Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->Kotoučové brzdy
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 76 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
13.06.17 - 20:39 Peky [odepsat]
[e-mail][www]
1
-0
1
To Draisine: ahoj, ano ja som to namontoval (teda dal namontovať) brzdiče a kotuče Felicia na nápravy/polosi Trabant, HBV ostal Trabant. účinok vyborný (meranie na valcoch potvrdilo cca 2x takú učinnosť brzdenia). Peter

 
18.05.17 - 12:52 Radim.p [odepsat]
Kdysi dávno to tu někdo ze slovenských kluků řešil. Měl v kartě u auta dokonce dobovou foto, kde to bylo zrealizovaný. Ani nevím jestli to nakonec dokončil.

 
2.05.17 - 18:28 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: Ou Ou, díky. Ptát se nemusíš, to stačí. Mimochodem ten brzdič na fotce vypadá taky dost "hliníkově". Mým úkolem teď bude si někde vypůjčit feldí brzdič a zkusit do na waraní nápravě, pokud tam bude sedět, mám vyhráno a na trabi si osadím waraní kotoučovky (sice netuším co náboj atd.), ale ten pocit

 
2.05.17 - 15:22 Pavel JHB [odepsat]
To Draisine: Píšu ti jedničku s hvězdičkou, uhodl jsi hned napoprvně Předek je taky nějakej paskvil s větranejma kotoučema, desky přibroušený nějaký 2000 nebo jak se jim říká, aby nehořely. Pokud se dává dozadu normální kotouč, tak se tam páchá nějakej golf (? II, III) na podrobnosti se ti můžu zeptat, kámoš jí měl. Sice už jede pá let Swifta, ale snad si vzpomene
PŘÍLOHA (zkotfel.jpg)

 
2.05.17 - 08:41 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: Hele hele, velmi zajímavé. Celkem bych pochopil ty rozřízlé desky, ale jak ovládali dva a dva pístky? Napadá mě zrušení odvzdušňováku a místo něj přívod od hydraulické ručky. Je to tak, nebo jinak. Zajímá mě to. Dík.

 
1.05.17 - 19:46 Pavel JHB [odepsat]
Ty čtyřpísty byly dávány v rámci RVHP. Měla je S130, W353 a S1203 Podobně jako na náporovým W českej chladič atd. Prostě takovej socialistickej koncern. Na kitovej filcce byly brzdy vpředu i vzadu. Vpředu to bylo podobně jako na T, Vzadu byly rozříznutý desky 1/2 brzda, 2/2 hydraulická ručka. Jinak W želesnej čtyřpíst, můžou být ale nerezové nebo hliníkové pístky. Fa/Fe jednopíst.

 
30.04.17 - 22:14 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Kocour: Na RáJ nejedu, jezdím jenom do Vrbna. Si počkám, až to zkusíš na autě. Když to bude dlouho trvat, půjčím si brzdič z feldy a půjdu ho zkusit dát na warana - tak uvidíme, kdo dřív :-)

 
30.04.17 - 22:08 Kocour [odepsat]
To Draisine: no hlásím se dobrovolně... mám tu jednu už připravenou waraní nápravu s unášečem a kotoučem z feldy. Jen ji musím usadit do vozu,což do ráje nestihnu. Vezmeš ty brzdiče na ráj?

 
30.04.17 - 21:46 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Kocour: A je to tady, pokud se používal na feldě kit car, brzdič z W, tak jsme doma. Ten waraní brzdič je už od pohledu lepší ..., chce to vyzkoušet. Kdo bude první?

 
30.04.17 - 21:28 Myslivec [odepsat]
To KurvikCv: no ten podnik má dlouhou tradici, to je pravda ale že začínali dubovejma špalíkama, to jsem nevěděl

 
30.04.17 - 21:03 Kocour [odepsat]
To KurvikCv: brzdič W/š130 se používal na kitcar feldě i favoritu. Už si nepamatuju jak je to tam uchycený,ale vypadá to podobně jako na fotkách Bartovýho Horsta.

 
30.04.17 - 20:34 KurvikCv [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Tam dělala moje babička A zkoušel někdo Waraní třmeny na feldích kotoučích? Bez posilovače by to brzdilo líp nebo ne?

 
30.04.17 - 20:26 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Draisine: ano jednopíst, ano Autobrzdy n.p. Jablonec nad Nisou

 
30.04.17 - 20:22 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To KurvikCv: nejsem škodovkář, ale myslím si že felda je jednopístek. A ještě ten wart - nejsou náhodou kotoučovky z warta z ČSSR, resp. z podniku Autobrzdy Jablonec ?

