Úvod


Odkaz na archiv



Legislativa->NA STK hledali mi VIN kod na wartasovy
Klíčová slova:
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 43 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
14.08.18 - 15:19 Tereza [odepsat]
To Kocour: Jej promiňte. Ano jak píšete. Nějak jsem to popletla. Měli jsme to na 30 dní.

 
14.08.18 - 15:18 Tereza [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: STK a ME Tetčice (je to na konci Tetčic, v blízkosti je mycí centrum). Ale jednalo se bohužel o špatného technika, chodíme k jinému a nikdy problém nebyl.

 
14.08.18 - 15:16 Kocour [odepsat]
To Tereza: sk.A = dobrý (tk na dva roky); B špatný(tk na 30dní) a C hodně špatný a známka nevylepena

 
14.08.18 - 15:13 Tereza [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Bohužel je to ve sk. A. Nechápu to sama.

 
14.08.18 - 14:56 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Tereza: vybledlé paraboly a rezavý nárazník jsou ale závady sk. B, ne?

 
14.08.18 - 14:49 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Tereza: ještě dejte prosím k dobru, na které STK jste byli.
Jako varování

 
14.08.18 - 14:41 Tereza [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Ano, příručku máme a našla jsem to tam. Tak snad tohle pomůže. Děkuji :)

 
14.08.18 - 14:40 Tereza [odepsat]
To Hraboštraboš : Uvidíme co udělá po tom, co se mu to pokusíme vysvětlit + doložíme příručku, kde je to popsané. Pokud ani to nepomůže, tak asi budeme muset přistoupit na nějaké (jak píšete) drastické opatření. Děkuji moc za radu. :)

 
14.08.18 - 14:38 Tereza [odepsat]
To pd121: Příručku jsem našla a je to v ní napsané, tak snad tohle bude stačit. Děkuji moc za radu. :)

 
14.08.18 - 14:37 Tereza [odepsat]
To Yettik: Nám tam napsal, že jsou rezavé nárazníky + mají ostré hrany, světla jsou vybledlá a další kraviny... Prostě napsal každou prkotinu, takže tohle musíme také do příště vyřešit.

 
14.08.18 - 12:58 pd121 [odepsat]
Proti práci technika se lze odvolat na MD ČR, sedí tam na to člověk. Loni jsme to absolvovali s favoritem z roku 1988, který má VIN na příčníku karosérie a ne na podběhu. Příručka, kde to bylo popsáno, nepomohla. Nakonec na změnu v systému (auto bylo v kategorii "podezření na manipulace s VIN") potřebovali dopis z Boleslavi, kde se psalo, že dotyčné auto bylo takto vyrobeno a od - do se takto VIN skutečně razil. Dopis stál 800 a auto 2 měsíce stálo... Nikdo nedostal žádný postih. Třeba bude ale na Wartburga, coby zaniklou automobilku, stačit příručka...

 
14.08.18 - 11:46 Pavel JHB [odepsat]
To Yettik: Pokud je chyba v protokolu, tak je to i v systému takže to uvidí na každé STK. Takže je otázkou jak se k tomu jiný technik postaví. Pořád je problém že někteří nemají základní technické znalosti. Všude jinde by byli nezaměstnaní... (kromě parlamentu) žel u nás je situace, že raději jaždej zaplatí 5x opakovanou aby měl pokoj. Ve vyspělých zemích to funguje tak, že tam nastoupí právník klidně ten úřad zavřou a hotovo

 
14.08.18 - 11:35 Hraboštraboš  [odepsat]
To Tereza: Je tu ještě jedna možnost, ale drastická (ovšem zabere): upozornit technika, že to číslo není identifikační a proto jej nenalezne, protože VIN wartburga je vyraženo na rámu a on má před sebou cca 40 let staré auto vyrobené v socialismu, které je prostě značeno jinak. Pokud bude trvat na svém, přikázat, ať číslo vyfotí, do protokolu zapíše jako závadu, kde to přesně popíše, zároveň ale upozornit, že auto bude předáno soudnímu znalci, a následně bude proti němu vznesena žaloba o náhradu škod + úhradu nákladů na znalce a vymáhání pohledávky. (Velmi dobrý známý, který je opravdu znalec, mi to doporučil, protože u veteránů s tím problém bývá.)Tento spor byste vyhráli a mechanik přišel o místo. Říkám to nerad, obvykle to neradím, ale pokud to nejde domluvou, sáhne se po krajním řešení.

