Úvod


Odkaz na archiv



Zábava->Vtipy, sranda, prdelky...
Klíčová slova: Vtipy, sranda, vtipné, zábava
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 4287 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
7.08.13 - 10:38 D-D-D [odepsat]
1
-0
1
Heleďte, co vám na posledních příspěvcích v tomto vlákně přijde jako " vtip, sranda, prdelka" ???

 
5.08.13 - 22:47 Pajka Vrakař [odepsat]
To habr: Tak Simpa bych neřešil, ten mě přesvědčoval, že z peněz co chci vrazit do kompletní generálky T601 nezaplatím ani lak. Cifry, které jsem se dozvěděl bych ani nevymyslel. Neřekl bych nic, kdybych až na onen lak a pár prací všechno neměl...

 
5.08.13 - 18:06 Hamplik [odepsat]
[e-mail]
Posílám všem dvoutakťákům pozdrav z dovolené od Mácháče, jsme tu celá rodinka jak jinak než s naším členenem rodiny waránkem Von Braunem a malým karavánkem.

 
5.08.13 - 15:32 habr [odepsat]
To Pavel JHB: Víš jak to chodí - zmíníš se na srazu že bys chtěl, někdo se zmíní že by mohl a je to upečené na ten šup. Když pak doma máš vytáhnout 8 litrů tak sice zvažuješ původní rozhodnutí, ale to stálé trápení nakonec platilo jako pořádný argument. A také stále rostoucí cena dílu i dopravy! Je fůra aut, která za osmičku nepořídí ani lamelu spojky, takže bylo rozhodnuto dost rychle.

Dnes jsem byl přikoupit šroub a podložku, jsem stará škola a vím, že nezkurvitelné se pokurví jako první a takový šroub se mi v regále neválí.

Jedná se o M14x1,5x70 G10,9 zinkovaný, norma těla tuším 940, musí se objednat, cena 26 korun s DPH. Podložka je taky speciální 14x30x2,2 předepnutá (prohnutá) také k objednání za 18 kaček s DPH kus. Tato podložka je prohnutím jistící a má se používat vždy nová, šroub se pak nemusí lepit.

 
5.08.13 - 13:45 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Sxtacilo se ozvat, ze neco takoveho probiha, momentalne sice mam nove repasovane od Kytky, na 99% vyreseno opraveni unasecu. Rad bych to vyrersil stejne jako ty nadosmrti protoze neustala laborace uz mne nekolim mesicu nebavi a timto by se vyresil jeden palcivy problem.

 
5.08.13 - 13:01 habr [odepsat]
To Pavel JHB: Za ten rok co o tom meleme vylezla cena v Německu o asi 100 €, já je potřebuju a čekat na další "vývoj" cen jsem už nechtěl. Ono tady na modrých se plká, plká a plká, kdežto já to poloosy fakt chtěl.

Po namontování dám do původního vlákna recenzi.

 
5.08.13 - 12:40 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Za ty pemize je to zajimavy. Mam na ne policeno, uz se to tu dohadovalo, ze udelame vetsi objednavku. Co se tyce tech PL poloos, tak pisou, ze je to system Ford. Na http://forum.wartburg13.de/ je o tom vlakno snad s milionem prispevku, podle toho, co jsem vycetl, tak poloosy jsou lepsi nez origo, nejvic co se tam chlubil na nich ma 25kKm, a jdou pry lepe nez origo funglovky.
Pokud bude dalsi objednavaci kolo, urcite se zapojim.
Jinak co se tyce vymeny jehel - provedl jsem rozborku vadne polosy, krizky lze pouzit z 353 + unasec 353, ale nedokazal jsem vydolovat zajistovaci kolicek. Navic v 99% pripadu jsem narazil na to, jehly byly OK, ty vetsinou moc maziva nepotrebuji, ale byla ometena VZDY ta koule s miskou, takze vlastne nemohly bezet v ose a to je neopravitelne. To ty fordacke jak spravne pises nemaji, takze je hned jeden + v jejich prospech.
Vlakno:

http://www.trabime.cz/trabi.php?id=6&tid=1332&strana=-1#pid29611

Nemecke DF:

http://forum.wartburg13.de/viewtopic.php?f=1&t=2803

 
5.08.13 - 09:16 habr [odepsat]
To Pajka Vrakař: Sem jsem to dal proto, že Simpo do mne rýpal na Moravě a já měl potřebu mu to trochu oplatit. Do techniky by to mohlo jít až když budu přesvědčený že je to kvalita a ne sranda k popukání za 16 litrů na dva vozy.

 
5.08.13 - 09:11 Pajka Vrakař [odepsat]
0
-1
-1
Spíš než do vtipů bych to dal do techniky. Samotná částka z toho nic směšného, podle mě, taky nedělá. Holt kvalitní věci a práce něco stojí, jinak tomu nebylo a nebude.

