Úvod


Odkaz na archiv



Karosérie->Rozdíly podběhů, lakování duroplastu
Klíčová slova: podběhy, duroplast, vinuťák
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 9 příspěvků

 
9.01.12 - 17:50 VrakKlub [odepsat]
[www]
>habr: díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval vědět .

 
9.01.12 - 14:02 habr [odepsat]
To VrakKlub: Na tomto snímku máš opět pohled do kufru, ale tentokrát na podběh pro vinutou pružinu. Ta přivařená ocelová nenatřená trubka je tam navíc a je to proto, že konstrukčně je zadní vinutá náprava bastl a zmetek, její zakotvení v podlaze je nedostačující a protože hmota vozu není pomocí listu přenášena na obě nápravy a vyztužený střed podlahy, ale jen na podběhy, tak se tyto podběhy v oblasti vrchního uchycení tlumičů trhají jak namočnený WC papír. Ne vše se ve výrobě povedlo, tak aspoň tu příčku jsme tam vrátili, navíc na fotu není konečná úprava, ale jen při stavbě vozu pomocná verze jak zajistit souměr podběhů při náročné přestavbě vozu. Samozřejmě, že názor na kvalitu vinuťáků nemám patentovaný a každý si může udělat názor podle svých zkušeností.
PŘÍLOHA (cabrio_080203__19.jpg)

 
9.01.12 - 13:53 habr [odepsat]
To VrakKlub: Ano už od pohledu na 20 metrů jsou patrné rozdíly. Je to jednak oblouk ve kterém je v podběhu ukryt tlumič, pro list se tam dá vložit max paže a pro vinutou pružinu stehno. Dál je velký rozdíl v ukotvení, podběh pro list nemá podlahovou opěru - výztuhu, má ale ukotvení pro rozpěrnou tyč u limuzíny. Podběh list na vinutou nápravu nejde použít, musel by se celý přepracovat a to je dost pracné a také by to výrazně ohrozilo pevnost dílu, protože ten podběh nese hmotu vozu místo listového pera. Ani z vinutého na list není ideální plechy použít, ale zde to již tak pracné není. V příloze je obrázek podběhu pro list - pohled do kufru.
PŘÍLOHA (veteran_061209_01.jpg)

 
9.01.12 - 13:25 Lhoty [odepsat]
listak ma diru na tlumic tak 5cm sirokou,na vinutyho tak 15sirokou

 
9.01.12 - 12:47 VrakKlub [odepsat]
[www]
>netOpýr: objednal jsem celé, vzhledem k pokročilosti hniloby to jinak nešlo (viz. fotky) - dají se nějak poznat od pohledu? Teď se totiž k Trabantovi nedostanu, natož abych něco montoval a měřil - je pod plachtou a sněhem.
>Eidam: takže by měl stačit stejný plnič a barva jako na zbytek auta?

 
8.01.12 - 19:14 Eidam [odepsat]
To VrakKlub: Já natřel duroplast zevnitř kufru nejakou obyčejnou vrchní barvou (něco z Hornabachu). Z hlavy nevím co to bylo,ale možná bych plechovku v případě zájmu dohledal. Mám to tam přes 2 roky, drží a neloupe se. Povrch pod tím jsem přejel jen smirkem abych se zbavil odlupující se staré barvy, ale na všech místech to nebylo obroušeno až na duroplast.

Prostě jsem si s tím nijak extra nehrál, protože je to vevnitř kufru a není to vidět. A kupodivu to drží dobře i celkem vypadá.

 
8.01.12 - 15:05 netOpýr [odepsat]
To VrakKlub: pokud sis objednal celý podběhy, tak ty se liší, pokud jen půlpodběhy, tak ty jsou stejný, případně jen límečky, taky stejný. Rozdíl je jen pravej a levej. Duroplast se dá zevnitř natřít rezistýnem, ten bude určitě držet, ale bude lepit a navíc tam bude úplně zbytečně. Normální základovka by měla po obroušení (zdrsnění) duroplastu taky držet.

 
8.01.12 - 12:12 Lhoty [odepsat]
podběhy pro vinuté pružiny mají větší "otvor" pro tlumič, takže bych řekl, že na vinutáka nepůjdou podběhy z listu, naopak asi problém nebude

 
8.01.12 - 11:54 VrakKlub [odepsat]
[www]
Zdravím, potřeboval bych poradit, jaký je viditelný rozdíl mezi zadními podběhy pro Trabant s vinutými pružinami a listovým pérem. Objednal jsem si je v pražském obchůdku Trabant-Wartburg a paní mi tvrdila, že jsou stejné. Mám Trabíka s vinutými pružinami ( http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=2569&sid=-2 ) a nerad bych koupil něco, co nepůjde použít.
A ještě druhý dotaz: čím se má natřít rub duroplastu (to, co vypadá jako slepené obvazy), aby na něm držel lak? Původní lak už je všude sloupaný a nechtěl bych, aby nový dopadl stejně.
Díky za rady.

[1-9]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.240022, 19.08.19 - 00:41:24, uptime : 162 dnů 12 hod 47 min, volné místo : 9159 MB
<- srpen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Zahajskej