Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Kupim wartburg 353...
Klíčová slova:
Určeno pro: pro všechny vozy Wartburg


V tomto tématu je 36 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
1.09.10 - 00:00 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KubikCV: jake zkusenosti mas s prevodovkou ze Skodovky? Trabantolog rikal, ze je tam moc slaba ctyrka a ze porad radi mezi 3 a 4 a vlastne po meste nic neusetri ...

Starter se tim resi.

Karbec neresim ... staci mi, kdyz to na benzin dokaze nejak jet bez ohledu na spotrebu, volnobeh a tak ... nejezdim na nej vubec. Ale jinak vstrikovani dava smysl.

Altik jde pouzit prakticky z cehokoliv - kdyz bude na stejny klinak a +- stejny prumer remenice.

Poloosy jsou jediny problem ... a asi nezbyde, nez je proste menit. Co by melo smysl je predelat to na poloosy z W353, ale to jsou zmeny na prevodovce. Nejsem si jist, zda-li ma favorit stejny rozchod kol, jako W353, coz by Waran/Skoda naboje dost komplikovalo.


 
31.08.10 - 19:55 KurvikCv [odepsat]
Takže...startér a převodovka se nemusí řešit...s převodovkou Škoda klesne cena reduktorového startéru na 1500,- nový z druhovýroby.Karburátor taky není neřešitelný problém..viz stříkačka NZ nebo Digifant...gé dvojek na díly je dost.Altík? Měl by jít použít z Favorita nebo VW Golf...nový..
Jedinej problém jsou poloosy. až budu mít rozřezaný fávo...můžeme se pouštět do zbastlení Waran/škoda náboje a nebo holt koupit poloosy u p.Kytky

 
31.08.10 - 18:53 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KubikCV: nezatracuju. Ale po zkusenosti jak super auto je W353 byla trochu zklamanim.

To habr: Po meste se obtizne dostavam pod 8.5l/100. Na jednu stranu casto jezdim 5km trasu (2 studene starty na 10km), ale na druhou stranu jsem to schvalne meril delsi dobu a vychazi to tak prakticky bez ohledu na to, jestli jsem najezdil 130km (od tankovani k tankovani) po 5-10km, nebo 200km po 50km. Zkousel jsem to i ochudit, vyrazne se zhorsily jizdni vlasnosti, ale spotreba zustala stejna (-0.1l/100 - to je pod chybou mereni).

Starter mi ted udelal to, ze se auto tvarilo, jako ze ma vybitou/spatnou baterku a nastartovalo tak 1-2x na nabitou 100Ah (starou 4 roku) a cca 5-7x na novou 95Ah. Kdyz jsem to zmeril klestakem, tak bere az 300A a pote, co si to poslech jeden servisak, rikal, ze jsou v haji futra. Je to stejny problem, jako delaji startery vam?

Meni se pri repasi futra? Odejdou hned po repasi stejnym zpusobem, jako predtim, nebo jinak?

Alternator je snad v poradku, ale nejsem si tim uplne jist, protoze regulator (od te doby, co tam mam voltmetr) produkuje kolisavy proud cca 10-30A s periodou okolo 1-2 sekund. Casem se to uklidni. Vymena uhliku nic nezmenila, vymena regulatoru za uplne jiny take ne, diody jsou (podle osciloskopu) v poradku (vsech 9).

Poloosy mi odchazeji prave ted ... ty jsem na tom zatim nemenil.

V -15ti mi nastartoval, ale chcipnul, takze jsem musel jet kus na benzin ... ale asi by se nechal na LPG zahrat a pak by jel.

Diky za informace.

Netvrdim, ze je to spatny vuz, ale rekneme ze pro provoz na benzin ho v porovnani s W353 nemuzu doporucit.

To Míra-2T: Tak to ho budu muset postelovat.

Absence volnobezky je priserna, ale tu nanestesti nema zadne 4T auto. Pokud bych vedel o jakekoliv rozumne domenzovane prevodovce pro motor napric s volnobezkou, asi bych uvazoval o tom, jak ji tam nacpat.

Tunel mi spis prekazi bliz k sedackam ... u rychlovarky, ale ten plynovy pedal se nepovedl. Ve W353 byl vyrazne lepsi.

