Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->EKO daň po 1.10.2013
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 95 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
26.12.13 - 18:26 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Ziju v stejnem domeni, zel mi to neni moc platne. Nekoliktat jsem se ptal, pro nejsou uplatnovany malusy a proc si plete pojistovna obsah s vykonem

 
26.12.13 - 17:22 Killer Koly [odepsat]
zkousim to ojebavat i jednim figlem. prijdu na prepazku, nechamsi predlozit smlouvu, prectu si podminky a chci po urednikovi doplnit vetu: pojistitel se zavazuje, ze nebude zvysovat pojistne vyjma duvodu, kdy pojistnik zpusobi dopravni nehodu (zkratka a dobre, ze mi nebudou zvysovat pojistne z tech nize popsanych duvodu). urednicek se parkrat sprajcne, ja podekuju, pozadam o zruseni smlouvy v zakonne lhute a odchazim jinam. ale obcas to vyjde a daji mi nizsi sazbu, kterou ovsem v nasledujicim roce stejne zvysi. tudiz se opakuje zadost o doplneni smlouvy zminenou vetou, ktera se nerealizuje, ale dojde k napsani smlouvy s nizsi castkou, bohuzel bez te vety(jak jinak samozrejme). chce to zkouset a zkouset a jak pise habr, chovat se trzne. nejde o ty mizerne 2-3 stovky, ale o princip. a nenechat si kalet na hlavu, nejsme ovce

 
26.12.13 - 14:30 AMPERAK [odepsat]
To habr:
a proto chlastej fetuj hul a píchej si trávu
když se někdo vybourá, zruší pojistku a pojistí mu to někdo jiný, aby nemusel platit. proto ty ovce kasírují...

 
26.12.13 - 13:11 habr [odepsat]
To STK grafi: Tak na vysvětlenou. Nejde ani tak o stovku ročně, jsou to jen 4 točená piva, ale jde především o princip. Pojišťovny se chovají tržně a dělají maximum toho co jim zákony a trh dovolí - to je v pořádku. Pojistník má ale stejná práva a možnosti - chovat se tržně. Kdyby to pojistník nedělal, tak chamtivost vlastníků pojišťoven poroste jak baráky v Dubaji.

Uvedu na sobě konkrétní příklad. Pro rok 2010 splnil Trabant podmínku pro levné pojištění u ČPP, tak jsem tam šel a získal pojištění za 321 korun a k tomu zdarma vlek, bez spoluúčasti na placení škody za nehodu v ČR. Zákon umožní zdražit až o 20% aniž by to byl důvod k výpovědi smlouvy, takže hned následující rok 2011 už bylo pojistné upraveno na 356 kaček což je v normě zvýšení, stále s vlekem a bez spoluúčasti, ani to nebylo o celých 20% tak jsou hodní! S jídlem roste chuť tak co to nezkusit nastavit na rok 2012 za 371 korun opět s vlekem a bez spoluúčasti, projevem úcty ke klientovi je zdražení jen o 5%! Ovšem takhle se koryto moc nenaplní, tak na rok 2013 byla cena upravena na krásných 407 korun, stále s vlekem a bez spoluúčasti. Stále málo? Tak pro rok 2014 je nastavena cena stále stejné smlouvy na 447 korun ovšem už bez vleku a se spoluúčastí na placení škody i v ČR. Jednak se tím placením škody popírá vlastní statut povinného ručení a stává se zněj povinné havarijní a to nebylo prapůvodním smyslem zákonem stanoveného pojištění. Co když viník při nehodě zemře nebo prostě na úhradu nemá, to bude ze zákona povinně dlužníkem? Že vypustili benefit na moto nebo vlek, to se pochopit dá, vlek není součástí Trabanta o jehož smlouvu se jedná. Když ale budu chtít smlouvu stejnou, tedy bez spoluúčasti + vlek, tak už moje pojistné v případě že bych dělal novou smlouvu a musel zvlášť pojistit vlek bude činit 479 korun bez spoluúčasti a bez vleku + 39 za vlek bez spoluúčasti, což je celkem 518 korun. Začali jsme na 321 a za tři roky jsme o 197 korun víc a to je celkový nárůst ceny o 61%. Pro rok 2015 už může s využitím 20% povoleného zdražení činit platba 621 korun což je za 5 let dvojnásobek.