 
5.08.13 - 09:11 habr [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: Jen kulomet je jistota, to že někde něco psali ještě nic neznamená, já to slyšel nebo četl někde taky. Výrobce se celkem logicky nevyjadřuje, jde jim o kšeft. Údajně unašeč a vnitřní křížek je Felda, poloosa jako kus by měl být druhovýrobní specifický díl na míru a vlastní kloub Ford Galaxy, jestli i s drážkováním do náboje to netuším a jestli je to celé pravda tak to také netuším. Prostě se to prodává na W1,3 tak to tam napáchám a uvidím. Někdo musí být tím prvním co to otestuje ne?


http://www.ldm-tuning.de/artikel-7791.htm



http://www.motomax.pl/eng/Motomax-store.html



 
5.08.13 - 00:20 KurvikCv [odepsat]
To habr: Psali něco o tom,že je to použitý z Fordu nebo co.

 
5.08.13 - 00:04 habr [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: 4 litry za kus se zdá být hodně, ale konečně bude kvalitní poloosa kterou bude možné dotáhnout, je kratší, takže je snadnější výměna nevyžadující demontáž celé těhlice ale mělo by stačit uvolnit pouze spodní čep. O manžetu méně a chybějící závěrný kroužek který se s novou vnější manžetou musí dávat vždy nový, jinak padá nebo aspoň netěsní, je taky výhoda. Původní kloub vyžadoval olej v manžetě, protože jinak se jehly nenamazaly, zde je již klasika s vazelínou. Poloosy jsou i s vnitřním křížem a unašeči a vše je v případě potřeby rozebíratelné a opravitelné.
Nevím jestli je shodná ta manžety kloubu co tam zůstala, nebo je z něčeho jiného a také nevím jak se to bude chovat. Když tak počkej až je namontuji a napíšu na ně recenzi. Dost možná, že jsme s Bastrem první v ČR kdo je na vůz použije, možná už je někdo jezdí, nevím.

Simpo radil řezat a svařovat a do toho se mi nechtělo, i když povídal, že odborné firmy na to jsou, ale kdyby daly nový unašeč za litr, kdoví kolik za kloub, kdoví z čeho hřídel s drážkou a zadara by to taky neudělali, tak možná by to na čtyřku vyšlo i tak a svařovaný.

Kvůli ekonomice bylo výhodnější vzít dva páry, snížily se tím náklady na přepravu. Na Moravě 6.7. jsem je začal domlouvat, prodejce neměl dvě sady skladem, takže se čekalo na kompletaci dodávky, ale doma jsme je měli již 2.8.

 
4.08.13 - 23:49 habr [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: Kříž který je originál, je klasický kardanový, v každém kloubu jsou 4 kalíšky plné jehel. Původně jsem si myslel, že kříže rozeberu a dám nové jehly, jenže p. Kytka mne vyvedl z omylu. Nové jehly jsou fajn, ale opotřebené jsou především čepy na kterých jsou ty jehly a ty se vyměnit nedají. Říkal, že s tím má špatné zkušenosti, tak jsem to rovnou vzdal, není důvod mu nevěřit.

 
4.08.13 - 23:46 KurvikCv [odepsat]
To habr: taky o tom silně uvažuju

 
4.08.13 - 23:45 habr [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: Nákup byl přes někoho jiného než já nebo Bastr. Montáž proběhne ve druhé polovině října tak pak dám vědět. Výhodou by mělo být to, že tyto poloosy již nemají kardanku, ale klasiký a měnitelný kuličkový stejnoběžný kloub na sklepnutí jako jiné moderní vozy, tedy bez kmitání kříže a pevnější s méně manžetami. Také šroub místo matice považuji za výhodu. Pokud je pravda, že životnost je až 250 tkm, tak je to na doživotí jak auta tak i mě.

 
4.08.13 - 21:52 KurvikCv [odepsat]
To habr: dej vědět jak fungujou...bylo to dobírkou? Nebo platba na účet a pak PPL?

 
4.08.13 - 11:47 habr [odepsat]
3
-1
2
Repase poloos W1,3 po "Habrovsku"

poloosy po repasi



Tento příspěvek je umístěn v tomto vláknu záměrně především pro Simpa a jeho nerozlučného přítele lahváče, kteří byli u domlouvání nákupu poloos a měl kopu nápadů jak celou akci udělat levně a lépe. O investici se vyjádřil asi ve smyslu vložené fotky "16 litrů v ...."
PŘÍLOHA (dsc03297.jpg)

 
4.08.13 - 11:41 habr [odepsat]
3
-1
2
Repase poloos W1,3 po "Habrovsku"

poloosy před repasí
PŘÍLOHA (img_0004.jpg)

 
3.08.13 - 18:46 tomas- [odepsat]
2
-0
2
"Jde Karkulka černým lesem a najednou - z křoví kouká vlčí hlava, oči vytřeštěné.
No tak Karkulka začne svoji repliku: ""Proč máš tak velké oči...""
A vlk tiše zmizí. Karkulka zavrtí hlavou a jde dál.
Dojde na paseku a tam z trávy čouhá vlčí hlava s vyvalenýma očima,
a Karkulka zase začne: ""Proč máš tak velké oči...
"" Hlava zmizí a jen vlnění trávy značí vlkův ústup.
Karkulce je to už fakt divný a jde dál.
Najednou vidí že z mlází zase kouká vlčí hlava, tak znovu začne
""Proč máš tak.."" a v tom vlk nelidsky zařve: ""Kurva, já se snad v klidu nevyseru!"

