Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 804 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
9.06.13 - 17:53 lil B.G. [odepsat]
Nepoznává někdo tohle prasátko? Bylo narvaný na novým štítu, upevnění na dva šrouby M6.
Nebo je to jen simplex?

 
7.06.13 - 13:41 Standa1443 [odepsat]
To Pavel JHB: dík za tip, něco jsem našel http://www.trabime.cz/okno.php?id=31084&cesta=vase_vozy/id_1747

 
7.06.13 - 11:31 Pavel JHB [odepsat]
To Standa1443: Nejsem si jistej, ale stara MZ (s tim svetlem co nezatacelo) ??

 
6.06.13 - 10:58 hrubatko [odepsat]
To Standa1443: Tak to netusim, ale co bol v rodine jeden simson tak si na take sklicko nepamatam... :-(

 
6.06.13 - 10:51 Standa1443 [odepsat]
To hrubatko: myslím to červené s odrazkou uprostřed

 
6.06.13 - 09:05 hrubatko [odepsat]
To Standa1443: neni to zo smerovky?

 
6.06.13 - 08:48 Standa1443 [odepsat]
bylo na Simsonu zadní kulaté sklíčko, ale nízké?
PŘÍLOHA (dscn7633.jpg)

 
3.06.13 - 11:30 Pavel JHB [odepsat]
To trabiKlub: Ano souhlas, on je to presneji i starsi velous, novejsi mely take plastove kryty v provedeni s jednim sroubkem + zobackem (sklo je tery shodne s CZ47x a prvni typy J634.
PŘÍLOHA (img-velorex.jpg)

 
3.06.13 - 06:41 Standa1443 [odepsat]
To vana: dřív se u nás tyto majáčky často používaly na pracovních strojích i modré barvy na starší Š1203 a pak přišly ty větší od PALu

 
2.06.13 - 23:19 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
Vojenský, proč ne, Viděl jsem tyhle majáčky na IFA W50, takže na to bych to směřoval. Nedávno byly na aukru.

 
2.06.13 - 22:52 trabiKlub [odepsat]
To Maja: To podle roku výroby. Novější měly už plastové kryty. Jinak jsou použity na Škoda Felicia, Spartak apod (původně měly i bílé sklo).
PŘÍLOHA (cc_koda_m.b._003.jpg)

 
2.06.13 - 22:17 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Rozmon: aha tak diky za typ nemohly to byt vojensky jsou totiz zasrany od zeleny barvy ale odté typicky vojenské

 
2.06.13 - 22:13 Rozmon [odepsat]
To vana: třeba IFA?

 
2.06.13 - 22:01 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Když už jste zabrousily na téma světla mám doma dva oranžový majáky fer ddr ruhla 24v na žárovku h3 nevíte z čeho mohou být vyhrabal sem je ve stodole mezi autodílama foto asi nelze dát můj novej telefon používá kosmickou technologii tak se moc nevyznám v tom jak se ty fotky dávaj do počítače

 
2.06.13 - 21:50 Maja [odepsat]
To STK Juraj: Typoval bych škoda 1201.Velorex měl hodně podobné staré octávce.

 
2.06.13 - 21:49 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To trabiKlub: Dík za info. Ten velorex by to ozaj mohol byť, naživo som si to nikdy nevšimol, a teraz sa mi dostala do ruky, tak zisťujem, skade vlastne je.

 
2.06.13 - 21:39 trabiKlub [odepsat]
To trabiKlub: Nebo i takto (doplnění blinkrů na veterány) aby mohly na silnice.
PŘÍLOHA (cc_koda_m.b._054.jpg)

 
2.06.13 - 21:33 trabiKlub [odepsat]
To STK Juraj: Třeba přední blinkry Velorex, nebo i na jiná další starší auta.
PŘÍLOHA (jaroslav_ii.jpg)

 
2.06.13 - 21:17 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Z čoho je? AutoPAL, česká výroba, sklená.
PŘÍLOHA (dsc05806.jpg)

 
16.04.13 - 22:15 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Juch: Já jsem to dneska viděl na Matějský pouti jak tím byly posichrované kabinky na centrifuze.

