Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Trabanti (a jiné IFA) kolem nás
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy


V tomto tématu je 1539 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
22.03.19 - 17:55 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Zahajskej: jsem to s ní domluvil. Zbytek je absolutně na hovno.
Motor nevypadá úplně zle, ještě jsem vzal přední nárazník a pár blbin.
Jak jsem pochopil od kolemjdoucích stojí za tím vším nějaká nevydařená a hlavně nedořešená vesnická romance, tak jsem radši nalodil motor a vyplul na širé moře než dostanu od někoho po držce

 
22.03.19 - 13:06 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Myslivec: A zbytek tam necháš? Budou mít radost..
Jinak já ho neprohlížel a s paní jsem mluvil přes stažené okno spolujezdce...

 
22.03.19 - 13:01 Myslivec [odepsat]
To Zahajskej: Ten Stratov... to je extra hnůj ale odpoledne tam sjedu vytáhnout motor, cívky, nádrž a pár (skutečně pár) DDRobností...

 
17.03.19 - 10:17 habr [odepsat]
[www]
4
-0
4
To myslivec: To myslivec: V tom roce byl právě kvůli zásadním změnám ukončen dovoz. Mototechna n.p. měla ze zákona povinnost zásobovat ND ještě 10 let po ukončení výroby nebo dovozu a protože PZO Motokov nebyl schopen zásobovat ani předešlý model a pro nový model by sklady musely vést nový sortiment nezaměnitelných dílů, tak proto byl ze strany PZO ukončen dovoz Trabantů ještě před prodejem nové modernizace.

Wartburg se s tímto rozhodnutím svezl docela nevinně, když už ale ukončili dovoz Trabantů, tak k tomu PZO přidal i W353 a hlavním důvodem byla stále rostoucí obliba především vozů Univerzal, ale i limuzín a to poškozovalo prodej vozů LADA, což bylo nežádoucí. Dokonce nepomohlo ani zvýšení ceny W353, lidé stále raději kupovali jednoduché dvoutakty s ohromným užitným prostorem. Obě auta byla hodně podobná výkonem, spotřebou, cenou a nedostupností, na oboje se čekalo zhruba stejně, W měl lepší jízdní vlastnosti a měl v obou provedeních větší kufr. PZO Motokov trapnou situaci s nezájmem o vozy SSSR zachraňoval tím, že z nich udělal alespoň služební vozy VB, ale i to byla jen slabá náplast na obchodní neúspěch, proto byl konkurenční W353 také zlikvidován a s tím se svezl v podstatě celý koncern IFA.

V NDR bylo možné cokoliv, vím ze školení v roce 1984 (květen) že v sériové výrobě se po boku EBZA najednou objevilo opět několik tisíc vozů s kladívkovým zapalováním, protože se jich ze zahraničních obchodů vrátilo do závodu několik beden a vyhodit to bylo škoda.

I k nám se po ukončení dovozů přece jen občas něco dovezlo, jsme přece Češi a tak najdeme způsoby, jak cokoliv obejít. Po ukončení oficiálního dovozu několik desítek Trabantů, především víc žádaných Univerzálů dovezl svaz invalidů v provedení hykomat a i bez něj protože jiný vůz u nás nebyl homologován na čistě ruční řízení. ČSAO se zase zasadil o dovozy "nezbytně nutných" Barkasů především pro potřeby servisů a Žlutých andělů. Protože tyto dovozy nešly přes PZO a Mototechnu, nebyla ta povinnost desetiletého zásobení díly. W 353 se takto "oklikou" nedovážel, nenašlo zdůvodnění jeho nenahraditelnosti, byla tu přece ta báječná Lada.

 
17.03.19 - 08:04 myslivec [odepsat]
To habr: dle Trabant.cz: 13/2 84 široký sloupek, 30/4 84 tripo... ale pravděpodobnost ?

 
17.03.19 - 00:42 habr [odepsat]
[www]
To myslivec: Dvoukámen v širokosloupku je skládačka, rozdíl v montážích je cca min 6 let

 
16.03.19 - 17:52 myslivec [odepsat]
To STK Juraj: tak Trabant ve Lkáni je dvoukámen lisťák širokosloupek (buď nějaký úzký souběh dvoušutru se širokým slupkem) nebo přestavba. Prahy nic moc, spíš nic teda a bohužel KO pravý A i B sloupek.