Takže jak vidíš, nejde o stokorunu ale o princip a mnohen větší částky které stále rostou. Pokud budeme ovce, budeme ke svému vydřiduchovi benevolentí, tak můžeme také jednou platit za zasraného pionýra 810 korun ročně (30€), pokud se ale budeme stejným tržním způsobem bránit a bude nás mnoho co nechtějí platit víc než musí, tak se pojišťovny budou snažit podbízet (jako nyní ČPP s historickým ročníkem), aby jim nezdrhl pojistný kmen ke konkurenci, protože to by pak sami museli na Úřad práce.

Mnozí namítnou, že se vše zdražuje, víc se bourá a škody jsou větší. Pominu fakt, že rychlosti zůstaly stejné, ve městě dokonce méně, na dálnici o něco víc, vozy jsou údajně mnohem bezpečnější, všichni mají pásy, airbagy, dětské sedačky a deformační zóny, takže někdo lže. Buď vozy na tom s bezpečností nebudou tak jak se píše, nebo je zkreslená statistika kterou je potřeba přepočítávat na počet vozidel a ujeté km. O tom ale psát nechci, do toho nevidím. Že v ČSSR stála lidová Škodovka 50 tisíc a pojištění na ni 144 korun a nyní lidová Škodovka stojí 5-6x víc a pojištění nejméně 20-25x víc nechápu, asi za tím jsou ty vysoké škody a poplatky na hasiče. Co mne ale udivuje je skutečnost, že se poplatky pojistného zvyšují lidem co nebourají. Opět příklad na mě - 2 motorová a jedno přípojné vozidlo od 1.1.2000 do současnosti bez nehody tj. 3x167 měsíců, k tomu 48 měsíců moto Honda 1000CBR-F bez nehody. Tak proč mám připlácet na větší škody a na hasiče? Ať platí víc a to výrazně, lidé co bourají, nebo ti co v opilosti srazí Vietnamku (Janoušek) nebo vybržďují (Trpišovský) případně ti, co skutečně ohrožují dopravu požíváním alkoholu a drog za volantem. Trochu mi přijde nefér, aby zfetovaný opilec při namátkové kontrole zalepil pokutu, případně body a protože má u ČPP Sporopov tak platí možná menší pojistné než já který nebourám, nefetuji a nepiji za volantem. Pravda bude asi taková, že ti o kterých píšu obvykle nic nikomu neplatí, ze všeho se vykroutí, jsou nedobytní a tak je potřeba kasírovat poctivé - ovce.

 
26.12.13 - 12:13 habr [odepsat]
To Pavel JHB: Aha, Pavle, ale já žil dodnes v domění, že od roku 1948 do současnostnosti si státní složky platíme v daních. To tedy můžu čekat příští rok příplatek na sanitku k nehodě, za vrtulník, za policii a pak i za cikány co mi po nehodě rozkradou vrak. Ale na ty si vlastně už z dní platím mnoho let. To vše se promítne do zákonného pojištění, aby se tomu nedalo říkat zdražování o desítky procent. Něco jako ekopoplatek který vůbec není diskriminační, to, že stará vozidla byla do provozu schválena bez vyjímek a bez výhrad vlastně není podstatné, hlavně aby vlastníci platili, když nekupují nové vozy ze kterých má stát nové zisky.

 
26.12.13 - 10:24 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Navysily fsechny pojistovny, musi povinne odvadet love hasicum. Kluk dostal prvni bonus a zaroven mu zdrazili pojistku, takze vysledkem je, ze plati o cca 30,- vic.

 
26.12.13 - 10:21 Pavel JHB [odepsat]
To Zahajskej: Jaktoze neni. Staci prece depozit. Sice je to za padika a chvilku na urade, ale nekdy se to muze vyplatit

 
26.12.13 - 10:09 STK grafi [odepsat]
1
-0
1
tyjo... riešite tu rozdiel sto korún na dvojzmluve, my na slovensku môžme byť radi keď poistíme pod 30€ pos**ho pioniera !!

 
26.12.13 - 09:36 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To habr: Hlavně nezapoměň před přeběhnutím k jiné pojišťovně starou smlouvu vypovědět. Je tam povinnost 6 týdnů před ukončením smluvního období. Smlouva v průběhu pojistného období je téměř nevypověditelná. Pokud nějaký pojišťovák v průběhu pojistného období nabídne změnu pojišťovny, je to vždy formou podvodu a pokud se původní pojišťovna šprajcne, může dojít k souběhu dvou smluv bez možnosti výpovědi a tudíž dvojího placení za totéž.

