Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->STK a ME po novém roce
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 534 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
30.11.18 - 00:03 netOpýr [odepsat]
1
-0
1
To Draisine: občas stačí zkusit úředníka u vedlejšího okýnka. Taky jsem si takhle mohl ušetřit 100km a den času.

 
29.11.18 - 23:41 Draisine [odepsat]
To habr: Mám pouze prostou koupii TP kde je zapsáno to, co potřebuji. Originál TP již v rukou majitele neexistuje, ale snad bude založen (byl popsaný), neb vozidlo stále existuje.

 
29.11.18 - 23:28 habr [odepsat]
[www]
To Draisine: Netuším, jakou kulišárnu máš za lubem a jsem tomu rád. Precedens, to je to správné slovo. Pokud chceš legalizovat něco,co co už někdo zaregistrované v ČR má, tak ti bude stačit origeinál nebo ověřená kopi TP a pak ti to samé musí zapsat každý DI.

 
29.11.18 - 23:21 Draisine [odepsat]
To KurvikCv: .......... korektně............všechno se monitoruje, bacha.

 
29.11.18 - 23:17 KurvikCv [odepsat]
To Draisine: ochrannou známku Trabant koupila HERPA Tak nějakej hlavičkovej papír HERPA...trochu němčiny...zmínit nějakýho německýho pracovníka HERPA a úřední překlad

 
29.11.18 - 23:11 Draisine [odepsat]
To KurvikCv: ......... chce vyjádření výrobce, tečka.

 
29.11.18 - 22:55 KurvikCv [odepsat]
To Draisine: v ČR je to o ničem...ale zajímalo by mě, jestli by úředník místo vyjádření výrobce akceptoval názor soudního znalce

 
29.11.18 - 22:30 habr [odepsat]
[www]
To Draisine: Ano, to je druhá varianta - využít neznalosti technika STK. Jsem škodolibý, takže této fintě fandím. Příklad: můj vůz je z roku 1966 a má kotoučové brzdy na předku, můj technik je z roku 1990 a o Trabantech ví jen to, že ho dědečekv něm vozil. Pak je vcelku snadné prosadit si svoji pravdu o technice vozu.

 
29.11.18 - 22:24 habr [odepsat]
[www]
To Draisine: Ještě kapka naděje - v Němcích jsou benevolentnější schvalovací podmínky, takže tam některé vylomeniny jde legalizovat a protože jsme v jedné milované unii, tak to musí DEKRA akceptovat u i nás, i když u toho skřípe zubama. Ale vodíkový turbo motor ve Velorexu je asi i na Němce moc.

 
29.11.18 - 22:24 Draisine [odepsat]
To habr: Ale nález loga výrobce na tažném oku Audi (Brastr) by mohl hovořit jinak

 
29.11.18 - 22:21 Draisine [odepsat]
To habr: Vím, že Tvoje slovo je zákon a proto nebudu pátrat dále.

 
29.11.18 - 22:17 habr [odepsat]
[www]
To Draisine: Lituji že tě zklamu, ale mám pocit, že závazky nikdo nepřevzal a vyjádření výrobce nebo jeho následného zástupce nelze získat. Podle mých informací nedošlo k převodu, ale k zániku. Asi bys byl raději, kdybych se mýlil, ale moc na svůj omyl nesázím.

 
29.11.18 - 21:58 Draisine [odepsat]
Čest, nevíte náhodou, kdo převzal závazky po "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau" a je dnes schopen (oprávněn) dávat "vyjádření výrobce"? .......... pro úředníky. Díky

 
13.11.18 - 18:55 Pavel JHB [odepsat]
To Yokotashi: Kdybys dával pozor, dával jsem sem odkazy na přestavbu T601, která byla na VOXu v pořadu automobil Byly to 3 díly, popisovali tam vše, potřebuje to ale znalost němčiny. Pak byl po delší době ještě jeden díl, kde ho dražily pro dobročinné účely.Docela zajímavé, akorát se přišlo o zadní sedačky.

 
12.11.18 - 00:28 Yokotashi [odepsat]
[www]
Jeste ten odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=fnoH_QdXSyo

 
12.11.18 - 00:27 Yokotashi [odepsat]
[www]
Prestavba na elektriku v Nemecku (neumim Nemecky, takze jen hadam, co tam rikaji, ale cisla zvladnu :-)) testy a papirovani za 2400 Eur, to je okolo 60 tisic Kc. Kdyz porovnam nase a Nemecke platy, tak by to u nas melo stat tak 15 tisic. Nicmene kdo to v nasi prdeli zvladne pod ctvrt milionu je machr a kdo to zvladne na lithiove baterky, ten dokaze dostat SPZtky a technicak snad i na mrtveho osla.

 
6.11.18 - 11:59 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Killer Koly: ty boostery raketoplanu pouzivaji nejake pevne palivo. V tom muze byt ledascos. https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_Solid_Rocket_Booster#Propellant

Proton leta na UMDH (asymetricky dimetyl hydrazin) a oxid dusny. Takze emise oxidu dusiku tam budou :-). A ten dimetyl hydrazin je svinstvo nad svinstva. Ze vsech spatnych vlastnosti, ktere muze mit kapalina, neni akorat radioaktivni :-).