Jestli jde vyndat motor samotny tak je to super ... a mel bych to rict servisakovi, co mi tam menil spojku. Ale i tak zustava namitka, ze bez jerabove kocky, kladkostroje, nebo neceho podobneho z toho clovek poradne motor na ulici nevynda.

To Bastr: Ja vim, ze to je prototyp a nenadavam na autory (no ... obcas ... trosku - treba to zamykani 5. dveri mohli nechat, jak bylo).

Rozhodne je to i se svymi chybami lepsi auto, nez mnoho jinych, ktere se daji sehnat i mnohem draz, ale ja srovnavam s W353, coz je asi nejlepsi auto, jake jsem kdy potkal - latka je nastavena prilis vysoko.

Nebyl tvuj traumaticky zazitek z roku 2006, kdy jsem mel W353 asi 5 dni? Nebo hodnotis technicky stav motoru, podvozku, tlumicu, prevodovky a tak podle mnozstvi bordeli v kufru? Kdyby ten W1.3 byl ve stavu, jako W353 na kterekoliv trabantiade (mozna krome te prvni, kdy mel v haji brzdy), tak bych se sel ozrat radosti. To auto je neco mezi vrakem a popelnici na novem podvozku (brzdy, tlumice, kotouce) s unavenymi zadnimi pruzinami. Rekonstrukce te spousty drobnosti bude jeste na dlouho. Ale jezdi a to je hlavni.

Jinak samozrejme nikomu nerikam, ze si to auto nema kupovat jako konicek. Je to original, malokdo ho ma a nakonec bych na trhu obtizne hledal srovnatelne dobre auto - vetsina stroju je jeste hur pristupna, nebo jeste blbeji resena. S Trabantem se srovnavat neda (jinak velke auto) a nove ctyrtakty - tak se clovek k nicemu nedostane, W1.3 jse porad opravit se sroubovakem, zarovkou a gola sadou. Jenom je to oproti W353 krok zpet :-(.

 
31.08.10 - 10:46 Bastr [odepsat]
[www]
To Yokotashi: Ano, v některých bodech máš naprostou pravdu. Při odjezdu z Maďarska mě auto nechalo v Nitře. Padly různé návrhy nechat auto na Slovensku a druhý den ho odtáhnout, ale nakonec jsme se rozhodli v deset večer ve velký zimě (12.12.2009) s minimem světla na benzince rozdělat do šroubku karburátor, složit a jet dál do Brna. Povedlo se (zaseknutý plovák). Je to golf oblečený v kastli z Wartburga a co šlo, je pokur..ný východňárama (karbec, altec, starter, převodovka..), ale co chceš po prototypu ?? Toto auto bylo vyrobeno pouze na zkoušení, už byla dokonce nachystaná 5Q převodovka a různé vylepšení, ale nestihlo se to. W1.3 je opravdu jen pro fandy a je brán jako rarita, a ne jako super auto, co má být bez chybičky. Ono jde taky o to, v jakým stavu ho udržuješ. Podle traumatického zážitku z jedné Trabantiády, kdy jsem uviděl Tvého W2T usuzuji, že asi i Tvůj W4T nebude v lepším stavu než W2T. A nesouhlasím s Tebou, že se nedá vytáhnout motor bez převodovky, jak již dokazuje Míra-2T. Měnil jsem si u Habra setrvačník a jde to i v jednochlapovce s pětikvaltem bez výjmutí poloos, ale potřebuješ na to rařízení. Ale masku jsem radši oddělal. Wartburg 1.3 má něco do sebe i přez svoje chyby, ale bez práce by nás to přece nebavilo :-)
PŘÍLOHA (dsc02141.jpg)

 
30.08.10 - 21:56 Míra-2T [odepsat]
To Yokotashi: Karbec je tam origoš, já už jsem to takhle koupil a nic jsem s tim nedělal. Bývalý majitel to měl jako rodinný vůz a říkal, že měl průměrnou spotřebu cca 7 až 7,5 litru. Jestli se ti na LPG nezměnila spotřeba, tak to svědčí o tom, že to bylo na benzin pořádně nakrmený......u motoru s karburátorem je normální, že spotřeba na LPG je trochu vyšší. Jeden kámoš řešil nadměrnou spotřebu u VW- stejný motor a byl s tim i v servisu a nakonec jsem to vyřešil já- měl špatnou membránu v benz. pumpě a procházel mu benzin do motoru. W 1,3 má skutečně dost nedostatků, mě nejvíc sere že nemá volnoběžku a možná právě proto víc trpí poloosy. Taky nesnášim ten tunel na podlaze - je to strašně nepohodlný pro nohu, tak jezdim bez něj, ale stejně tam překáží to táhlo, ale to je únosný.Taky máš pravdu, že k některým místům je přístup, že by jeden brečel. Ale jak píšeš o nemožnosti vyndat motor bez převodovky- s tim nesouhlasim. Já jsem v jednom 4 taktovi měnil motor a nesundal jsem ani přední masku, převodovku stačí jen naklopit a motor krásně vytáhneš nahoru, bylo to za odpoledne hotový(celá výměna)-ale občas by se při tom hodila nějaká 3 ruka