 
14.08.18 - 11:22 Yettik [odepsat]
[e-mail]
To Maja: Někdy mám pocit,že technici na STK dostávají zaplaceno ,aby neprocházeli staré vozy.taky jsem měl možnost dělat opakovačku po jednom ING,který byl opravdu hoooodně akční,jak jsem četl protokol co tam vše napsal,málem jsem se poblil

 
14.08.18 - 11:11 Yettik [odepsat]
[e-mail]
To Tereza: Zdravím jj někteří inteligenti na STK by zasloužili metál,tím co vymýšlejí.Jestli máte možnost jít jinde tak udělat opakovačku na jíné STK,kde ten technik bude vědět o čem je řeč,ale zaplatíte plnou STK ne jen opakovací.

 
14.08.18 - 11:01 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Pajka Vrakař: To Tereza: no jak to vysvětlit... máte od W příručku? Na začátku by měl být odstavec věnující se identifikačním prvkům. Vrazit mu to pod nos ať si počte.

 
14.08.18 - 10:10 Pavel JHB [odepsat]
To Nepér: Přesně tak, už jsem to psal....
To Pajka Vrakař: Myslím, že jít na jinou STK je pozdě, už to tam napsali jako závadu a budou nad tím tudíž dumat všichni ostatní. Opravdu je třeba přesvědčit technika o jeho neznalosti, mne se snažili vyhodit s ČZ protože nemá číslo rámu. Ano, nemá Česká Zbrojovka začala razit číslo až od roku 54, takže r.v. 50 tam logicky není, pokud by tam bylo, je to podvod, protože ho tam nejspíš někdo doklepal. Tak si ještě 5x vyfotili štítek pod sedačkou, čistej sloupek, dali známku a odjezd. Byla to ale dřina

 
14.08.18 - 08:49 Nepér [odepsat]
To číslo pod oknem je sice podobné ale nesedí. Není vada ale vlastnost, mám to taky tak. Není to totiž číslo karoserie ale něco jako číslo dílu nebo pořadové číslo ve výrobě. Je to tak, jak zde již padlo - "VIN" je na rámu a na karoserii je už jen štítek.

 
14.08.18 - 08:47 Pajka Vrakař [odepsat]
To Tereza: Přesně tak. U karoserie se musí shodovat jen číslo na štítku. To co je na kastli pod oknem není výrobní číslo, ale fabrické značení.

Jenže technik, co tyto informace nezná, posuzuje Wartburga podle nových aut. Nevím, jak se vám podaří mu to vysvětlit.

A jak psal HonzaBK, kolonka číslo karoserie je v techničáku předtištěná a obvykle i vyplněná (i když je to nesmysl), takže technik může (i když mylně) trvat na svém.

Pokuste se jim situaci vysvětlit, popřípadě běžte na jinou STK. Předem je na to upozorněte (před absolvováním prohlídky). Hlavně aby vám nevystavili protokol, že je manupolováno s výrobním číslem nebo že nesedí. Pak byste měli zbytečné problémy.

 
14.08.18 - 08:41 Tereza [odepsat]
To Maja: Nám číslo rámu sedí, pak číslo karoserie by mělo taky, protože se štítkem souhlasí. Ale pak tu je číslo, které je vyražené na karoserii pod předním sklem a to nikam nesedí. A tohle je ten problém, který technik s tím má.

 
14.08.18 - 08:37 Tereza [odepsat]
To HonzaBK: Karoserie měněna nebyla. Ale musí sedět i to číslo, které je vyražené pod předním sklem? Není důležité pouze to co je na štítku? Jak psal Kocour, tak nebylo tedy pouze pro informaci, jaká výbava patří do aut?

