Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 787 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
16.05.18 - 23:34 myslivec [odepsat]
To habr: dík... pokaždé něco nového :)

 
16.05.18 - 23:11 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To M@rtin KOE: Ano, je to originál z výroby a jsou to záslepky, aby se nedostával prach ze spojky na gufero klikovky. Kryjí závity pro stahovák setrvačníku, takže rada, sundej setrvačník a vyklepni je zezadu je k ničemu, když už bude setrvačník dole. Správný postuup je tento: k jejich odstranění použij důlčík nebo vyražeč vhodného průměru a jen lehce klepni na střed záslepky, ona se prohne a tím se uvolní v závitu, vyjmi ji a použij stahovák. Zpětně ji lze použít, pokud ji vložíš rovnou stranou závitu a lehce klepneš kladívkem na její vyboulenoý střed, ona se tím roztáhne a zajistí proti vypadnutí.

Tyto záslepky není nutné zpětně používat, sám výrobce je používal jen krátkou dobu. Prach z lamely není tak škodlivý pro gufero, jak se vývojářské oddělení původně domnívalo.

 
16.05.18 - 20:22 STK Štrbino [odepsat]
[e-mail]
To M@rtin KOE: Jo je to tak z fabriky. Sú pod tými blendami. Skús nejako ten zotrvačník vybrať a zozadu vyklepni alebo ešte lepšie ich vytlač šróbom

 
16.05.18 - 20:08 M@rtin KOE [odepsat]
Tusite, proc v tom setrvacniku nejsou ty zavity videt? Je to takto originalne z fabriky?
PŘÍLOHA (20180516_195744_resized.jpg)

 
6.05.18 - 19:40 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabbi: někdo to rád postaru...

 
6.05.18 - 11:54 Trabbi [odepsat]
To netOpýr: To Strýc alias Myslivec: Přesně tak,... I se spínačkou vymontováno z E-kastle 89...

 
4.05.18 - 19:26 netOpýr [odepsat]
To Trabbi: Je to na starou spínačku pro umístění pod volantem jak píše Myslivec.

 
4.05.18 - 17:42 Juraj A [odepsat]
[e-mail]
To Trabbi: Ja by som povedal, že sú to domáce oškvarky.

 
4.05.18 - 15:30 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabbi: to je DDRžák na starou spínací skříňku ročník 68-69

 
4.05.18 - 14:40 Trabbi [odepsat]
Jedna záludná otázka, copak to je?
PŘÍLOHA (dsc_0448.jpg)

 
26.03.18 - 01:43 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Kellner: Vždy před uzavírací ventil, bude tím chráněný proti nečistotám, které by mohly dokonalému uzavření bránit. Je to u Trabanta i montážně snadnější, elektromagnetický ventil dej na podběh pod cívky, filtr na polovinu cesty mezi ventilem a nádrží. Ventil dej co nejníž, aby filtr na hadici měl aspoň trochu spád, pozor na správnou orientaci průtoku filtrem a protože nebudeš dále používat uzavírací kohout nádrže, který bude trvale nastaven do polohy provoz, tak nezapoměň aspoň občas kohout přestavit do polohy rezerva, jinak hrozí, že se palivová cesta rezervy ucpe v kohoutu a až budeš rezervu potřebovat, tak nebude k dispozici kvůli ucpanému kohoutu.

Pro motory se sportovní úpravou které mají vyšší spotřebu by průtok klasickým kohoutem nestačil, proto jsem použil šroubení s převlečnou maticí z WC splachování se shodným závitem, kterým jsem nahradil celý původní kohout. Získal jsem spolehlivost a větší průtok, pozbyl jsem rezervu a také možnost snadné demontáže plné nádrže, ale ono je vždy něco za něco. Nádrž demontuji naprosto minimálně a když už, tak místo uzavření kohoutu který tam není musím sundat a zlomit hadici, ale kvůli potřebnému průtoku mi nic jiného nezbylo. To jen informativně, že kohout tam nutně být nemusí.

 
25.03.18 - 17:11 Kellner [odepsat]
To habr: Dotaz na příspěvek z 7. 05. 2017,plnoprůtokový filtr benzínu je lepší namontovat před nebo za elektromagnetický ventil uzavírání benzínu?

 
25.01.18 - 12:30 Hraboštraboš  [odepsat]
Děkuji všem za rady, pokusím se to tedy zapnout a když tu dlouho nebudu, tak se nemůžu vymotat

 
25.01.18 - 11:03 Maja [odepsat]
To Hraboštraboš : ten háček co je vlevo strciš do štěrbiny co vede pás v pravo. Zobáček s kolečkem slouží jako rukověť na odepnutí.

