Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->STK a ME po novém roce
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 455 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
20.06.18 - 18:40 Pavel JHB [odepsat]
To Pavel JHB: Vypadávají slova: ksicht doplněnej.....

 
20.06.18 - 18:39 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Žádná sranda, kdybys viděl tu úřednici, ta na mně koukala tak, jako by jí bylo jasný jak tam cpu něco jinýho. Asi můj doplněnej vybraným chováním tehdá ještě myslím ředitele byl moc podezřelej. Asi tušila že přemýšlím o trabugovi (tehdá)

 
20.06.18 - 16:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kellner: Já se nedohaduji, je to v pořádku. 5B se značily motory P65 a P66, ale to je jedno. Technikovi/úředníkovi jen s těží něco vysvětlíš. Oni berou jako směrodatné to, co je zapsáno v TP a první číslice výrobního čísla někteří ("chytřejší") technici vnímají jako typové označení. No a když je v TP zapsáno "5B-###" a na motoru je "63-###" tak si můžou postavit hlavu. Platí to i obráceně.

Jednomu nejmenovanému kolegovi trabantistovi zavařili technici s úředníky tím, že mu do protokolu napsali: "Neoprávněná manipulace s VIN" kvůli tomu, že v TP měl napsané číslo karoserie: "60-####", kdežto na výrobním štítku bylo "60####".

Originální netknutá šestistovka a najednou snad nevyřešitelný průser s dokladama.
Komu se ale dovoláš?

 
20.06.18 - 14:49 Kellner [odepsat]
To Pajka Vrakař: Koupil jsem motor 5B-80877x a na stránkách Trabant.cz mi ho určily takto. TYP P65, ROK VÝROBY 1980, KARBURÁTOR 28 HB2-9E, MAZÁNÍ 1:50, tak kde je pravda?

 
20.06.18 - 07:10 Pajka Vrakař [odepsat]
To Kocour: Jak kdy, jak kde... Dával jsem do kupy trabanta z roku 1971 a dal jsem do něj původní motor 63-###. Jenomže v TP už po výměnách byl zapsaný motor 5B-### a najednou průser. Technik nechtěl udělat technickou a úředník to bez "schválení výrobce" nechtěl přepsat. Jsem docela pěnil, kor když motor P63 tam byl dříve zapsaný!! Ani výmaz čísla motoru mi nechtěli bez platné TK udělat, prostě začarovaný kruh. Nakonec to vyřešila jiná stanice TK, kde se technik prozměnu ani na motor vůbec nepodíval. Poté jsem teprve provedl výmaz a od té doby s tímto konkrétním autem na TK nebyl.

 
20.06.18 - 03:34 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: vždyť jo,u w1.3 typ: 4takt(čtyřválec) a u 601 typ: Jakýkoliv 2t dvouválec a podmínka je splněna.

 
19.06.18 - 16:46 Pavel JHB [odepsat]
To Aleš: To je normální, takto to funguje od doby kdy se motory přestaly evidovat. Mně akorát úřednice se vztyčeným prstem připoměla, že motor musí být stejného typu, což už je u T trošku problém.

 
19.06.18 - 07:59 Aleš [odepsat]
Takže včera - objednání se na Měú Říčany, s sebou malé OTP a velký sešitový TP, žádost a 50CZK. Nic víc. Číslo motoru vyškrtli bez jakýchkoli řečí! Já ty vesnice miluji!
Možná to bylo i proto, že evidenčku tam mají ode mě z doby mého stěhování, což není tak dávno, auta prvních majitelů, kteří nikdy na EK nebyli, ty to mají složitější. Ale jen spekulace, u toho okénka, když byli tak vstřícní, jsem do toho dloubat nechtěl.

 
14.06.18 - 08:04 Pája [odepsat]
Občas se vyplatí kvůli ceně STK a ME někam dojet, např. v Přešticích (20 km od Plzně) dáte za obě kontroly 900,-Kč přičemž v krajském městě vám 1.600,- nestačí. Stále nechápu, proč musíme mít papír o "neměření" 2T emisí...

 
12.06.18 - 20:54 Foglik [odepsat]
[e-mail]
To Eda: jestli se pletu tak výkonově sou trochu rozdílný. Ale zanedbatelně. No co když se jim to nebude líbit tak na úřadě budou muset opravit když to je špatně vyplněný

 
12.06.18 - 19:50 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Foglik: Tak mu vysvětli, že motor je stejný, ať ti vysvětlí on v čem se liší. Výkonově a obsahově jsou shodné. Číslo motoru není typ.

 
12.06.18 - 18:05 myslivec [odepsat]
To Foglik: nevidí, je pod mrakem...

 
12.06.18 - 15:43 Foglik [odepsat]
[e-mail]
To Eda: No ale uvidí na motoru vyrazeno P63 místo P601 co je v TP ...

 
12.06.18 - 15:20 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Foglik: Pokud je to dvoutakt, číslo vymazané z TP tak nic nepozná. Myslím, že nebude bazírovat jestli jsou ložiska na klice kuličková, nebo válečková, jestli je řemenice uzká, nebo široká, a jehlové ložisko místo bronzového pouzdra také přes výfuk nezahlédne.

 
12.06.18 - 10:58 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Myslim že to nebude řešit.

