Úvod


Odkaz na archiv



Elektrika->přestavba z 6 na 12v
Klíčová slova: přestavba z 6 na 12v
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 9 příspěvků

 
6.11.11 - 22:01 Strýc alias Myslivec [odepsat]
1
-0
1
To tomas-: zato Ty z toho vědu rozhodně neděláš.. je rozdíl mezi tím, jak se to udělat dá, a jak se to udělat má.

 
6.11.11 - 16:55 tomas- [odepsat]
vy tu z teho děláte vědu jezdím už vice než rok cca 400 dni kdy sem vyjel. od začátku s altíkem ze 120 ky .koupil sem akorat regler za 150.. pač sem nemel origo. altik sedl přimo pekně do držáku od dynama jen sem prodlouzil to štelovatelne rameno , vyměnil sem akorat žárovky a letos na jaře sem k steračovemu motorku přidal do serie 6V 45W zarovku pres obě vlákna tod cele a jezdím a nikdy s tím nebyl žadný problem (12V baterku samozdrejmosti)

 
5.11.11 - 07:31 Standa1443 [odepsat]
To wolziiino: jestli cheš napájet jen rádio na 12V tak si kup měnič napětí z6V na 12V, teď je na aukru a nemusíš nic předělávat.


 
4.11.11 - 21:36 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To wolziiino: Ještě lépe- napiš odkud jsi a třeba se tu najde někdo z blízka, kdo Ti poradí/pomůže osobně!

 
4.11.11 - 21:36 Chlorofyl První Samozvaný [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To wolziiino: na altiku je jen tlustej cervenej na starter a slabej modrej na zarovku do tachometru. ty se daji natahat nove a u starteru napojit na puvodni od zarovky.

Jinak si najdi prizpevek od Edy tam je to popsane do podrobna a pochopitelne.

varovny svetla nech puvodni a vymnen je prerusovac blinkru.
prirozene vsechny zarovky i na spz a vnitrni osvetleni

 
4.11.11 - 19:09 D-D-D [odepsat]
To wolziiino: Stačí to bez motorku stěračů (pokud nestírají hodinu denně, tak vydrží, jen jdou trochu rychleji), spínače varovných světel (je stejný), dočasně i bez cívky startéru. Dále tam není třeba dávat současně 12V dynamo a alternátor (asi by se najednou ani nevešly, základní funkce je stejná, lepší je alternátor, většinou má na sobě i elektronický regulátor napětí). Předělání drátů z 6V dynama na alternátor se tu už řešilo - hledej! Ostatní stačí vyměnit kus za kus (odpojit dráty, odmontovat starý kus, přimontovat nový a připojit dráty, jak byly). Jo, a nezapomeň na žárovky, ty v seznamu nemáš, pokud budeš dávat H4-ky, potřebuješ i jiné paraboly.

 
4.11.11 - 16:17 wolziiino [odepsat]
To wolziiino:
Je mi jasné, že musím vyměnit tyto věci:alternátor+držák+12V dynamo a regulátor,
spínací cívku startéru
2 ks. indukční cívky 12V,
motorek stěračů
motorek ostřikovače
klakson
přerušovač směrových světel
spínač varovných světel

Ale vůbec nevím jak na to :(

 
4.11.11 - 16:14 wolziiino [odepsat]
[e-mail]
Zdravím, jsem asi hrozný de.bil, ale dneska jsem si koupil traboša jen tak na lítačku a jeho palubní napětí je 6v a já bych potřeboval na 12v.
Chtěl bych se zeptat jestli neexistuje nějaký návod nebo tak něco. Protože co tu píši někteří lidé, tak to jsem absolutně nepochopil :( ..
Děkuji za jakékoliv rady Wolziino

[1-9]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.143976, 21.11.18 - 09:53:43, uptime : 37 dnů 16 hod 4 min, volné místo : 12316 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Taťka Šmoula