Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Při zatočení doleva se ozývá z přední nápravy pras
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 22 příspěvků

 
6.06.12 - 22:44 netOpýr [odepsat]
To Trabantista WRC: s největší pravděpodobností jo, ale jistý to bude až po rozebrání

 
6.06.12 - 22:37 Trabantista WRC [odepsat]
Dneska jsem to promazával a u toho hlučného kloubu praskla kdysi dávno manžeta takže asi v tahu že?

 
6.06.12 - 11:01 Pavel JHB [odepsat]
To Trabantista WRC: S tim, ze se poloosy budou vyrabet jako druhovyroba bych moc nepocital. Na poloosy, klikovky a zadni ramena casem vymre cela DDR produkce vozu. Navic veskere repliky pokud se alespon trosku podobaji originalu nemaji valnou zivotnost (veteraniste potvrdi).

 
6.06.12 - 08:19 Standa1443 [odepsat]
To Trabantista WRC: teď byl na Aukru měnič napětí ze 6na12V pro autorádio.

 
5.06.12 - 23:33 cestmir [odepsat]
To Trabantista WRC: Polovicni napeti -> dvojnasobny proud... Ohmuv zakon.

 
5.06.12 - 22:30 Trabantista WRC [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Vyměnovat kvůli kloubu půl auta se mi opravdu nechce, myslel jsem to tak, že jednou, třeba za 50 let když mě to prdne, tak neseženu, kdežto tripo se bude určitě vyrábět jako druhovýroba S tou baterkou mě to překvapilo, u 12V Trabíka stačí 40 Ah, tady tolik. Přestavět na 12 V nechci, zničil bych historii auta. Ted jdu zadat inzerát do inzerce, že sháním rádio 6V

 
5.06.12 - 21:36 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabantista WRC: Kdepak, vnitřní konec poloos v unašečích v převodovce má na starším provedení dva kameny/proto se říká taky dvoukámen/ zatímco tripo má tři na válečcích. Unašeč se proto liší.
6V baterky maj velikou kapacitu. Já mám dvě, jednu 70Ah a druhou 77.

 
5.06.12 - 21:33 Trabantista WRC [odepsat]
Až tak? Přece stačí vyměnit klouby, poloosy a tím "výměna manželek" končí? Vážně i převodovka? Je fakt, že lehce prokluzuje spojka... Promiňte, že odbočím od tématu, nevíte, kolik má mít baterka 6 Voltů ampérů? Koupil jsem 70 A, není to zbytečně silné?

 
5.06.12 - 21:22 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabantista WRC: musela by jít i jiná převodovka /unašeče../ Taky bych se přimlouval za zachování. Ony ty homokinety když jsou ve formě a mazaný, tak vydrží taky ranec...

 
5.06.12 - 18:16 Standa1443 [odepsat]
To Trabantista WRC: známému vypadla segerka čepu na homokloubu a ten vylezl a taky to rachotilo. Je lepší dát na veterána původní díly, poloosy i klouby se dají sehnat, stačí dát inzerát.

 
5.06.12 - 18:04 Trabantista WRC [odepsat]
Šlehofera mám ještě pořád přemýšlím, jestli tomu autu historicky ublížím, když tam dám tripoid včetně poloos z novějšího typu? Dvoukamen si můžu schovat do garáže, asi by to tolik původnosti vozu nemělo vadit? Co myslíte? Kartu založím, zrovna sháním ještě kulatý nárazník dozady, pán tam dal hranatý a není to ani za mák hezké

 
5.06.12 - 16:48 duroplast [odepsat]
Taky pero bych namazal!

 
5.06.12 - 13:04 Strýc alias Myslivec [odepsat]
..ale pokud má auto najeto nějakou řádku km, je asi lepší je rovnou vyměnit. Životnost se udává /tuším/ 120tkm pro starší kované provedení a 100tkm novější lité odlehčené(od srpna 1980).

 
5.06.12 - 12:45 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Nejlepší je pořídit si tzv. Bibli: Vlastislav Šlehofer, údržba a opravy vozů Trabant 600 a 601. Tam je komplet mazací plán. Mazničky jsou umístěny na komoře homok. kloubu na těhlici,na jedné straně vepředu, na druhé naopak vzadu. Nejlepší je sundat kolo, abys je našel. Mazání homok. kloubů se tady věnuje jiné vlákno /zkus pohledat/ včetně doporučených tuků. A taky by stálo za to namazat svisláky, případně i kulové čepy /pokud jsou původní z r. 68, mají mazací místo/.
Zajímalo by mně foto auta/určitě nejenom mně/. Nechceš se přihlásit a založit kartu?

 
5.06.12 - 12:25 Trabantista WRC [odepsat]
To Pavel JHB: ještě vůbec.. přiznám se, že jsme v tom nováček, kde jsou tam mazací místa? Auto stálo deset let ve stodole a starý pán mě ho prodal s tím, že neví, jestli bude jezdit. Koupila se šestivoltová baterka, oprášila sláma a prach a s Trabíkem jezdím. Zatím ve stavu plynová komora (prorezlý výfuk, hlavně střední díl) a právě s cvakajícím dvoukamenem. Poraď kde to mám namazat, třeba je to řešení.

 
5.06.12 - 09:49 Pavel JHB [odepsat]
To Trabantista WRC: Nedavno se to tu probiralo - namazano mas dost?

 
5.06.12 - 03:22 netOpýr [odepsat]
To Trabantista WRC: zkus se mrknout jestli ho má v nabídce http://trabantservis.cz/

 
5.06.12 - 03:11 Trabantista WRC [odepsat]
No já ho právě nechci měnit za tripo, zatím to dělá jen na každým kruháči, při jízdě v přímém směru v pohodě... Kytka nebo jiný profík nemá dvoukámen?

 
5.06.12 - 03:04 netOpýr [odepsat]
To Trabantista WRC: párkrát, dycky sem u toho hrozně nadával páč sem byl línej si rozložit větší část nápravy. Občas se objevujou klouby na dvoukámen na aukru, když má někdo ze starejch zásob. Pokud chceš mít auto na běžný ježdění, tak doporučuju sehnat jiný a z tohodle udělat veterána. Je to ročníkově zajmavý a byla by škoda ho nějak předělávat.

 
5.06.12 - 02:58 Trabantista WRC [odepsat]
Tripo vím, že jsou shodné s Citroenem AX a těch je na vrakovištích habaděj. Bohužel nevím, kde sehnat dvoukamen a kolik ta legrace bude stát? Jako určitě to chci vyměnit, už jste někdo dělali sborku rozborku nápravy a výměnu kloubu?

 
5.06.12 - 02:38 netOpýr [odepsat]
To Trabantista WRC: jestli je to skutečně dvoukámen, r.v. by tomu odpovídal, tak žádný prudký rozjezdy! Praskání bude nejspíš fakt loučící se homokloub a rozpadnout se může tímpádem kdykoli.

 
5.06.12 - 01:16 Trabantista WRC [odepsat]
ahoj, koupil jsem si Trabant 1968, je to ještě staré provedení a při průjezdu kruháčem nebo prudkém rejdu doleva se od předního kloubu či nápravy ozývá praskání, jako znáte při cestě vlakem. Ještě to nemá ani tripo, že? a jak opravit starou nápravu? Je to fakt odcházející kloub? Může se rozpadnout? Dík za každou radu

[1-22]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.256635, 17.09.19 - 16:34:13, uptime : 192 dnů 4 hod 40 min, volné místo : 9049 MB
<- září
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Synek
Taťka Šmoula