 
30.08.10 - 03:58 habr [odepsat]
[www]
To Yokotashi: Jezdím s W1,3 teprve 13 let, takže zatím jen pár zkušeností, ale právě proto jsme dovezli tak trochu flotilu W1,3 z Hu.
Ano, vůz W1,3 má mnoho nedodělků, ta Berlínská zeď padla vzhledem k dopracování moc brzy. Spotřeba na benzín (první 3 roky) výhradně po městě byla 7/100, od r. 2000 na LPG nyní již druhá nádrž, spotřeba ve městě stoupla na 8/100 ale bez poklesu výkonu. Nyní je již původní vůz odstaven na díly, ale za 13 let najel s původním karburátorem a motorem u mne 125 000 a celkově má najeto 205 000 a odstaven byl pro závažné poškození rámu korozí. Vůz byl celá léta spolehlivý, až na několik stále se opakujících závad. Nejčastěji, asi každé dva roky, bylo potřeba měnit startér, prostě netočil, po repasi vydržel jen chvilku, více se osvědčily od f. Bosch, asi 2x se podělal palec rozdělovače s omezovačem otáček, byl nahrazen palcem bez omezovače a dále vše O.K.; mezi problémové patří také alternátor, těch jsem měnil a opravoval za ty roky asi 5!; slabinou jsou i poloosy, jak mají okolo 100 000km, začínají mít vůle a to je dost brzy. Mnoho uživatelů má potíže s chladičem, já jsem měnil pouze jeden a to ještě spíš kvůli mechanickému namáhání, ale mnoha lidem netěsní. Převodovka je slabinou, ale u původního vozu stále šlape, jen dovoz z Hu je problémový (kdo ví, jestli s tím majitel netahal klády z lesa) a oprava této převodovky je neekonomická a svízelná. Karburátor jako takový bývá problematický na benzín, ale to už nepamatuji a na LPG jede jak víno a na LPG startuji i celou zimu za jakéhokoliv mrazu, i v -20°C! Kupuji jen jeden druh LPG, nevím jaký ale výhradně u zhotovitele montáže LPG, asi Český plyn. Výborný, levný a s velkým dojezdem byl LPG koupený nahodile v Hu., daleko lepší než produkty prodávané v ČR! Závady jako takové nebyly, domů jsem dojel vždy a spolehlivě, ale uznávám, že startér, altík, palec rozdělovače s regulátorem, poloosy, karburátor a převodovka jsou technologicky netotažené a působí problémy v tomto pořadí jak jsem uvedl, ale ani to mne neodradilo od nákupu dalšího vozu, v pořadí již pátého (2x na trvalý provoz a 3x za hubičku na díly).
PŘÍLOHA (vozovy_park_habr_05.jpg)

 
29.08.10 - 22:57 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: s dvoutaktem se jebeš víc..ale líp se k tomu dostaneš nezatracoval bych 1.3ku ... je to slušný auto

 
29.08.10 - 22:55 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KubikCV: To Míra-2T:

ta spotreba me zajima ... co jsem hledal na netu, tak vsichni psali ze zhruba 8l/100 a ja nameril zhruba totez.

Mate origo karbec a vsechno?

To Míra-2T: me se po prestavbe na lpg spotreba nezmenila.

To KubikCV: nehodnotim to, jak se sere (vzhledem ke stavu, v jakem jsem ho koupil), ale jak je reseny. Hodne veci je tam vyrazne mene domyslenych, nez ve 2T. Treba zamykani 5. dveri, nepristupny starter, nepristupny vyvod na techometr na prevodovce, blba prevodovka, kretensky umisteny olejovy filtr (ke zmereni alternatoru, nebo vymene uhliku, je treba vyndat altik, nebo sundat filtr), nemoznost vyndat motor z auta bez prevodovky ... skoda, ze v Eisenachu nedostali moznost dodelat svuj 4T motor na karteru W353.

