Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 799 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
7.05.17 - 16:46 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Honza 601: vyzkoušet? : )

 
7.05.17 - 16:37 Honza 601 [odepsat]
Moc děkuji za vyčerpávající informace. Ještě bych měl tedy jednu otázku. Jaká je šance, že bude fungovat cca po 5ti letech stání?

 
7.05.17 - 04:09 habr [odepsat]
[www]
Oprava textu posledního odstavce, správné a úplné znění zde: Doporučuji zástavbu tohoto ventilu do vozidla. Odzkoušeno praxí v mnoha sériových i "sportovních" vozech, provoz je bezproblematický a navíc uspoří palivo v případě závady na jehlovém ventilu; 25 litrů paliva vytečeného na vozovku stoj asi tak dva ventily pokud se kupují nové a asi 5 ventilů pokud jde o použité.

 
7.05.17 - 04:02 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Honza 601: Tohle je výtečný pomocník. Je to elektromagnetický ventil (uzávěr) benzínu který se používá u vozidel vybavených LPG v karburátorové verzi. Zapojí se do obvodu cívek ( kontakt č. 15 - proud po zapnutí klíče + kostra kdekoliv a + vodič se vezme přímo z cívky nad ventilem) a hlavní palivový mechanický originální ventil se nechá trvale otevřený, nemusí se nikdy zavírat, zavírání paliva do karburátoru obstará velmi spolehlivě právě tento elektromagnetický ventil. Výtečná pomůcka!! Osobně tento ventil montuji, kam jen to jde, protože opravdu zabrání sklerotickému nezavírání a otvírání kohoutu, nevyteče nádrž a pokud není těsný jehlový ventil, tak ani nedojde k přeplavení motoru, prostě parádní vychytávka.
Jako všechno, i tento ventil má svoje negativa, a) tím, že není potřeba kroutit mechanickým kohoutem se sice ochrání korkové těsnění kohoutu, ale časem dojde k tomu, že se ucpe okruh rezervy protože se nepoužívá a b) tento ventil se začíná stávat nedostatkovým, protože se montoval jen u provedení vozů s LPG v karburátorovou verzí, stříkačky jej už nemají a ty bohužel v současné době převládají.
Cena použitého ventilu v servise montujícím LPG je okolo 200 korun (nový originální palivový kohout je přes 1000 korun, naštěstí Českých), nový elektromagnetický ventil bývá do 500 korun - podle prodejce.
Pozor!! Na první pohled vizuálně shodný je i ventil pro LPG který ale nelze v žádném případě použít na benzín!! Rozdíl ve ventilech se pozná podle kolečka pro nouzové otevření průchodu paliva v případě poruchy elektromagnetu, který má jen provedení pro benzín - viz obrázek na předešlém odkaze.
Další velkou devízou je bezpečnost provozu s tímto ventilem v případě nehody, ne, že bych ji komukoli přál. Pokud k ní dojde, obvykle se přeruší elektrický obvod a tím se automaticky uzavře přívod paliva bez zásahu řidiče a okamžitě po kolizi, tedy žádný požár, který u mechanicky ovládaného kohout může hrozit. Ne vždy posádka v pásech může ihned požáru zabránit uzavřením paliva.
Bonusem nakonec je ideální montáž palivového systému (z mého pohledu). Z nádrže se odstraní zbytečný a problematický palivový kohout a místo něj se použije holendr (převlečná matice)s hadicovým vyústěním 3/8" z WC splachovače, pokračuje 15 cm benzínu odolná hadice do zmíněného ventilu jehož umístění je na podběhu. Z ventilu tatáž hadice do plnoprůtokového průhledného filtru (mění se až je to potřeba, ne podle km) a dále rovnou do karburátoru. Z okruhu se vyřadí problematický snímač průtoku paliva na podběhu (lze výhodně prodat těm, co lpí na zbytečných informacích; budík na palubce lze rovněž výhodně prodat, případně předělat nebo nahradit otáčkoměrem který je informačně podstatnější, ale i kdyby místo něj byla jen krycí samolepka - nahý akt, tak by byla užitečnější). Toto zapojení je skoro nutné pro sportovní účely, pokud je ke karburátoru přišroubován vhodný poladěný motor a k němu výfuk.
Doporučuji zástavbu tohoto ventilu do vozidla, odzkoušeno praxí v mnoha sériových i "sportovních" vozech, provoz je bezproblematický a navíc uspoří palivo v případě závady na jehlovém ventilu; 25 litrů paliva vytečeného na vozovku stoj asii tak dva ventily pok

 
6.05.17 - 23:15 Honza 601 [odepsat]
Zdavím všechny nadšence.
U svého trabíka jsem narazil na tuto součástku kousek za nádrží a je napojena na cívky. Prosím o pomoc nikde jsem to nenašel co by to mohlo být.moc děkuji
PŘÍLOHA (20170506_173430.jpg)

 
1.05.17 - 18:15 Myslivec [odepsat]
To netOpýr: jo v Mnicháči... v létě jak počítám šest roků : /

 
1.05.17 - 17:49 netOpýr [odepsat]
To Myslivec: na Zvířeticích?

