Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 804 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
12.05.14 - 19:34 Petr V. [odepsat]
To jawamaniak22:
PŘÍLOHA (_57.jpg)

 
12.05.14 - 18:44 jawamaniak22 [odepsat]
To Killer Koly: to hádáš nebo víš? doutník přece jen zapalíš a kouříš ne? nepotřebuješ ho dávat do stojánku nad plamen... podle mne nekuřáka

 
12.05.14 - 16:54 Killer Koly [odepsat]
To jawamaniak22: zapalovac na doutniky

 
11.05.14 - 15:23 jawamaniak22 [odepsat]
foto 3
PŘÍLOHA (060520141535.jpg)

 
11.05.14 - 15:22 jawamaniak22 [odepsat]
foto 2
PŘÍLOHA (060520141534.jpg)

 
11.05.14 - 15:22 jawamaniak22 [odepsat]
druhá věc vypadá jako nějaký kapesní kahan ale s držáčkem na něco, ví někdo na co?
PŘÍLOHA (060520141532.jpg)

 
11.05.14 - 15:21 jawamaniak22 [odepsat]
foto 2
PŘÍLOHA (060520141529.jpg)

 
11.05.14 - 15:21 jawamaniak22 [odepsat]
omlovám se za Ot ale našel při uklidu nějaké starožitnosti a nenapadá mě na co by mohli být...... první je tato, je to nadoba s dvěma ponornýma alektrodama do vody a s káblem do zásuvky
PŘÍLOHA (060520141528.jpg)

 
5.05.14 - 23:46 štoky [odepsat]
[e-mail]
To Kurvik Srnka CV: Bingo!! stála 2 marky,rok výroby jsem na ní bohužel nenašel

 
5.05.14 - 22:48 KurvikCv [odepsat]
To štoky: plastová miska?

 
5.05.14 - 21:46 štoky [odepsat]
[e-mail]
Kdopak pozná co to je??
PŘÍLOHA (img_0161.jpg)

 
5.05.14 - 21:20 AMPERAK [odepsat]
To habr: díky moc. To vymačkané jádro už mám na poličce. takže když mám tripo, Evidentně to bude z doby, kdy se šetřilo, a budu mát tu blbou volnoběžku... Jelikož mám už volnoběžku trochu vylágrovanou, tak až budu dělat převodovku, zkusím sehnat hřídel na tu lepší volnoběžku s perem.
No na to zavěšení výfuku... ten jeden pás (mám tři) je ustřiženej o kus, který padne na výfuk. mám ještě dva pásy v celku. Jen mě to napadlo, když to někdo na to použil. Bohužel mám všechny tři vingly na výfuk upadlé. Zítra dělám třetí, na konci vejfuku, ten mi upadl na čarodejnice. ty pod tlumičem mi upadly hned po zimě. Ten u konce vydržel o 1000km víc. používám ty menší silentbloky, takovej macatější mám vpředu u tlumiče.
Na ty volnoběžky jsem se ptal, protože jedna klícka má v sobě takovej malinkej zářez. Tak abych jednou něco nepokazil...

 
5.05.14 - 17:12 habr [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: já zase viděl mladou cikánku na poště vybírat invalidní důchod a pro celou rodinu sociální dávky, ale to přece neznamená, že je to nejlepší co jsem mohl vidět, nebo že je to správně.

 
5.05.14 - 12:07 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To habr: Popel na hlavu a držim pysk.. jen že jsem to takhle párkrát viděl ..

 
5.05.14 - 11:59 habr [odepsat]
[www]
2
-0
2
To Strýc alias Myslivec: Ty ty ty, neraď nic, co může vést ke škodám, je to trestný čin, u Trabanta hrdelní!

Ač se použití vzácného omezovacího pásku jeví nařezáním na výfuk jako ideální, tak je tomu přesně naopak. Spolehlivě zničí zavěšení výfuku na podlaze vozu. Vždy a u všech aut je výfuk zavěšen na pružných prvcích a to ze dvou důvodů. Jednak aby se nepřenášel hluk na karoserii, ale také jako pojistka bránící mechanickému poškození podlahy. I blbý mixér má zvoleno nejslabší snadno nahraditelné místo - střihací plechovou pojistku která se snadno nahradí. U Trabanta musí být zavěšení na NEVYZTUŽENÝCH gumových závěsech, buď páscích nebo tzv. panenkách, ale vždy bez textilního vlákna. V případě kolize výfuku s čímkoliv se má přetrhnout snadno nahraditelný pásek a ne vytrhnout závěs nebo srolovat kus podlahy. Ti, co ušetřili za pásky dnes ve většině mají provrtanou podlahu a na přišroubovaném vinglíčku kousek mimo osu ideálního zavěšení náhradní závěsy. Když už někdo nechce "furt měnit" popraskané pásky a je ochoten jezdit v hlučném voze, tak mnohem lepší než velmi pevný spoj je použití vhodné ocelové pružiny. Já bych ale doporučil zhotovit neostré háčky jak na podlahu tak na výfuk, přišroubovat je tam a pak výfuk zavěsit na "O" kroužky cca 8mm x vhodné délky které jsou za hubičku a dají se použít i dva na jedno zavěšení, v kufru jich může být několik náhradních a výměna (doplnění) je bez nářadí.