 
14.08.18 - 07:32 HonzaBK [odepsat]
ale pokud někdo někdy zapsal do tecničáku i číslo karoserie a to nesedí tak ej to problém, musí sedět. Takže jedině výmaz. Já to mám stejné u staré felicie. Musí mě sedět jak číslo rámu, tak číslo karoserie, tak číslo motoru. Když něco z toho nesedí neprojde to STK. Takže bych číslo překytoval a přestříkal nebo přelepil nějakou samolepkou, pokud někde v TP není zápis o výměně karoserie.

 
13.08.18 - 21:19 Maja [odepsat]
To Maja: ani štítek na blatníku auta mám dojem, že do roku 2000 nebo 2002 nemusí mít,tak mi to bylo řečeno na STK přímo technikem.

 
13.08.18 - 21:16 Maja [odepsat]
To Tereza: Přesně jak píšou kolegové, Wartburg nikdy neměl ani nemá číslo na karoserii,ale pouze na rámu. Tudíž kašnu můžete měnit každý týden jen pokud bude jiný odstín tak přepsat barvu. Logicky pokud má auto číslo neboli vin na rámu nemůže mít číslo karosérie. Co se týče , že je v TP uvedeno číslo karosérie slovy, tak TP je tiskopis předtištěn hromadné a jen se doplnili údaje vozu a majitelé sto někde i ručně,ale už se neuvedlo,že se nejedná o rám. Navíc většina aut socialistické produkce měla samonosnou karoserií a proto měla vyražená dnešní vin na kašně. Auta s nosným rámem většinou na rámu a na kašně nic. Pokud máte na STK hovado jako, že máte skuste zajet někam jinam, poněvadž s vola člověka neuděláte.

 
13.08.18 - 16:12 Kocour [odepsat]
To Pajka Vrakař: blbost,wartburg má vin/číslo rámu a to je v tp.

 
13.08.18 - 16:03 Kocour [odepsat]
To Tereza: vás nebo technika musí zajímat č.karoserie/ramu v Tp=číslo na rámu a štítek na blatníku. Číslo v tp a na rámu musí sedět a to se fotí ne č.na karoserii pod oknem(to bylo jen pro výrobní závod aby věděli co mají dát do této kastle za výbavu,mlhovky,střešní okno,chromy,atd.)

 
13.08.18 - 15:59 Pajka Vrakař [odepsat]
To Tereza: To číslo, co je vyražené pod čelním sklem prostě není výrobní číslo, ani VIN. Karoserie měla výrobní číslo POUZE na štítku.

 
13.08.18 - 15:17 Tereza [odepsat]
[e-mail]
To Maja: Ale nám nesedí vyražené číslo karoserie pod předním sklem s číslem uvedeným v techničáku. V techničáku je to nazvané přesně "číslo karoserie". Co se týče čísla vyraženém na štítku, tak to s techničákem sedí. A tohle se mu nelíbilo. Číslo rámu je tedy naprosto v pořádku.

 
13.08.18 - 15:17 Pavel JHB [odepsat]
To Maja: Přesně tak ten štítek je jen pořadové číslo výroby a ještě může být malinkej trojůhelníkovej štítek s označením kvality (neviděl jsem jinej než 1 ) Ten může být i šroubovanej na PP blatníku. Ne něm bývá i to co považují za VIN ale ty se liší podle r.v. a třeba limuzína může mít 0 až 6. Už vidím, jak to mají na STK v malíku....

 
13.08.18 - 11:37 Maja [odepsat]
To Tereza: vím, technik je debil. Waran má vin rámu. Číslo na karoserií je pouze pro fabriku, když ten plíšek sloupnete nic se neděje.technikovi doporučuji absolvovat řádné školení.

[1-30]   [31-43]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.314723, 10.12.18 - 04:57:58, uptime : 6 dnů 5 hod 46 min, volné místo : 12441 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není