Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Barkas a vše kolem této značky
Klíčová slova: Barkas,B1000,Framo,B1000-1,IFA,barkas.estranky,van,dodávka,ddr
Určeno pro: Barkas B1000


V tomto tématu je 1109 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
21.03.19 - 08:29 Jirka [odepsat]
Děkuji šedý vlku.Jirka

 
21.03.19 - 07:17 šedý vlk [odepsat]
Sbíhavost 2-4mm +-2mm

 
20.03.19 - 20:38 Jirka [odepsat]
[e-mail]
Ahoj kamarádi Barkasáci.Jaká je prosím sbíhavost-rozbíhavost na valníku r.v. 1973.Děkuji za odpověd.

 
20.03.19 - 11:00 Kocour [odepsat]
To netOpýr: ne není je na 12v

 
20.03.19 - 10:05 netOpýr [odepsat]
To Kocour: jestli ten novej neni ještě 6V?

 
20.03.19 - 09:55 Kocour [odepsat]
To Kocour: a za tento jsem jej vyměnil a ten vykazuje tyto anomálie...:/
PŘÍLOHA (1422092888.jpg)

 
20.03.19 - 09:54 Kocour [odepsat]
To Kocour: mám problém,na barče jsem zapojil analogový ukazatel voda/palivo za původní,stejný očíslování konektorů a při vypnutém klíčku a zaplých varovkách mi svítí kontrolka blinkrů(to je v pořádku), pak druhá z leva oranžová (ta je na co?) a pulzují rafičky voda/palivo.
Při zapnutém klíčku a varovkách svítí jen zelená na blinkry a ještě při zaplém klíčku ukazatel paliva ukazuje plnou (nádrž je prázdná).
Kde v elektrice by mohla být chyba,budík,kostra??? Plovák má jiný odpor???

Tento tam byl...
PŘÍLOHA (wp_20181227_14_22_45_pro.jpg)

 
10.03.19 - 13:52 Kocour [odepsat]
To David : ano jde použít jednookruh trabant nebo pedálový ze škodovky (po úpravě závitu na m12x1 a mezikusu pro montáž na rám) a na převodovku lze po úpravě požít plynový válec karosa k700, přesoustružení vnějšího průměru na 27mm a výroby držáku pro uchycení na převodovku.

 
10.03.19 - 13:24 David  [odepsat]
To STK Lukáš: tak to nevím nikdy jsem to nezkoušel jestli je to záměnné

 
10.03.19 - 11:41 STK Lukáš [odepsat]
[e-mail]
To David : takže by sadol aj spojkovy zo škodovky?

 
9.03.19 - 15:09 David  [odepsat]
To STK Lukáš: Hlavní je jednookruh Trabant ale musí se vyndat jedna gumička a pomocný je schodný s Multicar.

 
8.03.19 - 21:32 STK Lukáš [odepsat]
[e-mail]
Viete poradiť z čoho pasuje spojkovy valček na barkas? Hlavný aj pomocný

 
8.03.19 - 14:11 Kocour [odepsat]
Měnil jste někdo u zadní nápravy ložiska? Potřeboval bych vidět fotky jak je to udělaný a jak to rozebrat...na odtahovce se mi vysypali na poslední nápravě...

 
5.03.19 - 06:13 Tomáš [odepsat]
To Pawlick:
Děkuju za radu, já to mám zapojené stejně. Akorát mám odvzdušnění z topení navedené přímo do vyrovnávací nádobky bez odvzdušňovacího kohoutku.

 
4.03.19 - 13:58 Pawlick [odepsat]
To Tomáš: Bez záruky z hlavy k schématu níže:
1) Povolit šroub na vodní pumpě, expanzku, kohout odvzdušnění radiátorů, otevřít kohout topení.
2) Lít Fridex přes plnící kohout v horní části chladiče. Já si tam vždy nasadím hadici s trychtýřem, který přilepím k čelnímu sklu. Lít relativně pomalu.
3) Postupně uzavírat místa, kde se začíná objevovat voda. První je myslím pumpa, pak odvzdušnění radiátorů.
4) Poslední by měla být expanzka, lít stále vodu přes chladič, dokud není správná hladina a pak vše zavřít.
5) Při jízdě se to doodvzdušní, takže kontrolovat hladinu, mít stále otevřený kohout topení.

Patří tam cca 8 l Fridexu G48.

