Úvod


Odkaz na archiv



Karosérie->Generálka
Klíčová slova:
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 8 příspěvků

 
30.12.13 - 01:24 Pavel JHB [odepsat]
To Jířa: Pokud je cas a nejsou volsovy pracky, tak neni co resit. Ja pokud je chvilka a zvednu ruce z klavesnice, tak se snazim dodelat barak, v mezicase postupuju na mem T, nebo klukovym W. Predpoklad byl letos mechanika + interier + plecharina (zel mam silnej skluz), pristi rok 1.6 + 5Q a 2015 lak. Pokud se to podari, budu mluvit o zazraku...

 
29.12.13 - 21:15 Jířa [odepsat]
To Pelikán: Mě to teprve čeká. Mám Wartburga z roku 79 a představa je udělat z toho leštěnku s trošku vylepšenejma vnitřnostma plus nějaká hezká kola.
Uvidíme jak se to vše vyvrbí.

 
29.12.13 - 11:36 Hraboštraboš  [odepsat]
To Wart....: Konečně někdo stejně postiženej! Řeknu ti to asi takhle: nekupuj první auto, které se naskytne, jen ze strachu, že nebude další. U "generálky" ti ovlivní cenu i to, co svedeš sám, a co ne. Ale rozhodně se vyplatí nespěchat a počkat - wartburg je stále auto, které se sem tam vynoří ze stodoly v krásném stavu. Když si najedeš na moje auta tady v kartách, tak jsou to všechno první majitelé, kteří obvykle zestárli, nebo absolutně nechtěné dědictví. Takže doporučím-číhej nad inzeráty. A taky-k čemu wartburga chceš? Pokud se naučit jezdit, vem klidně auto od známého v horším stavu, protože když se netrefíš do vrat, nebude tě to tolik bolet. A vůz klidně později poslouží jako dárce dílů. A mezitím se poohlídni po "leštěnce"- koupit zachovalý kousek je rozhodně lepší než finančně nákladná repase. Ostatně jedna věc. Wartburga z roku 1987 můžeš použít pouze na dvoutaktní srazy. Ale pochromovaného fešáka z roku třeba 1975 už pustí i na klasické veterán srazy. A krasavec se určitě časem najde. Akorát třeba na kombíka jsem čekal cca 11let...

 
29.12.13 - 11:00 Pelikán [odepsat]
To Jířa: Souhlas s cenou. Mě to vyšlo na cca 50 práce s lakem + 20 díly. A to jsme nesahali na motor a převodovku. Ovšem spravoval mi to kamoš autoklepmpíř. Takže to bylo levnější.

 
28.12.13 - 19:22 Jířa [odepsat]
To Pavel JHB: Jasně... pokud má peníze v ruce, tak bych asi na nic nečekal a pustil se do něj.
Je mu 17, tak v 18ti bude celej žhavej na volant a na repas nebude čas :-) To známe ;-)
A za rok udělat pěknou mašinu... to je reálnej čas. Asi bych taky nečekal. Samozřejmě s potřebnou finanční injekcí. Jinak to nemá smysl.
Určitě prolítnout inzerci! To je první věc co bych udělal.
Ne vždycky jsou mladší modely v lepším stavu...

 
28.12.13 - 18:57 Pavel JHB [odepsat]
To Jířa: Tak nejak, co se tyce jestli brat, nebo nebrat, tak pokud je to 87, coz je jeden z poslednich modelu, tak pokud je v dobrem stavu, tak brat. Slusne kousky ubyvaji. Za poslednich par let jsem se byl podivat na mracnu aut, pokud to bylo trosku k tomu, tak to bylo vetsinou nahore huj, dole fuj, nevidel jsem ZADNEJ zachovalej interier a pokud k tomu prilozil ruku ceskej odbornik (nekdy i specializovanej servis), tak byla dalsi prace navic.

 
28.12.13 - 18:13 Jířa [odepsat]
To Wart....: Buď zdráv... Všechno je o penězích.
Co se týče samotného rozpočtu generálky, tak tam nikdy přesně dopředu nezjistíš co a jak.
Samotný rozsah a hlavně cenu zjistíš až to té, co auto kompletně odstrojíš, rozebereš a budeš vidět co je pryč a co ne.

Pokud budeš Wartburga stavět úplně od základu- od holého opískovaného rámu a náprav, přes nové brzdové vedení, renovaci interiréru motoru a převodovky, až do konečné faze stavu leštěnky s profesionálním lakem a pěknými chromy, tak není problém v celém projektu utopit částku pohybující se kolem 100 tis. korun.
Záleží jak hluboko jsi odhodlán se do toho pustit a hlavně kolik jsi schopen to toho nainvestovat.

 
28.12.13 - 17:32 Wart.... [odepsat]
Ahoj. Mám od známého možnost odkoupit bílého Warana- rok 1987. Je v poměrně dobrym stavu, ale nějaký mouchy přeci jen má. Lak je trochu zašlý, lemy a prahy chycený korozí - přetřené gumovym nátěrem na dutiny. V týhle době mi je teprve 17. Wartburg je můj největší sen. Jsem na to auto přímo vázanej. Problém s uskladněním by nebyl, mám k dispozici suchou garáž, takže by ten rok do řidičáku počkal. Ale teď nevím, jestli ho mám vzít teď od známého, nebo počkat do 18-ti a koupit jiného. Mám ale obavy, že za ten rok už téměř nebudou k prodeji. Už teď se shánějí hóódně těžko. Když bych se rozhodl k tomuto kousku, rád bych udělal kompletní generálku (lak, vyvařit.. atd..). Proto se ptám, na kolik by vyšla ta celková renovace. Budu mít nějaké peníze. Ale přeci jen, na kolik by to ASI vyšlo? Zde pro představu jsem si půjčil fotky z této stránky. Ten můj je asi tak v podobnym stavu. http://www.trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=2696&sid=11

[1-8]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.247819, 19.11.19 - 19:16:28, uptime : 255 dnů 8 hod 23 min, volné místo : 8730 MB
<- listopad
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
aklenot
Čouda
Taťka Šmoula
Tommy FORSAGE