Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Stupajuca hladina oleja
Klíčová slova: olej voda benzin
Určeno pro: Trabant 1.1


V tomto tématu je 76 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
2.05.13 - 23:13 koumak [odepsat]
[e-mail]
To hrubatko: A bmw m21 je povodne benzinovy motor, dakujem za info...

 
2.05.13 - 22:57 hrubatko [odepsat]
To koumak: A 1.9 TDI 66kW z Oktavky je povodne AUDI 80

 
2.05.13 - 22:32 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Kurvik Srnka CV: Este ze teraz uz viem, ze 1,6 z feldy je VW

 
2.05.13 - 22:27 Papundekl [odepsat]
[e-mail][www]
To Kurvik Srnka CV: ÁMEN

 
2.05.13 - 22:24 KurvikCv [odepsat]
To koumak: cpát do Trabanta motor ze škodofky je blbost

 
2.05.13 - 22:09 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Kurvik Srnka CV: To Kurvik Srnka CV: Neviem naco tolko ironie. Vsetky moje otazky mi prisli uplne normalne. Pytam sa aby som zbytocne nevymyslal vymyslene, a nevyhadzoval peniaze za nieco, co by mi nakoniec bolo k nicomu.
To netOpýr: Vdaka

 
2.05.13 - 21:51 netOpýr [odepsat]
To koumak: nedělá si srandu, mam ve 4T převodovku Fa a motor 1.3 Wartburg. Potřebuje to jen pár úprav, motor je z venku stejnej jako Fe 1.6

 
2.05.13 - 21:24 KurvikCv [odepsat]
To STK grafi: dokonce i Fabia Junior 1.0 je původem 50let starý Ale než aby koumák kutil 1.3 z Feldy..to si tu Feldu může koupit rovnou

 
2.05.13 - 20:50 STK grafi [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: fabia 1,4mpi má ten istý blok vraj tiež :) ale mam to len z počutia

 
2.05.13 - 19:59 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Kurvik Srnka CV: Teraz neviem do akej miery si zo mna robis srandu Je mi jasne ze bez koumania to nepojde, ale musim pri felde 1,6 koumat viac ako pri tych golf/polo motoroch?

Pozeral som tie golfy a pola a ludia si myslia, ze su to veterany. Tie ceny su strasne. Felda je u nas predsa len trochu ludovejsie vozidlo ako volkswagen.

 
2.05.13 - 19:35 KurvikCv [odepsat]
To koumak: sedí,ale musíš koumat

 
2.05.13 - 19:35 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: 1,6 z felicie uz sedi? Komplet aj s prevodovkou?

 
2.05.13 - 13:50 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To koumak: Felda 1.3 má hliníkový blok, původem ještě z roku 1964 (MB 1000) - nemýlím se?

 
2.05.13 - 00:47 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: Takze tu ponuku nebrat vdaka

 
2.05.13 - 00:15 Pavel JHB [odepsat]
To koumak: neni, musis mit koncernovej motor, takze G1/1.3, Polo, 1.6 ABU,AEE. K tomu 5Q filcka/fanous + mezikus z 1.6 + pro 1.3 odlehcenej setrvak. Jednobod muzes pouzit.

 
1.05.13 - 20:14 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Kurvik Srnka CV: Noo to by bolo urcite lepsie Ale treba vziat do uvahy, ze to vsetko robim zo studentskych peniazkov a niekedy to dost obmedzuje Ide mi o to, ci je nizsie spomenuty komplet pouzitelny alebo nie.

 
1.05.13 - 19:54 KurvikCv [odepsat]
To koumak: když už tak Felda 1.6...

 
1.05.13 - 19:52 koumak [odepsat]
[e-mail]
Pani, dostal som ponuku za super cenu na motor+prevodovka+elektrika z š felicie 1,3.

