Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->EMISE
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 74 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
8.12.17 - 17:45 habr [odepsat]
[www]
To Pavel JHB: Smůla kámo, olej s vůní jahod je nejspíš určený výhradně do růžových dvoutaktů a to nemám. Umíš si představit modrého Trabanta se "sportovním" podvozkem,na převařácích s výkonným motorem a tomu odpovídajícím zvukem vysokých otáček jak se za ním táhne jahodová vůně? Nedej Bůh s tím přijet na sraz nebo mezi ostatní Trabanťáky, to bych se musel hanbou propadnout. Navíc ta cena za pink odér!!

 
8.12.17 - 14:32 Pavel JHB [odepsat]
To habr: I když my starý chlapi byjsme neměli mít tyhle zženštělý parfémy, ale třeba vůně potu, kubánskýho doutníku a whisky

 
8.12.17 - 14:29 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Pokud to máš jen kvůli odéru, tak co třeba toto http://www.dookie.cz/motorovy-olej-ipone-samourai-racing-2t/d-78461-c-1181/ myslím, že jsou i jiné vůně

 
8.12.17 - 10:07 Killer Koly [odepsat]
z toho ricinu maji hlavne velkou radost gufera. ale voni hezky

 
8.12.17 - 00:56 habr [odepsat]
[www]
2
-0
2
To Pavel JHB: Jsem si toho vědom, však jsem napsal, že jen ve velmi malém poměru a že to k ničemu jinému není, než k aromatickému efektu. Dříve jsem používal ricín kupovaný v lékárně, ale to jsem platil za nalévaný půllitr kolem 200 korun, pak jsem objevil produkt Ekolube a přešel jsem na něj. Litr mám při mém využití a mém věku "nadosmrti" a do čtyřtaktů nepatří už vůbec. Tento olej se používá jako mazivo opravdu jen v modelařině a to navíc jen s eterovými palivy. Jeho nevýhodou je, že se nespaluje a má tendenci zalepovat spalovací prostor a třeba kroužky. Ale při rozumném a odpovědném ředění u dvoutaktů vzniká odér, který ničím jiným nenahradíš a má tak docela dobrou diváckou odezvu. Jiné využití v moderní technice nemá a jinak užitečný opravdu není, může při nesprávném zacházení spíš škodit než prospívat. To ale platí u všech vjemů přinášejících potěšení (alkohol, kouření, ženy), mezi pozitivním efektem a škodlivostí je jen tuze tenká hranice kterou je neradno překročit a kdo ji nezná, neměl by se do žádného dobrodružství raději pouštět.

 
7.12.17 - 21:37 Pavel JHB [odepsat]
To habr: U toho ricinu bacha, nevím jak to poznat a jak to zjistit, ale z doby modelaření vím a mám odzkoušeno, že některé riciny byly tzv, "ostré" a dokázaly zlikvidovat velmi rychle motory. Ten co jsi sem dával bych bral, ekolube by nemělo dělat ságory. Obecně bych byl ale ve střehu.

 
5.12.17 - 21:07 Pajka Vrakař [odepsat]
To Yokotashi: Standardní Wartburg přece pětku má! Akorát mu chybí čtverka...

 
5.12.17 - 20:47 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: opět jsi prostě úplně mimo mísu..nebo spíš úplně mimo vesmír

 
5.12.17 - 20:12 Yokotashi [odepsat]
[www]
1
-0
1
KurvikCv: napada te snad jakykoliv duvod, proc vlastnit 4taktniho Wartburga, nez provoz na LPG?

Mozna, kdyby nekdo mel pocit, ze to s 1.6 z Felicie pojede lepe, nez s dvoutaktem prevrtanym na 1.2 - s tim zkusenosti nemam.

Ale vezmeme-li seriovy W353 versus seriovy W1.3 bez LPG, tak vubec neni o cem se rozhodovat. Hur to jede, vic to zere, chujova prevodovka a jeste bez volnobezky, chujovy starter, potreba starat se o oleje, filtry a rozvody. Ani ten petikvalt z Felicie podle vseho, co jsem slysel od lidi, co ho maji nedostane spotrebu pod spotrebu W353. A spotreba je jediny duvod, proc tam tu petku (s originalnim motorem) chtit.

 
4.12.17 - 19:57 Myslivec [odepsat]
Teda zatim jezdim jen na benzín, ale nějakou zvláštní romantiku v tom teda nespatřuju. Jako že bych si připadal, že natírám kaviár na vánočku a oknem házím drobáky chudině... radši to andrejovi pošlu ve spotřební dani za dobrý pivo, než za benál.

