Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->EMISE
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 99 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
19.12.17 - 20:40 M@rtin KOE [odepsat]
Dneska jsem kupoval 20 l Vervy 100,v Havlickove Brode ji meli za 33,70, v Nymburce 32,90. Nymburk doporucuju, maji ji tam dlouhodobe nejlevnejsi. Kazdy tyden beru Vervu diesel, tak to mam vysledovane

 
17.12.17 - 17:30 Pavel JHB [odepsat]
To Tom-JC: Ano MS20 byl olej do vrtulníků, byl k mání jen pár let a ve velkoobchodu, byl použitelnej jen pro větší obsahy, sám jsem s ním mazal pullitra 1:30, po 5ti sezonach byl po otevření motor nevyběhlej, nezakarbonovanej jako novej. Pak byl už jen MS22 a ten byl díky ještě horší mísitelnosti téměř nepoužitelnej. Kdo jezdil menší obsahy musel sehnat olej z NDR (pouze v automotoklubu a ještě s problémy), pro nejmenší obsahy bylo třeba olej ouvexlovat na mezinárodních závodech za konvertibilní měnu (např za české sklo).

 
17.12.17 - 11:09 Tom-JC [odepsat]
To Míra-2T: Dnešní M2T (Mogul 2T) je mnohem kvalitnější, už to není černá hustá tekutina, dnes je to průzračně čistý žlutý olej, má mezinárodní zkoušky a rozbory, splňuje výkonostní normu API TB a bez problémů umaže i motorovou pilu. Stáčené ze sudu ho kupuju za 60Kč litr a používám do všech dvoutaktů, do Wartburgu v předepsaném poměru 1:50. Dříve, za časů kdy M2T byl černý recyklát, jsem jezdíval na M6A v poměru 1:40. Pamatuju, že někteří kluci ze Svazarmu, co jezdili enduro a závodili na vlastních motorkách, mazali leteckým olejem MS20 hustým jako med, který hezky voněl a neucpával výfuk. Svazarmovské motorky se mazaly M2T 1:20.

 
16.12.17 - 12:57 Míra-2T [odepsat]
To Pepa: No, když myslíš... já jsem sice mladší, ale dobře to pamatuju, M2T- černá hustá tekutina. Říkal mě opravář sekaček MF-70(pán v důchodovém věku), že i on vždy doporučoval M6A a těm, co ho poslechli motory chodí dodnes(i ten můj z roku 1973 má původní kliku,po 30 letech doslal jen výbrus), v opačném případě životnost klesla a prý dělal dost GO. Dnes asi M2T má lepší kvalitu, ale určitě bych ho nenalil do něčeho vysokootáčkového. Navíc se těžko sežene stáčené. Já osobně jiný olej, než sudový nekupuju, nebudu platit pitomý obal, který pak vyhodím- na to by měl být zákon, na obaly všeobecně naše planeta zajde

 
15.12.17 - 14:08 Pepa [odepsat]
To Míra-2T: Od roku 1970 kdy mi bylo 18 používám M2T bez problému.

 
14.12.17 - 21:15 D-D-D [odepsat]
To Pavel JHB: No, moc často tam nejezdím, jak je vidět, jen sem tam pro ten olej. Ani jsem si nevšiml změny. Budu se muset podívat na sortiment...

 
14.12.17 - 08:27 netOpýr [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: myslím, že ať s tím budeš jezdit jak chceš, tak tímhle tempem se jakéhokoli poškození stejně nedožiješ.

 
14.12.17 - 06:35 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Tak na motoru mám u wartburga najeto cca 1000km od roku 2000, kdy jsem vůz koupil...Nebo tomu moc nechybí.

 
13.12.17 - 22:08 Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: ne pořád, ale sem tam vyhnat pavouky z vejfuku se musí. Podtáčení škodí daleko víc než točky. Očouzený písty, zapečený kroužky namáhaná klikovka zacpanej vejfuk.
Já jezdim taky max 70 ale na tu trojku, na čtverku kilo, kilo deset a pohoda. Na motoru najeto (jenom mnou) 45 000km, jede jak brus

 
13.12.17 - 21:29 Pavel JHB [odepsat]
To D-D-D: Jakto, že kupuješ u šestinohýho psa?? Vždyť ten koupil MOL Já jsem nucenej na tenhle cirkus koukat z okna Tudle jsem tam byl kamošovi koupit cigára a zjistil jsem, že ceny jsou na špici a zboží skoro žádné...

