Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->zákony, vyhlášky a jejich změny
Klíčová slova: zákon, vyhláška, legislativa, změny, výklad, novelizace
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 164 příspěvků

[Předchozí] | [Další]

 
2.04.18 - 16:29 Pavel JHB [odepsat]
To KurvikCv: Je to snad kvůli nějakému sjednocení s EU, nejpřesněji to bude vědět Maja.

 
2.04.18 - 16:27 Pavel JHB [odepsat]
To KurvikCv: Ne, bude to stejně jako dřív, akorát bude platnost ne rok, ale 2. Jak to bude s 50 ccm nevím. Jak je to v reálu budu vědět za pár dní, protože TK je do května, takže probíhá v dubnu.

 
2.04.18 - 14:20 Yokotashi [odepsat]
[www]
Inspiruji se prispevkem ve vedlejsim vlakne, ktere jsem zalozil a slibuji, ze pokud budu muset zlikvidovat Warana kvuli tehle prasarne, tak uz nikdy v zivote nevytridim zadny odpad.

To s tema uspornyma zarivkama nasledovat nedoporucuju (rtut je svinstvo), ale snadno se mi to keca, kdyz mam jenom jednu a to je nesmrtelna bestie koupena nekdy v roce 2005, ktera ma tak blbe podani barev, ze se s ni da svitit akorat ve sklepe na brambory. Vsechny ostatni chciply par mesicu az let od zakoupeni.

Jenomze pak je tu otazka, co dal s autem, pokud tuhle prasarnu prosadi:
1. platit rocne nekolikanasobek ceny Wartburga za to, ze s nim parkrat mesicne pojedu, kdyz budu potrebovat odvezt neco vetsiho - na to seru uz jaksi z principu
2. trabant na elektrinu za pul mega - nejsem blazen (prestavba Warana by byla jeste drazsi)
3. koupit drahy kram, kde kazda blbost stoji tisice (rozvody 20, bocni okynko 3 a to jsme u auta z roku 1996, ktere na to je moc stare), ve kterem se v tomhle rezimu provozu zkazi biosracka v palivu driv, nez se povede vyjezdit nadrz a nakonec stejne nedostane technickou, kdyz bude tocit o 6 otacek vice ( http://dfens-cz.com/emission-adventure-2018-kocourkov-strikes-again/ )
4. doufat ze budu mit stesti a ze se mi povede nekde v Nemecku koupit za ctvrt mega velky a tipadem tezky nicmene svizny elektromobil a do nej za ctvrt mega baterky, ktere daji dostatecny vykon. Takze mi tu bude stat neco za pul mega, co budu pouzivat parkrat mesicne a pritom v tom bude starnout trikrat vic baterek nez v aute, kterym bezne jezdim. To je docela ekonomicka blbost
5. koupit tu nejlevnejsi elektro vec se zahradkou, nebo korbou (at uz to bude papirove auto, trakturek, nebo samojizdny pracovni stroj), narvat do toho vyrazene baterky z UPSek, nebo pul tuny baterek z jesterky a provozovat to tak. Bude mit tak 5-8kW na tunu, maximalku do kopce tricet ale bude to presne podle zakona. Jenom lidi, co se me budou snazit predjet z toho asi nebudou mit radost
6. svarit vozik za bicykl a kdyz na tom povezu neco tezkeho, tak to holt pojede hodne pomalu

V zasade prichazi v uvahu akorat varianty 5. a 6.

 
2.04.18 - 12:02 Hraboštraboš  [odepsat]
To Yokotashi: Rozhodně souhlasím. Nespoléhat pouze na jednu organizaci, zapojit maximální množství lidí i klubů.

 
2.04.18 - 11:23 Yokotashi [odepsat]
[www]
1
-0
1
AICE podle me neni (cele) reseni.

Pokud me pamet neklame (ne, nehledal jsem to a mozna ze sebe udelam vola) se AICE se zabyva vychodonemeckymi autu. Zatimco zakon se tyka vsech starych aut krome elektromobilu (a tech je z te doby par). Takze mi prijde velmi neprakticke se omezovat pouze na AICE a je potreba do toho zapojit i dalsi kluby s uplne jinymi vozidly.


 
2.04.18 - 11:13 KurvikCv [odepsat]
To Pája: zaslechl jsem něco o novince u velké testace,že už nebude testování u VCC jednou ročně,ale jednou za dva roky na klasické STK

 
2.04.18 - 10:51 Pája [odepsat]
[www]
To Hraboštraboš : To Kocour: Nebojte, A.I.C.E. koná, až přijde nějaká odpověď, která bude mít hlavu a patu, zveřejníme jí na webu (klikněte si na ikonku dole na stránce). Jinak jsem uskutečnil osobní rozhovor s předsedou Federace klubů historických vozidel a další info mi sdělil člen testační komise VCC Plzeň. Oba se shodují, že prodloužení stáří HV na 40 let se uvažuje či připravuje, ale nic bližšího zatím nikde oficiálně sděleno nebylo. Daň z vozidel dle emisních limitů je utopie, pro majitele vozidel s nižšími příjmy by to bylo likvidační a držitelů HV s testací by se to i tak netýkalo stejně jako emisní zóny.

 
2.04.18 - 01:17 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: Alea iacta est.

VSEM:
Poprve v zivote jsem napsal poslancum. Tady jsou maily, at je nemusite lovit z webu psp rucne jeden po druhem:

Stredocesky kraj:
babisa@psp.cz, bartosi@psp.cz, berkovecs@psp.cz, grospics@psp.cz, hamacekj@psp.cz, hnilickam@psp.cz, kalousek@psp.cz, koprivaf@psp.cz, kupkam@psp.cz, malisp@psp.cz, munzarv@psp.cz, okamurat@psp.cz, petrtylf@psp.cz, pourm@psp.cz, rakusanv@psp.cz, rozvoralr@psp.cz, skopecekj@psp.cz, spicakj@psp.cz

brzobohataa@psp.cz, kovarovav@psp.cz, kozloval@psp.cz, langsadlovah@psp.cz, melkovam@psp.cz, valachovak@psp.cz, vostram@psp.cz, vrecionovav@psp.cz

Praha:
bendam@psp.cz, cizinskyj@psp.cz, dolejsj@psp.cz, dolinekp@psp.cz, farskyj@psp.cz, ferid@psp.cz, klausv@psp.cz, kobzaj@psp.cz, kralicekr@psp.cz, lipavskyj@psp.cz, michalekj@psp.cz, nacherp@psp.cz, pelikanr@psp.cz, profanto@psp.cz, schwarzenbergk@psp.cz, stropnickym@psp.cz, svobodab@psp.cz, zacekp@psp.cz

adamkovav@psp.cz, adamovam@psp.cz, balcarovad@psp.cz, cernochovaj@psp.cz, richterovao@psp.cz, valkovah@psp.cz

Pokud nemate mail napsany genderove neutralne, je neprakticke oslovit poslankyni slovy: "vazeny pane poslance" :-)

Mate-li facebook, zkuste jim napsat i tam. Bude to verejnejsi a treba si toho vsimne vice lidi.

 
2.04.18 - 00:06 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Takže v překladu to znamená, že neví, o co jde a počká, co doporučí strana.

 
1.04.18 - 23:36 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : myslím, žes to trefil... nikdo nic neví a tohle je pro všechny moc horký kafe. Pruďme, ptejme se ale jinak klídek...
nevim jak u vás ale v Pze je emisní zóna pasé dokud nebude hotovej okruh a toho se nejspíš my třicátíci nedožijem

 
1.04.18 - 23:33 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : pan Nacher:
Pěkný den,



Ještě jsem s touto agendou, která nespadá do mých kompetencí ani odbornosti, důkladně neseznámil natolik, abych měl jasný názor.

P. Nacher

 
1.04.18 - 23:24 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Tak se pochlub! Já jsem se ptal prozatím komisařů a na DI. Komisař mi tvrdil, že hranice 40 let už několikrát navržena byla a vždycky to prozatím padlo, údajně kdyby se to posunulo, patrně by lítaly auta psaná na bůhví koho řízená čert ví kým a lidi by vydrželi čekat a v evidenci by byly akorát nové zmatky. Ostatní nevěděl. Na DI jsem se dozvěděl, že jsou sami zvědaví, protože jeden den se mluví to, druhý onento a poslanci s ministry se hádají mezi sebou. Jediné, co považují alespoň prozatím za nejaktuálnější a reálné, jsou emisní zóny. Jenže podle informací z obce, obec neví, jak se k tomu postavit. Když emisní zóna nebude, budou se vztekat ekologové. Když bude, naserou se všichni majitelé starých aut. A výsledek voleb je tedy nejistý. On totiž autopark ČR není zas úplně moderní, ale ani zastaralý. Takže zmatky jednoduše všude.

 
1.04.18 - 22:31 Strýc alias Myslivec [odepsat]
1
-0
1
To Hraboštraboš : hele nehroťte úplně... už jste psali poslancům? já už mám první odpověď, heč : )
přijde čas...

