Úvod


Odkaz na archiv



Motor->cukání motoru
Klíčová slova: cukání, motor, karburátor
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 6 příspěvků

 
17.05.10 - 08:12 jamys601 [odepsat]
To habr: Ano, přesně tak, díky za doplnění.To Zbýňa: Podívej se na tento odkaz: http://lazo.czechian.net/slehofer/5%20motor.htm# , bod 5.10( kde jsou posané jednotlivé typy a jejich funkce), hlavně ale bod 5.10.5.(opravy karburátoru).

 
17.05.10 - 02:07 habr [odepsat]
To jamys601: Tohle není zcela přesná informace. Pokud Zbýňa uvádí jen "starší typ", tak může mít jinou hodnotu výšky plováku od víčka. Tato hodnota se neurčuje jen podle typu karburátoru, zvláště ne podle označení "starší typ", ale také podle provedení jehlového ventilu. Pokud má ve "starším typu" karburátoru také "starší typ" jehlového ventilu, ten neodpružený, pak je hodnota nastavení 13mm. Navíc, popsanou závadu může způsobovat i znečištění na kalibru emulzní trubice, protože to pak pulzuje. V libovolném vydání bible s červenýma deskama je to dokonale vysvětleno, podle vydání obvykle na stránkách 106 až 110.

Sorry, ale podle textu je Zbýňa asi méně zkušený a nepřesné informace mu nepomohou.

 
16.05.10 - 20:15 jamys601 [odepsat]
To Zbýňa: Samozřejmě to nízká hladina dělat může, každopádně ji zkontroluj ( nastavit 11,5 mm mezi dosedací plochou víka a spodní hranou plováku - víko pochopitelně obrátit vzhůru nohama).Taky to, že karbec byl čištěný, neznamená, že je vyčištěný ( mně se ho podařilo jednou vyčistit až na třetí pokus).Ale prvně překontroluj hladinu.

 
16.05.10 - 18:58 Zbýňa [odepsat]
To jamys601: starší typ

 
16.05.10 - 18:39 jamys601 [odepsat]
To Zbýňa: Tak ještě zkontroluj hladinu. Máš starší typ karbecu nebo 28H 1-1?

 
16.05.10 - 18:27 Zbýňa [odepsat]
Zdravím, stává se mi, že když rozjíždim (víc otevřenej plyn) např. trojku do kopce z nízkejch otáček, tak motor jako by mírně cuká (pulzuje). Jak se dostane do vyšších otáček, tak pulzování ustane. Občas to vypadá, i že se motor nejdřív nechá vytáčet, a pak začne pulzovat dokud se nedostane do toček. Samozřejmě se nejedná o nějaký extrémní podtáčení. Může tuhle závadu způsobobovat špatně seřízená hladina v karburátoru? Případně jiná příčina? Karbec byl čištěněj, volnoběh seštelovanej jenom do tý hladiny jsem nehrabal. Díkes.

[1-6]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.352937, 29.10.20 - 09:11:46, uptime : 277 dnů 5 hod 44 min, volné místo : 7213 MB
<- srpen
2020
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Wimpy
Zoindberg