Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->Výmena karburátoru za dvojkomorový
Klíčová slova: Jikov
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 13 příspěvků

 
13.03.16 - 16:35 Vláďa [odepsat]
[e-mail]
Zdravim.Nezůstala někomu doma ležet příruba mezi motorem Wartburg a převodovkou Trabant.Měl bych zájem o koupi tohoto dílu.Dejte vědět na e-mail.Dík.

 
9.12.12 - 13:41 Josééé [odepsat]
[e-mail]
Jo a při čištění nic nespřeházet! Záměna emulzních trubic například znamená téměř nepojízdné auto...(u Škodovky jsem napravoval po jednom "odborníkovi" :-) ) A pokud si s tím nastavením klapek nebudeš vědět rady, tak radši dej po kontrole těsnosti to předchozí (žašroubuj stavěcí červíky o stejný počet otáček) a přitom změř vzdálenost úplně zavřené klapky od okraje(hloubkoměrem na posuvce) a pak vzdálenost po nastavení- měl by mezi nimy bít rozdíl asi 0, 15mm. Ale už jsem tomu musel i přidat pak...Takže nejdřív to základní a až když pak nepůjde dohnat volnoběh, přidat trošičku na klapkách...

 
9.12.12 - 13:25 Josééé [odepsat]
[e-mail]
To Lubos_PB: Na tom, kolik trubek je na víku vzduchového filtru vůbec nezáleží. Sedry měly obyč víko filtru několik let originál! Je důležité tedy aby byl použit originál tlumič sání (ten, co se nandá přímo na karburátor)- z jednokompráku nejde použít na SeDR a funkční úprava není možná (pouze odborníkem na závodní motory a to je nesmysl) A jak říkají kluci- tu tlustší hadici mezi filtrem a tlumičem sání dej.

A teď samotný Sedr a základ pro funkčnost- kontrola karburátoru: příruba karburátoru- vem ocelový brus- 100%rovná deska , upevni na ní smirkový papír ne moc hrubý a karburátor upni vzhůru nohama a pomalu rovně bruš přírubu (dolní - 4šrouby k sání) pokud uvidíš, že se obrušují jen konce a ne prostřebdek- často bývá tak- pokračuj, dokud nebude rovná- kontrola radekem nebo hranou posuvky... Pak sundej víko karburátoru a zkontroluj rovinnost víka- u W se nekroutily tak, jako u Škodovek, kde to bylo uchycením filtru. Ale raději kontrola a srovnání. Pak Kontrola škrtících klapek- záleží, aby nebyl karburátor opotřebený a nepřisával falešní vzduch okolo hřídelů škrtících klapek- nesmí tam být tedy žádná radiální vůle, pak kontrola těsnosti klapek- karbec vzhůru nohama, stavěcí šrouby klapek povolit (zapsat si počet otáček) a podívat se přez klapky proti světlu, jestli okolo neprosvítá a pokud ne, ještě zalít benzínem, jak dobře těsní- pokud benzín plně zavřenou klapkou proteče, jak prd...nic moc, pokud pomaleji- OK pak nastavit základní polohu klapek- na cigaretový papírek minimálně- šroub utáhnout o tolik, že když do klapky zavřeš cigaretový papírek, musí s ním jít hnout bez problému- zprávně by se mělo číselníkovým úchylkoměrem...nemáme :-) Základní poloha klapek je důležitá pro volnoběh a přechody (akceleraci ) a spotřebu, pokud se na to necítíš, předej odborníkovi- Škodováci to maj najetý a je jich víc...ta základní poloha na papírek je minimum...doladění dle stavu karburátoru- doporučuju základní polohu doladit na obou klapkách na měřáku emisí (ale měj seřízenej pořádně předstih, než začneš ladit chod motoru karbusem! Jinak nechápu důvod výměny...pokud chceš šetřit, Vem ten novější BVF kovou hadičkou a uber na obohacovači, ať později otvírá a dej chudší směs (jen takovou, ať to zahřátý v kopci nezvoní- nedetonuje) S Jikovem i s BVF jsem jezdil za stejný peníze- záleželo na noze a stavu a seřízení všeho. Jikovy už nejezdím- nesedí mi to.