 
26.12.13 - 00:14 habr [odepsat]
To Maja: Vím o tom a docela mne doběhli. Mám u nich už 3 roky (díky za to, Trabasi) pojištěného Trabanta r. 1975 a u něj zdarma vlek r. 1974. Jenže jak každý rok nenápadně zdražují, tak už mi tato dvojsmlouva vylezla z 351 na 471 korun ročně, tak jsem zvažoval, že převedu vlek na Wartburga kterého pojistím k 1.4.14 a pak zruším a znovu uzavřu tu samou pojistku a dostanu se s cenou zpět na cenu 353 bez spoluúčasti v ČR. Když nejde pojistit vlek zdarma, tak ho musím pojistit nově zvlášť za 39 korun bez spoluúčasti. Je to pořád výhodné rozdělit a udělat, ale budu muset myslet na tři smlouvy místo dvou a na všech se bude ročně zvedat pojistné a také nevím jak to bude vypadat v říjnu 2014 kdy tohle můžu udělat.

 
26.12.13 - 00:06 AMPERAK [odepsat]
To Maja:
potvrzuji toto, je to pravda
potřebuji ted někdy potvrdit předběžnou smlouvu na trabiho za 1140kč/rok. pokud bude v lednu levnější, tak ji přepočítáme. narazil jsem na hodnou paní docela. ten příšernej chlap co tam byl předtím byl nepříjemný a měl to drahý

 
26.12.13 - 00:01 habr [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: Mě to ve výsledku nabízí Sporopov se spoluúčastí i v ČR za 447, bez spoluúčasti těch mých vybraných 479, dál Speciálpov za 624 a Superpov za 791 Kč ročně. Uniqa mě přišla na letošek na 1166 korun, ale oni nemají historická vozidla a já ještě nesplnil ročník na produkt u ČPP, to splňuji až letos - r.v. 1978.

 
25.12.13 - 23:57 Maja [odepsat]
To habr: Mám info od ČPP,že od 1.1 2014 nebude již možné dávat přívěsy ani moto k uzavřené smlouvě zdarma.Bohužel bude se platit.Ale smlouvy uzavřené ještě letos jsou platné co se týče přívěsů a moto zdarma.

 
25.12.13 - 23:55 KurvikCv [odepsat]
To habr: nejsem si jistej..myslím že mám speciálpov a je mi 30 a platím 650

 
25.12.13 - 23:53 habr [odepsat]
To habr: nevíš = nejvíš , víš? oprava překlepu!

 
25.12.13 - 23:52 Maja [odepsat]
A abych nezapomněl chce to hlídat ještě slevy které pojištovny v daném období nabízí. Takhle jsem dostal trábika u Slávie na 110kč ročně jak jsem psal níže a plus 2OOkč testace. Ted jsem dělal nedávno barču bez testace, ale díky balíčku který zrovna byl od ČPP jsem vtom za 353kč ročně.

 
25.12.13 - 23:49 habr [odepsat]
Po Novém roce chci ukončit pojištění W1,3 u Uniqa (nástupce Direct) a přejít k ČPP. Před asi 14 dny jsem se kontrolně koukal jak by to vypadalo, protože novou smlouvu potřebuji od 1.4.2014 a uzavřít ji můžu nevíš max 3 měsíce předem. Vycházelo to na 407 Kč ročně, k tomu byla v nabídce zdarma smlouva na malé moto nebo vlek a spoluúčast ve Sporopov jen v zahraničí byla automaticky, v ČR nebyla žádná.
Dnes jsem "kontrolně" zadával ty samé údaje (muž, Brno, 60 let, vůz W1,3 z roku 1978 a 167 měsíců bez škod, provoz jako historické vozidlo) a ejhle! Cena vzrostla o cca 18% na 479 korun, Sporopov už má v nejlevnější variantě za 447 korun spoluúčast i v ČR a nabídka pojištění vleku nebo malého moto už nebyla uvedena vůbec. Jsem zvědavý, kolik to bude v lednu až budu moct konečně novou smlouvu uzavřít. Stále je ale tento produkt u této pojišťovny bezkonkurenční.

 
25.12.13 - 23:47 Pavel JHB [odepsat]
To AMPERAK: Prenosne bonusy mela jen ceska a tusim pozdeji jeste kooperativa. Jakej je soucasnej stav nevim. Navic to ma kazda pojistovna jinac. Ja osobne mam auta nad 999ccm u Wuestenrotu, pod 1000 a veterany u CPP. Nemam treba diky nedostatku casu prozkoumanou flotilu i kdyz mam 3 auta, vlek a 8 motorek, coz by mohlo nejakou zlatku k dobru prinest.

