ti za vyčerpávající výklad. To co píšeš je do písmenka pravda. Ano i pružinu jsme zvažovali, ale dle popsaných důvodů je gumový kroužek vhodnější.

Já sám jsem originální pantíky dlouhou dobu sháněl. Nové nejsou k dispozici a repase starých je obtížná. Na těchto se prakticky nemá co pokazit. Tedy až na gumičku která jistě časem steří. Ze zkušenosti již vím že se vyplatí připlatit dvojnásobek a jednou za několik let koupit dražší provedení za 4,-Kč / kus.

Cena jednoho pantu je 380,-Kč

 
13.08.18 - 14:32 Hraboštraboš  [odepsat]
To Killer Koly: Limuzínku mám, nejen kombíka. Panty šíleně řády přirézají, musím je chodit mazat, jsou vachrlaté a někdy je třeba po nich klepnout, aby šel kufr zavřít. Tahle nahrážka mi příjde perfektní a zajímavá.

 
13.08.18 - 14:20 habr [odepsat]
[www]
To vana: Myslím, že O kroužek je lepší řešení než pružina. Protože musí zůstat zachovaný základní rozměr závěsu, tak by napínací pružina nemohla být libovolná ale naopak přesně daná, tedy o správné délce ve staženém stavu aby nevypadla nebo by musela být proti vypadnutí konstrukčně upravena také s ohledem na případné drnčení, ale současně se správnou délkou v otevřeném stavu, aby se nepřepínala a nevytahala se, také tvrdost pružiny by musela být přesná, jinak hrozí buď padání víka, nebo při tvrdé pružině zlomení víka těsně za závěsy - to se stává dost často při laické opravě původního závěsu. Navíc by pružina musela být povrchově upravena proti korozi. Takovou pružinu lze vyrobit na míru v hojném počtu, ale i ta se časem unaví a kde ji potom sehnat? Gumový kroužek nekoroduje, nevyvlékne se a jeho tvrdost se dá přesně vyladit průměrem samotného kroužku, případně jeho zdvojením, navíc ho lze koupit velmi snadno i v menších městech.

Autory a tvůrce těchto závěsů chválím za preciznost a iniciativu, jen je škoda, že u výrobku není uvedena cena za kus bez dopravného.

Použití originálních závěsů by bylo ideální, ale jednak se hůře shánějí a také nejsou už dávno za hubičku.

 
13.08.18 - 14:15 Killer Koly [odepsat]
1
-0
1
To Hraboštraboš : presne jak pise habr. jestli mas jen kombika, tak tohle pro tebe bude neznama soucastka

 
13.08.18 - 14:05 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Hraboštraboš : Závěs víka kufru Trabant limuzína - lidově panty kufru.

 
13.08.18 - 13:49 Hraboštraboš  [odepsat]
To Killer Koly: Ehm, asi jsem blbej, ale co to vlastně je?

 
13.08.18 - 13:47 Killer Koly [odepsat]
To vana: tak udelej lepsi a tohle nemusis kupovat, nikdo te nenuti

 
13.08.18 - 13:20 Pajka Vrakař [odepsat]
To vana: Šrouby jsou normalizované a o-kroužek z kvalitní gumy zteří až za dloouho, pak koupíš za pětikačku nový a dalších dvacet let máš pokoj.

 
13.08.18 - 12:44 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: už vidím první chybu konstrukce víš proč nefungují staré ano je to tou gumou povolí a pak to nedrží a co máš ty zase gumu co se vytahá a zase to přestane fungovat navíc ty šrouby aspoň mohly bít taky s menším přesahem takže místo gumy pružina a lepší šrouby a bude to ok jinak radši koupim originál

 
13.08.18 - 09:18 Krteczek [odepsat]
K dispozici dostatečné množství
PŘÍLOHA (img_20180813_0858373.jpg)

 
13.08.18 - 09:17 Krteczek [odepsat]
PŘÍLOHA (img_20180813_0858023.jpg)

 
13.08.18 - 09:17 Krteczek [odepsat]
Konečně spatřil světlo světa další nedostatkový díl. Materiál nerez. Zaměnitelné s původním dílem.
PŘÍLOHA (img_20180813_0857527.jpg)

 
18.06.18 - 21:04 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka Vrakař: Ďííík, to je to, co hledám.

 
18.06.18 - 14:59 Pajka Vrakař [odepsat]
Výkres náboje zadních ramen.
PŘÍLOHA (teleso_lozisek_zadniho_kola.pdf)

 
17.06.18 - 20:21 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Zítra to vložím.

 
17.06.18 - 19:26 Pavel JHB [odepsat]
Začínám jak jsem slíbil před mojí "polosmrtí" vyrábět podložky pod Z štíty s možností přímazu. Už mám materiál, chuť k práci, vydolované štíty a náby, přebírám ramena (to je horší) Hodil by se výkres náby, kterej tu byl a kterej mám i staženej. Teď už víc jak hodinu zkoumám 4TB dat mého serveru a nic... Může někdo dát odkaz nebo mi poslat ten výkres ať nemusím tolik měřit. Přeci jen jemná motorika je darebná a se šuplérou šermuju jak vožralej učedník chráněné dílny

 
1.03.18 - 19:32 KurvikCv [odepsat]
To Pajka Vrakař: ten novej repas od p.Kytky má snad nejvíc najeto 80tisíc,takže tak strašný to nebude

 
1.03.18 - 19:26 Draisine [odepsat]
To Pajka Vrakař: Osmistovkový válce, aby byly tak do desítky (písty už si koupím)

 
1.03.18 - 07:21 Pajka Vrakař [odepsat]
To KurvikCv: Repas je pořád jenom repas. Originální klikovka je konstruovaná na výměnu, opotřebení některých částí je totiž trvalé a nevratné. Pro využití v příležitostném veteránu OK, pro některé účely je ale nepoužitelná.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-930]   [931-960]   [961-990]   [991-1020]   [1021-1050]   [1051-1080]   [1081-1110]   [1111-1140]   [1141-1170]   [1171-1200]   [1201-1230]   [1231-1260]   [1261-1290]   [1291-1320]   [1321-1350]   [1351-1380]   [1381-1410]   [1411-1440]   [1441-1470]   [1471-1500]   [1501-1530]   [1531-1560]   [1561-1590]   [1591-1620]   [1621-1650]   [1651-1680]   [1681-1710]   [1711-1740]   [1741-1770]   [1771-1800]   [1801-1830]   [1831-1860]   [1861-1890]   [1891-1920]   [1921-1950]   [1951-1980]   [1981-2010]   [2011-2040]   [2041-2070]   [2071-2100]   [2101-2130]   [2131-2160]   [2161-2188]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.099945, 19.08.18 - 21:12:32, uptime : 68 dnů 22 hod 26 min, volné místo : 12923 MB
<- srpen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Juch
M@rtin KOE
Simpo