Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Historická hodnota Trabantu
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 9 příspěvků

 
12.05.13 - 20:32 hrubatko [odepsat]
Asi takto: mame trhovy mechanizmus a cenu velmi vystizne udava pomer ponuka-dopyt, takze zalezi, ci najdes niekoho, kto ti za to zaplati tolko, kolko by si chcel. Ak chces vediet, ako ma vyzerat veteran, aby mal co najvyssiu hodnotu, pozri si nejake veteranske stranky, kde je jasne popisane, v akom stave by mal byt. Jednoznacne ma ale vzdy najvyssiu hodnotu povodny stav s co najmenej najazdenymi km bez akychkolvek zasahov. Zaroven ale hodne zavisi na dobe, v ktorej to predavas. Stare fotky a dokumenty z obdobia krachu na NY burze jasne ukazuju, za kolko sa snazili v tej dobe predat zufali skrachovanci svoje auta a majetky...

 
12.05.13 - 20:08 Pája [odepsat]
1
-0
1
Za nejmladší historické vozidlo se považuje starší 30 let (což rok 89 ještě není) a jak bylo již uvedeno, musí se jednat o původní provedení s dobovými doplňky a velmi dobrém stavu. Cena každého veterána jistě stoupá ať je to trabant, nebo jiná značka, ale tu ovlivňuje počet dochovaných kusů, poptávka na trhu a opotřebení. Auto po 1.majiteli, v zimě nejeté je ceněno jistě více. Jen pro zajímavost - renovovaný trabant nákladem 120.000,-Kč nemá tutéž hodnotu, ale např.vůz z r. 1970 v málo vyskytujícím se odstínu v původním stavu s najetými 20.000 km má třeba hodnotu vyšší, než byla jeho nákupní cena. Metalíza, tunning, ap. jsou sice efektní, ale HV znehodnocující.

 
12.05.13 - 18:54 Miško [odepsat]
[e-mail]
Myslím, že podobné "vylepšenie" pridá Trabantu na historickej hodnote rovnako, ako zásah Mr. Beana na obraze Whistlerovej matky :D

http://1.bp.blogspot.com/-cyywu_G9Wkw/UDt5PRtcDaI/AAAAAAAAEbQ/dB-md7j-5n8/s1600/mr_bean_painting.jpg

 
12.05.13 - 18:13 Hraboštraboš  [odepsat]
Historická cena záleží na stáří a původnosti vozu. Jakákoli kutilské zásahy a neoriginální laky nebo i potahy, sedadla a třeba i kola cenu snižují. Doplňky pouze dobové. Pokud chcete čistokrevného historika, tak dát jej do metalízy uritě ne!

 
12.05.13 - 18:07 Pavel JHB [odepsat]
To Pavel JHB: Pardon, ne 46, ale 55.600

 
12.05.13 - 18:03 Pavel JHB [odepsat]
To STK grafi: Vubec tomu nerozumis, f modrej metle 27x vyssi, kdyz das flip-flop 38x
To Shemik: Ta otazka je polozena tak, ze na to nejde odpovedet. Historicka hodnota se urcuje z nekolika pohledu. Je to urcita vyjmecnost vozu z pohledu vyrobce, pocet vyrobenych kusu, zeme puvodu, urcita odlisnost (mezitypy, provedeni s jinymi agregaty atp) a originalnost.
V momente nastriku metlou ma hodnotu 0.
Pro predstavu - ja mel 4/89, limca, papyrus v plne vybave vcetne vsech doplnku krome vikyre, vse do posledniho sroubku origo DDR prodal jsem ji s 8mi motorama, 5ti almarama a cca 6m3 ND za 13. 2 roky toho lituju, ale nebylo misto..
Nedavno se na aukru prodala Therma 3C5 (motor Porsche) za 46 v luxusnim stavu, naproti tomu na prach shnilou felicii, nekoupis pod 100...

 
12.05.13 - 16:58 STK grafi [odepsat]
To Shemik: smodrou metalizou bude mať 35x večiu historicku hodnotu

 
12.05.13 - 15:16 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To je složitá otázka.. Co rozmíte termínem "historická hodnota"? Kolik peněz se dá získat za vůz v původním stavu?
Myslím, že trabant je "veterán pro chudé", nějakou skutečnou hodnodtu můžou mít Trabanty 600, první 601 v původním stavu bez zásahů. Ono je to sporné- občas se podaří sehnat velmi pěkný kus "za hubičku" nebo dokonce zadarmo, jindy chce někdo za vrak nesmyslné částky "protože to je veterán přece". Konkrétněji (částkou) však odpovědět neumím, snad někdo jiný. Pokud chcete veterána jako investici, trabant to rozhodně ještě dlouho nebude.. To tak šestsettrojka, oktávka/felda, erko...

 
12.05.13 - 15:01 Shemik [odepsat]
Trabanťáci, jakou hgistorickou hodnotu v penězích dnes má zachovalý Trabant? Chystám renovaci, je to obyčejná 1989, jak moc poškodí původnost, kdyžý zachovám vše kromě laku, ten dám modrou metalízu. Moc děkuju za vaše rady. Pořídil jsem si Trabanta pro radost, normálně jezdím Felicií

[1-9]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.134123, 24.09.18 - 13:23:31, uptime : 19 hod 57 min, volné místo : 12454 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Bouča R.
Hraboštraboš
radek6ak
STK Majjo