 
30.04.17 - 20:19 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To habr: Jo jo, souhlas, vychytané to je, dá se koupit sada "plug and play", akorát třeba mě by vůbec nevadila kombinace kotoučovek z Warta a plecháč (taky z Warta), hlavně, že je vše org. DDR. Jinak chápu a děkuji za info.

 
30.04.17 - 20:00 KurvikCv [odepsat]
jinak OT dotaz..Felda má dvoupístky? Jestli by na kotouče z Feldy nešel třmen W ?

 
30.04.17 - 19:53 KurvikCv [odepsat]
To Draisine: přední kotouče z Warana na Trabíku měl snad kdysi MonoT ... pokud chceš líp brzdit a nedráždit orgána,tak ideál jsou přední bubny z prvních 353

 
30.04.17 - 19:26 habr [odepsat]
[www]
To Draisine: Osobně se domnívám, že volba kotoučů z Feldy má hned tři důvody. Snadná dostupnost dílů pro přestavbu za přijatelnou cenu, relativně snadná a již vychytaná montáž a především dvě mouchy jednou ranou - změna rozteče disků pro použití dostupných alu disků. Přece jen hliníkáčů s roztečí 4x160 zase tolik není a když se zadní bubny vymění za komplety z T1.1 tak je celé autí snadno a relativně levně kvalitně bržděno a navíc na hlínách!! To by brzdiče a kotouče z Wartburga neumožnily.

 
30.04.17 - 16:52 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Kocour: Super, že bych měl něco extra ? No, pro jistotu ještě vyzkouším magnetem, ale řekl bych že je to hliník, na to co je to za kus je to příliš lehké, uvidíme ... dám sem zprávu. No ale přesto, proč se na trabi nenapasovávaly (kotoučové) brzdy z wartburga? Je na to nějaký názor?

 
30.04.17 - 14:37 Myslivec [odepsat]
To netOpýr: hliníkový třmen /brzdič/ kotoučových brzd?? Zhruba jak píše Kocour - dokud neuvidim, neuvěřim

 
30.04.17 - 14:08 Kocour [odepsat]
To Draisine: wart má origo třmeny ocelový,toto bude nějakej druhovýrobní aušus,pokud chceš origo jedny mám. Můžeme je směnit. Rád bych je viděl na vlastní bulvy.

 
30.04.17 - 13:38 netOpýr [odepsat]
To Draisine: to bude asi z důvodů sehnatelnosti a upravitelnosti?

 
30.04.17 - 12:54 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To netOpýr: Hele teda jenom tak pro info, proč se zvolilo použití předních brzd z Feldy, když třmen z Feldy je ocelový jednopístkový a třmen z Wartburga je hliníkový čtyřpístkový a tudíž asi lepší a účinější? Ptám se pouze pro zajímavost, nikoli jako kverulant. Nějaký důvod na to asi je ... Díky.

 
30.04.17 - 12:19 netOpýr [odepsat]
To Draisine: ne, jsou železné.

 
30.04.17 - 11:42 Draisine [odepsat]
[e-mail]
Ještě dotaz, třmeny Felda jsou hliníkové? Ptám se, protože jsem včera odvážel jednoho W353 na ND a bo měl zatuhlé brzdy, tak jsem je musel rozchodit a strašně mě překvapilo, že W353 má přední třmeny hliníkové. Díky za info.

 
23.04.17 - 21:58 Marek [odepsat]
To Pavel JHB: to som kupoval kit na prestavbu, naboj by mal byt upraveny...

 
23.04.17 - 18:49 Pavel JHB [odepsat]
To Marek: Přestavba je jen na tripo, unašeč se musí upravit, aby šel do ložiska.

 
23.04.17 - 17:50 Marek [odepsat]
Prosim o radu, kupil som kit na prestavbu kotucovych brzd. Nepasuje mi hnaci klb na naboj, ani naboj na lozisko... Lozisko asi by sa dalo vymenit za spravne,ale neviem co s hnacim klbom, to sa asi neda vymenit za TRIPO klb!? Napadlo ma vyfrezovat tisichran na hnaci klb... Dalsia moznost je zohnat prevodovku+poloosy+loziska Dakujem za rady.

 
11.09.13 - 22:57 Andre [odepsat]
To Karv: Z Wartase, jsou delsi nez trabanti a to potrebujes.

 
11.09.13 - 21:51 Karv [odepsat]
prosím s čeho použít brzdové hadičky mezi třmenem a trubkou na podmotorovém rámu

[1-30]   [31-60]   [61-76]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.177495, 20.01.18 - 14:10:20, uptime : 379 dnů 15 hod 43 min, volné místo : 13069 MB
<- leden
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
lil B.G.