Jestli mam rict nejake vyhody, tak snad jen prehlednejsi ovladani topeni a nepatrne lepe tvarovane 5. dvere.

 
29.08.10 - 21:02 Míra-2T [odepsat]
To Yokotashi: Máš pravdu v tom, že W1,3 postrádá nezničitelnost W353, ale s tou spotřebou kecáš,já jsem se 4 taktem jezdil jako hovado- co šel a spotřeba byla kolem 8 až 8,5 litrů benzinu, když jsem jel v pohodě, bylo to cca. 6,5 litrů/100 Km. S dvoutaktem jsem sice jezdil za 7, ale jen tak lážo plážo, když jsem mu naložil co snesl, tak si vzal klidně 12. Teď mám 4 takta na LPG,spotřeba stoupla asi o 1 litr. Jinak se se 4 taktem jezdí krásně a proto mu dám ještě jednu šanci, ale jestli se zase něco pos..., tak jde z baráku...

 
29.08.10 - 18:11 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: Když koupíš na východě čech volítanou mrdku co jezdila po poli tak se nediv že se Ti sere W4T jezdí v pohodě kolem šesti litrů..se 4kvaltem se krásně tahá přívěs...poruchovost víceméně stejná jako u 2T...akorát se dělají rozvody...jinak spokojenost

 
28.08.10 - 12:14 Pavel JHB [odepsat]
To Yokotashi: Ac 1.3 nemam, muzu potvrdit, kdyz byl 1.3 jako horka novinka, narazil jsem nekde na zavodech na nemcoura, kterej ho uz mel. Kdyz videl muj zajem dali jsme se do reci, svezl mne a rikal presne to co ty !!, ze bydli v kopcovitem terenu, jezdi dost pres 9, na normalnich cestach o litr mene. Nevadi, ja byl v tranzu, bylo to (a castecne jeste je) dalsich mnoho let auto mych snu...

 
23.08.10 - 18:51 Yokotashi [odepsat]
[www]
To PITE: Jediny duvod, proc koupit W1.3 misto W353 je prestavba na LPG.

Opravdu jediny. W1.3 vic zere, ma blbe resenou prevodovku, nema volnobezku, blbe resene 5. dvere (zamek prekazi), mnohem hur se opravuje, je mene spolehlivy a chce vic udrzby (rozvody, filtr ...).

Kourivost jde resit lepsim olejem ... do spotreby 1.3 + udrzby se to hrave vejde.

Mam oba ... klidne se ptejte na detaily.

 
23.08.10 - 18:35 PITE [odepsat]
A proč si nekoupíš Wartburga 1.3 ? To je lepší než Fagot nebo Felda. A zůstaněš u značky Wartburg.

 
23.08.10 - 09:18 Ondřej [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB:
Naprostý souhlas.
Je to o chápání, resp.pochopení dvoutaktního motoru, u Wartburga obzvláště, a o způsobu jízdy.
Jinak Praha-Ostrava, za ca 7,5-7,8 lit.
Karburátor BVF, r.v. 1980.

 
20.08.10 - 16:47 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: S tou spotřebou a poruchovostí máš pravdu.
Nicméně to stáří auta dělá dost a Wartburg ze 70. let už prostě údržbu potřebuje.

 
20.08.10 - 16:05 Pavel JHB [odepsat]
To Juch: S W353 jsem jezdival 40-45kKm rocne, psal jsem spotrebu, rocni prumer byl 7.4-7.6 a to jsem jezdil cca 30% s vlekem. Kup si dneska treba Fiestu, nebo Corsu a ejhle jezdis za 10!! V zime jsem nikdy nemel problem a to nebydlim na jizni morave Ja bych nedoporuci W pravne proto, ze vetsina lidi s nim neumi jezdit radit atp a pak se vytvari famy o hruznych spotrebach a (ne)kvalitach W...

 
20.08.10 - 13:47 feldman [odepsat]
[e-mail]
To Martin: Shodou okolnosti mam osobni zkusenost s feldou i W353.Nemyslim si, ze by felda byla lepsi nez wart, ale prece jen nejstarsi felda je o ctyri roky mladsi nez "nejmladsi" W. A prece jen modernejsi.Obe auta ale chteji vyuceneho automechanika nebo zname v servise

 
20.08.10 - 09:38 Martin [odepsat]
A keby sem si kupil feliciu?

