Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Přivesny vozik vlastni vyroby
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 20 příspěvků

 
15.01.14 - 22:31 KurvikCv [odepsat]
To habr: třeba kapku tady nikdo snad nevyrábí

tady je celý dlouhý čtení a věci ohledně legalizace http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=8936&sid=3b5fcebd2c9283863c09fe1c8c621490

 
15.01.14 - 22:30 AMPERAK [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: že trabant odveze vše, to vím, ale že někdo dělá z trabanta tatru...

 
15.01.14 - 22:27 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To AMPERAK: Zcela v pohodě, o tyhle příhody si někdy řekni Netopýrovi, kdybych jich pár nezažil, tak neuvěřím. Třeba jak jsme jeli s trabantem do betonárky pro tunu betonu atd : )

 
15.01.14 - 22:25 AMPERAK [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: to by mě zajímalo, jak to ten trabant ubrzdil...

 
15.01.14 - 22:19 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Tím teda nechci říct, že bysme jich takhle pár nevodvezli, ale chce to nějaký větší auto. Ono se blbě tvrdí policajtům, že ten trabant na vozíku má zaručeně tak dva metráky, víc ne :)

 
15.01.14 - 22:13 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To _Nikko_: Tam bych si s papírama hlavu nelámal, protože když tě chytí jak za trabantem vezeš druhýho trabanta, tak tě rovnou na místě vodstřelí, ani správní řízení nebude

 
15.01.14 - 21:49 _Nikko_ [odepsat]
[e-mail][www]
To hrubatko: no chci udelat vozik za trabanta tak aby sel na něm vozit truhy trabant takovy male platon šiřka 150 delka necele 3 metry

 
15.01.14 - 14:49 Pají [odepsat]
To habr: Takto mám na továrním Sport-jachtu udělané tři různé korby o různých rozměrech, na technickou jezdím s tou origo... , a bez problému.

 
15.01.14 - 14:24 Pajka Vrakař [odepsat]
To habr: Přesně tak to chci. Karoserie/korba uložená na silentblocích.

 
15.01.14 - 12:54 habr [odepsat]
To Pajka Vrakař: Vim o cloveku, ktery mel nakladni vozik domaci vyroby podle papiru, ale ve skutecnosti to byl jen chytry ram na ktery kontejnerovym zpusobem pouzival sklopnou korbu, nebo cisternu /na ramu dva svarene sudy po 200 litrech/ a nebo na ramu cely kompletni vcelin. Nemelo to chybu, na STK chodil s korbou.

 
15.01.14 - 12:38 Pajka Vrakař [odepsat]
Když už se tu o tom diskutuje.

Co kdybych ze standardního továrního vozíku naší výroby (KPN250W z roku 1988) shodil korbu a nahradil ji stejně velkou kabinou z trabanta? Všechny rozměry by zůstaly shodné, váhy přibližně taky, podvozek bez úprav. Co by na to řekli na technické? Jako mohlo by to být demontovatelné (zaměnitelné s korbou)...

 
15.01.14 - 12:29 hrubatko [odepsat]
To _Nikko_: Chces vyrobit vozik z nejakej casti trabanta ci wartburga, alebo chces "len" vozik podla svojich potrieb o urcitej nestandardnej velkosti k nejakemu ucelu? Sam s tym osobne skusenosti nemam, ale videl som na bilboardoch reklamy, ze vyrobia privesny vozik "na mieru", napriklad u nas je to firma "AUTO-LUKAS" so sidlom Valasskeho Mezirici a moj svokor si takto daval vyrobit privesny vozik pod snezny skuter v Kosiciach tiez na mieru. Aky je financny rozdiel medzi standardom a nestandardom ale netusim.

 
15.01.14 - 11:37 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Jo, nějakýho pohnilýho nebo nabouranýho kombíka seženeš dzckz, kuchat na to zdravýho je škoda.

 
15.01.14 - 11:35 AMPERAK [odepsat]
asi chce dělat přívěs za trabanta z trabanta
já chci taky, ale bojím se, že pak neseženu trabanta v kombajnu

 
14.01.14 - 16:36 habr [odepsat]
Navic individualni vozik povoli jen pokud je nejak specificky, tedy ne obycejny nakladni, pokud ale bude o centimetr jiny nez seriovy tak uz je individualni. Na vozik vlastni vyroby se povoluje max rychlost 80km/hod, na seriovych je 100 a uz jsem videl i nakladni vozik 130km/hod. Pokud nejde o nic atypickeho, tak se opravdu samodomo vyroba nevyplati.

 
14.01.14 - 12:08 Doubravka [odepsat]
to už se při dnešních cenách vozíků, pokud to není nic speciálního, vůbec nevyplatí dělat.

 
13.01.14 - 22:00 KurvikCv [odepsat]
To Pajka Vrakař: jde to taky je potřeba mít svařeno od svářeče se státní zkouškou a použít fabrickou nápravu,čubu...i světla musí mít homologaci

 
13.01.14 - 17:26 poky [odepsat]
[e-mail]
Výkres vozíku,typové osvědčení od nápravy a žehličky,rozměry a hmotnosti-toto donést na odbor dopravy,v případě schválení vydají rozhodnutí o stavbě.Stímto papírem a valníkem a vážním listkem navštívit TK a zaplatit si stavbu.Po úspěšném absolovování se vrátit zpátky na odbor dopravy pro TP.Náklady odbor cca 2000 kc,tk 1100kc.pro bliz¨žší informaci navštivte odbor dopravy v příslušném registru.Je to pakárna,ale jde to.

 
13.01.14 - 07:20 Pajka Vrakař [odepsat]
Tuším od roku 1984 už se individuální stavby neschvalují. Jedině doklady staré.

 
12.01.14 - 22:30 _Nikko_ [odepsat]
[e-mail][www]
když budu vyrabět vozik daji mi k němu papiry nebo musim koupit ž nejakeho jineho ?

[1-20]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.253285, 19.11.19 - 18:49:39, uptime : 255 dnů 7 hod 56 min, volné místo : 8731 MB
<- listopad
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Eda
Kocour