Snad mě někdo opraví, pokud jsem se někde sekl

 
4.03.19 - 13:31 Pawlick [odepsat]
To Tomáš: Zaprvé je trochu rozdíl v různých zapojeních chladicího okruhu. Jsou myslím 3 nebo 4 typy podle roku výroby. Osobně mám jeden z novějších typů dle schématu v příloze a dotyčný návod mám bohužel napsaný v autě v garáži na chalupě, takže nyní nemohu sloužit. Pokud ho nenapíše někdo jiný, zkusil bych bez záruky vytahnout zhruba z hlavy.

Informace jsem původně čerpal z těchto stránek: http://www.michael-seel.de/michis-barkas/moziloWiki/index.php?page=Kuehlsystem které, zdá se, aktuálně nevykazují žádný obsah. Byly zde vypsané všechny druhy okruhů včetně návodů na odvzdušnění.
PŘÍLOHA (chladici-okruh-schema.jpg)

 
4.03.19 - 12:43 Tomáš [odepsat]
[e-mail]
To Pawlick:
Ahoj,
nemáte náhodou někdo návod jak odvzdušnit chlazení na Barkase, děkuju

 
24.02.19 - 13:36 Pavel JHB [odepsat]
To Pawlick: Pošli mi to mailem, já to sem dám. To se může určitě někomu hodit.

 
22.02.19 - 19:16 vanous [odepsat]
Prosím o radu : přemýšlím nad bezkontaktním zapalování co nabízí p.Kytka . Jsou nějaký specifický nároky na indukční cívky? Momentálně tam mám cívky co se montovaly na Jawy

 
22.02.19 - 14:10 Pawlick [odepsat]
Nejde mi to stejně, nebudu se rozrušovat

 
22.02.19 - 14:09 Pawlick [odepsat]
Ha, moje chyba, mělo to přes 2 MB, přikládám menší variantu

 
22.02.19 - 14:08 Pawlick [odepsat]
Divné, zaslal jsem na mail a přikládám znovu i sem.

 
22.02.19 - 11:44 [odepsat]
[e-mail]
Nic se mi nezobrazuje.Bylo by možné na tvůj telefon zaslat mojí emailovou adresu?Díky Jirka

 
21.02.19 - 06:04 Pawlick [odepsat]
To Jirka:
PŘÍLOHA (sp_hp.jpg)

 
20.02.19 - 14:52 Jirka [odepsat]
[e-mail]
Dobrý den všichni.Kde bych prosím našel schéma elektroinstalace na Barkas-valník r.v.1973.Děkuji za odpověd.Jirka Tel.723173753

 
8.01.19 - 21:14 Karl [odepsat]
To lounak: Díky, jdu tam. K

 
8.01.19 - 19:39 lounak [odepsat]
[e-mail][www]
To Karl: Automobil měl cíleně omezený výkon motoru. Převodovka má 4 rychlosti vpřed + zpátečka, nesynchronizovaná. Uzávěrku to nemá. Na kardanu 3 gumové hardyspojky. Mrkni se kdyžtak na můj web.

 
8.01.19 - 14:56 Karl [odepsat]
To lounak: Čest, Framo jsem nikdy neřídil a ani jsem v něm nejel, ale papírovým porovnáním výkonu org. motoru a motoru W353 jsem došel k závěru, že s tím šlo jezdit bokem.(uzávěrku to asi nemá, že?)Převodovka Framo je - podle toho co píšeš pomalejší, takže další plus. No a na závěr opět dotaz - ta Framo převodovka je 3q nebo 4q? Opět se omlouvám za dotaz.

 
7.01.19 - 21:39 lounak [odepsat]
[e-mail][www]
To Karl: no, i na mokrým kruháku ve 40.
Mám tam starší typ karburátoru (BVF 362-12), protože taky jde o nějakou dobovost Nevím ,jaké máš s tím zkušenosti, ale maximálně jsem jel na rovině 80. A nebrzdí to, ale zpomaluje, takže Trabant proti tomu stojí na fleku.

Vlastně, když jde motor do těch správných otáček, tak už je to okolo 60 a to je tak vyšší cestovní rychlost (maximálka dle papírů je 72 km/h)
Motor jsem koupil už s namontovaným starším typem zapalování a je z W353 (pán to chtěl dát nouzově do IFY F9). Karburátor se trochu liší tryskami např. od W 311.

 
7.01.19 - 20:36 Karl [odepsat]
To lounak: Díky pane. A asi to docela jede, ne? Na sněhu s tím i zadriftuješ. Možná i na mokru. Je tak?

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-930]   [931-960]   [961-990]   [991-1020]   [1021-1050]   [1051-1080]   [1081-1109]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.192937, 24.03.19 - 16:27:52, uptime : 15 dnů 5 hod 34 min, volné místo : 9157 MB
<- březen
2019
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
carlik
wojta