 
12.06.18 - 10:52 Foglik [odepsat]
[e-mail]
Co mi asi poví na typ motoru P601... Do auta patří P60 ale aktuálně je tam P63 než se dá 60 dokupy nějakou dobu potrva
PŘÍLOHA (img_20180612_104937.jpg)

 
11.06.18 - 19:12 Pavel JHB [odepsat]
To Míra-2T: Jakub to má lepší W1000/1.3

 
5.06.18 - 12:27 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Xhanz: bez s jen http.


 
3.06.18 - 06:42 Hraboštraboš  [odepsat]
To Míra-2T: Úřady jsou stát ve státě a záleží, který úředník to dostane do ruky. Jako bývalý státní úředník to vím opravdu bezpečně.

 
2.06.18 - 23:20 Míra-2T [odepsat]
To Martin Žůrek: No, já jsem našel originál udržovací příručku v češtině-co byla k novému autu. Jsou tam uvedeny oboje pneu, tak si udělám čas a vyrazím na úřad a odbýt se nenechám, přece musí respektovat dobové dokumenty!

 
2.06.18 - 23:02 Kocour [odepsat]
To Míra-2T: já taky

 
2.06.18 - 22:36 Míra-2T [odepsat]
To Pavel JHB: To je přesně ono, už nastupuje generace techniků- co tom prd vědí a jsou schopni si myslet, že je to jiný motor, myslím, že je lepší, když tam nevyčte typ žádný- nežli jiný. Nejlepší typ motoru mám v TP u W 4 takta: Wartburg 1.3 (4 válec)

 
2.06.18 - 16:01 Pavel JHB [odepsat]
To Killer Koly: Vyškrtlé číslo motoru je jedna věc, to už je mraky let jedno ale bacha na typ, ten musí sedět.. Já měl v TP P60, ale v autě P63 jednou si toho všimli a vypedalo to, že mi dají klepeta šoupnou za katr. Byl docela problém volotrkovi na STK vysvětlit, že je to furt stejný. Nejlíp to mají 4T, kde je napsáno, že typové číslo není uvedeno, pouze výrobní.

 
1.06.18 - 18:42 Martin Žůrek [odepsat]
To Míra-2T: Ahoj,nedávno jsem řešil totéž,taky pro jistotu,nakonec jsem technika přesvědčil odbornou publikaci v němčině Radgeber,kde jsou rozměry pneu v tabulce na konci + manuálu od určitého roku je uvedeno tuším 165 SR 13

 
1.06.18 - 12:54 Míra-2T [odepsat]
To Pajka Vrakař: Čechy jsou poslední dobou jeden velký průser a podle toho se tu vše děje... Zkusím tu tabulku vyčenichat na STK, tam by ji teoreticky mít mohli... Teď to nikdo neřeší, technik na STK mě řekl: "to vůbec neřeš", ale bude hůř, až budou na STK technici jen mladí kluci- co těmhle autům nerozumí, mohli by dělat pakárnu... Ale ze všeho nejdřív zkusím jiný úřad

 
1.06.18 - 06:58 Pajka Vrakař [odepsat]
Průser toho přepočtu je, že při jeho striktním dodržení přepočtu vám do TP napíšou akorát rozměr 135. To že sám výrobce doporučil 145 jim jen těžko vysvětlíte.

 
31.05.18 - 23:00 Míra-2T [odepsat]
To HonzaBK: To jo, jenže by to chtělo tabulku s nějakou oficiální hlavičkou, že to někdo vydal...

 
31.05.18 - 07:22 HonzaBK [odepsat]
5,20x13 = 145x13 Trabant
5,50x15 = 155x15 Spartak
5,90x15 = 165x15 = 165/80x15 Octavia Felicia

To mám na svých autech.

 
30.05.18 - 22:45 Míra-2T [odepsat]
Ani tak ne jiný kraj-jiný mrav, ale co úředník- to jiný mrav. U nás bylo do nedávna(tak 4 roky zpět) vše v pohodě, nebyl problém ani zapsat starý závěs- stačil jen papír z STK. Vedoucí tam byl člověk, který tam seděl ještě za starých časů v uniformě a hlavně rozuměl autům a věděl co a jak může a má být, sice byl přísný,ale nedělal zbytečnou pakárnu, bohužel tragicky zahynul. Teď tam velí šmudla, který předtím tiše šoupal nohama pod stolem a je to fakt síla. Dnes jsem byl přepsat u Warana barvu, což bylo v klidu, pak jsem ho požádal, jestli by bylo možné dopsat do TP nový rozměr pneu 165-13, jelikož tam mám jen staré 6-13... byl chytrý jak rádio, to že asi sotva, že bych musel mít vyjádření výrobce a to že mě asi nehrozí, tak jsem mu ukázal TP od 4 takta, kde jsou zapsané a k tomu ještě 175/70-13, na to mě řekl, že to je něco novějšího. Na to jsem mu řekl, že mám doma naopak ještě starší TP(zrušený) a tam je to taky, že na to jakými pneu se můžou nahradit staré diagonálky přece jsou tabulky- čučel na mě docela nechápavě a nedokázal odpovědět. Jednou sem tu tabulku někdo dával, nemáte ji někdo, nebo odkaz ke stažení???-s chutí bych úředníčkovi vytřel zrak

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-455]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.086846, 22.06.18 - 15:13:06, uptime : 10 dnů 16 hod 27 min, volné místo : 12919 MB
<- červen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
modráček
netOpýr
Ori
STK Majjo
trabiKlub
vana