 
18.08.10 - 23:34 Pajka Vrakař [odepsat]
To Juch: V zimě jsem měl problém jen s vazelínou v převodovce, po zahřátí šlo řazení trochu líp. Je ale pravda, že v -15°C se není čemu divit. Chytnul vždy maximálně na druhé otočení.
Spotřeba není zase taková ukrutná, ve srovnání s běžným trabantem a při srovnání užitné hodnoty, pohodlí a jízdních vlastností, tak to ještě jde. Vždycky jsem měl s W menší spotřebu než kamarádi škodovkáři .

 
18.08.10 - 21:49 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
To KubikCV: Měl jsem W353 sic jen chvíli, ale na běžné ježdění to dneska nejní. To žere i šneky u cesty, a v zimě je to peklo, při studenym motoru, když je to krásně promrzlý.

 
18.08.10 - 21:44 KurvikCv [odepsat]
To TTT Frank.Colletti: a hlavně na běžný ježdění a parkování je Waran i Trabant lapač vandalů,opilců a jinejch vocasů

 
18.08.10 - 19:12 TTT Frank.Colletti [odepsat]
wartase ani trabanta nekupuj, az s tim prijedes do prace, budes svym spolupracovnikum a kamosum jenom pro smich. a to ted nemyslim vubec nijak zle, naopak...

 
18.08.10 - 19:11 TTT Frank.Colletti [odepsat]
1
-0
1
jak uz tu psali...vw delali dobry auta (golf, polo, passat apod), nebo opel (vectra, corsa, astra), popripade nejaky z jinejch koncin sveta - kamos koupil za 4000 mazdu 121 s platenou strechou najezdil s ni asi 2000 km protoze jel do nemecka na brigadu a pak ji zase poslal dal...nesmrtelny auto, na technicky neproslo (kotouce zvlneny, rucka nebyla - lanko by stalo asi 4000 protoze bylo naky spesl, zadni naprava hnuta.....ale strecha elektricka, naprostej luxus, motor dycky naskocit, jedna dva tri ctyri a uz tam bylo 140....

 
17.08.10 - 08:40 Ondřej [odepsat]
[e-mail]
To Martin:
Martine, doporučuji starší Suzuki swift. Budeš do toho lít jen benzín, a ne příliš. Myslím si,že tohle je značka ideál, pro tvou potřebu.
Wartburga je škoda.
(a hlavně bych ho neoznačoval za kraksnu )

 
16.08.10 - 22:25 KurvikCv [odepsat]
To Martin: Nedávno kupoval známej slušnýho Golfa 3 1.9 TD za 15tisíc...je to lego a dílů na to jsou mraky...

 
16.08.10 - 21:17 Killer Koly [odepsat]
To Martin: cokoli korejske nebo japonske, pripadne starsi bmw nebo seat, peugeot 205, 206, 306, 309 sezenes do 10 000. na 5 let ti to bude stacit a vrtat se v tom muzes taky. a obzvlast korejce muzes s klidnym svedomim po 5 letech vyhodit

 
16.08.10 - 20:54 hrubatko [odepsat]
To Martin: Podla toho co a ako pises, ti je skoda aj tej SKODY, kup si bicykel, alebo kolobezku...

 
16.08.10 - 20:30 Pelikán [odepsat]
To Martin: Škoda 105/120

 
16.08.10 - 19:43 Martin [odepsat]
Potrebujem auto pro zacatek ked budem mat vodicak a budem automechanik. Aby sa dalo neco na nem opravit a tak, a aby to trochu jelo ... hlavne to nesmi byt moc drahe, ja bych potreboval neco do 10 000 Ja absolutne nevim co chcem... Poradte mi naku kraksnu

 
16.08.10 - 15:19 KurvikCv [odepsat]
Do 50tisíc se dneska dá sehnat solidní auto který vydrží 5 let Saab v plynu,G3 i první G4..na Golfa jsou taky díly za pusu a zpracování o chlup lepší jak škoda

[1-30]   [31-36]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.119202, 17.07.18 - 00:13:46, uptime : 35 dnů 1 hod 27 min, volné místo : 12999 MB
<- červenec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není