 
15.04.13 - 20:08 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
To habr: Tak to bude asi ono. Já se s tím právě zatím nesetkal, tak jsem přemýšlel o využití.Díky

 
15.04.13 - 20:03 habr [odepsat]
[www]
To Juch: No, já si myslím, že to vím, jenže bez záruky, proto jsem to zatím nenapsal. Taková krátká lanová oka se používala na nákladních autech na sklopkách jako pojistka proti nechtěnému sklopení. Přesněji - na autě byly celkem 4 kusy, v každěm rohu korby jeden. Když bylo potřeba sklápět dozadu, tak se musely vyndat kolíky na přední straně z kozlíků a současně s odjištěním korby se zároveň uvolnily přední lanová oka. Při zvednutí korby vlály ze zvednuté korby dolů, po spuštění se korba zajistila kolíkem v kozlíku a současně se zajistilo lanové oko do háčku. Když se sklápělo vlevo, tak se odjistlila pravé přední i zadní oko a podobně na druhou stranu. Teoreticky by tak šlo sklopit i vpřed (na kabinu) nebo odjistit všechny rohy a korbu zvednout nahoru celou, ve skutečnosti to ale možné nebylo. Mělo to sloužit k tomu, aby se omylem nestalo, že bude odjištěno víc kolíků než dva a korba se nevyvrátila do boku. Tato informace je bez záruky proto, že ani já jsem to na nákladní sklopce už dávno neměl (zlikvidoval to můj předchůdce), ono to totiž řidiče dost sralo*, tak tento lanový prvek co nejdříve vyhazovali. Háčky jsem na autě měl, ale lana nikdy.
*Když se vyndaly kolíky z kozlíku a lana se ponechala zajištěná, tak při zapnutí čerpadla dokázal majler parádně pokroutit korbu, nebo také provalit podlahu korby, i to byl důvod proč to na autě málo kdo měl. Nasadit spadenou korbu se většinou podařilo, když ji ale majler zničil, tak se to nijak opravit (a ututlat) nedalo.

 
15.04.13 - 19:20 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
Nikdo neví, nebo nemá tušení nač by to mohlo být ? ale nejspíš to nějak souvisí s nákladními auty, neboť to bylo ve velké pneu.

 
1.04.13 - 17:32 Bouča R. [odepsat]
To Juch: to vypadá jak varianta sněhový řetězů

 
31.03.13 - 21:32 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
Není to z IFA vozu ale rád bych zjistil nač se to používá, ví někdo ?
PŘÍLOHA (p1000842.jpg)

 
29.03.13 - 17:00 Pavel JHB [odepsat]
To STK vlasto: To rikam porad, kdyz nevis, nema cenu dlouze listovat v Slehofrovi. Efektivnejsi a rychlejsi metoda je zeptat se habra

 
29.03.13 - 13:27 STK vlasto [odepsat]
To habr: Ďakujem! Zase som o niečo múdrejší.

 
26.03.13 - 13:29 habr [odepsat]
[www]
To STK vlasto: Je to originální DDR díl Trabanta. Brzdový váleček 19,05 se montoval pouze po přechodnou dobu a jeho montáž ve výrovným závodě byla kolem poloviny roku 1968 nahrazena nově montovanými válečky průměru 15,87 které se montovaly až do ukončení výroby dvoutaktního provedení. Kdyby byla účinnost starého provedení výhodnější, tak by výrobce nepřešel na výrobu nového provedení a to na dobu nejméně 20 let.

 
26.03.13 - 09:15 MiraK [odepsat]
To STK vlasto: Brzdový váleček průměr 19 má trabant 1,1,

 
26.03.13 - 09:02 STK vlasto [odepsat]
Videl už niekto takýto zadný brzdový valček? má priemer 18,5. Inak je na nerozoznanie od normálneho 15,5. Je to Maďar? Ako to bude brzdiť?
PŘÍLOHA (snimka005.jpg)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-804]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.221226, 13.12.18 - 14:42:25, uptime : 9 dnů 15 hod 31 min, volné místo : 12293 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno