Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Klikovka
Klíčová slova:
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu jsou 2 příspěvky

 
25.11.11 - 20:06 Vladimír [odepsat]
To Daník: Samozřejmě!
1. Určitě bude mít německá ložiska DKF DDR se zvětšenou vůlí C4 a sníženou hlučností značí se P468
2. Na ojničkách bude číslo s úchylkami od jmenovité hodnoty (dříve se podle označení pístního čepu /černý, bílý/ a úchylky vybíraly jehličky, jež byly tříděné)
3. Pokud byla repasovaná bývají na závažích značky. Když ji repasovali v NDR, tak vždy dávali nové ojničky, takže na nich budou zas jasně viditelná čísla s úchylkami a oka nebudou vložkována.
I když mám dojem, že klikové hřídele nikde jinde nevyráběly, pouze se repasovaly.

 
23.11.11 - 14:27 Daník [odepsat]
[e-mail]
Jde nějak poznat origo klikovka vyrobená v NDR...od těch ostatních zmetků vyráběných v zemích,kde než se daly na strojírenství, vyráběly klece na ptáky...

[1-2]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.095843, 21.11.18 - 08:56:45, uptime : 37 dnů 15 hod 7 min, volné místo : 12317 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není