Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Oprava závitu
Klíčová slova: závit
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 29 příspěvků

 
19.01.12 - 15:51 Yokotashi [odepsat]
[www]
A dalsi moznost je zacit psat nektere veci do trabipedie - http://trabi.chapadla.cz , protoze nektere veci se lepe hledaji ve forech a jine zace v hierarchicky setridene wiki.

 
19.01.12 - 12:55 KurvikCv [odepsat]
klasický fórum je přehlednější,je fakt že nově příchozí se tady nemusí vyznat a vyhledávání taky není všemocné.

 
19.01.12 - 12:16 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To habr: Souhlasím, lépe bych to nenapsal. Jen bych ještě dodal, že stále opakující se stejné dotazy, nejspíš svědčí o "samostatnosti" mladé generace.

 
19.01.12 - 01:19 habr [odepsat]
4
-0
4
To Ondris: Občas sem taky něčím přispěji a pak mne může naštvat, když se každý týden někdo zeptá na to samé co se řešilo třeba celý minulý týden. Pak si kladu otázku jako ve tvém případě. Nač potřebuješ auto které se musí opravovat a bere ti vzácný čas, kdo ti je opraví když nemáš čas ani na čtení?
Abych jen neprudil, tak taky poradím - pokud máš málo času, tak nepiš otázku a nečekej až se někdo uvolí po stotřicáté něco opakovat, ale najdi si to v databázi a odpověď včetně mnoha dalších poznatků a reakcí máš v řádu sekund, bez čekání, tak totiž nejvíce ušetříš ten čas o který ti tolik jde a my nemusíme číst výmluvy na čas, když jde jen o lenost.

 
18.01.12 - 22:42 Killer Koly [odepsat]
1
-0
1
To Ondris: BINGO! ale pro jistotu: nejde o snizenou kapacitu, tohle vlakno zabere velmi malo mista. jde o to, ze se stranky stavaji neprehlednymi prave pro ty, co nemaji cas hledat. proto je na leve strane vyhledavac, do ktereho stacilo napsat oprava zavitu.
jinak takova napoveda pro priste: vyvoj a vyroba trabanta byla ukoncena pred vice nez 20 lety a od te doby uz moc noveho nevzniklo. tudiz se da predpokladat, ze na techto strankach, ktere existuji tusim od roku 1998, bude popsano a prodiskutovano temer vse, co se trabika tyka. a pokud to neni tady, bude to na brnenskych.
taky nechapu, v cem nezijes a my ostatni ano....

 
18.01.12 - 21:10 Ondris [odepsat]
[e-mail]
1
-1
0
já to neřešim jako novej problém já sem se prostě jenom ptal já v tom bohužel nežiju jako Vy a opravdu někdy nemám čas někde bádat jestli to tu čirou náhodou nebylo prostě se zeptám omlouvám se že tento příspevek zabírá místo na těchto stránkách...nejspíš mají omezenou kapacitu...příště si dám pozor a nejdšív si zkusím najít předem vše sám...

 
18.01.12 - 20:57 Pavucina [odepsat]
0
-1
-1
Treba myslel, ze je to novej problem

 
18.01.12 - 14:55 Carlos alias Čmelák Kája [odepsat]
To Killer Koly: Protože je přece jednodušší se zeptat a založit nové vlákno, než hledat...

 
18.01.12 - 10:53 Killer Koly [odepsat]
1
-0
1
To Ondris: treba tady http://www.trabime.cz/trabi.php?id=6&tid=942&strana=-1#pid21043

 
18.01.12 - 10:50 Killer Koly [odepsat]
2
-0
2
To Ondris: tohle tema se tu uz mnohokrat resilo, proc jsi zalozil nove vlakmo???

 
18.01.12 - 00:16 petr.plzen [odepsat]
To Ondris: redukované štefty máme samozřejmě také i u nás v prodejně plzeňského trabantklubu . Jak provedení M10/M12 tak M10/M14 (to když se vytrhne i ta M12ka).

 
17.01.12 - 20:31 Ondris [odepsat]
[e-mail]
To Eda: moc tomu nerozumím jak jako že se závitník opře o žebro? a zen závit M12 nesmí koukat?

 
17.01.12 - 20:22 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
1
-0
1
To Ondris: Při řezáni závitu poměř délku závitníku s dírou, měla by být dostatečná a závitník se opře o žebro. Závit M12 nesmí trčet z válce. Na hlavě se pod matice dávají pouze ploché podložky, né pérovky a pod.

