Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Barkas a vše kolem této značky
Klíčová slova: Barkas,B1000,Framo,B1000-1,IFA,barkas.estranky,van,dodávka,ddr
Určeno pro: Barkas B1000


V tomto tématu je 999 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
15.05.18 - 06:20 Kocour [odepsat]
To Syn nejvyššího: to má být blikač

 
14.05.18 - 22:47 Syn nejvyššího [odepsat]
[e-mail]
http://www.trabantshop.cz/?2600,pryz-podlozka-predniho-blokace

Nevíte co je to za díl tzv blokáč? Díky za info

 
4.04.18 - 12:52 Standa1443 [odepsat]
díky už jsem našel, taky do 67 byl 5,67(6/34)

 
2.04.18 - 11:44 šedý vlk [odepsat]
Stálý převod 7:37 = 5,28. Nenašel jsem, že by některá verze měla jiný.

 
2.04.18 - 08:47 Standa1443 [odepsat]
nevíte jaký je převodový poměr diferáku B1000 a jestli je stejný u všech verzí?

 
14.03.18 - 21:12 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To lounak: Už sú doma, otestované :-) Ale aj tak ďakujem za odpoveď.

 
11.03.18 - 22:15 lounak [odepsat]
[e-mail][www]
To STK Juraj: Nevím, jak je to aktuální, ale ano

 
10.03.18 - 09:16 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Simpo: ještě jedna
PŘÍLOHA (005.jpg)

 
10.03.18 - 09:15 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Mikeš Vrakař BK: konečně jsem našel fotky..
PŘÍLOHA (006.jpg)

 
21.02.18 - 18:49 Killer Koly [odepsat]
to nevite ze rez konzervuje?

 
21.02.18 - 09:01 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: zánovní převodovka! Voda vymezila vůle (to je na severu populární rčení!) nalej minerálku a můžeš vyjet

 
21.02.18 - 07:58 Pawlick [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: Týjo

 
21.02.18 - 07:19 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Pawlick: Pán mi to tehdy říkal. Tak jsem měl za to, že po povodni provedl třeba konzervační práce, vysušení atd.. Vyhodím to všechno ven, a všechno udělám znova. Viz foto
PŘÍLOHA (img_0245.jpg)

 
21.02.18 - 06:54 Pawlick [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: Já jsem taky tehdy z převodovky vylil něco jako bahno s vodou, a to se to auto povodní neúčastnilo

 
20.02.18 - 19:21 David  [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: No jestli je to to auto z Chrastavy tak pán před asi pěti lety když jsme se na něj byly podívat říkal že prošlo povodní tak že by tomu ta voda odpovídala

 
20.02.18 - 19:17 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Tlumič: To Pawlick: Díky kluci, řazení jsem dneska demontoval na autě ven. Díky tomu jsem našel konečnou diagnózu - G.O. celé převodovky Všude je humus, a na dně je zamrzlá voda.

 
19.02.18 - 19:25 STK Juraj [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Barkas B1000/Barkas 901 Framo - sú zhodné svetlá???(hrnce/paraboly/rámiky)

 
18.02.18 - 12:15 Tlumič [odepsat]
[e-mail]
To Mikeš Vrakař BK: To vrchní víko by mělo jít sundat i na voze, viz foto http://trabime.cz/okno.php?cesta=vase_vozy/id_2212/akt_7424&id=66326

Pod tím je celý řadící ústrojí přišroubovaný jako celek a po sundání by se to nijak rozpadnout nemělo.
Takže pokud se to povede vytáhnout, tak pro práci na řadícím mechanismu a diferenciálu může zůstat převodovka ve voze. Pro hlubší zásah musí jít ven.
Sice je to už nějaká doba, co jsem to měl rozhozený, ale kdyžtak poradím, když budu vědět.

 
16.02.18 - 15:07 Pawlick [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: Katalog dílů a příručku v PC máš? Bylo to snad ke stažení na http://www.b1000.eu/awpcp/downloads/

 
16.02.18 - 15:01 netOpýr [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: to si říkáš vrakař? Chtít návod....