 
1.04.18 - 18:57 Hraboštraboš  [odepsat]
To Killer Koly: Tak my třeba v Ostravě máme Plzeň trochu z ruky, i když nedávno jsem tam byl pro wartburga . Ale máš naprostou pravdu, čím víc lidí o tom bude vědět, tím lépe. Pokud se tyhle návrhy zarazí zavčasu, nemusí nakonec ani dojít k jejich projednávání. A´t si každý spočte, co by ho stála daň: u mě 2x trabant, 3x wartburg, 1x favorit, to je cca 96 000.- ročně. a pokud AICE, ÚAMK a spol. nevyvíjí žádnou evidentní činnost, je lépe, abychom se starali sami, než čekali, jak se to vyvine. Pak nás totiž můžou taky postavit před hotovou věc a pokrčit rameny, že už se to schválilo a nic se dělat nedá. I malé kluby, když se spojí, dají dohromady značný potenciál. A jsou v nich vzdělaní lidé s organizačním talentem, kvalitním vzděláním, kteří určitě pomohou. Hlavní je, abychom měli informace, dokázali si je předat a byli schopni postupovat jednotně. Je třeba tomu věnovat pozornost, ne čekat, jestli to někdo za nás vyřeší.

 
1.04.18 - 18:12 Killer Koly [odepsat]
co se sejit na jeblizsim srazu a probrat to tam? v sobotu poradaji neco plzenaci, tak bych navrhoval sejit se v co nejvetsim poctu

 
1.04.18 - 12:55 Hraboštraboš  [odepsat]
To Kocour: A ta AICE dělá co? Tím myslím, že spolek by mohl alespoň dát vědět, jinak není jistota, že vůbec něco dělá...

 
1.04.18 - 10:06 myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : elektromotory ti neprojde, katalyzátor zařazení do skupiny Euro nezmění! to je čistě byrokratická záležitost.
Kocour má pravdu, spolek už dávno je AICE, dokonce mezinárodní.

 
1.04.18 - 09:53 Kocour [odepsat]
To Hraboštraboš : a co je A.I.C.E.???

 
1.04.18 - 09:16 Hraboštraboš  [odepsat]
1
-0
1
Jestli mohu doporučit:
-dát dohromady sdružení, aby to nevypadalo jako poštěkávání jednotlivce
-rozdělit si republiku podle regionů a oslovovat poslance a senátory jménem sdružení, které bude oslovujícím zastupováno, nebude tedy být moci být odmítán jako obtížný jedinec
-jako sdružení oslovovat ostatní kluby, dát jim o sdružení vědět, poprosit o spolupráci, zasílat jim informace a žádat je o informace a kontakty na užitečné osoby
- rozhodně ANO petici - ideálně na srazech, na závodech a akcích je možné oslovit i veřejnost a dostat tuto veřejnost na naši stranu, zvlášť, když se jim vysvětlí, že se to dotkne nejen veteránů, ale i jich a navíc provoz veteránů je tak malý v počtu km oproti normálním vozům, že dopad na ekologii je ve skutečnosti zanedbatelný.
- využít média

Pokud budeme postupovat jednotlivě každý na svou pěst a jednat i svým jménem, nebude se s námi nikdo chtít vážně bavit. Teprve organizovaná skupina, tedy spolek, bude mít šanci - protože vznikne reálná hrozba, že se takový spolek postaví na odpor a strhne s sebou další.
-zaměřit se nejen na poslance, ale i na senátory a komunální politiky - všem jim jde o hlasy (a nebudou-li naslouchat oni, může potenciálně naslouchat konkurence a přebere hlasy). Mimochodem, vycpat veterány katalyzátory a elektromotory by bezpečně znehodnotilo jejich historickou cenu.

 
31.03.18 - 21:55 Myslivec [odepsat]
To Yokotashi: Pouze jméno příjmení Praha 9

 
31.03.18 - 21:46 Yokotashi [odepsat]
[www]
VSEM: 1 mail neni zadny mail. Musime napsat vsichni! Takze to prosim neberte tak, ze ja napise Stredocechum a tim to je odmaznute.

To Strýc alias Myslivec: Podepisoval ses? Psl jsi svou adresu?

 
31.03.18 - 21:32 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: jj, v noci, nebo zitra na to kouknu.

 
31.03.18 - 21:29 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Yokotashi: no mně spíš teď napadá, jestli v tom PSP vůbec něco bude konat, on to totiž není zákon... : /
každopádně za pár mailů nic nedáš a třeba to k něčemu bude. Obešleš středočechy?