 
13.03.19 - 11:42 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Myslivec: GPS 50.1936903N, 14.9085419E

 
13.03.19 - 11:39 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Myslivec: Ve Stratově je jedna větší křižovatka do kříže. Od Lysý na ní doleva na Milovice a cirka po sto metrech stojí vpravo u silnice.

 
13.03.19 - 10:54 Myslivec [odepsat]
To Zahajskej: máš přesný místo?

 
13.03.19 - 10:46 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
V obci Stratov u Lysé n.Labem
PŘÍLOHA (20190312_163659_2.jpg)

 
7.03.19 - 16:15 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To M@rtin KOE: v chuchli meli dvě ty s combi p50-p60 a jednu model 84 mdel 84 sem si koupil takže tam budou možná dvě ty kombi

 
6.03.19 - 05:49 M@rtin KOE [odepsat]
To vana: Ceduli 84 mám taky, tu už neměli.

 
6.03.19 - 05:13 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To M@rtin KOE: mám ceduli model 84 tuhle uz mam víckrát na ruznych věcech

 
5.03.19 - 20:56 M@rtin KOE [odepsat]
V hornbachu na černým mostě v Praze mají tyhle cedule za 269kc. Celkem velké.
PŘÍLOHA (20190305_164936.jpg)

 
5.03.19 - 17:30 Pavel JHB [odepsat]
To Yettík: Tam dneska přijet, tak to se mnou šmejkne a ováží mne velká černá dodávka

 
4.03.19 - 15:03 Yettík [odepsat]
To Pája: To byly aspoň šroťáky,ACH JO ,kde že ty časy jsou


 
2.03.19 - 16:12 kwasi [odepsat]
[e-mail]
Zlín Lešná odstavený náklaďák IFA 2019-03-02. Nějací kolotočáři se chystali na sezonu a mají jich tam více a některé jezdí, ale nemají rádi fotografy, proto jsem musel zmizet, ačkoliv jsem fotil z veřejné cesty http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1299185.jpg&httpref=54342/31202


 
24.02.19 - 13:47 Pavel JHB [odepsat]
Včera navštívil Jakub kovošrot, když přijel domů vycházela mu z nosder pára. Je tam přefiknutej rám z W1.3 a už z něj prý někdo ozobal 1A ramena. Proč já muím mít takovou smůlu Teď mi vrtá v hlavě, kde sem tam vzal, W a hlavně 1.3 mám spočítané, jedinej je v kardašce, bílej, top stav a navíc tam je kovošrot v místě.


 
13.02.19 - 12:32 lounak [odepsat]
To STK Juraj: Tamten stál venku přes silnici u smrku.

 
12.02.19 - 22:18 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To myslivec: Je to posunuté ten môj druhý odkaz (náhodou tam je nejaký barkas zrovna, netuším, kde sa vzal)...ale presne ako píše Jara, je to v križovatke naproti odbočke na Solany.

 
12.02.19 - 22:16 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To myslivec: http://goo.gl/maps/jLCSGDnoA2R2

Skús takto, neviem, malo by to byť to isté, ale bez StreetView.

 
12.02.19 - 20:32 myslivec [odepsat]
To STK Juraj: použij zkratku pls. Budu mít cestu jel bych se podívat

 
12.02.19 - 17:34 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To lounak: StreetView odkaz


http://www.google.com/maps/
@50.442557,13.971705,3a,15y,63.2h,85.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQiqFYu2kSVsMjn6UI1HT0w!2e0!7i13312!8i6656

 
12.02.19 - 17:27 Čouda [odepsat]
To Pája: ta 600 mi trhá srdce

 
12.02.19 - 10:38 Pajka Vrakař [odepsat]
To kwasi: Ten červený kombík z Otrokovic je kamarádů.

 
12.02.19 - 10:25 Pája [odepsat]
[www]
Tady by se to vybíralo. Kde jsou ty časy....
PŘÍLOHA (srot.jpg)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-930]   [931-960]   [961-990]   [991-1020]   [1021-1050]   [1051-1080]   [1081-1110]   [1111-1140]   [1141-1170]   [1171-1200]   [1201-1230]   [1231-1260]   [1261-1290]   [1291-1320]   [1321-1350]   [1351-1380]   [1381-1410]   [1411-1440]   [1441-1470]   [1471-1500]   [1501-1530]   [1531-1539]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.271563, 24.03.19 - 16:13:42, uptime : 15 dnů 5 hod 20 min, volné místo : 9158 MB
<- březen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hreny
Kocour