 
13.12.17 - 21:12 Hraboštraboš  [odepsat]
To Kocour: Jistě, už příručka praví, že dvoutakt chce "točit". Ale určitě tím není myšleno, abych jej ze všech sil túroval a honil na plný plyn.

 
13.12.17 - 21:10 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Kocour: S motorovou pilou taky neřežeš, když je podtočená...

 
13.12.17 - 21:07 Kocour [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: ano jezdit zvolna,ale nepodtáčet

 
13.12.17 - 16:25 Hraboštraboš  [odepsat]
To Kocour: Chceš mi tedy naznačit, že tím, že motor šetřím, mu nějak škodím???

 
13.12.17 - 15:59 Kocour [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: ale naučíš!!!měnit motory!!! Ještě chvíli a budeš umět měnit motor od vypnutí do startu za 15min.

 
13.12.17 - 15:57 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Starýho psa novým kouskům nenaučíš...

 
13.12.17 - 15:18 Myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: vidím, že máš své zaběhnuté rituály a polemizovat tady o nich k ničemu nepovede. Tak jen "drž se" a "mnoho zdaru" !

 
13.12.17 - 14:52 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To myslivec: Klikař v padesáti čtverku, a vstříc ojnicím do náruče

 
13.12.17 - 14:27 Hraboštraboš  [odepsat]
To myslivec: Na čtverku dokonce. Akorát auto a zvláště staré se nemá honit!!!

 
13.12.17 - 13:59 myslivec [odepsat]
To Hraboštraboš Hlodavec: myslíš do 70 km/h na trojku doufám

 
13.12.17 - 12:14 Hraboštraboš  [odepsat]
To D-D-D: Též tankuju na Agipu. Jednou jsem zapoměl na přísadu kvůli tvorbě vody, tak jsem chtěl nádrž vylít, ale ze zvědavosti jsem zapumpoval pumpičkou a auto (podotýkám škoda) bez problému chytlo. Dvoutakty neměly problém ani po roce, roce a půl bez provozu, ale tam už přísada byla. Ale že by víc kouřily, nebo klesl se starým palivem výkon, to jsem nezaznamenal, akorát jezdím do max. 70km/h.

 
13.12.17 - 11:12 D-D-D [odepsat]
1
-0
1
To habr: Pro každého je výhodné něco jiného. Olej kupuji na pumpě Agip, asi jednou za 2 roky, vždy když jedu kolem a vzpomenu si, to mě nezruinuje. Tvoji prodejnu naopak za rohem nemám. Navíc toto je olej, určený do současných benzínů. Dražší není 3x, jen o něco víc, než o polovinu.
V mládí jsem do směsi, tenkrát ve skútru Čezeta přidával jen pro vůni malé množství ricinového oleje. Přestal jsem s tím, když jsem při výbrusu viděl píst, ač jsem olej měl zadarmo. Doufám, že u oficiálně do benzínu určeného oleje je otázka zbytků v motoru vyřešena. Nikomu "svůj" olej samozřejmě nevnucuji, jen upozorňuji na dostupný produkt.

 
12.12.17 - 19:18 Míra-2T [odepsat]
[e-mail]
No, podle mě žádný z těch novodobých-cizokrajných olejů do starého 2 taktu nepatří. M2T je dnes asi použitelný, ale za bolševika to nebylo nic jiného, než přefiltrovaný vyjeťák a kdo na to jezdil, tak nejezdil dlouho a hlavně za ním nebylo vidět, takže rozhodně není na co vzpomínat...
Proto ten, kdo měl rozum používal do benzínu M6A, můj táta s ním najezdil na trabantu 120 tisíc Km a nijak ho nešetřil. Navíc to bylo asi jediné, co tenkrát šlo použít třeba do motorové pily, která by M2T asi dlouho nepálila. Já používám M6A stále,cena stáčeného je cca 40 Kč, DPH si odečtu... Motor se ohřeje a je po kouření, po rozebrání je motor čistý. Než jsem si pořídil na denní ježdění jiné auto, najezdil jsem na trabantech mnoho tisíc Km s tímto olejem navíc v kombinaci s technickým benzinem(na který mimochodem, jelikož mám zdroj-sice omezený jezdím dodnes- je to kvalitní, čistě ropný produkt bez biosraček ), není problém nechat auto rok stát, nic se nezanese... Naopak vím o lidech, co zkoušeli do trabantů kde co, různé syntetiky atd. a bylo to spíš ke škodě, žádný nenajel tolik co já na obyčejné M6A. Jinak jako voňavka do benzínu se dá použít červená brzdovka(pár kapek), údajně v tom je taky ricin- jestli to motoru uškodí nevím, ale je fakt, že to rozpustí všechno, jednou jsem s tím rozhýbal zarezlý Waraní motor, který ještě posloužil kámošovi do vraku se kterým jezdil do lesa
Co člověk to názor, ale takhle to vidím já....