A rovnou pro případný dotaz - pásky nařezané z gumového dopravního pásu nebo bočnic pneu jsou z hlediska zavěšení výfuku rovněž nevhodné, vytrhne se zavěšovací očko z podlahy, a celkem brzo. Použití robustnějších silentbloků výfuku z W353 sice řeší nepřenášení hluku, ale tím jak jsou předimenzované zase nefungují jako trhací pojistka.

 
5.05.14 - 11:40 habr [odepsat]
[www]
To AMPERAK: Klece a válečky jsou shodné pro jakoukoliv volnoběžku, zrovna tak jako vratná pružinka ve tvaru čísla 5. K prvnímu jádru musí být použita ta opěrná podložka co je u něho položená. Toto jádro drží na hřídeli jen nalisováním a velice často se protočí, pak je v háji jádro i hřídel, proto jsme jádro nechávali dodatečně vydrážkovat aspoň jednou drážkou pro Woodrufovo pero (pro půlměsíčkový klínek). Nemám toto jádro rád a zásadně je nemontuji, bývalo to tak půl na půl s reklamacemi na protočení. V řadě druhé jádro je po umytí už vhodné jen jako těžítko, nedoporučoval bych jeho montáž ani na původní hřídel s původními válečky a původním kolem 4. rychlosti a nahodile už vůbec ne. Životnost po montáži jetého jádra se počítá v řádu 1000 km. Poslední jádro, to jako by ušmoulané je naopak relativně poklad. Jde o nejlepší provedení jádra které je použitelné do každé převodovky kde je hřídel s klínkem nebo tato má pro klínek drážku. Nejde je ale s úspěchem použít na hřídel která je určena pro jádro k zalisování, i zde hrozí protočení. Žádné jádro nejde nalepit, nevydrží to! Určitá možnost je zavařit volnoběžku natvrdo, ale to je velmi špatné řešení. Zvedne se výrazně spotřeba, i hodně přes 10 litrů, navíc budou příšerné rázy ho klikové hřídele při brždění motorem a navíc jde o nevratný krok. Zničí se tím celá hnací hřídel a za určité nepříznivé konstelace převodů už nemusí jít převodovka opravit vůbec.

Neexistuje žádná spojitost volnoběžky s poloosami, tedy neexistuje ani volnoběžka pro homokinet (dvoukámen) a ani nějaká jiná pro tripo. Je jen jedna volnoběžka která se dělí na drážkovou starší a bezdrážkovou novější (ekonomická nutnost ve výrobě) a obě jsou použitelné pro libovolné poloosy.

 
5.05.14 - 09:53 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To AMPERAK: Omezovací pás se montoval na všechny polonápravy někdy do 2. půlky 70. let, omezoval vychýlení polonáprav při zvednutém atuě, aby chránil tlumiče, na kterých by to jinak viselo, pak se od toho upustilo. Na trabant.cz to najdeš přesněji, ve Šlehoferovi jsou na obrázcích i v posledním vydání. Nakrájet je na silentbloky je jedno z využití, ale pokud jsou nový tak je to škoda, někdo by je moh využít na veterána (třeba já)

 
5.05.14 - 00:18 Eidam [odepsat]
To AMPERAK: A klece pro válečky by měly být myslím stejné, takže je jedno kterou použiješ.

 
5.05.14 - 00:15 Eidam [odepsat]
To AMPERAK: Ohledně volnoběžek - jádro v pravo nahoře už má v sobě stopy po válečcích - ta už zjevně jezdila a montáž bych nedoporučoval, pokud by ještě fungovala nebude to asi na dlouho. Ostatní dvě budou nepoužité. Jedna bude ale starší (ta kde je součástí jádra i ta podložka - vpravo dole), ta by měla mít na vnitřní straně dva zářezy, byla jištěná na hřídeli Woodrofovym perem. A nakonec ta co by měla patřit na tripo (vlevo nahoře s oddělenou podložkou) nemá žádné drážky pro pero, je na hřídeli více na těsno a drží sama.

Doufám, že si to dobře pamatuju a něco jsem nezmotal, ale habr nebo někdo jiný mě doufám kdyžtak opraví.

 
4.05.14 - 23:33 AMPERAK [odepsat]
To habr: ten omezovací pás má něaké využití? chlapík jeden nařezal na odpružení výfuku...