 
31.03.18 - 21:19 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: diky moc. Kouknu na to.

Nasel jsi ten dokument? Jde na nej dat link? Je v nem cokoliv o zjednoduseni prestaveb na elektropohon?

Vzhledem k tomu, ze za poslednich 20 let se prestavby na elektrinu akorat komplikuji, neocekavam od tohoto planu, ze by elektrinu vubec zminoval. Pote je tu dalsi validni dotaz na poslance: Proc dokument nazvany "Národní plán čisté mobility" neobsahuje zjednoduseni prestaveb vozidel na nejcistsi mozny pohon - elektrinu? A jestli to samo o sobe neni dukazem, ze ekologie nikoho z predkladatelu navrhu nezajima.

 
31.03.18 - 21:14 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To vana: opět píšu zatím neni komu co podávat, tím spíš že peticí se tady vytíraj zadky.
Nejjednodušší je domluvit si schůzku s poslancem, mají normálně úřední hodiny pro styk s veřejností a pohovořit.

 
31.03.18 - 21:10 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
ja bych pro jistotu aby nrkdo zkušenejší sepsal tu petici proti celé této věci zrusit se to muže vzdy a lepší kdyz bude čas aby to podepsalo nejvic lidi

 
31.03.18 - 21:06 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Tak, zatím bych zapalování aut u parlamentu ani defenestraci neuskutečňoval.
Právě jsem obeslal poslance PSP za Prahu tímto emailem:

Vážený pane poslanče,

chtěl bych se zeptat na Váš názor na agendu "Národní plán čisté mobility",
kterou rozpracovalo MPO ČR,
zejména na zde navržené zpoplatnění automobilů splňující nižší emisní normy Euro.

Osobně se domnívám, že se jedná o čistě ekonomicky motivovaný krok, který se, jak bývá zvykem, maskuje jako otázka ekologická, což naznačuje již fakt, že tuto agendu zpracovává MPO a nikoli MD nebo MŽP.

Děkuji Vám předem za Váš čas a odpověď na můj dotaz.
S pozdravem
...

To je pro tuto chvíli vše, co můžem, ještě to nebylo na vládě a v parlamentu zdaleka ne, ale je dobrý vědět, co kdo na to. Od Vás, pardi bych chtěl slyšet kdo tenhle text rozešle poslancům z Vašich krajů.

http://www.psp.cz/sqw/organy2.sqw?kr=1


Mně to zabralo necelou hodinku včetně podrobného zkoumání fotek poslankyně Adamové-Pekarové, se kterou bych tuhle problematiku rád řešil osobně na neveřejné schůzi.

 
31.03.18 - 20:13 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Hraboštraboš : diky.
To Killer Koly: obcanske sdruzeni je asi dobry napad. Mas s tim nejake zkusenosti?

Ja jsem uvazoval nad petici.

Pozadovat, ze pokud mame za spatne emise platit, musime mit moznost ty emise legalne zlepsit. A to za cenu a cas (na papirovani) nepresahujici to, co je bezne u prestaveb na LPG.

Proste mit moznost nainstalovat napriklad Nemecky katalyzator na dvoutakta, jiny motor odpovidajicicho vykonu, katalyzator z jineho VW auta (v pripade 4T), nebo elektromotor. Ne jako ted, kdy jsem dostal nabidku na papirovani na elektrickeho Trabanta za 200 tisic s tim, ze to musi byt cela prestavba od toho cloveka a blizili jsme se 400 tisicum bez baterek.

 
31.03.18 - 19:50 Míra-2T [odepsat]
To Hraboštraboš : Jsou celkově 2 varianty této prasárny- ne jen to šrotovné. Už se to proslýchalo před pár lety- proto se přestala vylepovat na RZ emisní známka-potřebují uvolnit místo pro známku daňovou. Původní návrh někdo smetl ze stolu s odůvodněním, že pokud to udělají tak přestanou Češi dělat, protože by neměli čím jezdit do práce, teď to zkouší znovu-jenže vozový park se od té doby trochu pozměnil tak mám obavy, že to udělají, i ta mírnější verze by byla likvidační...
PŘÍLOHA (novy_navrh_ekologickych_poplatku_a_silnicni_dane_tabulka_800_600.jpg)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-164]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.180447, 18.11.18 - 10:54:42, uptime : 34 dnů 17 hod 5 min, volné místo : 12371 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Justa
M@rtin KOE
netOpýr
Taťka Šmoula