 
27.08.12 - 21:27 kamil [odepsat]
To Lubos_PB: To koleno od filtru ke karburátoru urcitě vyměň za to, co tam má být, je to nejspíš ten větší průměr. U SEDRU Jsou důležité správné tlaky, tedy průměry, průtoky, všude to musí těsnit.

 
27.08.12 - 15:18 Lubos_PB [odepsat]
[e-mail]
Karburátory sú nové nieje, ale boli na wartburgových motoroch, ohrev vody mám zablendovaný.

 
27.08.12 - 15:16 Lubos_PB [odepsat]
[e-mail]
Otec má 2 komorový karburátor JIKOV a sacie potrubie má len jednu rúru, to gumové koleno čo ide od vzduchového filtra do hrnca nad karburátorom má v jeho prípade vonkajší priemer 50mm v mojom prípade 40mm teraz mi motor beží tak, že ide dobre ale ten voľnoveh je stále slabý skúsim ešte pootvoriť klaplku.

 
25.08.12 - 18:35 šedý vlk [odepsat]
Do Barkase se nikdy Jikov nemontoval.

 
25.08.12 - 15:54 Matěj [odepsat]
Využívam vlakno.Jaky kryt filtru se dava na dvoukomoru do Barkase?Original Wartburg se tam nevejde.

 
25.08.12 - 15:40 kamil [odepsat]
To Ľuboš_PB: Hrnec dvě sací roury mít nemusí, motor má s nimi jen o něco jinou a lepší charakteristiku, lepší "spodek", vyhřívání příruby rovněž není zásadní. Těžko říct. Samozřejmě musí to být SEDR na Wartburga, a pak už může být problém jen v seřízení klapek, hladiny, možná ještě množství vstřiku z akcelerační pumpičky (to by taky nemělo být zásadní" A musí to všude těsnit. Byly ty karburátory nové?

 
24.08.12 - 22:46 Pavel JHB [odepsat]
To Ľuboš_PB: Aby chodil SEDR tek jak ma je treba jej pretryskovat. Posledni modely to uz mely z fabriky ja mel r 84, ten to jeste nemel. Pokud mas penovy plovak, preventivne jej vymen za novy plastovy z S120. Blizsi podrobnosti ti nereknu, mam sklerozu jak remen a rozumy mi odesly s vadnym HDD

 
23.08.12 - 09:58 Ľuboš_PB [odepsat]
[e-mail]
Nie nevymenil, len som navŕtal prechodku do toho starého. Práve som sa dočítal niečo o tomto na

http://www.w353.cz/technika/karburator.html

píšu tam že Jikov 32 SEDR(2 komorový) má o 60% vačší prietok vzduchu takže skúsim, ďakujem za radu

 
23.08.12 - 09:48 Aleš [odepsat]
Hlavně jestli jsi vyměnil "hrnec" filtru, má mít dvě sací roury. S tím původním to nikdy jezdit nebude. Potřebuje totiž víc vzduchu. Předehřívání není nutné.

 
23.08.12 - 09:04 Ľuboš_PB [odepsat]
[e-mail]
Zdravím Vás, mám wartburg 353w r.v. 1978 s jednokomorovým karburátorom, už som sa ho pokúsil zameniť za dvojkomorový mám stále tú istú chybu,testoval som 3ks 2 komorových karburátorov, auto sa správa tak že pri vysokých otáčkach ide dobre ale nedrží voľnobeh, alebo naopak pri nízkych otáčkach ide dobre ale pri vysokých akoby presycuje motor, neviem si s tým rady aj tú hadičku k vzduchovému filtru som napojil aj vymenil vzduchový filter a stále mi to nejde...vývody na ohrev vody v kolene(zvode) karburátora mám zapchaté. Z auta ide biely hustý dym a sytič je vypnutý. toto mi robia všetky 3 karburátory prosím Vás o radu :/ Môhol som niečo v každom karburátore zložiť zle?

[1-13]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.077867, 19.08.18 - 21:12:45, uptime : 68 dnů 22 hod 26 min, volné místo : 12923 MB
<- srpen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Juch
M@rtin KOE
Simpo