 
16.02.18 - 14:35 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
Neposkytl by mi prosím někdo nákres, fotku za katalogu, nebo jiný materiál k převodovce? jde mi konkrétně o řadící mechanismus, tyčky, vidličky, kuličky, atd. Příští týden do toho polezu, tak ať vím kudy kam.
Btw. Otevřu to vrchní víko s řazením i na autě, nebo musí alamara ven?

 
14.02.18 - 12:49 Gregy79 [odepsat]
Moje nové video s Barkasem nazvané Zrození draka:

http://youtu.be/9N6IT_L-kmI

 
1.02.18 - 14:06 Pawlick [odepsat]
To brkoslav01: Super práce, hodně si pokročil! Jen tak dál!
Já už snad brzo vyměním ty ložiska

 
31.01.18 - 17:04 brkoslav01 [odepsat]
[e-mail]
Zdar všichni Barkasáci. Bohužel nějak nemám čas aktualizovat zdejší profil tak kdyby někdo chtěl tak koukněte na youtube jak vypadá můj baryk po zhruba roce práce https://www.youtube.com/watch?v=VNY0uXMs7a4&t=1s

 
11.01.18 - 12:36 Pawlick [odepsat]
To ovlaky: Dík za info, chtěl bych mít vše předem, aby se montáž nezdržovala, tak teď úplně nevím, jaká gufera tam jsou... No uvidím

 
11.01.18 - 11:52 ovlaky [odepsat]
To Pawlick: Před nedávnem jsem to řešil na svém W353, ale bude to podobný. Dej tam taková gufera, co tam byly (buď jednobřité označované WA nebo jednobřité s prachovkou WAS). Obrázků na identifikaci je mnoho. Materiál jedině klasická pryž (NBR), která nejlépe odolává jakýmkoliv tukům. Rozhodně ne silikon. A s ložiskama to v dnešní době asi bude úplně jedno. Vyšší cena už nepředstavuje vyšší kvalitu, takže nezáleží na tom, jestli ZKL nebo Kinex. A to písmeno A - citováno z webu ZKL: "xřadá kuželíková ložiska s vyšší únosností a vyšší mezní frekvencí otáček".

 
11.01.18 - 07:45 Pawlick [odepsat]
Budu měnit ložiska + gufera v kolech, vpředu i vzadu. Zatím sbírám informace a zjišťuji, co je třeba. Dle dostupných materiálů jsem našel, že je třeba:
Přední náprava:
2 x TGL 16454 D 90x110x10 gufero
4 x 30208 TGL 2993 ložisko

Zadní náprava:
2 x TGL 16451 D 85x105x10 gufero
4 x 30207 TGL 2923 ložisko

Ložiska jsem našel ZKL takováto, akorát mají v názvu ještě A, což nevím, jestli to něco neznamená:

http://www.arkov.cz/p/30208-a-lozisko-kuzelikove-jednorade-zkl-9482


http://www.arkov.cz/p/30207-a-lozisko-kuzelikove-jednorade-zkl-9479


Gufera si nejsem jist, dneska je více materiálů, jsou různé břity, jak správně vybrat?

Víte někdo? Dík

 
8.01.18 - 12:17 AMPERAK [odepsat]
To Simpo: souhlasím, Barkas je tak dokonalé vozidlo, že většina věcí jde vyrobit z jeklu 5x5 a 5x3
Hanibal může potvrdit...

 
29.12.17 - 13:35 Pepo [odepsat]
Mám v Barkase motor na ktorom sú čísla 353-1 (a potom ešte nejaké dalšie čísla), domnievam sa správne že ide o nepôvodný motor už z Wartburgu? Má ale veľké závity na sviečky.

 
23.11.17 - 17:42 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Mikeš Vrakař BK: uz jsem to vyráběl z jeklu nic složitýho jedno odpoledne..

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-810]   [811-840]   [841-870]   [871-900]   [901-930]   [931-960]   [961-990]   [991-999]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.134009, 20.07.18 - 23:54:50, uptime : 39 dnů 1 hod 8 min, volné místo : 12918 MB
<- červenec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
netOpýr
Taťka Šmoula