 
25.12.13 - 23:43 AMPERAK [odepsat]
tak dobrý... karkulačka mi vyhodila u čppčka 1400 jako nejlevnější. takže... jak to ta ženská za přepážkou dělá

 
25.12.13 - 23:38 KurvikCv [odepsat]
To AMPERAK: nezvyšujou to každej rok...bacha :) myslím že jednou za 3 roky

 
25.12.13 - 23:37 AMPERAK [odepsat]
To Kurvik Srnka CV:
dík moc. tak za tok 79 a sem za vodou...
PS: plná moc na tátu to řeší... pěkně už má hodně bonusu, pač má moje stroje na něj, a já skoro nebourám.
dík za ten internetový server... a bonusy jsou přenosné?

 
25.12.13 - 23:34 KurvikCv [odepsat]
To Eda: kdepak 75...už je posunuto od letoška na rok 78

 
25.12.13 - 23:29 Maja [odepsat]
To Pavel JHB: Má sice první rok trochu dražší,ale furt levnější,než klasika. No a po třech letech rok výroby1979 platím 310kč ročně i stestací historického vozidla.SPZ mám černo bílé ne veteránské.Stači splnit podmínky pro testování.

 
25.12.13 - 23:20 Pavel JHB [odepsat]
To Eda: Na tyto penize nema sanci se dostat, mladej zoban a temer nulove bonusy. Muj kluk pojistoval na sebe prvni auto teprve loni a je na necelejch 800,-
To AMPERAK: Napis do sveho oblibeneho prohlizece www.srovnavac.cz a vypln nacionale, vyjede ti to vsechny pojistovny a neni co resit.

 
25.12.13 - 22:11 AMPERAK [odepsat]
To Eda:
já se z toho zpotentuji. tak letos mi říkali, že v 2014 to budu mít za levno, (1979) a ted to posunuli jako na 1975?

 
25.12.13 - 21:09 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To AMPERAK: Pokud to máš uvedené do provozu 1975 a dříve tak 250 Kč na rok u čpp

 
25.12.13 - 21:02 AMPERAK [odepsat]
kde vyjde nejlevněji pojištění na trábo? u čppčka mám ted vyjeto na 1140kč

 
24.12.13 - 16:59 Rozmon [odepsat]
Ted jsem si v pátek uzavíral pojistku na plechovku abych nemusel jezdit v zimě Trabikem a slevy za jízdu bez nehod mi počítali podle rodnýho čísla... Takhle to funguje u ČSOB... Zadal jsem rodný číslo a vyjelo mi že mam nárok na 50% slevu za 86 měsíců bez nehod...

 
23.12.13 - 13:10 Pavel JHB [odepsat]
To Maja: To je klasika vsech uredniku a jejich vykladu (spis nevykladu). Pred cca 10ti minutami jsem polozil tlf. Volala mi firma, ktera mi dodava elektriku se suprovou nabidkou. Z dlouheho hovoru vypichnu 2 veci aby to bylo jasne. Nabizi mi -10% pri upisu na 2 roky nebo -12%/3roky. (zajimava castka, platim zalohu 7800,-/mesic) Sikovne mi ale mezi reci sdelila, ze zaloha zustava stejna. Proc stejna zaloha kdyz budu platit o 10% min a nikdy nemam nedoplatek??? Na muj jednoduchy dotaz slecna, ktera vedela jak bude 17.10.2014 v 18:32 a kolik presne bude stat elektrika 14.6.2015 v 6:45 a to jak by se resilo odstoupeni od smlouvy? Byl by pry nejaky smluvni doplatek kolik Kc, %, dni mi nedokazala rici.... Proste mi celou dobu ucelove lhala a snazila se nabidnout smlouvu ktera je vyhodna jen a pouze pro ne...

 
23.12.13 - 11:15 Maja [odepsat]
To šušeň: Nic se neděje,nikdo není neomylný. problém je vtom,že úředník si to pojme tak a tobě to tak řekne.Ale skutečnost je pak v praxi jiná.Bohužel i pojištovák ti kolikrát na bulíkuje velmi výhodný balíček za velmi výhodnou cenu,jen abys to uzavřel a on měl provizi.Bohužel ,když pak dojde ke škodné údálosti tak zjistíš,že díky jednomu malému slovíčku nebo větě pojistné nejde prplatit, poněvadž se na to nestahuje.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-95]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.324744, 24.07.19 - 04:18:10, uptime : 136 dnů 16 hod 24 min, volné místo : 9085 MB
<- červenec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není