Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 799 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
2.02.13 - 23:13 Strýc alias Myslivec [odepsat]
706 RTO? Jen tip...

 
2.02.13 - 22:33 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Len otazkou ostava z čoho...lebo čo som pozeral obrázky rôzne, nič sa mi nepodobalo, tieto tatry, liazky...možno som vynechal niektory typ, ktovie.

 
2.02.13 - 22:21 KurvikCv [odepsat]
tak tak..to bude vnitřní osvětlení

 
2.02.13 - 22:16 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To netOpýr: Ono je to skor asi niečo z interieru, blinkre boli rovnaké, ale oranžové...tie sa daju ešte aj nové zohnať.

 
2.02.13 - 20:07 netOpýr [odepsat]
To STK Juraj: vypadá to jako bílej blinkr z nákladní tatry

 
2.02.13 - 19:40 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Nepozná náhodou niekto auto (autobus, nakladne...neviem čo to presne je), kde sa montoval tento typ svetla (asi cuvačka). Je to česká výroba PAL, s rozmermi 13x8 v najširšom bode aj s ramikom.
PŘÍLOHA (snimka219.jpg)

 
1.02.13 - 11:54 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Strýc alias Myslivec: To Hoďa: Ano, jsou to kladívka určená pro zapalování W a Barkas. Pertinaxová jsou proto, že zapalovací desky techto vozů nejsou tak dobře namazané plstí a proto musí "nosy" kladívek být odolnější. Jedná o ty nejlepší kladívka co se kdy vyráběly (ve sstředověku i pro Trabanta) a jsou do Trabanta plnohodnotně použitelná, dokonce tuším i do moto MZ. Byly za totality opravdu vzácností a byly výrazně dražší než nové miramidové kontakty. Ten miramid byla pravděpodobně ekonomická náhrada těch pertinaxových. Je totiž finanční rozdíl při výrobě frézou zhotovit pertinaxový díl s odpadem a pak jej nanýtovat do kovového výlisku a nebo ve formě zhotovit plastový jednorázový odlitek - byď docela přesný. V roce 1988 je v ceníku Mototechny n.p. uvedena cena pertinaxového kontaktu 13 korun, u miramidového je pak uvedeno 7 kaček. Stejně nebyla na pultech žádné.

Postřeh na závěr - miramidový kontakt který se pohybuje po suché vačce se rychle v tichosti odře, případně utaví, vůz se zastaví a je nutno dát jinou desku i na cestě. Pertinaxový jak se dostane na suchou vačku tak začne pískat, docela vysokým tónem a nepříjemně až nesnesitelně, takže řidič je včas akusticky upozorněn, na plst nacáká nouzově M2T a frčí dál, ale i kdyby pískání považoval za zdařilý tuning, tak se tyhle kontakty hned tak neopotřebí a hlavně neutaví, takže vůz hvízdá jak rychlíková lokomotiva, ale jede! Na druhou stranu může (a setkal jsem se s tím) pertinax provozovaný na sucho opotřebit vačku. Lubrikovat je třeba za všech okolností, žádné násilné tření není příjemné.

 
1.02.13 - 11:18 rybňa [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: U wartburgů byly určitě, u T nevím. pertinax je dobrá věc.. u W se mně silonová kladívka jednou slušně utavila jel sem delší štreku, zrovna sem to hnal svižně do kopca a v půlce kopca začal vynechávat jeden válec. vyjel sem akorát navrch a auto přestalo jet úplně. rozdělal sem to, všecko mastné (až moc), ale odtrh 0 nic...

 
31.01.13 - 18:57 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hoďa: Aha,W mě nenapad. Ty samotný kontatkty (plošky) mi přišly takový kvalitní a hlavně vysoký, že by mohly vyddržet víc...
(ikdyž mě silonový kladiva bušej už přes 15tkm a furt výborně)

 
31.01.13 - 18:32 Hoďa [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: to jsou z wartburga jsou z pertinaxu..nebo máš na mysli tu plochu jak se spojuje.vypada,že to někdo opravoval..taky mám doma taky takové.dřív těchto dílů bylo málo..snad nepíšu blbosti..víc by určitě řekl Habr..já vím od táty,že když prodával v mototechně tak se čekala fronta na kontakty a volanty..:-D když přišlo nové zboží..