Da sa to tam narvat takto komplet? Alebo je to uplne nieco ine ako 1,1?
Viem ze ked sa chce, tak sa da. Ale vramci moznosti

 
29.04.13 - 21:43 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To koumak: Jestli je to tak s tím olejem, tak bych spíš než manometr sháněl jiný motor

 
29.04.13 - 21:43 koumak [odepsat]
[e-mail]
To habr: Mal som racnu na srobe remenice. Paka asi 30cm. A netahal som tak ze by mi oci vyliezali.
Ja som ho urcite nezavaril, ci ti predomnou to je otazne
kazdopadne dalsi krok je pomerat tlaky, a potom dat dole hlavu (snazil som sa tomu vyhnut lebo nemam momentovy kluc a bude treba nove tesnenie, ale tak co uz, pozhanam)

 
29.04.13 - 21:35 habr [odepsat]
[www]
To koumak: Trochu mi vrtá hlavou tato tvoje věta: "Potocil som motorom (ani k tomu netrebalo vela sily". Podle ní to znamená, že jsi neměl demontované svíčky, tedy byla normální komprese a točil jsi rukou, asi za řemenici nebo řemen altíku, jak jinak bys poznal, že nebylo potřeba velkou sílu. Jenže ten motor má takovou kompresi, že není šance jím při zamontovaných svíčkách potočit jinak jak startérem. Pokud se ti to rukou povedlo, tak je něco ve spalovacím prostoru hodně špatně.

Neuvařil jsi ten motor náhodou? Mohla prasknout hlava nikoliv do vody, ale do oleje a pak ten benzín do vany může jít i touto cestou. - Tipuji, vše může být i jinak.

 
29.04.13 - 21:35 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Trabantolog: Cez sviecky to napadlo aj mna ale toto mi prislo rychlejsie Teda az na to, ze som vlastne nezistil ktory konkretne tecie.
Ten deravy piest by daval zmysel. Olej nemal ani 1000km a bol cierny jak uhlik. Skusim teda pozhanat nastroj a pomeram tie tlaky. Zatial dakujem

 
29.04.13 - 21:31 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: Já osobně začínám vždy tím nejjednodužším a nejlevnějším způsobem.

 
29.04.13 - 21:28 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabantolog: nestačí ucpat otvor na svíčku palcem a "zkusit kompresi" aspoň takhle subjektivně? A není úplně nejjistější sundat hlavu a mrknout se tam vočima?

 
29.04.13 - 21:23 Trabantolog [odepsat]
[www]
To koumak: Zkoušel si změřit tlaky ve válcích? Při tom jak rychle a v jakém množství to protéká bych viděl, že to protejká přes písty, kolem kroužků asi ne to by musely bejt na šrot nebo totálně zapečené. Možná zkusit pokud nemáš možnost změřit tlaky tak jednotlivě při pístu v dolní úvrati zkusit do spalovacího prostoru nalít přes otvor po svíčce benzín až po okraj čekat a pozorovat jak rychle bude mizet, zkoušet to postupně po jednom na všech válcích, pak benzín zase odsát. Tak by se možná dalo zjistit stav kroužků bez rozborky.

 
29.04.13 - 21:21 KurvikCv [odepsat]
To koumak: zkus změřit kompresi,to spíš vypadá na propálenej píst jak píše Trabantolog

 
29.04.13 - 21:12 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Trabantolog: Rovno do karburatora vrchom cez klapku. Takze to nateklo do valcov. A po potoceni motorom uz to tieklo vypustacim srobom na vani. No a z toho mi vyplyva ze sa tam ten benzin mohol pretlacit jedine cez kruzky.
A kedze AC pumpu mam v poriadku, toto je jediny sposob ako sa benzin do oleja mohol dostat.



 
29.04.13 - 21:00 Trabantolog [odepsat]
[www]
To koumak: Pak musíš mít jedině děravej píst.

 
29.04.13 - 20:50 Trabantolog [odepsat]
[www]
To koumak: Ale do sání a to má co společné s mazacím okruhem? A ty jsou zcela oddělené, kromě odvětrání. Tak kam přímo si ten benzín nalil?

 
29.04.13 - 20:46 koumak [odepsat]
[e-mail]
To Trabantolog: Ja som ho tam nalial

[1-30]   [31-60]   [61-76]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.112774, 24.09.18 - 13:19:10, uptime : 19 hod 53 min, volné místo : 12454 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Bouča R.
Hraboštraboš
M@rtin KOE
radek6ak
STK Majjo
šedý vlk