 
17.01.12 - 20:15 Ondris [odepsat]
[e-mail]
Ok zakže udělat závity M12 a naprat tam ty redukovaný štefty co můžu koupit u Vajtrové na žižkově jo?

 
17.01.12 - 20:13 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Ondris: Jinak to stejně nejde

 
17.01.12 - 20:12 Ondris [odepsat]
[e-mail]
já neřikám že to tak chci udělat já se jen ptám:)

 
17.01.12 - 20:11 Strýc alias Myslivec [odepsat]
12/10 redukovaný...

 
17.01.12 - 20:08 trabiKlub [odepsat]
To Eda: Vidím, že jsi mně předešel!

 
17.01.12 - 20:07 trabiKlub [odepsat]
To Ondris: Štefty 12/12 jsou blbost. Nic nevymýšlej a udělej to tak jak ti radí Eda. To chceš i do hlavy vrtat díru pro 12 závit (i do těsnění) a jakým momentem to chceš dotahovat?

 
17.01.12 - 20:05 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Ondris: Štefty musí být se závitem M10 pro hlavu, kdybys dal M12, tak musíš provrtat hlavu a nebude těsnit - profoukáva kolem šteftů. Navíc nevratně zničíš hlavy.

 
17.01.12 - 19:54 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To M@RTiN KOE: Zas tak moc tam nechodim spíš takový ty drobnosti svíčky fajfky gumičky kladívka... Šebor je dobrej, ale ondris si to určitě chce spravit sám

 
17.01.12 - 19:43 Ondris [odepsat]
[e-mail]
To M@RTiN KOE: no já tam taky chodim docela často:D

 
17.01.12 - 19:43 M@rtin KOE [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Covece kolik mas z jejiho obratu v kramu na Zizkove. Posli ho k Seborovi, ten mu to rovnou poladi.

 
17.01.12 - 19:42 Ondris [odepsat]
[e-mail]
To Strýc alias Myslivec: ok=)děkuju=)

 
17.01.12 - 19:38 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Ondris: Paní Vajtrová by měla mít : )

 
17.01.12 - 19:30 Ondris [odepsat]
[e-mail]
To petr.plzen: kde tyto svorníky můžu sehnat?To Eda: takže nemusím odvrtávat tu M10? můžu rovnou závitníkem na M 12? a když jen M12 můžu použít štefty M12 na obou stranách?jak doválce tak i na matice?

 
17.01.12 - 19:10 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
1
-0
1
To Ondris: Ano, závity udělej M12, projeď to ale jen závitníkem I a II, trojku (bez zářezu) projeď jen začátek závitu. Použij ale štefty M12/M10, na M10 našroubuj dvě matice, dotáhni je k sobě (zakontruj) a našroubuj šeft do válce tak, aby závit M12 netrčel. Sežeň si více těchto šteftů a vyměň je raději všechny, nikdy nevíš jaké hovado to dotahovalo a za nějakou dobu by tě to překvapilo.
Štefty se dají koupit i u Kytky nebo jinde, nebo se dají udělat z lepšího materiálu.
Pod hlavu se musí dát nové hliníkové těsnění a dotáhnout do kříže na předepsany moment 41,2 Nm (4,2 kpm)

 
17.01.12 - 19:08 petr.plzen [odepsat]
To Ondris: Je to možné, jsou k mání svorníky, které mají na jedné straně desítku a na druhé straně dvanáctku nebo čtrnáctku závit. Kus stojí většinou 25-30Kč. Je to celkem běžná oprava. Nové štefty je dobré zajistit lepidlem.

 
17.01.12 - 18:55 Ondris [odepsat]
[e-mail]
čus všici mám takovej menší problém po sundání hlav na trabanta jsem zjistil že asi ve třech dírách ve válcích kde se dotahují štefty jsou stržené závity a tudíž na těchto místech nejde pořádně dotáhnout hlavu motoru na požadovaný moment tak se chci zeptat jestli je možné tyto závity převrtat na M 12? předem děkuji za rady:))

[1-29]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.621322, 18.08.19 - 23:12:30, uptime : 162 dnů 11 hod 19 min, volné místo : 9157 MB
<- srpen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Justa
Maja