 
25.01.18 - 11:02 lil B.G. [odepsat]
To Hraboštraboš : Takhle zaklapnout do mezery mezi pásem a druhou částí spony, chce to chvíli zkoušení . Při prvním setkání pomohl systém uzlu..
PŘÍLOHA (tr3.jpg)

 
25.01.18 - 11:01 habr [odepsat]
[www]
To Hraboštraboš : Zobáček na levé sponě prostrč zespodu nahoru pravou sponou otvorem kterým prochází textilní pás. Při správném napnutí je spoj potom samosvorný. Mezi moc bezpečné tyto sponky nepatří. K rozpnutí pásu pak stačí zatáhnout za ouško pravé spony do kolmé polohy k pásu a zobáček levé spony se vysmekne. Zapnutá spona by ideálně měla být umístěna na pupku, pak samosvor nejlépe drží.

 
25.01.18 - 10:26 Hraboštraboš  [odepsat]
Netušíte někdo, jakým způsobem se ten pás může zapínat?
PŘÍLOHA (tr3.jpg)

 
14.12.17 - 19:24 Standa1443 [odepsat]
To M@rtin KOE: jo
PŘÍLOHA (dscn9806.jpg)

 
14.12.17 - 05:42 M@rtin KOE [odepsat]
To Standa1443: díky, takže chybí ten unasec

 
13.12.17 - 22:25 Standa1443 [odepsat]
To M@rtin KOE: klika je pro hycomat, pak se do díry nalisuje pouzdro s unašečem pro hřídelku(má v sobě závit pro vytažení)

 
13.12.17 - 22:02 Myslivec [odepsat]
To M@rtin KOE: díra v klikovce nevím, ale ty štefty jsou normální, starší motory to tak měly, nedávaly se šrouby, ale štefty.

 
13.12.17 - 21:14 M@rtin KOE [odepsat]
Foto 2
PŘÍLOHA (20171213_202046_resized.jpg)

 
13.12.17 - 21:14 M@rtin KOE [odepsat]
Tusite, co je to za motor, ze ma takovou diru v klikovce a ty stefty z boku, nejaka specialni uprava? Mam doma i hykomati, ale to je neco jineho. Se rad ochytrim
PŘÍLOHA (20171213_201958_resized.jpg)

 
2.12.17 - 14:25 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To lil B.G.: Nějak podobně, ba ještě hůř jsem rozerval poslední díl na Mozgálovi. Auto mělo po "výbuchu" pocitově 200 koní navrch

 
2.12.17 - 01:14 habr [odepsat]
[www]
2
-1
1
To lil B.G.: Příčinou závady výfuku je vybitá baterie v závislosti na vhodném kopci - jednoznačně! Nebýt vybité baterie a dostečně kvalitního kopce, nedošlo by k nasycení výfuku nespálenou směsí s následním zapálení tím i k explozi ve výfukové soustavě. Včasným dobitím baterie mohl výfuk v pohodě sloužit ještě zítra a možná pozítří .... a třeba i celý delší týden.

 
1.12.17 - 23:47 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Nahlodán zubem času

 
1.12.17 - 23:41 Myslivec [odepsat]
To lil B.G.: to drželo pohromadě před explozí? Leda silou vůle : )

 
1.12.17 - 22:21 lil B.G. [odepsat]
Díl každý určitě pozná, v tomhle stavu už je ale ojedinělejší.. Otázku, co je to za díl, jsme si ale nedokázali vysvětlit dlouho
Historie vzniku je jednoduchá.. Vybitá baterka, šikovnej kopec.. Velká rána a zbytek jízdy kravál a smrad v kabině..
První podezření byly svody - v pohodě, pak výměník - v pohodě, vývod z výměníku? Taky v pohodě.. Trvalo to dlouho, než jsme se podívali dozadu.. Tohle by nás totiž nikdy nenapadlo
PŘÍLOHA (img_1596.jpg)

 
21.06.17 - 16:21 Hyby [odepsat]
To Pavel JHB:
Říkal jsem si, jestli to nebude něco takovýho, díky dík:) zásuvku koukám máme v garáži stejně

 
21.06.17 - 00:15 Pavel JHB [odepsat]
1
-0
1
To Hyby: To se prodávalo kdysi pod názvem Kondik. Vrazíš do zásuvky a celou zimu ti to v garáži oživuje akumulátor. Já to zapínal v dobách bateriové nouze denně. zásuvku 220V mám vedle LP dveří

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-787]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.275429, 21.05.18 - 20:52:07, uptime : 500 dnů 21 hod 25 min, volné místo : 12691 MB
<- květen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Foglik
M@rtin KOE
Marceta
Michal
pajaskifak
Petr V.
Rozmon
Wimpy