Úvod


Odkaz na archiv



Podvozek->W 353 řízení jde těžko
Klíčová slova:
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 11 příspěvků

 
7.01.12 - 10:52 Pajka Vrakař [odepsat]
To duroplast: Oba pedály jsou na jedné hřídeli s mazničkou (brzda, spojka).
To milda: Čepy nenamažeš, leda můžeš odchlípnout manžetky a dát pod ně vazelínu. Rozhodně rozeber tu převodku, jestli to jde ztěžka, bude to tím. Stav čepů má vliv akorát na vůli.

 
7.01.12 - 10:35 duroplast [odepsat]
To Hoďánečečíček náš: Kteryho pedalu, brzdy?

 
7.01.12 - 10:28 duroplast [odepsat]
To milda: Rozebrat, delal jsem to nedavno, neni to tak hrozny. Clovek pak sunda manzety, krasne to ocisti, promaze, rozhejbe, zkontroluje popr vymeni manzety. No a kdyby byl nakej spatnej, muze se vymenit celej, je to myslim mnohem jednodusi nez u trabanta. Mluvim teda o svislakach, coz jsou ale vlastne taky kulaky.

 
7.01.12 - 05:43 netOpýr [odepsat]
To milda: když Hoďa píše, že tm nejsou mazničky, tak jedině rozebrat, ale nevim jestli to pujde, já to bral, že je to podobný s trabíkem, ale asi nejni

 
7.01.12 - 01:04 milda [odepsat]
To netOpýr: .. že mne kolego poradíš jak namazat kuláky a svislé čepy, nikdy jsem to nedělal,, děkuji za radu!!

 
6.01.12 - 23:31 Pajka Vrakař [odepsat]
Ne, nejlepší je to rozdělat, vyškrábat z tama tu hlínu (bývalou vazelínu), vyčistit (třeba i odbrousit rez z hřídele) a znovu namazat. Řekl bych, že nejlepší by asi na to byla vazelína A00.
Vazelína se tam nakydá a pak se to znovu zavíčkuje a namontuje obráceně (vazelína by měla stéct na to víčko). Dal bych jí tam klidně rači celé kilo, aby byla jistota, že v ní ta hřídel nebude namočená jen polovinou a neorezne.

 
6.01.12 - 23:14 Hoďa [odepsat]
To netOpýr: tam neni maznička..jedine sundat prachovku..ještě se maže hřídel pedálu..je tam na rámu mažnička..

 
6.01.12 - 23:13 netOpýr [odepsat]
To milda: a když budeš u toho mazání, tak nezaškodí máznout kuláky a sviysláky

 
6.01.12 - 23:12 Hoďa [odepsat]
To Pajka škodovkář: jo jo..řízeni se nadá namazat..teda já tam žádnou maznici nenašel.je tam stála nápln a ta časem vyschne..

 
6.01.12 - 22:22 Pajka Vrakař [odepsat]
Nevím, jestli je bylo to zatížení příčinou, ale řešil jsem to nedávno. Řízení šlo celkem ztuha a v krajních poloháh to drhlo ještě víc. Po dvou měsících jsem přišel k autu a nešlo s tím hnout vůbec. Zarezla převodka řízení!
Takže odmontovat převodku řízení, stahovákem stáhnout kulové čepy, převodku rozdělat a budeš vědět jak na tom si. I kdyby to nebyla příčina, udělej to i preventivně. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že zareznou (časem) všechny :-(.

 
6.01.12 - 21:34 milda [odepsat]
Zdravím, prosím poraďte. Jednou jsem naložil kufr mého W 353 lim. a trošku se mně zvedl předek. Po vyložení nákladu začalo jít řízení z tuha. Co se mohlo stát a jak se to dá opravit.Co je možná příčina? děkuji všem za radu.

[1-11]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.252712, 14.12.19 - 14:42:32, uptime : 280 dnů 3 hod 49 min, volné místo : 8319 MB
<- prosinec
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
kaletak
Simpo
Wimpy