 
5.11.18 - 10:16 Killer Koly [odepsat]
To Yokotashi: ani tam neni zadny humus. obecne vzato jsou chemicke raketove motory ty nejekologictejsi vubec, prave kvuli spalovani vodiku, etanolu nebo metanu a kysliku. nektere starsi ruske pouzivaji H2O2+neco na bazi hydrazinu, ale ani to neni zadne svinstvo. v kosmu se pouziva jako okyslicovadlo oxid dusny

 
5.11.18 - 03:05 Yokotashi [odepsat]
[www]
Hlavni motory raketoplanu (SSME) moc emisi nevyprodukovaly. Fungovaly na smes vodiku a kysliku s prebytkem vodiku, takze z nich odchazela vodni para a nejaky vodik navic, ktery v atmosfere shorel s kyslikem. Zadne saze. Zadne oxidy dusiku (ten vubec v plameni nebyl, protoze to horelo s kyslikem z nadrze), ledaze by vznikly na okraji plamene v kontaktu s atmosferou, coz mi vzhledem k expanznimu pomeru trysky prijde nepravdepodobne.

Co letalo z boosteru z hlavy nevim, tam uz asi nejaky humus byl.

 
4.11.18 - 11:07 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: A počkej, až mi rupnou nervy a zavolám odtahovku ze své nyní již bývalé práce Popravdě, máš pravdu, ale člověka to žere. V mnoha zemích považují veterány za kulturní klenot, u nás naopak nesmysly: ekotestace i u vozu z roku 1930 na dokladech? Jistě! Co kdyby sis koupil na dojíždění do práce osmdesátiletý vůz? Já třeba koupil na denní ježdění (200km za rok?) forman z roku 1992 - prostě proto, že nechci auto, které si sám nespravím. Fabie i Thalie byly vynikající v tom, že jsem živil servisy. Nás budou buzerovat kvůli blbostem na STK, přitom autobusy MHD se rozpadají na cestě, o emisích radši nemluvit...A to ten autobus ujede za týden to, co já za rok. Spíš víc.

 
4.11.18 - 10:52 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : takhle tady vyhrožuješ 2x do roka

 
4.11.18 - 10:51 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Právě. Rozprodám to a budu mít klid a nohy v teple...

 
4.11.18 - 10:46 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš : klid a nohy v teple : )

 
4.11.18 - 09:10 Hraboštraboš  [odepsat]
To Zahajskej: Každopádně já už jsem z toho házení klacků pod nohy a neustálých vyhrůžek všemožnými postihy za vlastnictví starých aut tak otrávený, že patrně skončím a pokud se najde rozumný kupec za oboustranně přijatelnou cenu, jsem víceméně rozhodnutý dát auta pryč, max. si nechat žlutý wartburg, vozík a camptourist a ostatní pustím do světa. Pokud neletí nahoru benzín, tak to jsou pojistky, trable s vjezdy do rádoby emisních zón, pak ekodaně, testace, znovu nějaké daně, nebo aspoň poplatek za nesmysl kdyby byl, buzerace na stk...Mám už toho plné zuby!

 
4.11.18 - 08:57 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Jeden supertanker vyprodukuje za rok tolik emisí, co několik milónů aut a nikdo to neřeší. Kolik vyprodukuje jeden raketoplán, než ho dostanou nahoru, raději taky nikdo neřeší. Jenže ty jsou moc velký, aby na ně někdo dělal tytyty....

 
3.11.18 - 19:14 Hraboštraboš  [odepsat]
To Pavel JHB: Ono jim to ani papírově klesat nebude. Staré auto nelze normálním psychicky zdravým způsobem zrušit bez ekolikvidace, takže někdo může mít 10 vozů rozmontovaných na díly, s papíry v depozitu "na věčné časy a nikdy jinak". Krom toho sami v reportáži uznali, že na cestě viděli auta stáří cca 7,5 let. Jenže vezmu li to statisticky: mám nové auto a veterána z roku 1930, mám v "průměru" dva vozy stáří 44 let. Potom čistě vzato lžou, protože je rozdíl, co je v garážích a co se skutečně prohání po cestě a tak šíleně ničí planetu.

 
3.11.18 - 19:02 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš : Oni snad naštěstí od těch 16ti klacků odstoupili. Je zajímavé, že ale nikdo nepřemýšlí nad tím, proč průměrné stáří parku po "omlazovcí kůře" stoupl víc jak o rok

 
3.11.18 - 12:10 Hraboštraboš  [odepsat]
To duroplast: Mě by zajímalo, kolik vyprodukovaly spalin ty jejich potřeštěné dny NATO, kde se pálí nafta v bojové technice a nemluvím o leteckém benzínu a kolik za tuto ekologickou zátěž dali do kasy, když se můžou potentovat ze zátěže vyprodukované automobilem, co za rok ujede pár km!!!

 
3.11.18 - 10:58 duroplast [odepsat]
To Hraboštraboš : Prece ti nemuzou dovolit abys zdarma nicil planetu ujetim 20 metru rocne!

 
2.11.18 - 20:18 Carlos alias Čmelák Kája [odepsat]
[www]
To Kocour: Jednoho znáš...

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-534]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.255773, 19.01.19 - 23:28:23, uptime : 24 dnů 7 hod 54 min, volné místo : 10103 MB
<- leden
2019
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není