 
1.05.17 - 09:41 Myslivec [odepsat]
To Maja: ale ani ne, jenže já už si nepamatuju, kdy jsem z kufříku něco potřeboval... loni cestou z Chrovatska jsem měnil fajfku, předtim cestou na moravu jsem kámošovi pučil plovák... a předtim si už vážně nevzpomínam, kdy byl kufřík potřeba

 
1.05.17 - 00:25 Maja [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: A nakonec zjistíš, že to co zrovna potřebuješ, tak tam nemáš. Takže kufr je k prdu.

 
30.04.17 - 19:27 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To PetrT601L1970: a věděl proč. Já mám speciální "kufřík poslední záchrany" a tyhle důležité drobnosti v něm. Bez něj nevyjedu ze vrat ven : )

 
30.04.17 - 17:40 PetrT601L1970 [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: On starý pán původní majitel měl v kufru plno drobných dílů, které vozil furt sebou, třeba řemen, různá lanka, několik druhů vazacích drátů, uhlíky, nádobku na kohout, a já nevím co ještě...

 
30.04.17 - 17:31 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To PetrT601L1970: to se Hoďí vozit s sebou. Ori by mohl povyprávět

 
30.04.17 - 17:26 PetrT601L1970 [odepsat]
To Myslivec: Aha takže spojkové lanko navíc... že mě to hned nenapadlo...

 
30.04.17 - 17:14 Myslivec [odepsat]
To PetrT601L1970: Víme. Že by spojka?

 
30.04.17 - 17:09 PetrT601L1970 [odepsat]
Ahoj, nevíte někdo, k čemu by mohlo být nějaké takové lanko? Našel jsem ho v kufru při úklidu. Díky
PŘÍLOHA (foto_12.3_005.jpg)

 
1.12.16 - 14:11 Pavel JHB [odepsat]
To Pajka Vrakař: Kdyz mi Kocour helfne a rozdovádí mé poslední 2 mozkové buňky, tak je to jednoduché www.trabitronic.de

 
1.12.16 - 13:59 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Ja? Daval odkaz? no dobre, jeste ze mam uredne od doktora, ze blbnu a me IQ se z prevelice vysokych hodnot zacíná blížit limitně nule

 
30.11.16 - 22:42 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kocour: To jsem kdysi taky našel, pak se po tom slehla zem. Nenašel bys to ještě někde?

 
30.11.16 - 18:28 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: to je jen klapka s držákem pro vstřik...se sistémem zapalování MBZA z DE. Dával si kdysi na to tady odkaz.

 
30.11.16 - 18:18 Pavel JHB [odepsat]
Co to je? napřed jsem myslel, že klapky, ale něco mi tam chybí
PŘÍLOHA (1385633_493860817379209_848536139_n.jpg)

 
25.11.16 - 18:44 lupl [odepsat]
To David : Ďakujem

 
24.11.16 - 21:08 David  [odepsat]
To lupl: sběrný kroužek alternátoru

 
24.11.16 - 19:10 lupl [odepsat]
To Killer Koly: Nie nič tam nie je. Ešte jednu súčiastku neviem identifikovať, tiež bola medzi súčiastkami na Wartburg - viď. príloha
PŘÍLOHA (67423953.jpg)

 
24.11.16 - 18:37 Killer Koly [odepsat]
To lupl: vypada to na nejaky kalibr. neni na druhe strane stupnice?

 
24.11.16 - 18:26 lupl [odepsat]
To duroplast: to na meranie masky je faciometer a je to plastove, to mame v praci v CO sklade.

 
24.11.16 - 17:51 duroplast [odepsat]
To Pavel JHB: Pravda.

 
24.11.16 - 00:57 Pavel JHB [odepsat]
To duroplast: To jsem si myslel taky, ale tech 8 centaku se mi zda malo. Pokud si pamatuju, merili nam vzdycky brada-koren nosu.

 
23.11.16 - 23:59 wartas [odepsat]
[e-mail][www]
To lupl: Hmatadlo obkročné

 
23.11.16 - 23:58 duroplast [odepsat]
To lupl: Na mereni xichtu kvuli plynovy masce.

 
23.11.16 - 22:07 lupl [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Veľmi si mi pomohol s tou odpoveďou, ďakujem. Teraz vážne, má to priemer cca 8 cm.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-799]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.315350, 20.10.18 - 05:46:46, uptime : 5 dnů 10 hod 57 min, volné místo : 12421 MB
<- říjen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hraboštraboš