 
4.05.14 - 23:31 AMPERAK [odepsat]
To habr: díky za upřesnění. do těch klik byl klíč, ale bohužel s ním nejde odemknout. proto jsem jednu vložku vymontoval, abych se ujistil o její funkčnosti. stavítka fungují, ale klíč je k jinému zámku.
zpětné zrcátko je bohužel bez zrcátka. jen pěkný obal.
jestli mohu otravovat, je něaké jádro použitelné na tripo převodovku?

http://amperak.rajce.idnes.cz/nahradni_dily_trabant/#DSCF6099.jpg

a taky která klícka, podložka a střed patří k čemu? kamarád mi to smíchal do jednoho sáčku se slovy "je to stejné" a tu zajištovací pružinku z třetí fotky mi hodil do pružinek.

 
4.05.14 - 23:08 habr [odepsat]
[www]
To AMPERAK: omezovací pás není tuning, ale historie - hodně dávná

 
4.05.14 - 23:06 habr [odepsat]
[www]
To AMPERAK: Doplním Strýcův popis: pružina jádra volnoběžky, 3x půlměsíček je pouze přepravní vložka při koupení nového přítlačného talíře, před montáží se zahodí, slouží jen pro skladování, plechová miska zatěsnění spodního svislého čepu - staré provedení, pružina zámku dveří, pryžová podložka křídlatého šroubu přední masky, podložka zámku kufru lim nebo zámku dveří com, čep přední kapoty, palec posuvné hřídele řazení v převodovce, silentblok předního ramene vnější, pásek madla dveří staré provedení.

Zbývající díly (4 kusy z toho dva by mohly být součástí stahováků) nelze z této fotografie přesně určit.


Na snímku s klikami jsou 3 kliky starého provedení - docela vzácné, navíc nové, vložka zámku z jedné z klik, dost staré a rovněž vyhledávané zpětné oválné zrcátko v bezvadném stavu - aspoň zezadu vypadá na nové, v igelitu jsou nové větrací mřížky na Trabi, zástěrky jsou originál DDR, dnes už také poměrně vzácné.


 
4.05.14 - 21:29 AMPERAK [odepsat]
díky moc všem, ty chromovky maj zezadu takové výstupky jako na naražení. na trabanta mi nejdou...
ten omezovací pás na svém trabantu nemám... to vadí, nebo to je jen na tuning alá snížení trabantu?

 
4.05.14 - 20:40 Wimpy [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Zbrklíku!

 
4.05.14 - 20:38 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To AMPERAK: Nekrouhat mrkev ani nic jinýho, Wimpy má pravdu: http://www.eisenacher.cz/prospekty/wartburg-353/wartburg-353-1968-4-strany To Wimpy: zmátly mě, že jsou stejně veliký jako trabantí, považoval jsem to za samodomobastl...

 
4.05.14 - 20:38 Pajka Vrakař [odepsat]
To AMPERAK: Ty chromované mřížky jsou z Wartburga.

 
4.05.14 - 20:31 Wimpy [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Nejsou náhodou ty chromové mřížky na nejstarší W 1000 - 353? Nepsal bych, že na hovno.......

 
4.05.14 - 20:28 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To AMPERAK: Chromové mřížky jsou podle mě na hovno, můžeš s nima strouhat mrkev...jak vypadaj z druhý strany? Něco na upevnění tam je?
Ty plastový věcičky na druhé fotce nevim, možná jestli to neni k napínání drátů na čalouněnou střechu..? ale to hádám.
No a na třetí máš 6 ks originál DDR pouzder dolních svislých čepů, pod nimi po jednom kuse pouzdra HSČ (shora a zespoda) vlevo převodovou páčku motorku stěračů, vpravo pružiny opěradla předních sedadel (černé) víc vpravo kolíky aretace opěradla zadního sedadla kombi starší provedení, černé podložky pod okenní kličky, šroub vod sedáku zadní lavice kombi, kroužky k silentblokům předního list.pera, upevnění páskových madel dveří(černý kostičky), bílý je kluzná vložka poloosy do manžety homokin.kloubu, pod tim asi páskový madla na B-sloupek starší provedení (bez záruky) a konečně dole omezovací pás ramene nápravy, asi přední. uff..nechceš si sehnat katalog dílů...?

 
4.05.14 - 20:04 AMPERAK [odepsat]
naco jsou ty chromové mřížky?

http://amperak.rajce.idnes.cz/nahradni_dily_trabant/#DSCF6095.jpg

kčemu jsou ty plastové bazmeky a nejtky?

http://amperak.rajce.idnes.cz/nahradni_dily_trabant/#DSCF6097.jpg

k čemu jsou všechny tyhle díly?

http://amperak.rajce.idnes.cz/nahradni_dily_trabant/#DSCF6101.jpg


[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-804]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.338357, 13.12.18 - 14:22:08, uptime : 9 dnů 15 hod 10 min, volné místo : 12293 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hnátos
Hreny
Kocour
Krteczek
Pawlick
Strýc alias Myslivec