 
4.12.17 - 19:54 Myslivec [odepsat]
plyn, židi... dává to smysl

 
4.12.17 - 19:52 Myslivec [odepsat]
To KurvikCv: love enviroment fuck off státní kasa

 
4.12.17 - 19:00 KurvikCv [odepsat]
To Myslivec: #židovství

 
4.12.17 - 18:59 Myslivec [odepsat]
To KurvikCv: no když už vlastníš takovej nesmysl jako je auto se čtyřdobým motorem, tak na co jiného bys chtěl jezdit?

 
4.12.17 - 18:47 KurvikCv [odepsat]
To habr: k tomu rčení s opicí a banány mi potom moc nesedí to LPG

 
4.12.17 - 09:14 Hraboštraboš Hlodavec [odepsat]
To habr: Ten Divinol by mi byl schopen sehnat určitě i Hanusek u mě pod kopcem, ale M2T věřím víc. Naštěstí mám bohatou zásobu, s mým ježděním vystačí na patrně pár let...

 
4.12.17 - 09:13 Hraboštraboš Hlodavec [odepsat]
Takže rozhodnuto, auta dostanou 100oktanové palivo, ale M2T a olovo taky. A tu směs proti rozložení benzínu prozatím uložíme a budeme vozit s sebou, kdybych někde musel tankovat natural 95, ale pro jistotu do garáže připravím rezervní zásobu kanystrů, vejde se do nich celkem cca 40l paliva, nádrž dávám plnou před akcí, tak bych teoreticky k nějaké pumpě s Vervou dorazit vždy měl. Přece jen, jistota je jistota. Děkuji všem za rady!!!

 
4.12.17 - 08:01 M@rtin KOE [odepsat]
Na Vervu nedam dospustit ani ja, jen když ji tankuju v Nymburce u pumpy, tak spis lidi okukuji Trabanta (zeleny kombi), a pani pumpařce to divne není, protože tam to palivo bere rada lidi především do sekacek (sezonni stroj). Trabika nastartuji i po zime a 5ti mesicich bez provozu napoprvé.
V modrem jsem doposud jezdil na bezny N95 od Benziny, naposledy jsem do nej tankoval vloni, od brezna s nim nejezdim, ale když jsem ho na konci leta zkusmo natocil, cyhtil zatím taky hned. Nicmene jak bude mit po generalce, zase to bude jen Verva-).
V Simsonech, babetach a sekacce mam jen Vervu-), mozna je to jen pocit, ale zda se mi, ze to lepe startuje a tolik se nespini svicka.

 
4.12.17 - 07:34 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To habr: ja tvou zkusenost s naturalem nemam nic se mi nezalepuje nebobtná jede to a zere to dle me krasnejch 7 na sto olej leju polosyntetiku tankuji po mensich objemech nebo i plnou kdyz vim ze ji brzy vyjedu auto slape jako hodinky akcelerakceleraci tonma razantní

 
4.12.17 - 02:33 habr [odepsat]
[www]
Voňavá zbytečnost. Podle popisu není mísitelný s minerálním olejem (ten stejně nepoužívám), ale je plně rozpustný v kvalitním benzínu - ověřeno i po dlouhodobém odstavení. Zde se potvrzuje, že co vyroste nadzemí, to se nesnese s produkty z podzemí viz palivo s etanolem a minerální oleje. Opět prodejna v Brně, takže poštovné neplatím.


http://www.ekolube.cz/en/p/ricinovy-olej-1-l--18714



 
4.12.17 - 02:24 habr [odepsat]
[www]
Olej pro dvoutakty Divinol

https://www.luckygas.cz/product/oleje-a-maziva-pro-zemedelskou-a-zahradn/2--taktni/divinol---zweitaktol-ff_-polosynteticky-/4639


http://www.luckygas.cz/product/oleje-a-maziva-pro-zemedelskou-a-zahradn/2--taktni/divinol---zweitaktol-ff_-polosynteticky-/4639


V Brně je prodejna, takže kupuji bez poštovného.


 
4.12.17 - 02:18 habr [odepsat]
[www]
Jo, a perlička na závěr. Když na pumpu přijedu s Trabantem a tankuji Vervu, tak se obsluha velmi diví. Obvykle jim řeknu, že k drahému vozu prostě drahé palivo patří podle rčení: když máš na opici, musíš mít i na banány. Zároveň sleduji obličej obsluhy, to je panečku zážitek, to jinde za padesátikorunu navíc neuvidím.

 
4.12.17 - 01:59 habr [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Hraboštraboš Hlodavec: Před mnoha lety, asi hned po zavedení biosraček do benzínů, jsem na tato paliva zanevřel. V té době jsem ještě servisoval Trabanty a mnoha zákazníkům jsem zprovozňoval Trabanty po zimní přestávce když měli natankovány místo ropného paliva plodiny. Od té doby ve všech spalovacích motorech používám výhradně prémiové palivo Verva 100 (Benzina+), kdybych musel tankovat někde mimo domov, tak zásadně opět prémiové palivo, třebas jiné značky, ani na nouzové dojetí bych už nepřipustil Natural 95 -98 nebo E85. Palivo Verva 100 dlouhodobě používám ve všech 4t ( Dacia Logan + LPG, W1,3 + LPG a koloběžka Crosco u které LPG nelze konstručně využít) a u všech 2T v kombinaci s polosyntetickým olejem Divinol v různém poměru (Trabant laděný motor 1:40 + ricin pro efekt 0,5:100; sériový motor 1:50 + ricin 0,5:100; dále motorová pila, křovinořez a vysavač listí/fukar ve shodném poměru 1:30 bez ricinu. Dokud jsem měl "tekuté olovo", tak jsem ho dvoutaktům přidával, sice zbytečně, ale pro dobrý pocit a hlavně, bylo zadarmo, tak proč ne. Ricin v uvedeném množství (velký panák na 10 litrů Vervy) přidávám jen pro aromatický efekt, jezdím ve městě a lidé víc otáčí hlavy po projetí Trabanta, jiný význam ricín nemá, vě větším poměru by dokonce mohl škodit, protože je to konzervační olej který se dokonale NESPALUJE! Olej Divinol používám především pro jeho nízkou kouřivost, abych neprovokoval dýmem,když Trabant nedýmí a voní po ricinu, tak jej okolí toleruje mnohem snadněji. Divinol kupuji v balení 5 litrů za asi 500 Kč, takže i ekonomika hraje svoji roli. Ceny paliv se pohybují, Verva 100 je obvykle o 2,50 až 3 koruny dražší než zkvašená řepka, takže u Trabanta vyjde nádrž o asi 50 korun dráž při běžném tankování, ale něco málo z této částky se vrátí v maličko snížené spotřebě, takže cenové navýšení zase tolik nevadí, hlavně, že žádný z uvedených spalovacích motorů netrpí. Určitou výhodou je i to, že mám doma do všech strojů jedno palivo a jeden olej (+ ricin). To, co jsem napsal, je podloženo mnohaletou zkušeností s prémiovým palivem a naprosto bezporuchovým provozem.

Moderním autům etanol v palivu nevadí, protože nádrže mají plastové, olej do paliva nepřimíchávají, takže separace palivové směsi nehrozí, karburátory s plovákovkou nemají, takže žádné trysky se nezalepují, korkové těsnění jim v palivovém kohoutu také nemůže nebobtnat, takže tam jsou biosložky v pořádku, problém máme jen my se staršími a především dvoutaktními vozy, jenže my jsme minorita na trhu s palivem naprosto nezajímavá.

 
3.12.17 - 19:14 KurvikCv [odepsat]
To lil B.G.: jo ta moje paměť když někdo leje náhražku olova do benzínu..tak je to jen pro jeho pocit..ničemu to neublíží a pumpař si vydělá

 
3.12.17 - 15:26 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Ano, taky mu ti rozhodne neubližiš, spiš naopak

 
3.12.17 - 14:57 Hraboštraboš Hlodavec [odepsat]
To Pavel JHB: Ehm, do čtyřtaktního vozu můžu dát 100 taky?

 
3.12.17 - 14:56 Hraboštraboš Hlodavec [odepsat]
To Pavel JHB: Děkuji za radu, vypustím nádrže a dám to tam. Ale s tím přípravkem proti rozkladu paliva taky dobrý, čučel jsem trabíkovi do nádrže a ani stopa po nějaké korozi, všechno čisté. Jo, a nejsou to dědci, ale staří Mistři!

 
3.12.17 - 14:46 Kocour [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: stovku natankuješ u Benziny pod názvem Verva 100 a u ČS MOL evo100+.

 
3.12.17 - 14:27 Pavel JHB [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: To co psal Myslivec je svatá pravda. Není to o koktanech, to je pumpička. Důležité je to, že stovka (zatím) nejde vyrobit z kytiček a je to proto opravdovej benzín jako dřív. Tzn když zůstane v nádrži pár měsíců není rezatá, v karburátoru není takovej ten bílej kámen a v tryskách a knálcích hnědý chlupy. Takže pokud jezdíš furt, klidně jezdíš na cokoliv co teče a před odstavením na delší dobu dáš stooktan ať se to všechno "pročistí" a na dobu odstavení taky 100. Pokud jezdíš jen 2x do roka jezdíš furt na stofku. Rozdíl v ceně je zanedbatelnej ale ušetříš spoustu práce a starostí. Dědkům v tomto případě opravdu nevěř.

 
3.12.17 - 13:38 Hraboštraboš Hlodavec [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Asi budeme muset udělat vlákno "Hraboší předpotopní moudra".

[1-30]   [31-60]   [61-74]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.094648, 11.12.17 - 19:49:53, uptime : 339 dnů 21 hod 22 min, volné místo : 13545 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
RadekK