 
31.01.13 - 18:16 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Sory za kvalitu- mírně rozostřené..
PŘÍLOHA (p1000095.jpg)

 
31.01.13 - 18:15 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Míněno tedy samotná kladívka- deska je novější...
PŘÍLOHA (p1000092.jpg)

 
31.01.13 - 18:15 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Jsou to původní kladívka přerušovače Trabant - starý typ, nebo bastl?
PŘÍLOHA (p1000094.jpg)

 
29.12.12 - 18:55 dubák [odepsat]
To M@RTiN KOE: Toto je elektrické čerpadlo ostřikovače,tuším že žigul nebo polák

 
29.12.12 - 17:15 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To M@RTiN KOE: nemusí to být T nebo W, hardyspojka se používa běžně na odpružení a úpravy souosostí.

 
29.12.12 - 17:06 M@rtin KOE [odepsat]
To Trabantservis: To Eda: Prumer ma asi 10cm, na Trabantu je mensi, takze to bude zrejme Wartburg,ze? PRipadne je k mani.

 
29.12.12 - 16:57 Trabantservis [odepsat]
To M@RTiN KOE: Na obrázku je hardyspojka-u T nebo W se používá ke spojení tyče volantu se skřínkou řízení.

 
29.12.12 - 16:55 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To M@RTiN KOE: obr. 029 může být hardyspojka - odpružení mezi motorem a třeba čerpadlem

 
29.12.12 - 16:45 M@rtin KOE [odepsat]
A tohle?
PŘÍLOHA (obraz029.jpg)

 
29.12.12 - 16:45 M@rtin KOE [odepsat]
Tusite, z ceho to je a k cemu?
PŘÍLOHA (obraz195.jpg)

 
6.12.12 - 13:04 RIČI [odepsat]
[e-mail]
To Pisingraci: DÍKY!!!

 
6.12.12 - 12:25 Pisingraci [odepsat]
řekl bych, že se jedná o demagnetizační tlumivku TYP 710- viz ELEKTROBAZAR KVT.

 
6.12.12 - 10:22 RIČI [odepsat]
[e-mail]
Nevíte někdo,co to je?
PŘÍLOHA (dsc00764.jpg)

 
5.10.12 - 20:40 Eidam [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: To netOpýr: Nj,ale z jakýho veterána Třeba na to někdo přijde, je ho škoda, vypadá velmi zachovale.

 
5.10.12 - 20:08 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Myslel jsem škoda 440 ale podle katalogu ND je jiné.

 
5.10.12 - 19:38 netOpýr [odepsat]
To Eidam: to vypadá na nějakýho veterána

 
5.10.12 - 13:57 Eidam [odepsat]
Velký kolík, do rámu by nesedl.
PŘÍLOHA (dscn1641.jpg)

 
5.10.12 - 13:56 Eidam [odepsat]
Menší oko na silentblok, malé zahnutí pro zajištění závlačkou.
PŘÍLOHA (dscn1639.jpg)

 
5.10.12 - 13:55 Eidam [odepsat]
Jiné stažení listů, chybí úchyt tlumiče.
PŘÍLOHA (dscn1638.jpg)

 
5.10.12 - 13:55 Eidam [odepsat]
Dostal jsem listové pero, ale při lepším dokouknutí jsem zjistil, že asi není z Trabanta. Neví někdo z čeho je? Rozměrově +- stejně velké (neměřil jsem přesně metrem)
PŘÍLOHA (dscn1636.jpg)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-799]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.190024, 20.10.18 - 06:03:04, uptime : 5 dnů 11 hod 13 min, volné místo : 12422 MB
<- říjen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není