 
12.12.17 - 13:47 habr [odepsat]
[www]
To D-D-D: Proč ne, nemusí být špatný, ale je 3x dražší, než to co používám, navíc bych to nekoupil v obchodě co mám cca 2 km, ale platil bych poštovné a stejně musel jít na poštu, takže já se tímto jinak asi dobrým olejem zabývat nebudu.

 
12.12.17 - 08:02 D-D-D [odepsat]
To habr: A co tohle? http://www.prodejoleju.cz/eni-agip-10/eni-agip-kart-2t-1l/ Ten olej občas jako přísadu poožívám já. Asi by škodit neměl...

 
8.12.17 - 17:45 habr [odepsat]
[www]
To Pavel JHB: Smůla kámo, olej s vůní jahod je nejspíš určený výhradně do růžových dvoutaktů a to nemám. Umíš si představit modrého Trabanta se "sportovním" podvozkem,na převařácích s výkonným motorem a tomu odpovídajícím zvukem vysokých otáček jak se za ním táhne jahodová vůně? Nedej Bůh s tím přijet na sraz nebo mezi ostatní Trabanťáky, to bych se musel hanbou propadnout. Navíc ta cena za pink odér!!

 
8.12.17 - 14:32 Pavel JHB [odepsat]
To habr: I když my starý chlapi byjsme neměli mít tyhle zženštělý parfémy, ale třeba vůně potu, kubánskýho doutníku a whisky

 
8.12.17 - 14:29 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Pokud to máš jen kvůli odéru, tak co třeba toto http://www.dookie.cz/motorovy-olej-ipone-samourai-racing-2t/d-78461-c-1181/ myslím, že jsou i jiné vůně

 
8.12.17 - 10:07 Killer Koly [odepsat]
z toho ricinu maji hlavne velkou radost gufera. ale voni hezky

 
8.12.17 - 00:56 habr [odepsat]
[www]
2
-0
2
To Pavel JHB: Jsem si toho vědom, však jsem napsal, že jen ve velmi malém poměru a že to k ničemu jinému není, než k aromatickému efektu. Dříve jsem používal ricín kupovaný v lékárně, ale to jsem platil za nalévaný půllitr kolem 200 korun, pak jsem objevil produkt Ekolube a přešel jsem na něj. Litr mám při mém využití a mém věku "nadosmrti" a do čtyřtaktů nepatří už vůbec. Tento olej se používá jako mazivo opravdu jen v modelařině a to navíc jen s eterovými palivy. Jeho nevýhodou je, že se nespaluje a má tendenci zalepovat spalovací prostor a třeba kroužky. Ale při rozumném a odpovědném ředění u dvoutaktů vzniká odér, který ničím jiným nenahradíš a má tak docela dobrou diváckou odezvu. Jiné využití v moderní technice nemá a jinak užitečný opravdu není, může při nesprávném zacházení spíš škodit než prospívat. To ale platí u všech vjemů přinášejících potěšení (alkohol, kouření, ženy), mezi pozitivním efektem a škodlivostí je jen tuze tenká hranice kterou je neradno překročit a kdo ji nezná, neměl by se do žádného dobrodružství raději pouštět.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-99]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.128892, 24.09.18 - 14:02:16, uptime : 20 hod 36 min, volné místo : 12452 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hraboštraboš
Pawlick