 
3.08.13 - 15:35 Pavel JHB [odepsat]
To Kočičák: Klasicky fake, cely to bylo rozpitvany v auto-mobilu pred 14ti dny (vzdy ne VOX)

 
1.08.13 - 22:21 Kočičák [odepsat]
ruská reklama , co dodat http://www.youtube.com/watch?v=zQZgcVuKJkM

 
1.08.13 - 22:06 KurvikCv [odepsat]
klasika http://youtu.be/Q9zvgcOrTtw

 
1.08.13 - 19:43 Andre [odepsat]
Dobra slupka... http://youtu.be/56Mh4x4M0qc

 
1.08.13 - 12:10 Kočičák [odepsat]
To Kurvik Srnka CV: dobrý a hlavně ten konec

 
31.07.13 - 23:21 AMPERAK [odepsat]
To netOpýr:
to mic chceš tvrdit že celková aktuální hmotnost snad bržděného přívěsu je 400kg?


 
30.07.13 - 18:36 Hraboštraboš  [odepsat]
To RIČI: Dobrý, ale jednoho mého kamaráda, co se pokoušel postavit letadlo s trabi motorem to netrumfne

 
30.07.13 - 13:49 wojta [odepsat]
To RIČI: to je spíš na zabíjení zombíků, ne?

 
30.07.13 - 13:14 RIČI [odepsat]
[e-mail]
Skačka z Trabant motoru.
PŘÍLOHA (dsc01279.jpg)

 
30.07.13 - 07:39 STK doktor5ko [odepsat]
1
-0
1
Žena je s manželem u psychoterapeuta po dvacetiletém manželství, stěžuje si na osamělost, nepochopení, nedostatek lásky, sexu, atd, atd, atd... prostě mele, mele a mele... Terapeut po přiměřené době vstane, obejde stůl, požádá ženu, aby se postavila, přistoupí k ní, obejme ji a vášnivě ji políbí. Žena si pak pomalu jako v transu sedne a mlčky sedí...

Manžel na to čučí jak tydýt... Terapeut říká manželovi: "Tohle vaše žena potřebuje aspoň třikrát do týdne. Můžete to pro ní udělat?" Manžel se zamyslí a povídá: "Můžu jí sem vozit pondělky a středy, ale v pátek ne, to chodím na ryby."

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-930]   [931-960]   [961-990]   [991-1020]   [1021-1050]   [1051-1080]   [1081-1110]   [1111-1140]   [1141-1170]   [1171-1200]   [1201-1230]   [1231-1260]   [1261-1290]   [1291-1320]   [1321-1350]   [1351-1380]   [1381-1410]   [1411-1440]   [1441-1470]   [1471-1500]   [1501-1530]   [1531-1560]   [1561-1590]   [1591-1620]   [1621-1650]   [1651-1680]   [1681-1710]   [1711-1740]   [1741-1770]   [1771-1800]   [1801-1830]   [1831-1860]   [1861-1890]   [1891-1920]   [1921-1950]   [1951-1980]   [1981-2010]   [2011-2040]   [2041-2070]   [2071-2100]   [2101-2130]   [2131-2160]   [2161-2190]   [2191-2220]   [2221-2250]   [2251-2280]   [2281-2310]   [2311-2340]   [2341-2370]   [2371-2400]   [2401-2430]   [2431-2460]   [2461-2490]   [2491-2520]   [2521-2550]   [2551-2580]   [2581-2610]   [2611-2640]   [2641-2670]   [2671-2700]   [2701-2730]   [2731-2760]   [2761-2790]   [2791-2820]   [2821-2850]   [2851-2880]   [2881-2910]   [2911-2940]   [2941-2970]   [2971-3000]   [3001-3030]   [3031-3060]   [3061-3090]   [3091-3120]   [3121-3150]   [3151-3180]   [3181-3210]   [3211-3240]   [3241-3270]   [3271-3300]   [3301-3330]   [3331-3360]   [3361-3390]   [3391-3420]   [3421-3450]   [3451-3480]   [3481-3510]   [3511-3540]   [3541-3570]   [3571-3600]   [3601-3630]   [3631-3660]   [3661-3690]   [3691-3720]   [3721-3750]   [3751-3780]   [3781-3810]   [3811-3840]   [3841-3870]   [3871-3900]   [3901-3930]   [3931-3960]   [3961-3990]   [3991-4020]   [4021-4050]   [4051-4080]   [4081-4110]   [4111-4140]   [4141-4170]   [4171-4200]   [4201-4230]   [4231-4260]   [4261-4287]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.433727, 9.04.20 - 16:19:53, uptime : 74 dnů 11 hod 52 min, volné místo : 8147 MB
<- duben
2020
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé